Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-29 20:31 Akkumulátor

YELLOW Elküldve: 2012-10-29 20:22 Mi lehet a baj?

Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.


13 éves az autó szval sztem tuti nem gyári van benne egyébként fél éve vettem és nemtom mióta lehet benne ez az aksi de gondolom rá van írva valahova, majd megnézem




vagy a saruba van beütve, vagy az oldalába, vagy a cimkén... év/hét, vagy fordítva általában

YELLOW Elküldve: 2012-10-29 17:53 Autóvásárlás

minimal írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Én alapvetően nem szoktam hozzászólni a 'kilométertekergetős-nemtekergetős' történetekhez, de ez most előre is elnézést, de kijött belőlem...
Szóval, ugye van egy alapigazság, hogy kínálat csak akkor van, ha van kereslet is. És ha az egyszeri vásárló kevéskilométeres(órás) szekeret akar magának, akkor tuti hogy fog találni. na de kéremszépen mivan akkor, ha történetesen én egy nem tekertet szeretnék venni? Ha én elfogadom azt, hogy 2-3-4-5százezer van az autóban? Mert nekem mondjuk erre van igényem?
Ezzel csak az a baj, hogy úgy mint a 300ezeről 100-ra visszatekerteknél, meglátok egy hirdetést 380000 km-rel, akkor felmerül a gyanú, hogy nem-e 580000-ról tekerték vissza?
Ezen tények alapján megállapítható, hogy őszinteséget keresni, várni, nettó baromság és eljutunk oda (már megint), hogy állapotot veszünk, nem óraállást.

BarG forumtárs kérdezte, hogy ki gondolja úgy, hogy a saját autója is tekert? Hát én!

Igaz, nekem nem e46-om van, hanem 36, de mikor megvettem, tudtam hogy 178000 helyett 340000+ van benne, de ennek ellenére megvettem. Mégpedig azért, mert az állapota jó.És nem bántam meg a mai napig.


lehet még kifogni valósat. ami most nálam van azért is tartottam meg egyenlőre mert 10-12e km-ként márkaszervízbe volt hordva és az összes számla egy MAPPÁBA összevan gyüjtve még a gumi vásárlásról és a gumis számlája is hozzátűzve, akárhogy néztem-kérdeztem le tényleg anyi amenyi pedig nem az első e36ot és BMW-t látom és nem reklámból írom. 255000 a kilóméter 1.német tulajtól. Aki eddig hívott rá mindenki sokalja a kilómétert pedig üvöltöm a telefonba hogy ennek 10centi vastag mappája csak szervízszámla és minden ami az autóhoz tartozott a gumik, az ablaktörlőlapátok, központi zár javítás tényleg mindent tudni az autóról... Ő XY városban a kereskedőnél 150e km látott e36ot ami nagyon szép volt csak pici hibái vannak hát de nem enyi az ára ....anyi hogy a központi zárat megkell nézni mert nem csinál semmi meg az egyik ablak nem jön le csak félig meg a klímát tölteni (és nem lehet szar a hűtő? ááá nem mondta a kereskedő hogy nála fogyott ki tegnap...),kell meg lassan fékbetétet cserélni meg majd a gumik is dobosak lesznek(gondolom ezek is a kereskedőnél tegnap elkoptak)... ezek után még én is rábólintok hogy igazad van tényleg milyen jó vétel és milyen szart árulok hogy mindent kicseréltem rajta GYÁRIRA ami nem olyan volt ahogy azt a gyárba összerakták és neki csak bekéne üllni.

Viszont van azért normális picit is hozzáértő ember aki tisztában van a dolgokkal és nem a kilóméterállást nézni.





már korábban írtam, hogy jó meg rossz is pl a hazsnaltauto.hu, vagy bármilyen más hirtdetési felület.
pl jó alku alap lehet, hogy "hát én láttam egy másikat, amiben kevesebb vót a kilaméter, meg osztán ócsóbb is vót" (ilyenkor mége gy két kamu dologgal meg tudják fűszerezni, hogy már látták élőben, stb) "de nékem a tiedé jobban tetszik ám, nem engödnél egy picit belűle?" na ilyenkor kell gyanakodni, és nem engedni. ha az eladó tisztában van mit árul és nincs takargatni valója, akkor ne hagyja oda veszni. meg kell mondani, hogy akkor meg kell venni a másikat. egy hónapon belül újra meg fog keresni. a legnagyobb baj az, hogy mindenki a h.auto.hu oldlán látott dolgokhoz mér. de főleg az ár tekintetében. azt már meg sem nézi abban mi van, km, évjárat, csak ár. "óóó há 2-3 évvel fiatalabbat is kapni ennyiért" nyugodtan vegye meg akkor azt. az olcsó autók nagyobb százalékban sárosak, van amit kivixolnak, de valamit ganyajasan fotóznak le. el lehet képzelni.
volt egy 92-es E36 1.6-os, pontosan nem emlékszem de 25 vagy 40ezer km volt benne 2009-ben. 2x is az enyémmel műszakizott, alaposan megnéztem. a belső tér elég kula volt, csak városban hazsnálták, a kormány kopott volt, kapaszkodó is. de amúgy semmi más kivetni való nem volt, a motortér mint a patyolat, kasztni is. jó a parkolások következményei azé ott voltak, de semmi vészes. ezt a futást senki nem hinné el, főleg ha megnézi a kormányt, de magam esetéből tudom, hogy nekem is 20ezer alatt eléggé meglátszódott a kopás ott ahol forgattam tenyérrel, mint a többi helyen.
szóval ez nagy összetett, "spéciális téma". ha egy autóval törődve volt, akkor nem számít a km. ezért kell magánkézből venni, 1-2 tilajos autót, ahol láthatod, milyen volt a gazdája, mert sokat elmond az is.

