Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-23 14:23 E46 320d touring alkatrészei eladók!

Robinson írta:
Melch06 írta: Szia engem a MK4 es dvd olvasó érdekelne


Az feltűnt-e emberek, hogy egy 2009-es hirdetés után érdeklődtök?


válság volt, lehet nem volt akkor vásárlóerő... talán maradt még....
javítok válság van
mondjuk még mindig jobb, mintha újat nyitottak volna

YELLOW Elküldve: 2012-12-23 12:52 Mi lehet a baj?

czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?

YELLOW Elküldve: 2012-12-23 12:32 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


már megint nem érti mit írtam!!!

könyörgöm legalább eccer. az oké, hogy próbálta a cserélgetést, de pl nem írta le, hogy előtte törölte-e a hibakódot. kitudja mikori hibakód az? mi van, ha eccer valamiért úgy indult? azért írtam le az én esetem. ha még nincs full meghalva a trafó és jó, akkor nem viszi át a hibát, majd akkor ha megint előjön a hiba. kb most leírtam ugyanazt amit az előbb. nem értem mi nem világos? eleve a kérdező kurvára nem írja le részletesen mi volt. csak hogy hibakód ez vót, meg a trafó cserélgetés nem jött be. jah csak a lényeg kimaradt. ezért kell feltételeznem olyan dolgokat, hogy esetleg nem törölt hibát csere előtt. meddig járt megcserélt trafóval. uhhh...

YELLOW Elküldve: 2012-12-23 07:18 Mi lehet a baj?

hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.

YELLOW Elküldve: 2012-12-23 07:11 AUX

jons írta: Sziasztok!

Igen jó áron tudnék hozzájutni egy ilyen készülékhez. Nem titkolt vágyam, hogy majd a csbalu-tól származó kábellel tudjam használni.

Jó lenne ez a rádió nekem vagy sem? Gondolom nem, de azért gondoltam megkérdezem. Évjárat majdnem stimmel, de a szoftver verzió nem. Nem 43-mas. Mode gomb van rajta. Mutatom:




nékem is ilyen és sajna 42-es a szoftvere. elvileg nem tudja. de csbalu hirdetésénél írta valaki, hogy neki a 2001-es fej működött vele és az is csak business volt. szóval már én sem tudom...

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 14:53 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

csatis1 írta:
ateszka86 írta: sziasztok,gondolkozom első M lökösön, ez nagyon jó árban van, szerintetek ? mennyire lenen pontos az illeszkedés?
http://www.deviltuning.hu/?old...mek=112284

ami van nekem gyári lökös annál ennek mennyivel nagyobb a magassaga? csak mert az ültetés miatt igy is eléggé alacsonyan van és ha ez még jobban leér mint a gyárim,akkor biztos a felakadás mindenhol. Köszi a segítséget.


Amit én vettem, az ugyanannyira ér le, mint a gyári nem M-es. Passzolni szépen passzolt mindenhol, a merevítő, a ködlámpa és a ködlámpa burkolata is. Az M-es tartókat kellett hozzá még megvenni. A lökös héj a középső ráccsal 109EUR+posta volt.
A német e-aby-ről vettem. Utánanéztem neked, már nem lehet kapni nála. www.kawi-trading.de
Ha gondolod kérdezz rá náluk.
Néztem az e-bay-en, van más eladótól is, de azt nem tudom mennyire passzol. Elméletileg jónak kell lenni. A kép szerint felrakva ez jó pl: http://www.ebay.de/itm/BMW-3er...0009592%26





csatis1 amit Te linkeltél az M-es lökös, a devil-es meg M-packett II. nem mindegy melyik kell neki.

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 13:35 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

nem kell pánikolni.
előbb valóban meg kell nézni a csavarokat.
aztán vedd le a szűrőjét, nézzétek, meg, úgy könnyebben megy-e, gyorsabban fúj-e. ha igen, márpedig tutti, mivel ha a szűrő eldugul, akkor kevesebbet szív. lehet van valahol lefújó szelepe is, oda is szoktak szűrőt (inkább hangtompítot) rakni. szóval ha jobba nyom, és csendesebb, akkor mielőtt az új szűrőt feltennétek, a csőbe, vagy ahova csatlakozik, 1-2 csepp műszerolajat, vagy valami WD-40-hez hasonló kenő anyagot befújni. olyan kell, ami a gumi dolgokat tömítés stb nem bántja. aztán mehet rá az új szűrő. ez elég kenés lesz neki.

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 13:13 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


http://www.custojusto.pt/Coimb...463099.htm
Hát szétszedni mindent szét lehet, csak az összerakás sikerüljön, mert ha ereszt utána, akkor cumi.



