Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-08-29 20:24 Segítsetek!

adee9 írta:
kempelen írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
adee9 írta: Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.


Alacsony fékolajszintet szokta némelyik autó így jelezni...



elvileg ha egyszerre kinyomod a kuplungot és fékezel, akkor tutti fogja csinálni, ha a szint rossz.... de azt meg is tudod nézni....


Én is meg tudom erősíteni az előttem szólókat, nekem ugyanez volt kb 1 hete. Némi fékfolyadék rátöltés után megszűnt a hiba.



- azért illik rendszeres időközönként ellenőrizni a fékfolyadék szintet. Aki megvárja míg felgyullad a visszajelző az vagy trehány vagy nyomós oka van annak hogy visszajelez.

- ha nyomós oka van annak, hogy visszajelez, érdemes megemelni a kocsit és végignézni a fékcsöveket. Az egyik helybéli srácnak magától korrodált a fékvezetéke, elsőnek csak szivárgott, majd lett egy lyuk rajta. Hátsó fékvezetékről van szó. Kicsit szopás, mert gyárilag faszán fel van téve, de ha utólag rendeled a gyári fékcsövet csak hosszban fog stimmelni, viszont neked kell behajtogatni a helyére....

...nos nem akartam senkit megijeszteni !!! tehát ez egyáltalán nem szokásos (remélem) de sajnos megtörtént. (2001 novemberi facelift)



Sziasztok!
Még tegnap este meg néztem és fel öntöttem. Nem volt még a min. szint alatt, de eléggé lent volt. Ma reggel mentem vele melóba és semmi gond nem volt! Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek! Szép estét!!


ezért mondtam, hogy ha kinyomod a kuplung+fék egyszerre, akkor még lejjebb megy a szint, főleg ha kanyarodsz is, akkor simán bejelezhet.... de legalább kipipálva

YELLOW Elküldve: 2012-08-29 18:51 E46 TÍPUSHIBÁK

kempelen írta:
grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 20:17 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 19:09 Segítsetek!

Thony írta:
adee9 írta: Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.


Alacsony fékolajszintet szokta némelyik autó így jelezni...



elvileg ha egyszerre kinyomod a kuplungot és fékezel, akkor tutti fogja csinálni, ha a szint rossz.... de azt meg is tudod nézni....

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 17:40 316 nincs alapjárat

brutus20 írta: A következő a probléma:

reggeli indításnál 500-700 közötti alapjárat ingadozás után, kb. 8-10 másodperc után leáll az autó...ha gázt adok, akkor is. Második indításra tökéletes.

Ezt most csinálta 4ik alkalommal, valaki találkozott már hasonlóval? Egyébként tökéletes, szépen megy, nem fullad.

Inspection 2 kb. 1 hónapja volt (de nem márkaszervízben, így a diag kimaradt...), új gyertyákat is kapott. (Gyertya csere előtt 2szer csinálta, azóta megint, szóval nem az a gond)

Tudom, hogy diagra kellene vinni, csak gondoltam előtte megkérdezem, hátha valaki tapasztalt ilyet....

Az autó egyébként:
e46 316i
1.8 benzin, N46B18A motorkód, 93.000 km.





miután ráadod a gyújtász szoktál várni az indítással? mert az üzemanyag nyomásnak fel kell állnia, célszerű addig várni, amíg hallod azt a kis motorhangot, ami zúg.

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 13:01 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Coyote írta: bírom, hogy mindenkinek van belsős ismerőse aki vágja a témát

pedig a benzinkutasok nem titkosügynökök, és nem kötik az orrukra a beszerzésről/termelésről, hogy éppen mit kevernek mibe és honnan érkezik a nafta. Igen, az olajtársaságok kisegíthetik egymást.

A benzinkutasok meg szépen pucolják csak az ablakot és pöcögtessék tele a tankokat prémium anyaggal, ahelyett, hogy hülyeségeket beszélnek. Attól még nem lesz belőle bennfentes, mert odavarrnak egy kagylót az overáljára...

