Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-12 05:12 Futómû és hibái

ember84 írta: Nekem a téli 205/55 r16-el tökéletes a kocsi,e46 320d-m van faceliftes!Engem nagyon zavar,hogy nyári 225/45 r17 el húz,kényelmetlen,pedig minden tökéletes!A nyáriak ET-je 35!Azonm gondolkodom,ha gyári BMW felnit vennék,lehet más az Et-je,vagy elöl is más,hátul is,vagy mi az amivel jó lenne??Nem hiszem,hogy amit gyárilag 17-es alufelnivel adtak ki,az így húz!!Vagy el lehet adni újonnan egy olyan autót??És amelyiket 18-assal dobták ki???????????????????????????


nem az autó szar, hanem az ÚT! azért nem felelős a gyár

YELLOW Elküldve: 2012-11-11 18:23 manuális váltó

jrtom írta: Modjuk ha 10-el gurulsz akkor szerintem tök fölösleges 1-est kapcsolni simán elviszi 2-essel is. Ha csak nem nagyon kikell tiporni a lelkét.


én nem állítom, hogy nem én vagyok a hülye... lehet eddig nem figyeltem... nekem most inkább a kettes volt furcsa, aztán csodálkoztam az 1-esen. neked, hogy veszi menet közben nagyobb temponál?

YELLOW Elküldve: 2012-11-11 17:57 manuális váltó

valter320d írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Amikor bemelegedett akkor se vette az 1-2-t? ÉS ha beerőlteted akkor van reccs, mert akkor lehet szinkronos tényleg.

YELLOW írta: na nekem sem ok valami.... tegnap nem volt semmi. reggel mentem dolgozni autóval, semmi error. megálltam parkolóba. vége a 8 órás munkának, ülök az autóba, rakom 1-esbe, semmi érdekesség. szépen megyek vele, majd kanyar miatt vissza akartam rakni 2-esbe, és nem tudtam, csak nagyon nehezen. próbáltam egyesben és oda meg végképp nem megy. az autó közben gurult. megálltam itton a kapu előtt nézem, simán veszi a fokozatokat, ahogy kell. gyanús kezdett lenni, mondom nézzük meg gurulás közben és csak nagyon nehezen akarta venni az 1-est, 2-est. minden más fokozat jó menet közben csak ez a kettő error-os.
én kuplungra kezdtem gyanakodni, de nem csúszik. lehet a szinkrongyűrűvel van valami? ha az autó nem gurul, akkor nincs vele gond!
kicsit beszartam most




sajnos ez nem olyan mint szokott, ráadásul kint sem volt hideg. télen alapból nehezebben veszi az 1-est, de azt álló helyben is. most meg úgy tökéletes, ahogy kell, csak ha mozog az autó, akkor van gond. ha be tudom tenni menet közben, akkor nincs reccs, viszont azt vettem még észre, hogy 1-ből 2-be váltásnál mintha dübbenne valami.


nem bírtam magammal ezért elkezdtem menni egy pár kört.
ha alacsonyabb sebességgel megyek és úgy próbálnám betenni 1-esbe, úgy beveszi, de elég nehezen, egyáltalán nem olyan könnyen mint álló helyzetben. viszont nagyobb tempónál nem is merem erőltetni, annyira lehetetlennek tűnik a dolog. ami persze mondhatnám, hogy nem baj, mert nem váltok véletlen 90-nél 1-est. megmondom őszintén nem tudom korábban néztem-e.
ami még feltünt, ha gurulok és betettem 1-esbe, majd onnan kiveszem üresbe, akkor hallani egy kis hangot (kuplan folyamatosan nyomva), olyasmi hangot mint egy kis szivattyúét. kb 1mp-es a hang, ilyen "jzsiu" szerű a hang, eddig nem figyeltem, csak most.
kettesbe visszatenni egyszerűbb volt most, de azért érezni, hogy nem olyan mint álló helyzetben. felfelé váltásnál semmi gond, visszafelé 2-es, 1-es csak a necces.

