Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 20:29 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta: Akkor ismerem a dolgot. Csak a "Vanos"-t nem tudtam mit is jelképez igazán.
Az M50 (azt írja a leírás) sima Vanos. Az M52 dupla Vanos.
Nekem most egy Toyota van tulajdonomban VVTi motorral. Ami a sima vanosnak felel meg, asszem. Míg a VVTLi a dupla Vanos-osnak.

Noh mindegy. Akkor köszönöm ismét



NEM!!!

szándékosan nem akarod megérteni amit leírtam?
az M50 VANOS nélküli, M50TU sima VANOS
az M52 sima VANOS, az M52TU dupla VANOS
az M54 dupla VANOS

ettől érthetőbben én már nem tudom

nem a VVT az változó szelepvezérlés, az majdnem oylan, mint a BMW-nél a Valvetronic, tilajdonképpen a VVT - Variable Valve Tronic itt a szelep nyitás málységét állítják, a VANOS meg időzít ha úgy vesszük

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 19:46 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta:
YELLOW írta:
LAnti írta: Viszont akkor hogyan is vannak ezek a motorok?


máá eccer leírtam, de akkor még1x

hengerenkénti a befecskendezés. a dupla Vanos a kipuff oldali szelepeket is vezérli. én a duplát választanám.

nekem mintha úgy rémlene, hogy az M50 az Vanos nélküli, az M52 a sima Vanos, és az M54 a dupla Vanos.
az M50TU volt sima Vanos, az M52TU dupla Vanos. talán így helyesebb. M54-et E36-ba úgy tudom nem szereltek, csak E39, E46-ba és felfelé


Ez rendben van. Kérdezem úgy, hogy a Vanos nélküli és a sima Vanos közt mi a különbség? MEnnyire befolyásol és mit, hogy van-e benne Vanos?!


A VANOS változó szelepvezéslés. Ezt a fordulat függvényében állítja úgy, hogy a vezérműtengelyt elforgatja vagy nem is tudom, hogy írjam. Tulajdonképpen olyan lesz a motor, mintha menet közben kicserélték volna más fokos vez. tengelyekre, amiken a bütykök máshol vannak. Magyarán a rendszer menet közben változtat a tengelyek fokolásán ezáltal egyenletesebb a nyomaték leadás. Tulajdonképpen olyan ez mint a húzottszeműeknél a VTEC, csak a BMW-nél minden fordulaton működik, nem csak 6500 felett
Elvileg a fogyasztás is kedvezőbben alakul.



szerk.: jah nyugodtan ki lehet javítani....

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 12:48 Dühöngő - 18+! :)

zoliika írta: 2.04-től a riporter értelmes feje.........


de ez méé dühöngő? már aszittem megen velem van baja valakinek

YELLOW Elküldve: 2012-10-17 09:31 Hibakód

szotakdavid írta:
pemo írta: Menet közben az izzítógyertya visszajelző lámpája hol világít egy darabig, hol meg nem. Kb. fele-fele időben. Tudja valaki, mit jelenthet?


izzitógyertya lámpa?? én ilyenről nem tudok mire gondolsz??


hát gondolom az izzítószál jelre

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 20:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta: Viszont akkor hogyan is vannak ezek a motorok?


máá eccer leírtam, de akkor még1x

hengerenkénti a befecskendezés. a dupla Vanos a kipuff oldali szelepeket is vezérli. én a duplát választanám.

nekem mintha úgy rémlene, hogy az M50 az Vanos nélküli, az M52 a sima Vanos, és az M54 a dupla Vanos.
az M50TU volt sima Vanos, az M52TU dupla Vanos. talán így helyesebb. M54-et E36-ba úgy tudom nem szereltek, csak E39, E46-ba és felfelé

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 19:25 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...



a hűvösebb idővel nekem is elkezdte a benyás....


Akkor megnyugodtam... de azt hittem, hogy a szivató miatt egyenletesnek kéne lennie.


hát elvileg lehet ez probléma, de szerintem nem 1-2 mm mozgás. ha 5mm-t kimozog az már valóban gáz. bár nem vagyok szerelő. lehet nálam is be fog halni valami azért ilyen. nem tudom. nincs hibaüzim.

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 19:18 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta: Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...



a hűvösebb idővel nekem is elkezdte a benyás....

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 19:01 Futómû és hibái

Milan írta:
ember84 írta: Igazából nem vészesen húz az enyém,de én azt szeretném,egyáltalán ne húzzon!De már tudom,ez ilyen,elkúrták a tervezők!


Ezt nem tudom se megerősíteni, se megcáfolni.
Lehet a nyomtáv a baj, lehet más, nem tudom, de az biztos hogy
az enyém sem tűr meg más kereket maga alatt, csak a gyári 16-ost et47-el 205/55-el.
És az is biztos, hogy a polom 14-es kerékkel 185/60-as gumival,
15-ös kerékkel 195/50-es gumival, de még a 17-esekkel 205/40-el sem
húz semerre.



a 205/40 R17 nem igazán váltóméret, de a 195/50 R15 sem.... tudom nem ez a lényeg jelen témában, csak úgy mondom.

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 18:47 Autóvásárlás

tessék. erről pofáztam eddig, vagyis már vagy 2 éve.

most mondták 50Ft-tal drágul majd az autógáz. én mondtam, erre megy ki az egész, amiből pénzt lehet azt adóztatják....

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 13:48 Egyenetlen alapjárat

kbalint írta: Szerintetek mi lehet a probléma ?

YouTube videó

Csak az első hideg indításnál van ez a bizonytalan alapjárat, kicsit ejt a fordulaton meg beremeg valami.....


