YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:26 Motorgenerál!

YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:26 Motorgenerál!
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:23 Társalgó
anubisz írta: Már csak YELLOW véleményére lennék kíváncsi, ebben a kardinális kérdésben
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 19:15 Fûtés - Klíma
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 17:40 Motorgenerál!
anubisz írta:Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.
Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.
Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 15:57 Segítsetek!
Danibattya írta: Sziasztok4
egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy vettem egy BC-s indexkart és mondták hogy ezt be kell programoztatni, ezt más is be tudja programozni a szalonosokon kívül?
esetleg ha igen és ismerős erre Somogyba azt nagyon megköszönném!
Köszi
Dani
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 15:07 manuális váltó
Stubiflex írta:YELLOW írta:Stubiflex írta: Sziasztok!
Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?
az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.
Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 13:07 Társalgó
Robinson írta:Robinson írta:anubisz írta: Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.
Ja, csak az nem jött le a népnek, hogy ebben az egészben nem a Félix Báb-nak az ugrása volt a nagy dolog
Tényleg, egyébként miért is tartják nagy dolognak, hogy leugrott? Miért volt mindenki oda meg vissza emiatt?
Az igazi ok, amiért felküldték ezt a kirakatbábút, az meg nem elég érdekes az embereknek ahhoz, hogy ekkora show-t csináljanak belőle, ezért kellett ez a melléktermés, a fizika túl unalmas és kinemszarjale. Értem én
Aki megírja a helyes választ, hogy mi is volt valójában a lényegi része ennek a kísérletnek, kap egy piros pontot és egy "gondolkodó ember" kitüntetést
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 13:02 manuális váltó
Stubiflex írta: Sziasztok!
Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 11:46 E60 Kulcs probléma
BalaBMW írta:YELLOW írta: már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....
szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...
E46 kulcs betanítás:
kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust
Na most ez nekem a heten lesz aktualis, mert megrendeltem az uj kulcsot es par napon belul megkapom. A gondom a kovetkezo: azert kellett rendelnem, mert a taviranyitos kulcsot 2 db-ban kaptam meg az autohoz. Hogy miert az rejtely, de van tippem... Most mar lassan 1 eve a sima kulccsal hasznalom es az agyamra ment, hogy szakado esoben meg hidegben szarakodok vele. En az uj kulcsot hogyan fogom tudni betanitani? Mert ugye a jelenlegin nem tudok semmit sem nyomkodni a beepitett "zseblampa" kivetelevel.
YELLOW Elküldve: 2012-12-09 09:26 E60 Kulcs probléma
YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:27 Motorgenerál!
jrtom írta: A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.
YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:15 Motorgenerál!
jrtom írta: A 17-est kell utólag beépíteni.YELLOW írta:jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.
akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van
YELLOW Elküldve: 2012-12-08 22:01 Motorgenerál!
YELLOW Elküldve: 2012-12-08 21:35 Motorgenerál!
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.
YELLOW Elküldve: 2012-12-08 19:16 Termosztát
fandor írta: Sziasztok!
2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???