esetleg valaki kipróbálhatná, hogy 80-nál be tudná-e tenni 1-esbe. persze kuplungot nem köl felereszteni


Persze be lehet tenni lábbal Még csak meg se próbáld. nekem is szokott ilyen lenni hidegen és melegen is az enyémbe 240000 van de nem szentelek neki nagyobb jelentőséget most lehetne filózni rajta hogy micsoda váltó biztos nekem volt olyan huzatás 1ben raktam kettest és kihajitotta sebességböl.... na az milyen



Ha cserlétél már váltóolajat akkor más lesz a gond.....


váltóolaj volt cserélve, bár nem mondom, hogy az nem lehet, mert a régivel jobb volt. épp szeretnák MTF-LT-re váltani, csak nem akar nekem a szerelő mondani egy árat UGYEEEE!!!!

YELLOW Elküldve: 2012-11-11 17:30 manuális váltó

YELLOW írta:
jrtom írta: Amikor bemelegedett akkor se vette az 1-2-t? ÉS ha beerőlteted akkor van reccs, mert akkor lehet szinkronos tényleg.

YELLOW írta: na nekem sem ok valami.... tegnap nem volt semmi. reggel mentem dolgozni autóval, semmi error. megálltam parkolóba. vége a 8 órás munkának, ülök az autóba, rakom 1-esbe, semmi érdekesség. szépen megyek vele, majd kanyar miatt vissza akartam rakni 2-esbe, és nem tudtam, csak nagyon nehezen. próbáltam egyesben és oda meg végképp nem megy. az autó közben gurult. megálltam itton a kapu előtt nézem, simán veszi a fokozatokat, ahogy kell. gyanús kezdett lenni, mondom nézzük meg gurulás közben és csak nagyon nehezen akarta venni az 1-est, 2-est. minden más fokozat jó menet közben csak ez a kettő error-os.
én kuplungra kezdtem gyanakodni, de nem csúszik. lehet a szinkrongyűrűvel van valami? ha az autó nem gurul, akkor nincs vele gond!
kicsit beszartam most




sajnos ez nem olyan mint szokott, ráadásul kint sem volt hideg. télen alapból nehezebben veszi az 1-est, de azt álló helyben is. most meg úgy tökéletes, ahogy kell, csak ha mozog az autó, akkor van gond. ha be tudom tenni menet közben, akkor nincs reccs, viszont azt vettem még észre, hogy 1-ből 2-be váltásnál mintha dübbenne valami.


nem bírtam magammal ezért elkezdtem menni egy pár kört.
ha alacsonyabb sebességgel megyek és úgy próbálnám betenni 1-esbe, úgy beveszi, de elég nehezen, egyáltalán nem olyan könnyen mint álló helyzetben. viszont nagyobb tempónál nem is merem erőltetni, annyira lehetetlennek tűnik a dolog. ami persze mondhatnám, hogy nem baj, mert nem váltok véletlen 90-nél 1-est. megmondom őszintén nem tudom korábban néztem-e.
ami még feltünt, ha gurulok és betettem 1-esbe, majd onnan kiveszem üresbe, akkor hallani egy kis hangot (kuplan folyamatosan nyomva), olyasmi hangot mint egy kis szivattyúét. kb 1mp-es a hang, ilyen "jzsiu" szerű a hang, eddig nem figyeltem, csak most.
kettesbe visszatenni egyszerűbb volt most, de azért érezni, hogy nem olyan mint álló helyzetben. felfelé váltásnál semmi gond, visszafelé 2-es, 1-es csak a necces.

esetleg valaki kipróbálhatná, hogy 80-nál be tudná-e tenni 1-esbe. persze kuplungot nem köl felereszteni

YELLOW Elküldve: 2012-11-11 15:35 manuális váltó

jrtom írta: Amikor bemelegedett akkor se vette az 1-2-t? ÉS ha beerőlteted akkor van reccs, mert akkor lehet szinkronos tényleg.