(mondom én ezt úgy, hogy a faterom 40 éve dolgozik a MOL termelési ágazatában - és még ő sem tudja, hogy mi honnan kerül a kutakra)


persze mert köti a titoktartás.... és ha elmondaná, akkor meg kelljen, hogy öljön... és hiába a rongy fia vagy, nem teszi meg, mert mit szólnának a szomszédok, mikor látnák a kékfényben, hogy.....
én is tudok egyéb dolgokat (nem csak üzemanyag, hanem sokkal komolyabb) és mikor faternál rákérdeztem, akkor csndben hallgatott, viszont láttam rajta, hogy fején találtam a szöget. mármint nem az ő fején, hanem átvitt értelemben
persze minden munkahelyen beszélnek ezt azt, de inkább csak elhintenek dolgokat, a valóságról sokan nem beszélhetnek. hisz mindenki félti az állását, akik meg már a rendszerváltás előtt is dolgoztak, azok pláne tudják ezt.

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 12:12 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

hát meg nem hiszem... szerintem az OMV alap anygai is MOL-osak. azcsak jó ha a köztudatban az van, amit írtok
pl itt a legközelebb nyékládházán van OMV, ami azt jelenti, hogy a MOL finomító, ami itt van nálunk cirka 15-20 km-re van a kúttól. én saját szememmel is láttam már ott MOL-os tartálykocsit. sok munkatársam jár arról, és ott szoktak tankolni, de volt aki már azt is mondta vizes volt a benzin.
szerintem egyre nagyobb szerepük lesz amagán, kis kutaknak, mivel olcsóbban adnak 15-20-30Ft-tal egy liter anyagot, és mivel az ő forgalmuk megnő, kevésbbé fogják pancsolni az anyagot, bár sokan eddig sem tették.
jah annó mikor voltak tesco benzinkutak, oda mindenféle kamion járt, amikor shell, lett nem változott semmi. láttam ukrán kamion is, anyagot hozott.
viszont sokan mondják, hogy a MOL-nál semmi különbség nincs a prémium és a sima anyag között. én csak shell-nél tankoltam, ott legalább a pémium az valóban ért valamit, és azok kintről vannak, itt pl a V-power racing-re gondolok, mert a sima 95 V-power az rosszabb volt mint a sima

bocs az off-ért.
kerezstfater ódi 100 2.0 td (5henger) 1985-ös évjárat. van benen vagy isten tudja 600ezer, és a motorjához sosem volt hozzányúlva, pedig abba annyi féle szar anyag került, hogy azt el nem tudom mondani, igaz ő magának mindet átszűrte harisnyás megoldással a motort nem tudom hányszor akarták megvenni tőle...
jah kb 10 éve szerintem olajból is a legolcsóbb megy bele....

szerintem a legnagyobb baj, hogy sokan azé dízeleznek, hogy traktorostól, innen onnan tudnak szerezni... cak éppen a mai korszerű dízelek már nem bírják ezt. fogyasztói társadalom vagyunk, ezt tudják a gyárak...

YELLOW Elküldve: 2012-08-28 10:54 E46 TÍPUSHIBÁK

zacsi78 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,tudja valaki miért ragad be a gáz pedál? Alap helyzetből nehezen akar el indulni.



na most ez faceliftes, avagy sem? ha nem, akkor valszeg bowden-es a gázpedál, arra felé kell keresni, valahol szorulhat.

YELLOW Elküldve: 2012-08-27 20:51 Segítsetek!

norbeee írta: Sziasztok!

SOS szükségem lenne egy profi kipufogósra, Borsod megyében vagy a környéken. A haverom e39 esében az középső dobot elvitte a cica Nem volt benne mikor megvette, sportos volt a hangja de már megúnta, újonnan meg 100e felett lenne. Kellene bele eszkábálni valamit amitől csendesebb lesz.

Előre is köszi!


alsózsolca aszt hiszem... Törökék... valami búvárszivattyú javítás van ott vagy mi, de csinálnak kipuf rendszereket is.

http://www.torokestorok.hu/

YELLOW Elküldve: 2012-08-27 20:21 Centrálzár vezérlő, grundmodul

jrtom írta: Hát Yellow nem tudom Te hol vetted, de itthon is 1500+Fa/db.
http://www.soselectronic.hu/?str=926
YELLOW írta:
kyncza_ írta:
YELLOW írta:
kyncza_ írta: Szép jó napot BMWsek!

