YELLOW Elküldve: 2012-09-05 12:25 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek
köszi!
YELLOW Elküldve: 2012-09-05 12:25 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek
YELLOW Elküldve: 2012-09-04 11:36 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:Sagat írta: szerinted inkább gyűjtsek még pénzt és vegyek 318i E46 kupét?! Te 316i E46 sedan kocsid mennyit fogyaszt? Nagyon drágák bele az alkatrészek?
Én az e46-ra szavazok. Azon belül is a 318i-re.
E36-ot nem vennék. Nem szeretnék senkit megbántani de a szép példányok pár év múlva múzeumba, a széttuningolt romhalmazok meg a roncstelepre valók lesznek...
YELLOW Elküldve: 2012-09-04 11:04 Autóvásárlás
Sagat írta: 318i -ben gondolkodom,főleg városba kell. Találni jó pár szépet.. 318-as mennyit eszik városba? Ugye max 10,ha finoman nyomom neki?! Cabrioról mi a véleményetek? Sok a gond a vászontetővel? Ja és a 318is 140 lóerős mennyit eszik városba?
YELLOW Elküldve: 2012-09-03 22:18 BMW Tolato kamera
Szabi46 írta: Valaki rakott vagy rakatott már be utólagos DIN2-es navihoz olyan tolatókamerát amit az egyik rendszámtábla világítás helyére kell feltenni?
YELLOW Elküldve: 2012-09-03 22:15 Féktárcsa és fékbetét
Jim24 írta: Sikerült visszaállítani a szervizintervallum kijelzőket a következő videó segítségével:
YouTube videó
A különbség a videóhoz képest annyi, hogy nem csak a gyújtást kell ráadni, hanem a motort is be kell indítani. Amikor csak gyújtással próbálkoztam akkor is megjelent a sárga háromszög, de a szervizintervallumok nem jöttek elő.
Remélem az infónak valaki még hasznát veszi.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
YELLOW Elküldve: 2012-09-03 22:13 Autóvásárlás
brutus20 írta:Sagat írta: szasztok! ősz végén szeretnék venni 1 millió - 1,2 millió ft. értékben. 3-as kupé vagy 5-ös sedan 1600-2000cm3 motorral. az lenne a kérdésem,hogy ki milyet ajánl? dízel vagy benzines legyen? 3-as kupé vagy 5-ös sedan? ezek a kocsik kb. egyárba vannak. valaki,hozzáértő segítsen bmw vásárlásban! pls! még soha nem volt jó német kocsim. trabant,wartburg,suzuki.ilyen kocsijaim voltak.. üdv. Kálmán
Én még régebben nézegettem e36os coupekat, cabriokat is, meg e46os compactot. Aztán kicsit gyűjtöttünk,meg persze elgondolkodtam, hogy a 2 ajtó nem biztos, hogy jó ötletés inkább egy jó állapotú benzines e46 sedánt sikerült venni.
De még így is mióta megvettem költeni kell rá, új fékek, inspection 2...szóval úgy vegyél autót, hogy van x összeget, de legyen mellé még y is, hogy a vétel után rendbe tudd tenni.