YELLOW írta: na nekem sem ok valami.... tegnap nem volt semmi. reggel mentem dolgozni autóval, semmi error. megálltam parkolóba. vége a 8 órás munkának, ülök az autóba, rakom 1-esbe, semmi érdekesség. szépen megyek vele, majd kanyar miatt vissza akartam rakni 2-esbe, és nem tudtam, csak nagyon nehezen. próbáltam egyesben és oda meg végképp nem megy. az autó közben gurult. megálltam itton a kapu előtt nézem, simán veszi a fokozatokat, ahogy kell. gyanús kezdett lenni, mondom nézzük meg gurulás közben és csak nagyon nehezen akarta venni az 1-est, 2-est. minden más fokozat jó menet közben csak ez a kettő error-os.
én kuplungra kezdtem gyanakodni, de nem csúszik. lehet a szinkrongyűrűvel van valami? ha az autó nem gurul, akkor nincs vele gond!
kicsit beszartam most




sajnos ez nem olyan mint szokott, ráadásul kint sem volt hideg. télen alapból nehezebben veszi az 1-est, de azt álló helyben is. most meg úgy tökéletes, ahogy kell, csak ha mozog az autó, akkor van gond. ha be tudom tenni menet közben, akkor nincs reccs, viszont azt vettem még észre, hogy 1-ből 2-be váltásnál mintha dübbenne valami.

YELLOW Elküldve: 2012-11-11 14:40 manuális váltó

na nekem sem ok valami.... tegnap nem volt semmi. reggel mentem dolgozni autóval, semmi error. megálltam parkolóba. vége a 8 órás munkának, ülök az autóba, rakom 1-esbe, semmi érdekesség. szépen megyek vele, majd kanyar miatt vissza akartam rakni 2-esbe, és nem tudtam, csak nagyon nehezen. próbáltam egyesben és oda meg végképp nem megy. az autó közben gurult. megálltam itton a kapu előtt nézem, simán veszi a fokozatokat, ahogy kell. gyanús kezdett lenni, mondom nézzük meg gurulás közben és csak nagyon nehezen akarta venni az 1-est, 2-est. minden más fokozat jó menet közben csak ez a kettő error-os.
én kuplungra kezdtem gyanakodni, de nem csúszik. lehet a szinkrongyűrűvel van valami? ha az autó nem gurul, akkor nincs vele gond!
kicsit beszartam most

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 19:41 Motorolaj

m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!




pont egyet értettem a vaterás dologgal, de van ellenpélda, arra írtam.
és látom nem figyeltél, de leírtam jóval visszább, hogy sokszor a kereskedő sem tud róla, hogy esetleg nem pont az van a dobozban. nem kell itt senkinek magára venni, meg ironizálni az eseten.
márka legyen csak olcsó? ha nekem szántad nem igaz. 2800Ft/l áron vettem eddig mindig az olajakat, és pl ilyen dolgokat nem vennék vaterán. ugyanis jó ha valahol meg tudom reklamálni ha valami nem jó.
azt meg ne gondold, hogy ellen dolgozom, csak mert a BMW-s olajról meg van a véleményem.
mondtam, azt vesz mindenki amit akar.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 18:17 Motorolaj

m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 17:05 Motorolaj

Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:

Megnéztem az olaj vonalkódját: 9001606018131
Ezek szerint osztrák!Mit gondoltok ez jó lehet?


mindenképp jó. miylen olajról van szó?


Castrol Edge 5w-40!Másik kérdésem meg az lenne hogy jól tudom-e hogy 318tds-be 5,5liter kell?


igen 5 és 5,5 liter kell, legalábbis ilyeneket hoz. szerintem első körben 5, aztán öntesz hozzá, ha igényli.

azt írd már le honnan vetted az olajat, menniyért! ez is egy infó lehet.


