Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 13:00 Társalgó

ute107 írta: Nem személyeskedem, sem itt, sem privátban nem nevezem meg.

Csak bosszantott és le kellett írnom. Kb. olyan mintha megtisztelném őt, hogy nála vásárolok.
Nem függök tőle és kár hogy eddig őt hívtam, vannak segítőkészebb és olcsóbbak is.



akkor legalább a pozitív dolgokat írd már le... azzal tudnál segíteni.

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 12:32 Társalgó

ute107 írta: Csalódtam ma egy nagy BMW-sben... Bontó... küld valamit, nem jó, kérek újat, csak ígéret van... és semmi, több hete. -x Ft.

A pénz nem is érdekel csak az eddigiekben mindig hozzá fordultam és soha sem alkudoztam, és még is ez van.

Érdekes a dolog, nem baj, szereztem magamnak új kontaktot.

Azért írom le, hogy mindenki tanuljon a hibámból. Csak is személyesen és lebeszélni a dolgot, mi van ha nem jó... :-S


ha nem nevezed nevén a gyereket, akkor annyira nem nagy segítség. bár sejtem miért nem nevezed meg. talán így már tudom is. bár privátban jöhet. egyébként én is csalódtam mindig... mert egy picit sosem stimmelt valami, a leírtakhoz képest. de sajnos nekem a közelben nincs bontó BMW-s meg pláne...

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 09:47 e36 vásárlás

77black77 írta: Sziasztok. Első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem egy e36 coupe-n.Eddig Japán autóm volt Nissan Primera 2.0 16v.De igazi álmom a Bömbi volna.
A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 320i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba.Német papíros autókat nézegettem inkább mivel jobb állapotúak mint magyar társaik.
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Alaktrész fellelhetőség mivel az halottam ,hogy az 318is hez nehéz vagy nehezebb alkatrészt találni mint a 320i hez. Elgondolkoztam a 323i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább .Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci.
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak al tipusok(pl 320i m40) mely tipusok jobbak esetleg rosszabbak típus hibák???

Segítségeteket előre is köszönöm.



az iS keveebb alkatrészből épül fel, így nyílván olcsóbb, ha scerélni kell valamit, hidrotőke, gyertya, stb... ha 320i a másik, akkor inkább az iS. jó nem elsz 6 hengeres hangja, de jobban megy. alkatrész van, hisz pont az ilyen elgondolás miatt, kintről hoznak be bontani azért sokat.
a 323i nem sokkal eszik többet mint a 20i. az M52-es blokkok elég jók, bár szeretik az olajat, persze ez is attól függ milyen állapotút fog ki az ember. ha számít a fogyasztás, és aze gyéb üzembehelyezési költség, vagy a későbbi adók, akkor az 1.8 iS jobb választás. szerintem. ebből van M42 és M44-es blokk is, talán az M44 jobb egy picit.

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 08:14 Társalgó

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Azt hiszem megdöntöttem minden eddigi egyéni rekordomat: pontosan 4 hét alatt 7200 km.........


én egy év alatt alig megyek ennyit


Nem is normális dolog ez!A két hét pihenőmnek megint lőttek mehetek vissza hétfőn már megint PostdambaAz oda-vissza 2800km és ez 1 hét!Elején még élveztem ezeket a 700-800km-es túrákat Traunreut-ba,de most már rendesen nyomaszt 900km után zsibbad a lábam fáj a derekam,de nyomni kell mert soha nem érek oda és főleg,hogy egyedül vagyok fuhhh nagyon szar.Az 1400km-es út úgy,hogy min.140km/h-val megyek még így is 12 óra minimum.Tele van autópálya javítással és torlódással.


ha szerzel kint melót, én veled tartok

YELLOW Elküldve: 2012-09-20 21:45 Társalgó

zoliika írta: Azt hiszem megdöntöttem minden eddigi egyéni rekordomat: pontosan 4 hét alatt 7200 km.........


