Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-06 20:42 Motorolaj

valter320d írta: Na ezt olvassátok a hozzászólásokat:http://totalcar.hu/tanacsok/ol...zkozitasa/

Lefőttem teljesen hogy az autó nem eszik e deka olajat sem: HÁT ANYÁD minden auto eszi egy minimálisan az olajat!!!!!


a szaros szufukli azé nem eszi az olajat, mert megy hozzá a hűtővíz, vagy az üzemanyag

YELLOW Elküldve: 2012-10-05 22:03 elektromos üzemanyagszivattyú

csupán arra gondoltam, hogy nem-e a szürcsögést hallja... 2 évig én se nagyon tudtam róla, mert kb mindig félig tankoltam, aztán eccercsak meglepődtem, bár sejtettem, de rákérdeztem itt is
bár BarG-nak is elég rég van, szóval azért sejtem, hogy nem a tank átszívásos hangot hallja.... csak gondoltam megkérdem.

jrtom írta: Miért ha félig van az mit jelent?

YELLOW írta:
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?






YELLOW Elküldve: 2012-10-05 21:29 elektromos üzemanyagszivattyú

BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?

YELLOW Elküldve: 2012-10-05 21:02 Motor-váltó

tomiho-ho írta: Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM


szerintem hagyd a pitsába.... (persze akinek van és nem meri beismerni magának, az ellenkezni fog)

YELLOW Elküldve: 2012-10-05 19:42 Klíma automatika hiba

kbalint írta: Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?


ez nem süni szerintem... inkább a flepperek állítómotorja, szétakadt a mechanika... de akkor szerintem bontani kell a műszerfalat...

YELLOW Elküldve: 2012-10-05 05:31 Autóvásárlás

anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


csipsztuning
megérdemelte... lehet nem véletlen ment tönkre.... megvenni volt pénze, valószínű újonnan, vagy visszatekert hazsnált (akkor pláne nem csodálom) és lehet valami olcsó jánoshoz vitte csipszeltetni. ha újonnan vette, akkor már vehetett volna gyári progit rá, ha minden igaz van. arra ugyanúgy élnie kell a garinak.... legalábbis a csipszes rész vállal rá.

YELLOW Elküldve: 2012-10-05 05:25 Motorolaj

m_attila írta: én így tudom!

Kizárt, hogy ugyanolyan viszkozitású legyen adott olajhőmérsékletnél a 30-40-50, akkor nem lenne értelme a meleg oldali viszkozitási indexnek!

Vannak erre mérések hogy a 30 as olaj 100 fokos olajhőmérsékletnél átalgban 10 es viszkozítási indexxel rendelkezik !

Itt egy táblázat!

Viszkozitási jelzés viszkozitás 100C fokon viszkozitási jelzés viszkozitás 150C fokon
20 5,6-9,2 20 2,6
30 9,3-12,4 30 2,9
40 12,5-16,2 40 2,9-3,7
50 16,3-21,8 50 3,7
60 21,9-26,1 60 3,7



Én a saját autómban 0w-30 at használok!




én nem mondtam, hogy 5w-40-et vegyen bele, pont azt írtam. viszont fenntartom a kijelentésem.
au meg furcsa, hogy BMW dobozos olajban 0w-30-at még nem láttam, csak 0w-40 és felfelé (5w-30, 5w-40)

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 22:32 Motorolaj

m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
zsuri72 írta: Helló! Kérdésem lenne: E46 320d-m van, szerintetek 5w-30, vagy 5w-40 -es olajat tegyek e bele. A múltkori cserénél longlife 5w-30 lett beletéve, de egy ismerősöm szerint jobb az 5w-40 -es. Szerintetek?


igazából tök mindegy.... ha sokat jársz délre, horvát görög, akkor mehet bele a 5w-40, de itthoni körülményekre tök mind1


délen mi más?


őőőő melegebb van?
én jövőre 0w-40-et fogok beletenni, itthonra is...

illetve, hogy mi más? van tengerpartjuk, normális nudista strandjuk, ecetera-ecetera


Annak semmi köze nincs az olajválasztáshoz, a hűtőrendszer képes kezelni azt a hőfokot.
Viszont a motor viszkozitási "vágya" a 30 as olajhoz van tervezve, és egy 40-es vagy 50-es olaj ugyanazt a viszkozitási indexet magasabb olajhőmérsékletnél produkálja! vagyis kifejezetten káros 5w-30 helyett 5w-40 et tenni!
KIvétel a versenypályás használat!


már ne haragudj, de ez hülyeség.... ezt arra fel mondom, hogy neves szakértők cikkeit olvasva, leírták, hogy adott normál üzemben, üzem meleg motornál, minden olaj (értsd w-30-40-50) ugyanolyan viszkozitású, csak pl a w-40 magasabb környezeti hőfoknál nem veszti el viszkozitását, ahol a w-30 már elvesztené, hígulna.
a hideg oldali index-nek van köze, de csak hideg olajnál, amíg be nem melegszik a motor, de ott negatív tartományban igaz.
korábban én is úgy gondoltam, képzeltem, ahogy írod. aztán sokat olvastam és több vélemény (szakértői) szólt a fent leírtak mellett.

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 22:08 Motorolaj

m_attila írta:
YELLOW írta:
zsuri72 írta: Helló! Kérdésem lenne: E46 320d-m van, szerintetek 5w-30, vagy 5w-40 -es olajat tegyek e bele. A múltkori cserénél longlife 5w-30 lett beletéve, de egy ismerősöm szerint jobb az 5w-40 -es. Szerintetek?


igazából tök mindegy.... ha sokat jársz délre, horvát görög, akkor mehet bele a 5w-40, de itthoni körülményekre tök mind1


délen mi más?