Vateráról és 6900Ft!Webshopban is találtam hasonló áron de annak nem tudom a vonalkódját!


6900Ft/liter? vagy 6900Ft/5liter?

az egyik túl drága, a másik túl olcsó lenne bár ha hihetünk a vonalkódnak és a dobozon nem látszik sumákságnyoma, akkor jó lesz az.




Ja, bocsi!6900/4liter és a doboz eredeti, bontatlan!


a bontatlan egy dolog. most nem kötekedek, csak mint infó mondom. amik az olajokon és hasonló dobozokon vannak kupakok, azokat csak rá nyomják, azért nem tekerik, mert akkor az alsó "biztonsági" műanyak karima leválik a kupakról, leszakad. a doboz mókolás alatt azt értem, hogy koszos-e a doboz, olajkosz szerű valami, ha letakarítják, akkor a cimkén lévő delirat fakul ki. kupakot még konnyebb is szerezni, aki mókolni akar.

igaza van annak, aki szerint túl sokat rágódunk (szerinte értelmetlenül ezen), de nem minden rózsaszín
még így, hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni. más aki meg szarik bele, az jól jár, leveszi a polcról, oszt kész.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 16:56 Motorolaj

Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:

Megnéztem az olaj vonalkódját: 9001606018131
Ezek szerint osztrák!Mit gondoltok ez jó lehet?


mindenképp jó. miylen olajról van szó?


Castrol Edge 5w-40!Másik kérdésem meg az lenne hogy jól tudom-e hogy 318tds-be 5,5liter kell?


igen 5 és 5,5 liter kell, legalábbis ilyeneket hoz. szerintem első körben 5, aztán öntesz hozzá, ha igényli.

azt írd már le honnan vetted az olajat, menniyért! ez is egy infó lehet.


Vateráról és 6900Ft!Webshopban is találtam hasonló áron de annak nem tudom a vonalkódját!


6900Ft/liter? vagy 6900Ft/5liter?

az egyik túl drága, a másik túl olcsó lenne bár ha hihetünk a vonalkódnak és a dobozon nem látszik sumákságnyoma, akkor jó lesz az.



YELLOW Elküldve: 2012-11-10 16:53 Motorolaj

b_imi írta: Csak kíváncsiságból kérdezem: Yellow, Te tudsz valami konkrét példát fotókkal, adatokkal illusztrálva, hogy az általad leminősített Castrol Edge, vagy pl. az olasz BMW címkés olaj miatt ment tönkre a motor? Olyanra gondolok, hogy konkrét kopási adatok, extrém viszkozitás vagy kenőképesség csökkenés, stb. vagy csak úgy hallottam/gondolom az egész, mint pl. az akku esetében vagy sok másban?
Vonalkódból megmondod, mi van a dobozban Mi vagy Te, Dynamo2?


persze saját laboratóriumom van, abban kisérletezem. a mérések szigorúan titkosak.
írásodból következik, hogy félsz, hogy esetleg mellé nyúltál, de magad nyugtatása érdekében támadsz.
mint írtam leszarom ki mit rak bele. nekem van egy véleményem, amit le fogok írni, ha tetszik, ha nem. akksinál is leírtam. nem akarok ide keverni más témát az olajba, de akksiból is többen vették azt többféle felhazsnálási módban mennek, és semmi negatív. más márkáknál olvastam, tapasztaltam családon belül is rosszat olaj dettó. nem egy embernek rendeltem már olajat (0% haszonnal, nem részesedem semmiből), és csak pozitív a dolog. eléggé körbe jártam az olaj és akksi témát mielőtt vennem kellett. nem fogok pontos magyarázatokat adni, mert nem foglalkozom a gyártással.

te vegyél azt amit akarsz, sok sikert kívánok. senki felett nem állok pisztollyal. nekem ugyanúgy a BMW termékekekl kapcsolatban az a véleményem, mint neked ezzel. elolvasom mit ír más, milyen véleményt, mérlegelek, összevetem a saját megtapasztalásaimmal és majd mérlegelek.

tedd ezt te is.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 16:45 Motorolaj

Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Sanka írta: Sziasztok!
E36 318tds-be milyen olajat ajánlotok!Én Castrol Edge 5w-40-re gondoltam!


a viszkozitás jó, de én az EDGE-t elfelejteném. inkább ARAL-ban keress hasonlót, vagy Mobil 1-ben.


az Edge az egyik legjobb olaj, mi baj lenne vele...


