Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 11:42 Hózokni

Coyote írta:
YELLOW írta: ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba. igazából ha az ember felkészült akar lenni, akkor mindenből kéne tartani magánál.
illetve ónos eső estén is jó lehet.
de sokra megy az ember ha vigyázik, mikor más belecsapódik...

szerk.: ráadásul ahogy figyelem ezt sem könnyebb feltenni, ami a videón meg látszik útszakas, ott nyárival is el lehetne menni


"ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba"

Szerintem jeges úton baszhatod, csak a szöges gumi jó és egy bizonyos pontig a megfelelő tapasztalat...

A hólánc is jó fagyott talajra, mert az jó esetben a jégbe is belemar - viszont nekem sincs az autóban, a rohadt nehéz felszerelés miatt. És ahogy látom, ez a hózokni felszerelés pont ugyanolyan nehézkes dolog (nálam is alacsonyan van a segge), SŐT, a hóláncnál legalább a lánc súlya segíthet, itt még az sem.

Én tuti felgyújtanám az egészet a gecibe

Inkább vigyetek magatokkal egy kis műanyaglapátot meg 10 kiló homokot zsákban (vagy virágföldet, faforgácsot, sót esetleg) és túl nagy gond nem lehet.

Mondjuk még soha nem akadtam el a BMW-vel, lehet, hogy az előrelátó vezetés és útvonaltervezés bőven elegendő?


akkó mondok valamit, bár tudom ez a hózokni nem olyan, mint az emberi lábra való zokni. de. próbáld ki egy megfelelően befagyott (be en szakadj) tavon, hogy a cipődre zoknit húzol. majd meglátod, hogy fog tapadni a jégen

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 11:04 Hózokni

ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba. igazából ha az ember felkészült akar lenni, akkor mindenből kéne tartani magánál.
illetve ónos eső estén is jó lehet.
de sokra megy az ember ha vigyázik, mikor más belecsapódik...

szerk.: ráadásul ahogy figyelem ezt sem könnyebb feltenni, ami a videón meg látszik útszakas, ott nyárival is el lehetne menni

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 09:02 Segítsetek!

vivaladiesel írta:
hil írta:

Szia! lehet, hogy azért nem kaptál választ kérdésedre, mert senki nem tudja a megoldást a bajságra. Legelőször is kéne csinálni a hiba olvasást. Az sok mindenre fényt derít. Látom, nyíregyházi vagy, szerencséd van, mert ott rendel Miki, aki nagyon ért a Bimmerekhez. Ő biztosan tud segíteni. Itt a fórumon is elő szokott fordulni bmw320d4 néven. Lehet, hogy a főtengely jeladó a rossz, de részemről ez csupán találgatás.




Miki jelenleg egy márkaszervizben dolgozik!



attól még lehet tud segíteni...

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 20:59 Termosztát

kakszy írta:
YELLOW írta:
kakszy írta:
vivaladiesel írta:
kakszy írta:


Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????


Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.


Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


pont visszább lett leírva, hogy általában az EGR termosztát emgy tönkre, célszerűbb lett volna azzal kezdeni

Tudom csak nemtudtam hol a tökömbe van és mondom inkább elviszem szerelőhőz nehogy elbaszak valamit mondom az majd tudja de már mind1 így jártam azt pont most találtam egy 3 perces videót ahol ezt cserélik ki szét is basz az ideg...


legalább már tudod... így is tanul az ember

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 20:41 Termosztát

kakszy írta:
vivaladiesel írta:
kakszy írta:


Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????


Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.


Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


pont visszább lett leírva, hogy általában az EGR termosztát emgy tönkre, célszerűbb lett volna azzal kezdeni

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 20:40 Társalgó

zolikae36 írta: SZIa
Ez a segitsetek topic konkrétan hol található??


akkó próbáld ki:

jobb fent keresés helyére beírni, hogy segítsetek majd klikk a nyagítóra, vagy ENTER
utána kiválasztod, hogy fórum témák. voálá! csak azé nem adom a kezedbe, hogy legalább megtanuld használni a keresőt. nem tudom milyen idős lehetsz, de egy alap számtech ismerettel is rá lehet jönni.

