Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:26 Motorgenerál!

azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:23 Társalgó

anubisz írta: Már csak YELLOW véleményére lennék kíváncsi, ebben a kardinális kérdésben


engem érdekelnek az ilyen összeesküvés elméletek, hogy valójában mi is volt ennek a célja.
de megmondom őszintén nem követtem nyomon, inkább csak a vicces gif-eket láttam belőle, semmit nem olvastam utána.
de ahogy Robinson is írta gyanús a dolog, valószínű a sok vezethető embert ezzel a kis Félix kecsáppal csak megfogták, hogy erre figyeljenek, ne a valódi dologra.
oké leugrott hurrá, nem halt meg, valószínű ha megtörténik sem lett volna nagy gond. tudták jól, hogy annyira nem rizikós a dolog. mellesleg az még a légkör, másképp nem esett volna le igazából nem érdekel amúgy ez a dolog. ami itt a valóság, az ellen úgysem tehetünk.

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:15 Fûtés - Klíma

anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 17:40 Motorgenerál!

anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



én meg gondoltam...
kivi lennék az enyémre.... de azé nem bontom meg

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 15:57 Segítsetek!

Danibattya írta: Sziasztok4
egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy vettem egy BC-s indexkart és mondták hogy ezt be kell programoztatni, ezt más is be tudja programozni a szalonosokon kívül?
esetleg ha igen és ismerős erre Somogyba azt nagyon megköszönném!
Köszi
Dani


más is betudja, akinek van megfelelő diag progija

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 15:07 manuális váltó

Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 13:07 Társalgó

Robinson írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.


Ja, csak az nem jött le a népnek, hogy ebben az egészben nem a Félix Báb-nak az ugrása volt a nagy dolog
Tényleg, egyébként miért is tartják nagy dolognak, hogy leugrott? Miért volt mindenki oda meg vissza emiatt?

Az igazi ok, amiért felküldték ezt a kirakatbábút, az meg nem elég érdekes az embereknek ahhoz, hogy ekkora show-t csináljanak belőle, ezért kellett ez a melléktermés, a fizika túl unalmas és kinemszarjale. Értem én


Aki megírja a helyes választ, hogy mi is volt valójában a lényegi része ennek a kísérletnek, kap egy piros pontot és egy "gondolkodó ember" kitüntetést


semmi inkább nem írok semmit



YELLOW Elküldve: 2012-12-09 13:02 manuális váltó

Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 11:46 E60 Kulcs probléma

BalaBMW írta:
YELLOW írta: már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....

szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Na most ez nekem a heten lesz aktualis, mert megrendeltem az uj kulcsot es par napon belul megkapom. A gondom a kovetkezo: azert kellett rendelnem, mert a taviranyitos kulcsot 2 db-ban kaptam meg az autohoz. Hogy miert az rejtely, de van tippem... Most mar lassan 1 eve a sima kulccsal hasznalom es az agyamra ment, hogy szakado esoben meg hidegben szarakodok vele. En az uj kulcsot hogyan fogom tudni betanitani? Mert ugye a jelenlegin nem tudok semmit sem nyomkodni a beepitett "zseblampa" kivetelevel.


ugyanúgy ahogy le van írva....

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 09:26 E60 Kulcs probléma

már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....

szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:27 Motorgenerál!

jrtom írta: A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.


szerintem N45 2004-től volt. de mindegy mert ua. mint N40.

csak nem értem.
N40: nem hozza sem 12, sem 17, de azt írod csak 17 kell. de Ferko képén 12 is ott van.
N42: hozza 12-est, 17-est nem

tehát nem értem 17-es minek van külön? meg Ferkonál olyan mintha 12 és 17 egyben lenne az utólagoson.


szerk.: nem kötekedek, csak próbálom megérteni

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:15 Motorgenerál!

a 17-est nem hozza N42-re, de N46-nál sem. márpedig úgy tudom N42-ben az úgynevezett megugrás gátló már benne van. és a 12-es az amit nem hoz N40-re N42-re meg hoz, sőt a guide shield is jobban következtet erre.
ráadásul Ferko által linkelt képen nem is látom a 17-es, hogy mit is csinálna...

jrtom írta: A 17-est kell utólag beépíteni.

YELLOW írta:
jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van





YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:01 Motorgenerál!

jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 21:35 Motorgenerál!

Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.






és az új feszítővel lett valami változás? csendesebb lett vagy valami?


az a narancs színű az átugrás gátló? mert az N42-ben gyárilag benne van

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 19:16 Termosztát

fandor írta: Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???


attól függ hogyan mész vele, nem perc kérdése. de kb 5-10km és beáll. városban ahol nem pörög ott lassabban.