Régen hamisították és szerintem Yellow ezért nagyon szkeptikus és elfogult negatív értelemben Castrol-al.


régen??? inkább egyre jobban. vegyél add meg a vonalkód első 3 számjegyét és megmondom hamisított szar van-e benne.
nekem mindegy, vegyétek.


szerk.: az olajhamasítás sem anyniból állt, hogy a fű alatti vétel. eleve nagy tömegben úgy jött/jönnek be az országba. a részletekbe senki nem megy bele, csak látja a dobozt meg a feliratot oszt jóvan. én láttam már castrolból két egyforma olajat kiöntve meg totál nem egyforma volt. és igen a kód alapján az egyik német a másik olasz volt.
a boltosok nagy része is fű alatt veszi meg aztán mindenki nyugott szível veszi, mert az boltból van és jó drága, majd biztos nem hamis.


Megnéztem az olaj vonalkódját: 9001606018131
Ezek szerint osztrák!Mit gondoltok ez jó lehet?


mindenképp jó. miylen olajról van szó?


Castrol Edge 5w-40!Másik kérdésem meg az lenne hogy jól tudom-e hogy 318tds-be 5,5liter kell?


igen 5 és 5,5 liter kell, legalábbis ilyeneket hoz. szerintem első körben 5, aztán öntesz hozzá, ha igényli.

azt írd már le honnan vetted az olajat, menniyért! ez is egy infó lehet.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 16:12 Motorolaj

Sanka írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Sanka írta: Sziasztok!
E36 318tds-be milyen olajat ajánlotok!Én Castrol Edge 5w-40-re gondoltam!


a viszkozitás jó, de én az EDGE-t elfelejteném. inkább ARAL-ban keress hasonlót, vagy Mobil 1-ben.


az Edge az egyik legjobb olaj, mi baj lenne vele...


Régen hamisították és szerintem Yellow ezért nagyon szkeptikus és elfogult negatív értelemben Castrol-al.


régen??? inkább egyre jobban. vegyél add meg a vonalkód első 3 számjegyét és megmondom hamisított szar van-e benne.
nekem mindegy, vegyétek.


szerk.: az olajhamasítás sem anyniból állt, hogy a fű alatti vétel. eleve nagy tömegben úgy jött/jönnek be az országba. a részletekbe senki nem megy bele, csak látja a dobozt meg a feliratot oszt jóvan. én láttam már castrolból két egyforma olajat kiöntve meg totál nem egyforma volt. és igen a kód alapján az egyik német a másik olasz volt.
a boltosok nagy része is fű alatt veszi meg aztán mindenki nyugott szível veszi, mert az boltból van és jó drága, majd biztos nem hamis.


Megnéztem az olaj vonalkódját: 9001606018131
Ezek szerint osztrák!Mit gondoltok ez jó lehet?


mindenképp jó. miylen olajról van szó?

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 14:36 Motorolaj

hil írta: Sziasztok!
Olvasom ezt a régóta menő sorozatot. Én annyit tennék hozzá, hogy közel sem biztos az, hogy hamisításról van szó, csupán abban lehet az eltérés, hogy valószínűleg más alapanyagokból, más technológiával, vagy lazább technológia szerint gyártják az olajat egyes országokban. Egy biztosra vehető: a BMW nem gyárt olajat,mint ahogyan sok mást sem, amiből az autó felépül, azokat beszállítókkal gyártatja.