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 17:51 Társalgó

zolikae36 írta: A baj az ,hogy próbáltam kérdezni illetve hozzá szolni de sehogy se sikerült mivel nem tudom használni még az oldalt.
Tanács kellene de nem tudom hová irhatom a gondom


a topic-ok között tudsz keresni. az utolsó mondatodból rögtön az jön le, hogy szerettél volna új topic-ot nyitni.
ha van valami problémád és enm tudod hova írd, akkor a keresés mezőbe jobb fent bírod, hogy segít és keres, és ki fog rá dobni topic-ot, vagy mi lehet a baj topic. ha konkrétan nem tudod mit hova írj, hol kérdezz, akkor itt a legegyértelműbb. de gondold végig mi a problémád, és azokra a szavakra rá lehet keresni majd kidobja ha van rá topic. annyira nem nehéz ez.

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 09:51 sárga olaj lámpa

dankoj írta:
SirToma írta:
dankoj írta:
sve21 írta:
anubisz írta:
sve21 írta: Sziasztok!Végre hozzájutottam életem első Bmw 320d-hez és amit kell egy használt autónál elöször lecseréltem az olajat 5w30 Total minden ment szépen.Vége az olajcserének indítom az autót olajnyomás elalszik de kb 1 perc után kivillan a sárga olajnyomás ugy kb 1.5 perce és utánna elalszik.Mi lehet a probléma?Kösz előre is a segítséget


Az csak olajszintet mér, sajnos igen hajlamos a meghibásodásra, és akkor jelez, ha kell, ha nem. Nálam most jó, ha kezd csökkenni az olajszint akkor leállítás után világít ki, pár mp- re. Ha van rá pénzed, cseréltesd ki, ha nem semmi gond, csak sűrűbben nézd az olajszintet. Következő olajcserénél praktikusabb kicserélni.
Elméletileg nincs köze egymáshoz a 2 dolognak, de azért méress egy olajnyomást, mikor indítod, és fenn szokott állni a hiba, már csak a lelki megnyugvás miatt.
Főleg,hogy a 3-4 bár helyett csak 0,3 bár nyomás alatt jelez csak ki a piros nyomásjelző.
Ha csak 0,8 bár, vagy csak 1 bár a nyomásod sosem veszed észre, max elkopik a motor. Néha érdemes belemérni.
Esetleges szakirodalom :
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

http://bmwfans.info/parts/cata...indicator/

az alkatrész amiről szó van :
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx


Köszönöm a tippet és remélem tényleg csak ennyi lesz vele a gond.Olajnyomást hogy tudok mérni pl a az olajnyomás gomba helyére beteszek egy órát vagy esetleg van erre valami speciális megoldás?Még egyszer köszönöm!


Sziasztok az én problémám is ez lenne, annyiba különbözik, hogy nekem indítás után pár másodperc múlva gyullad ki a sárga lámpa, majd mintegy 10-15 másodperc után elalszik, de ezt olajcserét követően is csinálta ahogy azt az előttem már leírták.Itt mi lehet a baj? ugyanaz mint az előttem szólónak?


Szia.

Igen, neked is a szenzort kell cserélni.Nekem is ezt játsza, olajcserekor cserélem én is.

Üdv:Tomi



köszi kb: milyen árban mozog ez a szenzor meg tudod mondani?


ez is általában FL előtti típusok típushibája. csak HELLA-t vegyél bele, ahogy tanácsolni szokták, mert a többi pár hetet bír. ára azt hiszem 10-15ezer körül alakul a HELLA-nak.

YELLOW Elküldve: 2012-12-14 09:46 Autóvásárlás

Szabi81 írta: Róla mi a véleményetek? Reális, hogy egy ilyen kategóriájú autót ennyiért meg lehet venni?

http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=4


ez nagyon olcsó. bár ngliában 1000 Font-ért is lehet jó autót venni. DE!
az a kormány úgy néz ki, mint amiben 500ezer km van.
valami biztos nem jó az autóval, mintha a mocitetőn a BMW jel is le lenne fújva ezüst festékkel. a hátsó lámpák seme gyformák, a belső csomagteres nagyon be van mattulva. szerintem ez totál törött autó volt.... az elején a fényezés ráadásul túl újnak tűnk.

szerk.: nah jó a kormány lehet gyűrű koptatta meg, de gondolhatod milyen sofőr lehetett, ha ott fogta a kormányt

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 22:08 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
cinike7777 írta: sziasztok valaki tud abban segíteni hogy melyik bizti fele a szélvédőmosó pumpa műkődéséért segítséget köszönöm itt van egy kép a biztosíték tábláról
űdv mindenkinek




