Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-22 11:29 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jons írta:
YELLOW írta: E36-ba nem volt multis úgy rémlik. az FL előtti meg ugyanúgynéz ki, csak ugye multis az E46-é, mármint van belőle olyan. de ha jól láttam poweren E46-osnak hirdetik


óó az egy dolog, hogy mibe valónak hirdetik... láttam már e36/e46 ba való kormányt, aztán kiderült, hogy az agy/csúszógyűrű meg nem is kompatibilis... legalábbis Imi így mondta.


hát marha egyszerű. nálam bevett szokás, ezért szeretek inkább e-mailben fixálni dolgokat, mert akkor van bizonyíték. ha ő 100%-ra aszt mondja, hogy E46-ba való, akkor meg kell venni, és ha nem jó, akkor csere. persze a levélben beleírni, hogy akkor visszaveszi. ha kamuzik, akkor ennél a pontnál úgyis kiderül. ha pl valami fórumban, vagy netes adok-veszekben témázok, akkor meg nyomom a print screen-t.

YELLOW Elküldve: 2012-10-22 11:26 Autóvásárlás

jons írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Ismeri valaki az alábbi autót? Tesóm gondolkozik rajta (komolyan) csak mielőtt elutazik x km-t jó lenne valami infó.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Köszi


Az ilyen hiteles/hitelátvállalós dologtól csak én fázok?


szerintem nem para. bár hogy 2 éves hitel, így necces, mert akkor már nem voltak olyan jó kondíciók. ennek csak annyi a lényege, hogy az eladó nem akarja tovább fizetni, eladni nem tudná olyan áron, hogy abból még tudná a törlesztést csinálni. viszont ez jó egy fiatalabb embernek, aki nehezebben kapna amúgy hitelt.

YELLOW Elküldve: 2012-10-22 09:22 Megvegyem? Vegyek ilyet?

E36-ba nem volt multis úgy rémlik. az FL előtti meg ugyanúgynéz ki, csak ugye multis az E46-é, mármint van belőle olyan. de ha jól láttam poweren E46-osnak hirdetik

jons írta:

Jó lenne ez nekem? Nem e36-osé ez vagy ennyire csal a szemem?


YELLOW Elküldve: 2012-10-22 08:56 Társalgó

BalaBMW írta: Touring-os kollegaktol kerdeznem, hogy a hatso kodzarfeny mindket oldalon vilagit vagy csak a bal oldalon? Hajnalban mikor jottem dolgozni nem tudtam eldonteni, hogy csak az egyik oldalon kell vilagitania vagy kiegett a masik oldalon? Koszi!


csak az egyik oldalon és csak a bal oldalon (angol autólnál csak a jobb oldalon) lehet hátsó ködfény. ez az előírás.

YELLOW Elküldve: 2012-10-20 23:54 Üzemanyag fogyasztás

b_imi írta:
gampetibor írta: Én meg 52,14 litert tankoltam 531 kilómétert mentem. Az átlag: 9,81 l/100km! Viszont én legalább kurvára élveztem!!!


Biztos jó lehet kurvára élvezni...


én is erre gondoltam
irány a bőr és nemibeteg gondozó

YELLOW Elküldve: 2012-10-20 23:36 Műszerfal kijelzés

szotakdavid írta:
A kis autó mindig világít az enyémbe is ez normális.

Üdv Dávid


:

akkor az enyém elromlott.... mér kéne neki világítani? max annyival amennyivel a műszerfal fényereje lámpa kapcsolásnál....

YELLOW Elküldve: 2012-10-20 23:29 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta: Én meg 52,14 litert tankoltam 531 kilómétert mentem. Az átlag: 9,81 l/100km! Viszont én legalább kurvára élveztem!!!