YELLOW Elküldve: 2012-10-29 17:39 Mi lehet a baj?

Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.

YELLOW Elküldve: 2012-10-29 13:18 led-es helyzetjelzõ

tarkanyif írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Vettem egy led-es irányjelzőt és az a gond vele, hogy amikor irányjelzőzök jobbra majd elkezdek közben fékezni, akkor elkezd sűrűn villogni! Leveszem a lábam a fékről utána pár másodperc és helyrejön!

Előtte nem volt gond a régi hagyományos égőssel, sőtt a BAL oldali led-es is müxik rendesen.
Ilyen, de nem innen vettem. (http://tuninglampak.unas.hu/sp...gy_szurke_)

Tipp, tanács, megoldás?

köszi


dobd ki a pitsába a ledes nyavaját. abban legyen led, ami arra lett tervezve.
semmi értelme nincxs a led irányjelzőnek, hisz nincs folyamatosan használva, nem lényeges a fogyasztás, szerintem szebbnek sem szebb, csak a baj van vele

YELLOW Elküldve: 2012-10-28 22:41 Tempomat - utólag?

szotakdavid írta:
perlator81 írta: Sziasztok!

96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit


vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.


E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.

YELLOW Elküldve: 2012-10-28 20:24 Mi lehet a baj?

Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.

YELLOW Elküldve: 2012-10-28 08:59 Olajzabálás

vivaladiesel írta:
valter320d írta: Az utóbbi időben többszörösére kitolódott az új autók előírt futásteljesítményhez kötött olajcsere periódusa.
Ennek örülni kell(ene), részben mert csökkennek az üzemeltetési költségek, másrészt a környezetvédelmi szempontok sem mellékesek.



Szerintem amikor egy laikus vagy egy Kft tulajdonosa aki céges használatra új autót vesz (értékvesztés FAIL...) akkor nagyon jól hangzik, hogy csak 30 000km-ként kell olajat cserélni (Opel pl). Dolgoztam márkaszervizben és tudom, hogy mivel lehet megfogni a vevőket. Egyébként a garancia idő végéig nem is fog meghibásodni a motor emiatt. Utána pedig már valószínűleg úgyis a 2.-3. tulajdonosánál fog járni az autó. Az szívja meg aki majd megveszi a 200 000km-t futott autót 83 000-ra visszatekert órával!

Én a 15 000km-es olajcsere periódusra esküszöm. Az egész művelet akár otthon is elvégezhető. Természetesen a fáradt olajat nem a tuja alá öntöm hanem le szoktam adni.



nekünk ilyen 30ezres opelunk van de 6 éves elmúlt és összesen nincs benne 30ezer... 8-9ezrenként (2évente) volt benne cserélve az olaj. nem szervízben, hanem saját kézzel vásárolt olajjal, persze a legjobbal.

YELLOW Elküldve: 2012-10-28 08:41 Olajzabálás

valter320d írta: Az utóbbi időben többszörösére kitolódott az új autók előírt futásteljesítményhez kötött olajcsere periódusa.
Ennek örülni kell(ene), részben mert csökkennek az üzemeltetési költségek, másrészt a környezetvédelmi szempontok sem mellékesek.
Viszont adódik némi bizonytalanság. Nem mindegy, hogy a kocsi alapvetően városban araszol, vagy autópályán fut. A városi forgalomnál ugyanolyan futásteljesítményhez esetleg négy-ötszörös üzemidő tartozik. (Ennél még fontosabb: városi forgalomban sokkal intenzívebb az olajhígulás)
Adott esetben tehát több, mint kockázatos a megengedett olajcsere intervallum akár csak felét is betartanunk. Elég csak egyszer megnézi azt a sűrű, fekete, iszapos folyadékot, amit 25.000 megtett km. után az olajteknőből leeresztenek ahhoz, hogy műszaki érdeklődésű ember radikálisan lecsökkentse az olajcsere periódust.
Ha a járművet nem használják, szinte csak áll a garázsban, akkor is ajánlott a motorolajat évente cserélni.


ez egyszerű. a garancia ideje alatt az a 2-3 év simán kibírja, utána meg már nem érdekli őket. hiába mész utólag úgyis a jól fizetett ügyvédeik megmondják, hogyis csináltad, nem jó olajat tettél bele, hiába utána is márkaszervízbe hortad, azt mondják ők raktak szar olajat bele, akkor bizonyítsd be pereld be a szervízt, és inkább hagyod az egészet.