Lehet előbb végeztél volna, ha belemérsz a csatiba, van e benne szufla, ha spricnit megnyomják, de gondolom azt hallani is, hogy megy a motor vagy nem, még üresen is. Mert ha megy akkor valahol törve van a cső, vagy dugulás. Ha nem megy a motor, akkor érdemes biztit nézni, bár gondolom megnézted és nem megy azért keresed a biztosítékot?
Nem tudom E60 ba melyik a bizti az, de mondjuk az is 1 mp megnézni,ha tudod hol van persze, nincs hozzá manuálod? abba benne van.


kb 10 sec alatt az összeset végig lehet nézni. ha egyik sincs elégve, akkor nem a biztis lesza rossz. ki sem kell venni a biztiket felülről látszik.

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 22:06 sárga olaj lámpa

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak úgy érdekességből, unalomból leírom egy esetemet, nincs összefüggésben a te hibáddal.
Egyszer 1990, 91 körül egy diesel BMW mel esett meg, azoknál még néha felmerültek műszerfali kontaktus hibák, indokolatlan hibajelzések.
Megálltam egy autómosónál, előttem álltak, leállítottam a motort. Be kellet állnom a mosóba indítom a motort, ég az olajnyomás jelző lámpa. Előtte soha semmi gond vele.
Mondom mi a picsa, baszakszik megint a műszerfal? Előtte volt olaj, szűrő csere, előttem, néztem! Mann filter, Bécsi úton Pesten a BMW szervizbe. ( akkor még volt ott ) sok márkaszerviz nem volt akkoriban, Pestre felvittem, ha valamit csinálni kellet.
Beállok, megnézem az olajszintet, minden normális.
Itt hibáztam, mert nem rakattam utánfutóra!!
Mondom csak így hirtelen nem megy el az olajnyomás, ( tévedtem ) gondoltam a gomba szállt el.
Mosás után feldöcögtem egy szerelőhöz, lassan 40 el, pár km volt. Mire felértem már szólt a vezérműtengely. Belemért, azt mondja anyura nem volt nyomásom, hogy szinte száraz volt az olajnyomásgomba bemenet.
Elvitettem egy szerelőhöz, szétkapták, hál istennek valamennyi olajat felszívott a főtengelytől, mert kicsit égett csak meg.
Felfúrni nem kellet, főtengelyt kellett felköszörülni, azok megégtek a csúszócsapágyaknál, vezérműtengely ép volt.
Azt mondja a szerelő, nem cseréltem olajszűrőt? Mondom de, előttem vették ki a dobozból, és csavarták fel. Azt mondja, mert olyan volt mintha 40 ezret mentem volna vele. Állítólag belefújtak vagy mit csináltak valami kompresszorral, és semmi nem ment át rajta. Az miatt ment el a nyomásom, meghalt az olajszűrő. 1 hónapos volt.
Hogy az a szelep, vagy az anyag volt selejtes, már nem tudom, de dugulásom, nem volt,olajszivattyúmnak semmi baja nem volt, nem is lett cserélve.
Szóval tanulságos. Persze hibáztam akkor még, hogy elindultam vele, de sokan lehet megtették volna,ha város közepén leállítják a motort, és mikor indulnak ég a lámpa. Főleg egy vasúti sorompó után.
Hát ma már nem tenném. Ha még megyek vele pár km , akkor mindent fúrni, köszörülni kellett volna.
Hangsúlyozom ott álltam a szervizbe, 1 méterre, amikor leeresztették az olajat, mikor felrakták az olajszűrőt, és mikor belerakták az olajat. Akkor Castrolt használtak. Ipari kiszerelésben, 200l hordós kiszerelésben.


ez amúgy érdekes, mert akkoriban még az olajakkal nem machináltak... viszont azt pont hallottam, hogy a castrol-nak volt egy időben, hogy az olaj szétedte a szűrőt, talán 2000 környékén a Magnatec-ek.


Pont ez a gond, hogy akkoriban nem volt még sumákolás. Azt már nem tudom milyen volt az olaj típusa, de cestrol dieselbe. Pont most netem a guugliba, azért elég összetett egy olajszűrő szerkezete.
http://www.cegnyilvantarto.hu/...ro_400.jpg


a másik gond, hogy korábban lehet rész szintetikus olaj, vagy ásványi volt bele rakva. ugye az sokkal könnyebben kiülepszik. aztán a castrol, biztos szintetikus, vagy félszintetikus volt. ezekben már vannak detergensek, és lehet feloldotta a lerakódott ganyét, ami eltömített a szűrőt. manapság ezért van az, hogy pár km után főleg a dízel motorokban sötét lesz az olaj. feloldja a korábbi a ganyét és lebegtei azokat. igazából új autóknál ezért nincs értelme a motor mosó adalékoknak, mert az olaj tartalmazza.
szóval valószínű a hirtelen feloldódott koksz dugította el a szűrőt.