3 év alatt elég munkahengert, szelepeket, levegős szarokat szedtem szét, raktam össze.
volt olyan, amiben belül lakk volt, olyan helyen hazsnálták, de úgy felújítottuk, hogy nah. csavarok meghúzására, tömítésekre, zsírzásra kell odafigyelni.
ha a közelben van valami gyár, ahol pl oldószeres dolgok miatt levegős rendszert hazsnálak, akkor biztos van karbantartó csapat, akik még segíteni is tudnak.

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 13:05 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 12:56 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 12:34 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?


szerintem ezeknek a kompresszoroknak kell valami kenés is. ha pl eldugult a szűrő, az egy dolog, hogy elég kicserélni, de nem értanak a kompresszorban lévő dugattyún a karmantyúkat átnézni átkenni. (legalábbis nem hsizem, hogy membrános megoldás lenne, azzal nem tudna annyit fújni akkora nyomással.)

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 10:33 320d Motor

lalada írta:
béna volt a bömis csávókám
Idézet: láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )




a srác itt is fenn volt az oldalon. hirtelen nem is emlékszem ki az...

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 09:54 320d Motor

lalada írta:
szerintem 20d -vel (min 150ló) azért jó pár benzines kis szöcskének oda lehet verni simán.. nem kell félni. próbáld meg. hogy a 20d harmatgyenge? ezt meg se hallottam..szerintem nem egy autót vezetünk.. vagy


láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )

YELLOW Elküldve: 2012-12-22 08:05 Ajtónyítási Gondok!

anubisz írta:
ute107 írta:
guco05 írta: Nyugodjatok meg ( ha egyáltalán ez megnyugtat bárkit is) a saját kocsimba szeretnék be jutni! A gombom néha működik és időbe észleltem a problémát! Azóta belülről zárom és 1 ajtót nyitva hagyok! És mivel éjszakás vok reménykedek abba h. reggel még a parkolóban találom a gépet!


Elsődlegesen szerezz egy GM modult...és cseréld ki, majd próbáld nyitni gombbal. A kulcsod is lemerülhetett.

A mechanikát meg cserélni kell. Veszel alvázszám alapján egy zár cilindert, vagy veszel egy bontottat és átpakoltatod a belsejét a tiédbe...



ha le van merülve az elem, attól még tudja nyitni a zárat,és kinyit a centrál is, lentebb írta, hogy kulccsal se megy.
Sajnos, ha nem szakszervizbe nézeted meg, akkor marad a lottó. Vehetsz egy GM modult, mert ugye senki nem jár ilyennel a zsebébe, hogy berakd próbaképpen. Arról nem is beszélve, ha a GM szarik be, attól még szintén ki tudja nyitni az ajtót kulccsal, és be is tudja zárni. ( a vezető oldalit ) szép lenne, ha beszarna a GM és szét kéne feszíteni a kocsit, hogy bejuss. Nekem is volt GM hibám, nem mentek az ajtók, de kulccsal be tudtam menni, és be is tudtam zárni. Ha jó a GM, ha nem, ha jó az ellem, ha nem.
Ha tényleg úgy van, ahogy írtad, hogy kulccsal se megy az ajtó, ott más lesz a gond.
GM re ne adj ki pénzt, csak ha engedik, hogy belepróbáld, mert szerintem nem az lesz a gond. És akkor kidobtál csak pénzt. Ha a kulccsal nem tudsz bejutni,ott a zárba fosta össze valami magát.

aztán 120 ezerbe kerül egy új GM, értelemszerűen használtan se fogják odaadni 10 ezerért. Ha igen, az már egyenesen gyanús.
Viszont ha kulccsal nyílik, záródik az ajtó, akkor lehet GM hiba.



15ezer szokott lenni egy bontott GM, de szerintem sem ez elsz a gond. bár nekem a szarrelé miatt volt olyan, hogy nem bírtam a kulcsot elfordítani úgy ellen tartott a motorja a zárnak., vagy épp visszazárt nyitás után.

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 21:31 Üzemanyag fogyasztás

WiPa írta: Köszönöm a válaszokat!

A vízhőfok visszajelzője szerintem normális gyorsasággal áll be függőleges irányban. Viszont most, hogy mondjátok, tényleg nem pörög olyan lelkesen fel mint a sedan-om tette. Főleg amikor tök hideg a motor akkor veszem észre, hogy hibája nyomom a gázt valahogy nem akar menni. De ezt is csak az első 1-2 km-en teszi, utána normális.

És még egy érdekesség, ezt tegnap elfelejtettem írni (és remélem, hogy nem csak beképzelem magamnak). Általában menet közben figyelni szoktam a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatóját, és azt vettem észre, hogy ha első indítás után megyek az autóval és aztán utána megállítom (pl. beugrok boltba), aztán újra elindulok, akkor ugyan azon a sebességen, ugyan abban a fokozatban kevesebbet mutat. Ergo mintha normálisan működne.

Nem értem. :


akkor viszont lehet légtömegmérő, hisz a mutató lengése, hülyeségmutatása is utal erre.