most én egy más példát hozok fel, de hasonlatos a dolog. dolgoztam festékgyárban, ami pl gyártotta a S....lux-ot is és azon belül minden féle, fal, zománc, olaj, faápolók, stb.
a tesconak is gyártottunk falfestéket. persze a receptúra totál más volt, mint a minőségi festékben. volt olyan, hogy visszahozott "bedöglött" festáket újra felhasználtunk, mondván jó lesz az tesco-nak. elvileg a méréseknek megfelelt.
na most tegyük fel, hogy olaj részről, pl phantom-oil-nak van kihelyezett gyára üzbegisztánban. olcsóbb munkaerő, stb, stb, mondjuk alapanyagot olcsóbb szállítani, közelebb van, stb. megadja, hogy gyártsanak prémium olajat xy névvel, amit ők maguk is gyártanak francia székhelyükön. igen ám de üzbegisztáni kihelyezett cég vezetői úgy döntenek, hogy többet akaszthassanak, kevesebb anyagkiadással, szarabbat gyártanak jó néven. persze ezt sosem fogják árulni a nagy államokban, csak ott a közelben. mivel a termék olcsó, ezért a közeli országokból páran feévásárolnak nagy tátelben ilyen olajat, hogy azt tovább adják. ezek nagy raktárakban állnak, webshop-ok a fő vevők, kisebb forgalamzók. ami előbb utóbb, csak eljut hozzánk, vagy máshova. olyan áron mint a francia gyártás, ababn a hiszemben, hogy ez jó olaj.
lehet én vagyok túl gyanakvó, túl sok összeesküvést látok, de sok ember megmondhatja az esetek 98%-ban bejönnek. láttam már karón varjút, szoktam volt mondani.
nem számít az ISO, meg hasonló minősítés. a legtöbb gyár, ha audit van, akkor összeszedi magát, 2 napig pörögnek a dolgon, hogy klappoljon minden.
én azért örülök neki, hogy több gyárban dolgoztam már, ahol láttam a folyamatokat, mert közelebb vitt a valósághoz. aki egy irodai asztal mögött ül az azt sem tudja mik zajlanak valójában az ilyen helyeken. és sok olyan cég van, aki leszarja a minőséget. még akiknél igen fontos, ott is előfordulnak érdekes dolgok. de erről nem mesélnék.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 13:52 Motorolaj

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
Szemy írta: Nos, ahogy igertem megneztük a szomszedomnal az olajosdobozok vonalkodjait. 2 db 1 literes eredeti BMW 0W-40 olajrol van szo, amelyeket nemet boltokbol interneten keresztül rendelt. A vonalkodok a következöek:

83 21 0 398 504
83 21 0 398 507

Az elsö 3 szamjegy = 832, ami a Yellow altal melleket adatok alapjan Olaszorszagot jelöli...


jellemző én még csak ilyet láttam eddig, ezé nem is raknék bele


Jellemző a fenét és finoman fejeztem ki magam. Az a jellemző hogy napok óta rágjátok a szar a semmin.

Mindkettő gyári cikkszám.



oké, hogy gyári cikkszám de ha maga a kód is csak azt tartalmazza, akkor meg oszt végképp nem fogok hinni annak, mi van benne.
egyábként a többi olajnál igaz a vonalkódos téma. az meg, hogy a BMW-sen már nincs rajta olyan kód... az gyanús


A bar kódok számai általában a vonalkód alatt vannak, ami a gyári bmw dobozokon van a vonalkód felett az gyári cikkszám. ETK-ban lekérhető és nem tartalmaz a gyártóra vonatkozó érdemi információt. Olyan cikkszám csak, mint egy patenté vagy csavaré.... Persze 83-as csoportból, ami a kenőanyagok és egyéb vackok számcsoportja...



azért mondom, hogy egy scanner-rel be kéne olvastatni a kódot, hogy csak a cikkszámot tartalmazza vagy mást is?
akkor is azt mondom, nekem az kevés, hogy made in germany rá van írva...