én szerintem nem gond ez. bár ha hideg indítás, akkor szerintem kicsit alacsony a fordulat. meleg motornál kellene ennyinek lenni az alapjáratnak.

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 12:47 Autóvásárlás

Szemy írta: Ehhez a gaz-benzin vitahoz nem kivanok erdemben hozzaszolni, nekem is megvan a sajat velemenyem/tapasztalatom, de se kedvem, se idöm nem lenne az allaspontomat bizonygatni.

Viszont a környezettudatossagot ne keverjük mar bele se Kelet-Europaban, se Nyugat-Europaban a beszelgetesbe. Az emberek 99.999% csak es kizarolag azert valt at gazos autora, mert olcsobb az üzemeltetese. Vajon akkor is megtennek ezt, ha az ado illetve az üzemanyag ugyanannyiba kerülne, mint a benzines auto eseteben??? Masik oldalrol is ranezve a temara: egy 3-4-5 literes motorral szerelt "PS-Monster"-t senki sem azert vasarol, mert annyira oda akar figyelni a CO2 kibocsatasra es aggodik a Földert...

Ezzel senkit nem akarok megbantani, mindenki olyan autot vasarol es azt alakit at rajta, amit jonak lat.

Szemy


ebben van igazság....

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 12:28 Most vettem BMW-t

BomboloZiti írta:


Kiderült. Belső levegőkeringető. Érzékeli a külső levegőt, hogy pollenes vagy szmogos-e és ha igen akkor lezár és nem engedi be csak ha már friss lesz a levegő kint. Ez a gomb a ki-be kapcsolója. Jó, mi? Nem tempomat


hát én gondoltam, csak azt nem, hogy kormányra tesznek ilyen gombot aminek ez a funkciója

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 12:22 Most vettem BMW-t

veszkoo85 írta:
BomboloZiti írta:
YELLOW írta:
BomboloZiti írta:
YELLOW írta:
BomboloZiti írta: Sziasztok. Most vettem egy 3-as 2008-as 320d bömbölőt. M3-as belsővel rendelkezik és azt írtak hogy van rajta tempomat,de nem találom. Állítólag nem bajuszkapcsolós az M3-as belsősekben hanem a kormányon van. Tud valaki segíteni hol találom és hogy működik ebben az autóban. Használtam már tempomatot. Köszi fontos.


pedig ilyennek kell lennie:


nem hiszem, hogy a jobb oldalu kör poktogrammos lenne az, max kipróbálod


ha a kormányon van, akkor mindképp a jobb oldalon. de uyge a tempomat ikonja az adott kéne, hogy legyen


Köszi szépen. akkor vajon mi lehet az a kör poktogrammos jel?


az autóhoz nem adtak kézikönyvet?


Németországból van és sajna nem nagyon megy németül az értelmezés. Fordító pedig hülyeséget ír. Valaki nem tud küldeni elektronikusan?


szerintem a kör az a tempómat memória funkciót látja el,amikor fékezel akkor megszűnik a tempómat és ha újra megnyomod akkor visszaállít arra a sebességre amin voltál.
amúgy miért nem próbálod ki????????????


ha pedig az a gomb az, amit írsz, akkor a felette lévővel kell bekapcsolni... legalábbis E46-nál így van.

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 12:00 Most vettem BMW-t

BomboloZiti írta:
YELLOW írta:
BomboloZiti írta:
YELLOW írta:
BomboloZiti írta: Sziasztok. Most vettem egy 3-as 2008-as 320d bömbölőt. M3-as belsővel rendelkezik és azt írtak hogy van rajta tempomat,de nem találom. Állítólag nem bajuszkapcsolós az M3-as belsősekben hanem a kormányon van. Tud valaki segíteni hol találom és hogy működik ebben az autóban. Használtam már tempomatot. Köszi fontos.


pedig ilyennek kell lennie:


nem hiszem, hogy a jobb oldalu kör poktogrammos lenne az, max kipróbálod


ha a kormányon van, akkor mindképp a jobb oldalon. de uyge a tempomat ikonja az adott kéne, hogy legyen


Köszi szépen. akkor vajon mi lehet az a kör poktogrammos jel?


az autóhoz nem adtak kézikönyvet?


Németországból van és sajna nem nagyon megy németül az értelmezés. Fordító pedig hülyeséget ír. Valaki nem tud küldeni elektronikusan?



nem kell ehhez nyelv zseninek lenni... én az olaszt is megértettem nekem az van hozzá igaz E46
szkenneld be az odavonatkozó részt, amin a kormány van, vagy ahol magyarázza a gombokat, oszt segítek

YELLOW Elküldve: 2012-10-16 10:59 Most vettem BMW-t

BomboloZiti írta:
YELLOW írta:
BomboloZiti írta: Sziasztok. Most vettem egy 3-as 2008-as 320d bömbölőt. M3-as belsővel rendelkezik és azt írtak hogy van rajta tempomat,de nem találom. Állítólag nem bajuszkapcsolós az M3-as belsősekben hanem a kormányon van. Tud valaki segíteni hol találom és hogy működik ebben az autóban. Használtam már tempomatot. Köszi fontos.


pedig ilyennek kell lennie:


nem hiszem, hogy a jobb oldalu kör poktogrammos lenne az, max kipróbálod


ha a kormányon van, akkor mindképp a jobb oldalon. de uyge a tempomat ikonja az adott kéne, hogy legyen


Köszi szépen. akkor vajon mi lehet az a kör poktogrammos jel?


az autóhoz nem adtak kézikönyvet?