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 21:54 sárga olaj lámpa

anubisz írta: Csak úgy érdekességből, unalomból leírom egy esetemet, nincs összefüggésben a te hibáddal.
Egyszer 1990, 91 körül egy diesel BMW mel esett meg, azoknál még néha felmerültek műszerfali kontaktus hibák, indokolatlan hibajelzések.
Megálltam egy autómosónál, előttem álltak, leállítottam a motort. Be kellet állnom a mosóba indítom a motort, ég az olajnyomás jelző lámpa. Előtte soha semmi gond vele.
Mondom mi a picsa, baszakszik megint a műszerfal? Előtte volt olaj, szűrő csere, előttem, néztem! Mann filter, Bécsi úton Pesten a BMW szervizbe. ( akkor még volt ott ) sok márkaszerviz nem volt akkoriban, Pestre felvittem, ha valamit csinálni kellet.
Beállok, megnézem az olajszintet, minden normális.
Itt hibáztam, mert nem rakattam utánfutóra!!
Mondom csak így hirtelen nem megy el az olajnyomás, ( tévedtem ) gondoltam a gomba szállt el.
Mosás után feldöcögtem egy szerelőhöz, lassan 40 el, pár km volt. Mire felértem már szólt a vezérműtengely. Belemért, azt mondja anyura nem volt nyomásom, hogy szinte száraz volt az olajnyomásgomba bemenet.
Elvitettem egy szerelőhöz, szétkapták, hál istennek valamennyi olajat felszívott a főtengelytől, mert kicsit égett csak meg.
Felfúrni nem kellet, főtengelyt kellett felköszörülni, azok megégtek a csúszócsapágyaknál, vezérműtengely ép volt.
Azt mondja a szerelő, nem cseréltem olajszűrőt? Mondom de, előttem vették ki a dobozból, és csavarták fel. Azt mondja, mert olyan volt mintha 40 ezret mentem volna vele. Állítólag belefújtak vagy mit csináltak valami kompresszorral, és semmi nem ment át rajta. Az miatt ment el a nyomásom, meghalt az olajszűrő. 1 hónapos volt.
Hogy az a szelep, vagy az anyag volt selejtes, már nem tudom, de dugulásom, nem volt,olajszivattyúmnak semmi baja nem volt, nem is lett cserélve.
Szóval tanulságos. Persze hibáztam akkor még, hogy elindultam vele, de sokan lehet megtették volna,ha város közepén leállítják a motort, és mikor indulnak ég a lámpa. Főleg egy vasúti sorompó után.
Hát ma már nem tenném. Ha még megyek vele pár km , akkor mindent fúrni, köszörülni kellett volna.
Hangsúlyozom ott álltam a szervizbe, 1 méterre, amikor leeresztették az olajat, mikor felrakták az olajszűrőt, és mikor belerakták az olajat. Akkor Castrolt használtak. Ipari kiszerelésben, 200l hordós kiszerelésben.


ez amúgy érdekes, mert akkoriban még az olajakkal nem machináltak... viszont azt pont hallottam, hogy a castrol-nak volt egy időben, hogy az olaj szétedte a szűrőt, talán 2000 környékén a Magnatec-ek.

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 20:54 Motorgenerál!

Ferko írta:
YELLOW írta:
Ferko írta:
Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



92ezer körül


Hát akkor nem tudom, hogy a tiéd miért így néz ki. Én semmi külit semmi tisztítást nem csináltam. Mivel nagyon keveset megyek vele, így az olaj csere általában a 2 év miatt van és nem a km miatt. Egyszer volt olyan olajcsere amibe mindössze 7000 km volt 2 év alatt. Enyémbe biztos, hogy csak 63000 km van, mert újonnan vettem. Talán ezért néz ilyen gyönyörűen ki.



én 61ezerrel vettem, és ugye mikro megvettem cseréltem benne olajat, és azóta 2 évente. nekem is kb 7-8 max 12 ezret megy a két év alatt.
mondjuk a mostani jó minőségű olajakban is van "oldószer", de úgy látszik mindent azért nem old le... mindegy én elhiszem, de durván tiszta. már majdnem vettem motormosó cuccot, de azt írták, amíg nincs olajnyomás probléma, addig felesleges.