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 20:53 Gumi

laci320d írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne,vettem 2db dunlop sp winter sport 4D t.A jelenség a következő, kanyarban autó hátulja kicsúszik elég sokszor, és nem nagy sebességgel megyek, max 70km és elég nagy ívű kanyar. Szerintetek mi lehet a gond? A két új gumi hátul van fennt.


valamilyen szinten annak is kell bekopnia, de ez 10 km alatt megtörténik kb. vagy túl keményre lett fújva.

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 15:00 Autóvásárlás

norbeee írta:

Tudjátok mi a legszomorúbb? Hogy ez a magyar mentalitás...

Egy rövid történet...
A baráti körömben egy tehetős vállalakozó ismerősöm vett egy E klass mercit újonnan 14 milláért anno 2000 környékén. Már amikor megvette röhögött a markában hogy ez majd 5 évesen is jó áron fog elmenni mert nem lesz benne kilóméter.
Így is tett... elment vele átlagosan 60.000 km évente viszont szervízbe csak egyszer vitte az évben. A szervízintervallumok között pedig 20.000 ként cseréltetett olajat valami sufniműhelyben, de olyan is volt hogy otthon magának. Mielőtt minden évben elvitte szervízbe visszatekertette a km-órát, így mire 5 éves lett az autó lett benne 58 ezer kilóméter így a szervízkönyv is annyit mutatott, közben pedig jóval 300.000 felett járt. Még reklámozta is a leendő vevőknek hogy leinformálható az autó, így a szerencsétlen vevő bement a szalonba és persze mondták neki hogy ebben nem csak a szervízkönyv, óraállás alapján hanem általuk regisztrált adatok alapján is csak kevés a kilóméter. Volt hozzá összes szervízszámla miegymás.... Az autó pedig a reális árának 1,5 szereséért ment el.

Na ez a magyar valóság és mentalitás.... hiába van pénz szartig, akkor megy a suskuss meg a csalás, ott spórol az átlag magyar ahol tud.
Tisztelet a kivételnek.


a dolgot kicsit tovább kell gondolni. szartig van pénz, de nézd meg honnan, miből és az ilyen cselekedetek, amit írtál, abból rögtön kiderül, hogy nem tisztességen úton lett az a pénz.

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 12:51 Autóvásárlás

hil írta:

Sziasztok!
Szivem szerint elmennék, mert közel is van, de minek..... Egyszer elmentem hasonló miatt: meg volt hirdetve egy Bimmer a tulaj által, 220K Km-el. Fel is hívtam, mindent korrekt módon elmondott, de túl messze volt. Aztán nem is foglalkoztam vele, de kb 2 hét múlva megjelent ugyanaz az autó ennek a nepper cégnek a hirdetésében, csak 130K Km-el. Odamentem, vittem az előző hirdetés képeit és megkérdeztem, hogy akkor ez most mi. Majdnem verekedés lett belőle. Tanultam, a világot nem tudom megváltani, feleslegesen meg minek ba...szam fel az agyam.



ebben igazad van. én is mindig ezt mondom magamnak, csak nehéz megállni az ennyire nagy átbaszást, igazságtalanságot. pedig én is emgkönnyíteném magamnak a dolgot, ha le tudnék szarni mindent ami bosszant... csak nem eccccerűűűű

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 12:48 Újítások

nem tudom van-e az oldalba piszkálva, de egy órája kb még Operán normális volt az odlal, most viszopnt a keresőbe belóg szöveg, meg google megosztásos fisz-fasz....

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 11:22 állófûtés

zolibmw írta:

El tudja valaki küldeni privátban Kasza számát? Megköszönném!!!


nem kell privizni, mindenki számára nyílvános:
KLIKK IDE

YELLOW Elküldve: 2012-10-27 11:19 E46 Szélvédő alatti müanyag

Sn4k3 írta: Üdvözlet minap vettem észre hogy az szélvédő alatti műanyag megvan repedezve és betud alá menni a víz.

Olyan kérdésem lenne hogy mi neki a hivatalos neve (Nem találtam sehol) és honnan lehetne beszerezni?

A link neve

A link neve

A link neve





óóó jeee új topic.bár most érdekesnek tartom. én pont kb 1-2 hónapja vettem észre, hogy nekem is az éle, ahogy ráfekszik a szélvédőre elkezdett repedezni, mint amikor a fugából kitörik picike darab. főleg az ablaktörlő kar tengelye körül lévő kerek cucc van repedezve, sőt mosás után ki is világosodik.
pedig a közel 6 év alatt mindig garázsban állt, alig mentem vele, kint általában napnak háttal álltam, vagy árnyékba, amúgy víz is alig érte az autót. úgy tudom előtte is garázsos autó volt. néha még kentem is műanyagápolóval, de csak addig volt szép sötét színű, amíg le nem mosódott róla. érdekes....