őőőő melegebb van?
én jövőre 0w-40-et fogok beletenni, itthonra is...

illetve, hogy mi más? van tengerpartjuk, normális nudista strandjuk, ecetera-ecetera

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 21:46 Motorolaj

zsuri72 írta: Helló! Kérdésem lenne: E46 320d-m van, szerintetek 5w-30, vagy 5w-40 -es olajat tegyek e bele. A múltkori cserénél longlife 5w-30 lett beletéve, de egy ismerősöm szerint jobb az 5w-40 -es. Szerintetek?


igazából tök mindegy.... ha sokat jársz délre, horvát görög, akkor mehet bele a 5w-40, de itthoni körülményekre tök mind1

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 20:25 angel eye

koxyy írta:
BalaBMW írta:
koxyy írta: Sziasztok!Még új vagyok ezen z oldalon és kis s.o.s kellene ha valaki tud!!??Csináltam magamnak angel karikát nem részletezném jó lett meg szép is DE DE a ha felkapcsolom a parkírt VILÁGÍT A JOBBOS INDEXEM!!!!igaz nem fullon de VILÁGÍT!!a 4 karikában 8 db 20.000mcd-s led van 560ohm os ellenálásokkal(ledenként 1 db!Remélem nem túl nyakatekert a kérdés és valaki már találkozott a problémával!

Üdv Gellért


Mivel a LED-eknek kisebb az áramfelvétele így a comp. úgy érzékeli, hogy a helyzetjelződ ki van égve. Ezért égeti az indexet. Tudom nem egy doktori tanulmány a magyarázatom, de ennyit tudok hozzátenni. Amúgy nekem is világít és nagyon tetszik! USA STYLE


Értem és köszi!csak az a baj hogy az 1ik és nem mind2ő:Valami megoldás esetleg???



plussz ellenállást kell sorba kötni. értéket nem tudok mondani, számolnikellene, vagy kísérletezni.

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 19:57 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta: Robinson is lehet ki fogja írni, de lesz egy tali a megyeri hídnál lévő mekiben holnap este 8kor.

Üdv Dávid



most tényleg 8kor?? DD


Igazad van 6-t kellett volna írnom akkor talán 8-ra oda ér mindenki


kapjááátok beeeee! vazze fel költözök pestre


Elvesznél itt a nagyvárosban.


már eccer elvesztem jhogy mentem előre, hogy a szerencsétlen fater el ne tévedjen, erre látom a tükörben, hogy a jó helyen lekanyarodik de kitaláltam GPS nélkül.... kb 10-15 km-et kavarogtam valahol

YELLOW Elküldve: 2012-10-04 19:50 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta: Robinson is lehet ki fogja írni, de lesz egy tali a megyeri hídnál lévő mekiben holnap este 8kor.

Üdv Dávid



most tényleg 8kor?? DD


Igazad van 6-t kellett volna írnom akkor talán 8-ra oda ér mindenki


kapjááátok beeeee! vazze fel költözök pestre

YELLOW Elküldve: 2012-10-03 21:58 Trükkök és okosságok

tomiho-ho írta:
scenic írta:
YELLOW írta:
scenic írta:

Ok, de basszus mi a fenéért nem mindegy miért akarom kiszedni a saját autómból a saját megkeresett pénzemből beletankolt gázolajat?

Egyébként köszi a megértést, tényleg nem rajongok értük, de kurva nehéz eladni egy autót manapság és a beszámolás pedig tudjátok, hogy az uzsorakamat pofátlanságával vetekszik és még tele is tankolom én fasz!?



mondom így érthető, sőt... csak én kereskedőnél nem a csere szót használnám, hanem beszámítást. mondjuk isten mentsen a kereskedőktől....
amúgy a szűrőnél az autó alatt vedd le a csövet és add rá a gyújtást, elvileg a pumpa kinyomja...
bár egy utolsó nagy kirándulás cak jobb....


Igen, én is azt hiszem, a Horvát tengerpartot szinte oda-vissza megjárjuk!

a hátso űlést kiveszed a jobb oldalon találod az ac pumpát ami a tankba van rögzitve egy fém gyűrűvel,eszt kitekered és kiveszed a pumpát akkor hozzá jutsz a tankod teljes tartalmához,jo munkát


és ennek mi értelme, azon kívül, hogy gázolaj szag lesz az utastérbe, és még szerezzen valamit, amivel kiszívja...
ha alul veszi le a csövet legalább a pumpa kinyomja....

YELLOW Elküldve: 2012-10-03 21:56 Autóvásárlás

anubisz írta:

Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.




amúgy a furcsa az, hogy az aprod.hu olal főleg tele van ilyennel, nem kicsit fura, láttam egy X5-öst is ennyiért....
mondjuk ilyenről tudok, aki kintről jött és itt vett autót... igaz ő nem adta el...

amúgy az egésben az a szomorú, hogy emiatt nincs ára a többi autónak se.
mindenki nézi viszonyítási alapnak a hirdetős oldalakat... és én magam is szoktam azt csinálni, hogy hát a másik hirdetés ennyi meg anniy, ugye alku megkezdése... nos hasonló esetben, akinek nagyon kell a pénz, az fog engedni csak azért mert egy kamu hirdetésben keveset kérnek érte, de nem akarja elveszteni az érdeklődőt, ezért lemegy arra az árra.
szomorú....