én egy év alatt alig megyek ennyit

YELLOW Elküldve: 2012-09-20 06:54 Kerékcsere szerszám

Real írta:
valter320d írta:
Tano írta:
Szemy írta:
Real írta: Hány Nm-rel kell meghúzni e46-on a kerékcsavarokat hivatalosan? Sehol nem találom... Valaki leírná nekem, hogy mi van a könyvben? Nagyon köszönöm, fontos (és sürgős) lenne.


Szia!

Ugy emlekszem a "So wird's gemacht" könyvben 100 Nm van irva, de sajnos nem tudom megnezni, mivel amikor eladtam az autot, azt is odaadtam.

Szemy


Ilyen kérdések kapcsán legjobb megnézni a TIS-t, abban ezek le vannak írva. Egyébként 120-130-at írnak ott.


1 kattig


Köszönöm a válaszokat! Mivel a gumisok szeretik túlhúzni a kerékcsavarokat, vettem egy fasza nyomatékkulcsot. Ez 260Nm-ig van skálázva, és a csavarok kitekerésénél maximum állásban kattogott (valamint még pluszban ugrálnom is kellett a kulcson), ezért egyes helyeken tuti, hogy min. 300-zal (vagy jóval többel) húzzák meg a gumisok légkulccsal.

Visszacsavarásnál én a 100-110Nm-t nagyon kevésnek találtam, így 140 körülivel húztam meg a csavarokat.


hát általában gumisoknál 130.150 között vannak a kulcsok, a légpisztolyt szokták 130-ra lőni.
érdekesség ha jól emlékszem a swift1 gyári előírása 70-80Nm

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 16:16 Ablaktörlõ

ignasow írta: Sziasztok. Találkozott már valaki, hasonlóval? a lényeg, hogy az ablaktörlő egyszer csak leáll majd amikor úgy gondolja újra indul, esetleg beázás lehet? Most, hogy bejöttek az esős idők eléggé égető a kérdés, mielőtt összetöröm a kocsit ha valaki tud segíteni azt megköszönném.


van benne eső szenzor? ha igen, akkor azt lehet kalibrálni.
ha nincs, akkor is van az ablaktörlő karon (kormánynál) egy tekerős lehetőség, azt állítsd el valamelyik irányba amerre lehet.

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 16:14 Akkumulátor csere

Kristen76 írta: Sziasztok!

A kicsike megérett egy új akksira.Jelenleg egy BOSCH 66A van benne.Ki milyet ajánl?Maradjak a mostani fajtánál vagy van valami olcsóbb és azonos minőségű?


erre viszont mi a fasznak nyitottál új topic-ot????
nem tudod használni a topic keresőt? van akksis téma!
remélem valaki törli és átteszi ezt a beszélgetést, ha már MOD joga van az oldalon!!!!

bocs Kristen, de nagyon dühítő az állandó felesleges topic nyitogatásod.... ez nehezíti meg a keresést, meg egy adott témáéra lesz 20 topic, oszt ha valakinek gondja van, akkor beteszi mindenhova, ami megint bosszantó.....

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 15:55 Féktárcsa és fékbetét

Kristen76 írta: Sziasztok!

20% a fékbetét kopása és még is kigyulladt a kopásjelző lámpa a műszerfalon.Mi történt?Valami érintkezési hiba lehet?


először is gratulálok, hogy végre a problémádnak nem nyitottál új topic-ot

valszeg a fékkopásjelző kijött a helyéről. ha ugyanazt rakták vissza fékbetét csere alkalmával, akkor sanszos. nekem is letört a "füle". mellesleg nem tudom melyik fékre írod, de a hátsókat is nézdmeg, ott is van érzékelő.