Ezen a kocsin amúgy sokat agyaltam, személyesen nem láttam, de elég jól hangzik. Kicsit drága, de közel fél éve árulja, szóval szerinte már engedne:
ő az:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5841516
YELLOW Elküldve: 2012-09-03 14:00 Autóvásárlás
Sagat írta: szasztok! ősz végén szeretnék venni 1 millió - 1,2 millió ft. értékben. 3-as kupé vagy 5-ös sedan 1600-2000cm3 motorral. az lenne a kérdésem,hogy ki milyet ajánl? dízel vagy benzines legyen? 3-as kupé vagy 5-ös sedan? ezek a kocsik kb. egyárba vannak. valaki,hozzáértő segítsen bmw vásárlásban! pls! még soha nem volt jó német kocsim. trabant,wartburg,suzuki.ilyen kocsijaim voltak.. üdv. Kálmán
YELLOW Elküldve: 2012-09-03 12:30 Féktárcsa és fékbetét
Jim24 írta:jrtom írta: Műszerfalról is kilehet ütni. Gyújtásra rakod utánna nyomod a gombot a műszerfalon addig amíg előjön a szervíz, utánna a bajuszkapcsolón lévő pöcögtetővel kitudod választani melyik szervízt akarod visszaállítani, de a soronkövetkezőt fogja felkínálni. Ha kiválasztottad akkor nyomod a BC gombot amíg kinem nullázza.Jim24 írta: Sziasztok,
Féktárcsát és fékbetétet cseréltem az autón (E90 N47D20A). A fékbetétek szervizintervallum kijelzőjét csak OBD-n keresztül lehet visszaállítani vagy létezik más megoldás is?
Köszönöm az infót előre is.
Köszi a segítséget, de E90-ről van szó. Itt ha ráadom a gyújtást nem jön elő semmilyen szerviz csak, ha beindítom a motort. De járó motornál is hiába keresem ki az első vagy hátsó fék szervizintervallumát és nyomom a BC vagy a km. nullázó gombot nem történik semmi.
YELLOW Elküldve: 2012-09-02 15:20 Társalgó
jons írta:YELLOW írta:
ha érdekel, akkor küldöm a telszámot!
Köszönöm.
Persze, minden érdekel. Mindazonáltal a Keleti felé nem mennék ha egyetlenegy mód van rá.
Böngészem a hirdetéseket, csak mégis jobb lenne, ha valami ismerős (akár innen is) vagy ismerős megbízható ismerőse lenne a bérbeadó.
YELLOW Elküldve: 2012-09-02 14:06 Társalgó
jons írta: Kedves budapesti márkatársak!
Egy óriási offot írnék, remélem nem baj.
Úgy adódott, hogy szeptember végén már Pesten a Deák térnél tudok kezdeni. Ott kaptam munkát. Szeretnék érdeklődni, hogy albérlet lehetőség van-e valakinek a látókörében? Max 60k + rezsi, bútorozottan lehetőleg nem évekre aláírva. Tegnapi nap kaptam egy elég lehangoló képet 4 garzon megnézése után, szóval most hozzátok fordulok. Inkább a 13. vagy 5. kerület érdekelne. Ha lenne hova tenni a kocsit(ingyen vagy nem sok pénzért) azt nem bánnám. Mivel nem vagyok ismerős Pesten a kerületeket annyira nem ismerem ha van esetleg valami jobb ötlet vagy javaslat azt is szivesen meghallgatom.
Köszönöm, hogy elolvastátok!
YELLOW Elküldve: 2012-09-01 22:20 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2012-08-30 18:41 E46 TÍPUSHIBÁK
grezo írta:YELLOW írta:kempelen írta:grezo írta:kempelen írta:grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????
Előre is köszi a segítséget!
Grezo
Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?
Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !
Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...
ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.
Köszönöm segítséget!!!
Még egy utolsó kérdés:Lehet így járni vele,hogy le van húzva a csatlakozó? Vagy inkább mielőbbi csere?
YELLOW Elküldve: 2012-08-30 18:40 RunFlat / defektmentes
lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?
YELLOW Elküldve: 2012-08-29 21:25 Segítsetek!
vk92 írta:YELLOW írta:vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.
Attila
sok!
DSC-vel ami összefügg...
- lehet csak kormányszög elfordulás érzékelőt kell nullázni
- ABS jeladó ls hozzá való minden sallang, csatlakozók
- DSC tömb-ben lévő hiba
- és mivel a motorba is belepiszkál, így azon a környéken is...
- vagy épp a DSC biztije ment ki, vagy aminek köze lehet hozzá
Köszönöm szépen hát ez nem tul biztató....
YELLOW Elküldve: 2012-08-29 21:10 Segítsetek!
vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.
Attila