YELLOW Elküldve: 2012-10-19 22:39 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2012-10-19 21:14 Társalgó

Túlélési stratégia nyugdíjasoknak

Elgondolkodtam rajta, mi lesz velem, ha nem lesz elég a nyugdíjam a
megélhetéshez.
Az önkormányzatnál arról tájékoztattak, hogy a munkához semmi kedvet
nem érző, de határozottan követelőző, jól definiálható összetételű
népesség részére feltétlenül fizetniük kell a segélyeket.
Ez után aligha marad annyi pénze az államnak és az önkormányzatnak,
hogy gyógykezelésem, gyógyszereim költségeihez hozzájáruljanak,
vagy öregotthoni elhelyezésemet támogatni tudják.
Mindezttudomásul véve az alábbiak szerint látom a túlélés lehetőségét:
Megtakarítottpénzemből veszek egy lőfegyvert és 4 töltényt, melyeket
felhasználva lelövök
- a konyhakertemet dézsmáló megélhetési bűnözőt,
- egy bűnöző, (ma már legális) bevándorlót,
- az elévülés és a mentelmi jog fedezéke mögé rejtőző cinikus politikusbűnözőt,
- és az előbbieket védő, náluk is nagyobb gazember ügyvédet.

Ezekután, természetesen, börtönbe kerülök.
De!!!!!

Ott biztosítva van:


- naponta 3 x étkezés (diétával)
- egy tető a fejem fölött
- konditerem
-internethasználat
- könyvtár
- lehetőség újabb diploma megszerzésére
- központi fűtés
- légkondicionálás + orvosi ellátás
- új szemüveg és fogpótlás
- új csípőprotézis-beültetés és minden más, amire szükségem van.
- csak az látogathat meg, akit én fogadni óhajtok.

És kifizeti ezt ki ?
Ugyanaz az állam és önkormányzat, akik azt mondták, hogynincs pénzük a
tisztességben megöregedett emberek támogatására..
Börtönlakókéntadót sem kell fizetnem!
Hát nem nagyszerű a mi szociális ellátási rendszerünk???

YELLOW Elküldve: 2012-10-18 22:20 Hűtővíz..:S

jrtom írta: Mindenhogyan maradni fog folyadék a rendszerben. A blokkban mindenképp meg a fűtőradiátroben is tuti. Szerintem olyan 60-70%-a fog kifolyni. Elérhető a csap, de volt már rá példa, hogy letörött.

e46f4n írta:
jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.


De azt olvasgatom most éppen, hogy önmagában ha azt lekapon a rendszerben még marad fagyálló blokk alatt részen, ez az amin megy a filó, hogy azt a csavart könnyen el tudom-e érni, csak két bakom van. Vagy azzal mit kezdjek? Vagy nem marad semmi a rendszerben?




blokkon is van csavar, de elég nehéz odaférni... én is azt mondtam, hogy na jól van maradjon ami benne maradt. nálam a leömlő és a blokk közti részen van.

YELLOW Elküldve: 2012-10-18 21:34 N42B18A valami zakatol a motorban


[quote="YELLOW"]több embernek is ígértem, hogy levideózom a motor hangot.
Sajnos a garázsban sok hang visszaverődik, és a fényképező bizonyos frekvenciájú hangokat jobban felerősít. pl lezárt mocitetővel a videón marha hangos, valójában nem. szóval nem értem. visszanézve totál hangos zörejek vannak.

olyan dolgok érdekelnének a videóval kapcsolatban (hozzáértők és akinek hasonló motoros van), hogy indításnál, leállításnál hallani-e valami olyat, vagy látni-e oylan bemozdulást, bólintást, ami esetleg aggodalomra adhat okot? gondolok itt motortartó bakra lendkerék hibára. teszem hozzá leállításnál sem ilyen durva, csak a borítás erősíti fel szerintem. illetve 3:10 után hallani egy fura hangot. ott a termosztát nyitna ki? mert kb akkor hagyja el a kék mezőt a mutató.


YouTube videó



akkor senki nem hall semmi érdekeset? a térdropogásomon kívül, mikor leguggolok

YELLOW Elküldve: 2012-10-18 21:14 Termosztát

kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 20:59 Megvegyem? Vegyek ilyet?

