Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-07-16 21:01 Hûtõvíz

Ritlop írta: Üdv Mindenki! A következő problémára szeretnék megoldást illetve magyarázatot találni;adott egy 150 lovas fl utáni 320D, amikor bemelegedik a motor és a mutató középen áll, rejtett menü szerint 98 celsiuson van a hűtővíz hőmérséklete, a kis aranyos fogja magát és elkezdi elengedni a kiegyenlítő sapkája alatt a vizet. az autó jelzi is, hogy kevesli a vizet. Enni nem eszi a vizet minden bizonnyal, se a víz nem olajos, sem az olaj nem vizes, fűtésem is van. Nem forralja, csak kinyomja kb 100 celsius környékén, ami elvileg nem kellene, hogy sok legyen neki. Azt hiszem 108 foknál kapcsol be a ventilátorom. Viszont a csövek eléggé felkeményednek,és levegősödik is a rendszer, viszont a nyomást megtartja akár napokig is, visszahűlés után. Légtelenítettem már kb 50szer. Kérdésem az lenne, hogy elkpézelhető, hogy a kiegyenlítő sapkájának a meghibásodása okozza mindezt a kellemetlenséget? Úton van már az új sapka, de szeretném meghallgatni a véleményeteket. Válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom a 108°C a benzinesnél valid. dízelnél alacsonyabban van a működési tartomány.
igen valószínű a kupak lesz a ludas. viszont előfordulhat, hogy kipufogógáz kerül a rendszerben. és amiatt nyomja ki. azt kellene megnézni, hogy járó motornál (üzem meleg)levenni a kiegyenlítő sapkáját. de csak óvatosan a forró gőz miatt. és szagolni , hogy érezni-e a kipufogó gáz szagot. lehetséges, mikor bemelegszik a blokk, akkor már valami nem tömít rendesen és a kipuf. gázt benyomja a hűtővízbe.

YELLOW Elküldve: 2019-07-15 13:21 Karosszéria (javítás?)

valami miatt néztem az E46 gyártásáról készült videót és most tűnt fel, hogy a fényezés után mérnek rétegvastagságot. én is pont ilyeneket mértem.
tehát a gyári festékréteg vastagság:
120-125 mikron +/-10% eltérés biztos lehet még benne

YELLOW Elküldve: 2019-07-15 11:35 full takaritas

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Hali.Vettem egy tök új kamerát,és a kocsit nemrég tisztítottam meg.Kapott most is egy kézi polírozást is,plusz viaszt.Írjátok meg,hogy szerintetek milyen lett.Tavaly ugye telefonnal csináltam videót,az szerintem nem adta...Ez most rendes kamerával készült.A minőséget állítsátok be hd-re kézzel! Íme a végeredmény:
My Beautiful Car 2

My Beautiful Car 1

Várom a véleményeket.

1x sokat fog érni, ne add el. hiába 1.6, de állapota egynek sem lesz ilyen.
valamelyik műsorba el kellene vinni. pl MűhelyPorno a Totalcar-on, vagy az Értékbecslő a vezess.hu-n.
nekem egyedül a gyári fej hiányzik az összképhez.

Gyári fej megvan,de kazettás.Ezért cseréltem ilyenre 7 éve kb.
Csináltam még 2 videót.Ha valakinek esetleg kellene a gép,akkor eladnám.De 3 misit kérek már,viccen kívül.Amúgy már nem hírdetem sehol,mert tiszta komolytalan emberek kerestek meg...A 2 újabb videó linkje:
My Beautiful Car 3
My Beautiful Car 4
Csorogjon a nyálatok


jól van, lassan beérsz. mér csak kb 6-7ezer km van a javadra. bár az utóbbi fél évben többet megy az enyém. mondjuk van már második autó is, így végül is lehet megint keveset fog.
na írtál már a vezess.hu-nak? az lenne igazi reklám neki. ott is olyan autókat néznek, amiket éppen el akarnak adni, vagy nem rég vették őket. szerintem nincs veszteni valód, legalább látná a népség, hogy vannak még nem leharcolt E46-ok, nem csak bontószökevények.
szerk.: apropó jut eszembe. fater Duster-ét vittük 1 éves szervizre, 5849km-rel. persze így is volt 43ezer, oszt cseréltek 5 liter olajat, egy olajszűrőt, egy pollenszűrőt, meg rátöltöttek 3dl fagyállót. de még a réz alátétet is kiszámlázták az olajleeresztő alá. levegőszűrő meg 4év/60ezer km a csereciklusa. oké, nem is volt koszos, azt amúgy elhoztuk volna, ha mégis ki akarják cserélni. mondjuk a 60ezret sokallom, mondjuk a 4 év hamarabb bekövetkezik. azt a BMW-ben is így szoktam.