Akinek GM problémája van, azaz a hőmérséklet függvénye, h éppen mikor nyit ki vas és már zuhogó esőben a várandós feleségével sikerült kintrekednie pár percig, annak tudok segíteni Szombathely környékén. Igaz, én Szfehérváron vagyok, de az autóm jelenleg apámnál van és egy helyi srác kicserélte a reléket. Relé rendelésben is tudok segíteni, azt hiszem nekem a 2db relé postával került 3700Ft-ba.

Nemrég lett kész, nyilván a +5 fok alatti működést nem tudtam ellenőrizni, de most 10-10 nyit-zár, és a 2 cserélt relé be volt égve, tehát 99%-ban valóban ez áll a dolgok mögött.

Csak azért írok, mert ezért bmw szervíz 80e Ft-t kért volna, új GM, programozás, ki-be szerelés, használtan nem bmw szervíz 40e Ft-t..., így meg megúsztam anyagköltségen, nem mind1, és típushiba, ahogy olvastam külföldi fórumokon is.


szerintem darabja volt annyi... ami így is jó


http://www.ebay.de/itm/NEW-Sie...1c28f07964

14 EUR a 2db + posta, de végül is tökmind1, ennyi pénzért nevetséges, és azóta is működik, 10ből, 10x nyílik.



akkor én drágán vettem bár itthon darabját 6ezerért adják






hát ezek után tökönszúrom magam....
érdekes anno miért nem linkelte ezt senki??? nem is lehetett itthon kapni típus szerint kerestem rá... itthon 5-6ezerért adták akkor is/db... szal örültem, hogy én enyniért 2-t vettem. hát ez van...

YELLOW Elküldve: 2012-08-27 19:53 Centrálzár vezérlő, grundmodul

kyncza_ írta:
YELLOW írta:
kyncza_ írta: Szép jó napot BMWsek!

Akinek GM problémája van, azaz a hőmérséklet függvénye, h éppen mikor nyit ki vas és már zuhogó esőben a várandós feleségével sikerült kintrekednie pár percig, annak tudok segíteni Szombathely környékén. Igaz, én Szfehérváron vagyok, de az autóm jelenleg apámnál van és egy helyi srác kicserélte a reléket. Relé rendelésben is tudok segíteni, azt hiszem nekem a 2db relé postával került 3700Ft-ba.

Nemrég lett kész, nyilván a +5 fok alatti működést nem tudtam ellenőrizni, de most 10-10 nyit-zár, és a 2 cserélt relé be volt égve, tehát 99%-ban valóban ez áll a dolgok mögött.

Csak azért írok, mert ezért bmw szervíz 80e Ft-t kért volna, új GM, programozás, ki-be szerelés, használtan nem bmw szervíz 40e Ft-t..., így meg megúsztam anyagköltségen, nem mind1, és típushiba, ahogy olvastam külföldi fórumokon is.


szerintem darabja volt annyi... ami így is jó


http://www.ebay.de/itm/NEW-Sie...1c28f07964

14 EUR a 2db + posta, de végül is tökmind1, ennyi pénzért nevetséges, és azóta is működik, 10ből, 10x nyílik.



akkor én drágán vettem bár itthon darabját 6ezerért adják

YELLOW Elküldve: 2012-08-26 11:46 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

csatis1 írta:
YELLOW írta:
InsectKiller írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:

Nálam is találsz képeket facebookon.


Hát nekem olyanom nincsen!


Nekem se sokkal több!


jajj hol éltek ti? gumibelsőben? akinek nincs FB-je az nem is létezik


Egyszer volt valaha iwiw-em. De miután másfél évig be se léptem, inkább töröltem.
Nincs időm ilyen szarságokkal foglalkozni.
Én nem az interneten élem a közösségi életem. 2 fórumot szoktam követni alkalmanként, de ennyi.
Egyszer próbáld ki te is a valóságot!


hát próbálom emészteni a valóságot... de mint a Matrix-ban is, amit amúgy nem láttam.... inkább maradok az álomban
nekem nincs titkolni valóm... így azt is elxarom, hogy letapogatják az ilyen közösségi szarokat.