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 13:55 Féktárcsa és fékbetét

higany írta: Helló! e46 316osomon előbb utóbb féktárcsákat kell majd cserélnem. Kérdésem az lenne, hogy a gyári 286-os méretet könnyű lecserélni 300-asra, netántán 325ösre? Szóval elég hozzá a tárcsához passzoló nyereg meg betét és csak felcsavarozni a helyére vagy más módosításokat is igényel a fékupgrade? Első fék esetében.


a megfelelő tárcsához a megfelelő nyereg kell. és annyi. és ahogy írták 15-ös kereket akkor felejtsd el, mert a gyári is éppen elfér alatta....

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 12:44 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Ha szembe állunk a motorral, és levesszük az első bmw emblémás burkolatot, mi a neve a motor oldalán futó szíjnak? Ott van pár feszítő görgő, hogy magyarázzam el a szerelőmnek specifikusan mire gondolok, mielőtt hülyének néz..

http://www.onroad.hu/static/ar..._award.jpg

oldalt lévő szíjra gondolok itt a gépen.


simán ékszíj. mivel más nincs benne, csak azt tudja cserélni az a szerelő a hülye, akinek ezt magyarázni kéne....

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 06:48 4. Henger leállás alapjáraton.

bimmere46 írta: sziasztok

Nálam a 3as henger marad ki meleg motornál alapjáraton dadog az autó gyanusan kormos a kipuff és nincsis túl egészséges szaga.
10w40es olajat öntöttek bele mert volt 1 olaj folyásom mondván régi kocsi jobb lesz a 10w40
cserélve lett a lambdaszonda, gyertyák a hibakód olvasó azt írja h hűtőből kilépő hűtőközeg hőfoka -45fok ami nem normális a mérő szenzor cserélve lett és szakadás sincs nemtudóm minek wan mihez köze wki ha tud segítsen köszönőm.


szerintem az olajnak marhára nincs köze hozzá. trafó ha behalik, akkor hidegen is halott. mivel neked melegen csinálja, lehet egy gyertyacsere nem ártana, ugyanis az produkál üzemmeleg környezetben ilyet, vagyis produkálhat.

YELLOW Elküldve: 2012-09-19 06:43 Valaki segítsen

BarG írta:
b_imi írta:
david88 írta:
b_imi írta:
david88 írta:
YELLOW írta:
david88 írta: SOS!

316i 1.9 e46-nál mikor bemelegszik a motor, sípoló hang szól alapjáraton, ami gázadásra elmúlik.Olyan hangja van,mintha a görgő csipogna.
Ékszíjak, görgők jók, ellenőrizve lettek,így nem az a gond.

Valakinek volt már ilyen problémája? Valami ötlet?

Előre is köszönöm a válaszokat.


generátor csapágy, szervo. nézd meg a szervoolajat, meg van-e a szint...



Megtaláltam a probléma forrását.
Itt egy videó róla, igaz ez nem bmw, de a probléma ugyanaz.


PCV Valve problem 2007 VW Passat


Valakinek valami ötlet?



Itt meg tudod nézni ha tényleg ez a baj.


Akkor a kartergáz szűrővel lehet a gond?


Ez jó kérdés. A PCV szelep a kartergáz elvezetésben van, de én nem ismerem a benzines BMW motort, így nem tudom, ott ven-e ilyen. Csak kerestem egy ábrát, hátha segít.



PCV szelep - Yellow neked ezt tudnod kell!!! - direkt fordításban Pressure Control Valve - nyomás szabályzó szelep. A kartergáz vonalon van, első körben szétszedni, tisztítani, ha lehet, ha nem lehet, cserélni.


én előtte válaszóltam, nem utána amúgy priviben értekeztünk már

YELLOW Elküldve: 2012-09-17 17:08 képek

YELLOW Elküldve: 2012-09-17 15:36 Elsõ lámpák

jokerface írta: Voltam a BMW szervizben. Ilyenröl még SOHA nem hallottak.
Ez van. Máshoz nem tudok fordulni ez ügyben.


bmw320d4 biztos belőné neked.... nyíregyháza