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
LAnti írta: Akkor ismerem a dolgot. Csak a "Vanos"-t nem tudtam mit is jelképez igazán.
Az M50 (azt írja a leírás) sima Vanos. Az M52 dupla Vanos.
Nekem most egy Toyota van tulajdonomban VVTi motorral. Ami a sima vanosnak felel meg, asszem. Míg a VVTLi a dupla Vanos-osnak.

Noh mindegy. Akkor köszönöm ismét



NEM!!!

szándékosan nem akarod megérteni amit leírtam?
az M50 VANOS nélküli, M50TU sima VANOS
az M52 sima VANOS, az M52TU dupla VANOS
az M54 dupla VANOS

ettől érthetőbben én már nem tudom

nem a VVT az változó szelepvezérlés, az majdnem oylan, mint a BMW-nél a Valvetronic, tilajdonképpen a VVT - Variable Valve Tronic itt a szelep nyitás málységét állítják, a VANOS meg időzít ha úgy vesszük


M50 vanos nélküli? Mióta? Itt írja hogy Vanoszos.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
Azt írja 92- től a Vanost vezették be.



ki nem szarja le mit írnak? a wiki egy fos, mint a powerfanatics-os szar is. aki azok után megy az emgérdemli. a wikit is emberek töltik ki. amúgy a poweres kivételesen jól hozza.
leírtam fent nem fogom ismételni magam. leírtam miért nem simán kell venni a motorkódokat, hanem azt is nézni van-e utána egy TU jelölés.


Igen, mert 92 gyártottak új szériát, ami szintén M50 csak a TU jelöléssel lehet megkülönböztetni, de amúgy logikus, hogy látszik a motoron is.
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m50.htm


ezt makogom

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 20:44 Megvegyem? Vegyek ilyet?

anubisz írta:
YELLOW írta:
LAnti írta: Akkor ismerem a dolgot. Csak a "Vanos"-t nem tudtam mit is jelképez igazán.
Az M50 (azt írja a leírás) sima Vanos. Az M52 dupla Vanos.
Nekem most egy Toyota van tulajdonomban VVTi motorral. Ami a sima vanosnak felel meg, asszem. Míg a VVTLi a dupla Vanos-osnak.

Noh mindegy. Akkor köszönöm ismét



NEM!!!

szándékosan nem akarod megérteni amit leírtam?
az M50 VANOS nélküli, M50TU sima VANOS
az M52 sima VANOS, az M52TU dupla VANOS
az M54 dupla VANOS

ettől érthetőbben én már nem tudom

nem a VVT az változó szelepvezérlés, az majdnem oylan, mint a BMW-nél a Valvetronic, tilajdonképpen a VVT - Variable Valve Tronic itt a szelep nyitás málységét állítják, a VANOS meg időzít ha úgy vesszük


M50 vanos nélküli? Mióta? Itt írja hogy Vanoszos.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
Azt írja 92- től a Vanost vezették be.



ki nem szarja le mit írnak? a wiki egy fos, mint a powerfanatics-os szar is. aki azok után megy az emgérdemli. a wikit is emberek töltik ki. amúgy a poweres kivételesen jól hozza.
leírtam fent nem fogom ismételni magam. leírtam miért nem simán kell venni a motorkódokat, hanem azt is nézni van-e utána egy TU jelölés.

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 20:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
az M50 VANOS nélküli, M50TU sima VANOS
az M52 sima VANOS, az M52TU dupla VANOS
az M54 dupla VANOS




még annyit, hogy a TU jelölés a motorkód uán kb annyit tesz, hogy a blokk az a régi, csak a vezérlés az új, magyarán hengerfejtől felfelé.

és ez számít. lehet a forgalmiban nincs benne, akkor jól meg kell nézni. az hogy dupla, vagy sima VANOS arról árulkodnak jelek.