YELLOW Elküldve: 2012-08-26 11:10 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

InsectKiller írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:

Nálam is találsz képeket facebookon.


Hát nekem olyanom nincsen!


Nekem se sokkal több!


jajj hol éltek ti? gumibelsőben? akinek nincs FB-je az nem is létezik

YELLOW Elküldve: 2012-08-25 14:37 Autóvásárlás

petermover írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:

Tehát akkor van 1.6-os is 115Le-vel?


van az N40 ami csak 1.6-os. egy forrást most találtam, azt írja, csak görögök és portugáloknak gyártották, de ez nem igaz. ez 115 lovas 155Nm-es motor, ami SZAR. írtam miért. Ezt ne vedd meg!!! ha jót akarsz magadnak. amúgy sok helyen alig ismerik ezt a motorkódot.

az N42, N46 ugynaaz, dupla VANOS, valvetonic (N46 2004-től van)
N45 az sima VANOS-os moci (2005-től), E46 ba tették, meg E81, E87 (1-es BMW-be) ebből is volt 1.6-os, de ez nem olyan mint az N40 széria....

2001–2004 — 1.8/2.0 L N42 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2007 — 1.8/2.0 L N46 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2011 — 1.6/2.0 L N45 (DOHC, vanos)
2007–2011 — 1.6/2.0 L N43 (DOHC, direct injection)



Aha kezdem érteni 1600 cm3 akkor semmi képp se. az 1800 cm3-est N42-es motorkóddal



Én most direkt megnéztem realoem-en, hogy mit hoz ki nekem motorkód utolsó 7 karakterére. Nekem eszerint egy E30-as coupe-m van, 1988. 07. havi, M40-es motorkóddal, jobbkormányos, automata sebességváltós.
Valójában egy 2002-es faceliftes E46-os 316i, kézi váltós, balkormányos, nem tudom milyen motorkódos... Azt tudom, hogy az enyémbe még az E36/régi E46-os 1.6-os motorja került, valószínű pár darab ilyen faceliftes lehet ugyanilyen motorral.

Érdekelne egyébként, mire alapozod, hogy az 1.6-os N40-es motor szar. 103/105 lovas, mind a szervízkönyv, mind a forgalmi alapján (77kW). A gondjairól én nem tudok sokat, nekem nem hengerfejes, viszont ejti a fordulatot néha, és rá lett fogva, hogy ez a motor ilyen. Ebben lehet tehát valami, hogy nem túl jó konstrukció, ezt nem vitatom, de szimplán leszarozni azért nem kéne. Nem azért, mert az enyém, csak úgy. Rengeteg ilyen motorral szerelt BMW futkozik a környéken minden gond nélkül.

Bár amit mondasz, hogy vezérműlánc megugrás jellemzi... az enyémben nem lánc van, hanem szíj...

Update: rákerestem, mégsem N40, hanem M43B16-os motor van az enyémben, úgyhogy nagyjából felejtős, amiket írtam




igen már majdnem felkaptam a vizet.... amúgy szerintem az M43TUB19, ami neked van...
az 1.6-os 102 lovas motorokat E36-ba tették, E46 ba már nem, azokba az 1.9-es 105 lovas ment

YELLOW Elküldve: 2012-08-25 12:46 Autóvásárlás

Atesz35 írta:

Tehát akkor van 1.6-os is 115Le-vel?


van az N40 ami csak 1.6-os. egy forrást most találtam, azt írja, csak görögök és portugáloknak gyártották, de ez nem igaz. ez 115 lovas 155Nm-es motor, ami SZAR. írtam miért. Ezt ne vedd meg!!! ha jót akarsz magadnak. amúgy sok helyen alig ismerik ezt a motorkódot.

az N42, N46 ugynaaz, dupla VANOS, valvetonic (N46 2004-től van)
N45 az sima VANOS-os moci (2005-től), E46 ba tették, meg E81, E87 (1-es BMW-be) ebből is volt 1.6-os, de ez nem olyan mint az N40 széria....

2001–2004 — 1.8/2.0 L N42 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2007 — 1.8/2.0 L N46 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2011 — 1.6/2.0 L N45 (DOHC, vanos)
2007–2011 — 1.6/2.0 L N43 (DOHC, direct injection)