YELLOW Elküldve: 2019-07-14 15:57 Ajtónyítási Gondok!

Dani24 írta: Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat


én arra következtetek, hogy a GM (grundmodul) reléjében az az érintkező pár ami ezen ajtó nyitásáért felel oxidos vagy égett, kokszos. mivel minden más működik és reagál.
szóval a megfelelő relé cseréjével megoldható. de nem annyira egyszerű, gyakorlatot igényel a cseréje. csere után semmit nem kell tanítani vagy ilyenek.

YELLOW Elküldve: 2019-07-13 21:59 világításmodul programozása

zssziladi írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni,hogy az normális,hogy automatán van a világítás kapcsoló,de azonnal a tompitott fény is bekapcsol teljes napsútésben is.

Esteleg lehet programozni valami egyszerü módon?
BMW X3 E83-AS 2007 ÉVJ. 2.0 DIESEL 150LÓERŐ

Köszi előre is!

Zsolti


jelen esetben mindegy milyen motoros. de ezt így látatlanban megmondani...
diaggal lehetne ellenőrizni, hogy a szenzornak milyen jel megy be. lehet a szenzor rossz, vagy csatlakozása, szétcsúszott. vagy szélvédő volt cserélve, és mondjuk nem nem szenzoroshoz lett rendelve.
vagy nem aktív a lámpamodulban a funkció.
de ezt mint laikus nem tudod csak úgy otthon megnézni. nincs egyszerű módja.

YELLOW Elküldve: 2019-07-09 12:05 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

Zolcsok írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


Huha, ha ez ram (is) vonatkozik, akkor elnezest, javitom ahogy tudom, bar a Galerianal a kepfeltoltesnel az alabbi szoveget olvasva nyugodt voltam:
"Információ:
Jelenleg csak JPG illetve GIF formátumú kép feltöltésére van lehetőség. A feltöltött képet a szerver 1024x768 -as méretre optimalizálva menti el, amennyiben az ennél nagyobb."

Esetleg ha itt lenne a fenti szoveg a lenti helyett, az sokaknak segitene a jovoben. Elnezest...


igen, csak történt egy szerver csere, és nem történik meg az optimalizálás. ezért magunknak kell optimalizálni. sajnos én kiderítettem a hiba okát, mivel van összefüggésben, de a forráskódot én nem tudom javítani. kértem a szöveg módosítását is, hogy ne vezessen félre senkit, vagy hogy írja ki ezt a szöveget, mint itt is megosztok, képfeltöltés előtt, vagy az oldalra belépve. de hát hiába. bármennyire is szeretném, ez sajna nem rajtam múlik.

YELLOW Elküldve: 2019-07-08 20:40 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2019-07-08 20:38 Vezérműlánc

pakasz írta: Sziasztok!
Egy 320d 2007 automata 163LE M47-es motorral szerelt 4D4 elszakította a láncot. Cső vezérműtengely van benne. Kérdezném ez el szokott görbülni, vagy a bütykök esetleg el tudnak mozdulni rajta? Érdeklődöm nincs valakinek komplett hengerfej vagy esetleg tengelyek eladók? Valaki javított már ilyet? Megnyomtuk a hengereket sűrített levegővel a szelepek zárnak..... létezik hogy nem kell levennem a hengerfejet? Előre is köszi a válaszokat!


bármi lehetséges. ezt így nehéz megmondani. a bütykök nem igazán sérülnek ettől, mert a szelepszár hamarabb hajolna el.

YELLOW Elküldve: 2019-07-05 17:34 Hûtõvíz

Pocses írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs.
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk.
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész)


már megyen vettem két légtelenítő Meyle csavart 500/db áron. lassan lelégtelenedik teljesen. fűtés van, dögivel de még szisszen a kiegyenlítő picit, megállás után, ha kinyitom. mondjuk fura, mert kb 5 liter ment bele, és 7,5 liter kell a rendszerbe elvileg. de mintha annak idején sem kellett volna több bele. nem hiszem, hogy 2,5 liter benne tud maradni. viszont nagyon tiszta a rendszer, endoszkóppal belenéztem a blokkba.