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 20:44 Társalgó

b_imi írta:
YELLOW írta: ja és még valami, hogy tiszta legyen.
itt az a pár ember állandóan leolt, hogy hordom össze a baromságokat, hülyeséget beszélek. (lehet, de beismerem ha úgy van).
egy tény miattatok GYÖKEREK, sokan nem mernek itt kérdezni semmit, nem én miattam. ezt le is írják, mert én privátban is le merem írni, hogy mi a tippem, de tegye fel a fórumba, mire jön a válasz, hogy tőletek vannak beszarva. lehet én beugatok sok mindnekinek, mégis engem keresnek meg vagy itt, vagy FB-n. nem gondoljátok, hogy ez nem éppen rám nézve negatív, hanem rátok nézve? fikázhattok, mégis engem kérdeznek. és ennek örülök, mert engem igazol. paraszt vagyok, de őszinte. nem képmutató beképzelt barom.
ja egyáltalán nem hőbörgök, sőt már szánalommal nézek én is felétek, sőt jókat mosolygok.
tudom magammal is kibaszok, mert emiatt a stílus miatt én sem kapok választ, ha kérdezek valamit. de akiben ennyi segítőkészség nics, attől nem is kell. emberség csesszétek meg, el kell vonatkoztatni néha dolgoktól... és félre tenni az indulatokat.
de jó itt csak nektek van igazatok mer a goggle is megmondja


Neked üldözési mániád van.
Beírod a gondolatod, várod a reakciót, aztán támadsz. Ugyanez megy pl. a CS-n is.
De még az a szerencse, hogy vannak itt olyan fórumtársak, akik tényleg tudnak segíteni, és nem csak találgatnak, mert a találgatás ebben a kategóriában nem épp a legolcsóbb megoldás... De gondolom ezt neked nem kell elmesélni, mert Te pont egy igazi fillérbaszó vagy!

Ja, és infót telefonon is lehet kérni, csak az működik is!!


jah az van
néha felbukkansz oszt játszod itt a nagyészt?
ki találgat? nálam tudod, hogy működik ez? általában sok dolgot megjegyzek, emlékszek kinek miylen hibára, mit tanácsoltak legtöbbet, mi jött be rá. ha úgy van az én gondolatomat is beleteszem. ez nem találgatás. amit biztosra tudok azt oda fogom írni, amit nem, oda pedig, hogy SZERINTEM! mint ahogy mindig is. és privátban ha olyan kérdés van, ugyanúgy elküldöm az illetőt Tano-hoz, hancurozo-hoz, azokhoz akiket nézek valamibe, annak ellenére, mégha le is szólnak, mert ide miattatok nem merik feltenni a kérdést.
és pont. asszem elmondtam mindent, nem szeretném magam ismételni. leszarom innetől kezdve ki mit gondol, főleg, hogy még szinte meg akarja magyraázni, hogy mit gondolok valójában. ha látók vagytok lehet jelentkezni a fókuszba és megjósolni a világvégét
na csákóóó!
(ja és szivesen beszélgetek ezek utén ugyanúgy bérkivel, ha képes normálisan kritizálni, nem az a célja mint itt egyeseknek )

szerk.: jah és több mint 36 órája nem aludtam, szóval leverek bárkit biztos azé vagyok iylen kedvemben

YELLOW Elküldve: 2012-12-13 20:30 Társalgó

ZoleeSRB írta:

Egyet értek.
Igaz,hogy azért van ez a fórum,hogy segítsünk egymásnak,de sajnos azzal nem segítünk egymásnak ha rossz infót (hülyeséget)adunk fórumtársunknak!
Sosem értettem,hogy miért kell olyanhoz hozzászólni amihez nem értünk....


miért? a válasz egyszerű. sokszor ha valaki kérdez alig akar válasz jönni. én sokat vagyok itt, és azzal hogy írok 2 dolgot segítek elő. 1: nem fogja jobb esetben másik topicokba is telenyomni a nyavajgását (ha nem komplett hülye az illető) és talán jót is mondok. 2: ha rosszat mondok, akkor mindig lesz itt valaki, aki normálisabban megfogalmazza, hogy nem jót írok, és leírja a jó választ. így a kérdező hamarabb választ kap. ennyi a lényeg. nem fantasztikum ez.