YELLOW Elküldve: 2019-07-03 20:34 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs.
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk.
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam

YELLOW Elküldve: 2019-07-01 21:20 Hûtõvíz

Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.

YELLOW Elküldve: 2019-06-30 13:02 Fékjavítás

fékcsöveket is cserélek, mert a jobb elsőn repedés látható. ha már ATE a fékrendszer, így nyilván csöveket is olyat rendeltem. sajnos a legdrágábbak.
de valahogy nem tudnék egy 3ezer ft-os (juniksz-on) amúgy más webáruházban 1700 ft-ba kerülő csőben megbízni. ráadásul az olcsóbb fajták méretben is mások. fura a gyári csőre is 450mm-t ír előre, az ATE meg 405. de van 410, 460, stb méretekben is.
szóval úgy vagyok vele, ha eddig alig költöttem az autóra, most nem sajnálom tőle. talán az ATE masszívabb lesz, keményebb lesz a fogáspont. talán az olcsóbb csövek a bennük lévő nyomásra jobban tágulnak.
ha sikerül akkor lehet egy féknyereg festés is besikeredik. ha már így szétszedem.
felújító készleten nem agyalok, mert amúgy stabil a fékezés, nincs húzás, a fékerő jó, egyforma oldalanként.

YELLOW Elküldve: 2019-06-29 22:56 Hûtõvíz

Adamyno írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Ez mondjuk egy horvát tengerparti nyaralás közben tök jó lenne. Félek messzebb menni a géppel az ilyenek miatt Egy kis gumi, egy kis műanyag... nem nagy dolgok csak épp annyi van belőle mint a szemét és elég nagy galibát tudnak okozni.


én lepődtem meg a legjobban... de szerencsére amikor a trafóm tönkre ment, akkor is kb 500m-re voltam. pedig mindig nyugodtsággal ülök az autóba, hogy nincs para, hogy lerobbanhat.
hűtővizet már amúgy is cserélni kellett volna. vagy 10 éve cseréltem utoljára. km-ben ugyan nem sok. de nem volt vele gond. most nem fog Castrol-t kapni. Mannol kb harmad annyiba lesz és van BMW minősítése. rossz csak nem lehet. meg mi van ha más gond is van, nem szeretnék 12ezret kilocsolni megint.

YELLOW Elküldve: 2019-06-29 17:51 Hûtõvíz

hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.

YELLOW Elküldve: 2019-06-29 08:48 AUX

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Magad Uram ha ...
Na mar jelenleg ossze van szerelve a dolog.
Aux a TEA0676 kimeneteire ,plusz ket par RCA a ket erositonek a TDA7385 vegfok 4 bemeneterol lehozva.
Kazetta mechanika offolva,de az elektronikaban kellett nehany atkotes.A motornak jelen kell lennie ahogyan a videon latszik kulonben Tape Error a vege.
Hang cd minosegu,zavarok nincsenek index kattogas stb. nem hallhato.
EQ,Balansz ,Fader is mukodik...
Azert az elozo JVC-met nem kozeliti meg hangeroben de vallalhato.

https://youtu.be/34-S_qZBvXc

Kerdes eseten szivesen segitek de felelosseget nem vallalok!


szép munka
de számot váltani akkor nem enged pl kormányról.
kivéve, ha azt a szálat találnád meg, ami a CD tárra is megy. lehet azt kellene neki emulálni nem a kazettás részt.


Ez a max amit ki tudtam hozni belole,szoval boven eleg.
Most olyan mp3 decodert keresek ami szamkijelzos ,mert a jelenlegin ami a videoban is latszik meg azt se tudni,hogy hanyadik mappat jatsza.


ebay-en láttam régen, olyan 1200 Ft körül mentek és még távirányító is volt hozzájuk De az a durva, hogy rákerestem 2 hete kb és nem dobott fel egyet sem. pedig kijelzője, AUX bemenete is volt. és persze olvasta a fájl neveket, vagy az ID Tag-eket.
ilyesmi, csak nekem rémlik, hogy a fájl neveket is kiírta