Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 22:58 Műszerfal kijelzés

komoyosz írta:
YELLOW írta:
komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?


Hehe. Igen, elvileg ennyi van az autóban.


akkó nem értem mi a gond? mármint ha direkt adtad meg a km óra állást, az tök felesleges volt, annak nincs köze ahhoz, ha mást nem jelez ki. mármint gondolom ez a baj, hogy kevés infót jelenít meg.
ha most vetted az autót, és van BC gombos idex karod, akkor fel kell programozni. bár ez csak akkor van, ha előtte nem volt benne BC-s kar.

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 22:44 Műszerfal kijelzés

komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 19:52 Autóvásárlás

lalada írta: egy igazi gyöngyszem
vhol olvastam, hogy normál használat mellett 450-500e km felet feslik meg a kormány ily módon BMW-n..


gecc hányok... ajtógumi szétfoszolva....

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 19:31 Az E46 Üzembentartási költsége.

petermover írta: Csináltam gyors egy képet, melyik cső tövénél áll víz. Most is ott áll, ahova a nyíl mutat a csavaroknál.
Viszont most hazafelé sem jelzett a lámpa.



u.i.: most látom valami koszos dög bent lakik a háztető alatt... az a műanyag alsó lemez csupa sáros lábnyom, meg van néhány madártoll és kukorica is...


facelift-es és ilyen motor van benne?

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 13:56 BMW kulcsok

peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.


akkó kiváncsi lennék, hogy csinálnak ugyanolyan transzpondert, mint amilyen benen volt. így világosabb a kérdésem? mástnem valahogy becsapják a rendszert, aztán digitális elektronikával állítanak elő valami hasonló jelet.

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 13:49 Ápolás, tisztítás

norbeee írta:
YELLOW írta: na ma neki álltam a kárpit tisztításnak.

az itthon lévő Vanish szőnyeg és kárpit tisztítót használtam. egy fél literes pumpás flakonba egy kupaknyi Vanish+víz. a hátsó ülésre elég volt egy flaskával, de az elsőkre 1-1 element, mégis csak azon ülünk többet. egy szivaccsal kicsit átdörzsöltem, végülis foltos sehol nem volt, aztán máég spricc 1-2 perc áztatás, majd szívás.
csináltam két képet a tisztás után a tartályról. jó ebben benne van a csőből is a kosz, de a kárpitból is jött ki, mivel láttam az áttetsző szívófejen. azért durva volt. a hátsó ülések anynira nem is voltak vészesek, mert utána is néztem, akkor alig volt koszos. plusz öblítést sima vízzel nem csináltam elvileg nem kell, ahol közben száradt nem is volt ragadós.
mindegy legalább ecetszag nem lesz többet. nekem nem tűnik úgy, hogy frissebb lenne a színe, alapból nem volt vészes, de csak 10 éves, ráfért már.







Szép munka Kár hogy nem csináltál ilyen volt - ilyen lett képeket.


már csak azt sajnálom, hogy az ecetes hülyeséggel elbaxtam az időm...
azért nem csináltam, mert a hátsó ülésen nem sokat vettem észre, így ezért nem is kínlódtam vele... hogy fotózzak, úgysem lehetett volna látni... ha az emberi szem nem nagyon látja akkor a fényképező még úgy sem fogja...

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 13:12 BMW kulcsok

peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 12:37 Ápolás, tisztítás

na ma neki álltam a kárpit tisztításnak.

az itthon lévő Vanish szőnyeg és kárpit tisztítót használtam. egy fél literes pumpás flakonba egy kupaknyi Vanish+víz. a hátsó ülésre elég volt egy flaskával, de az elsőkre 1-1 element, mégis csak azon ülünk többet. egy szivaccsal kicsit átdörzsöltem, végülis foltos sehol nem volt, aztán máég spricc 1-2 perc áztatás, majd szívás.
csináltam két képet a tisztás után a tartályról. jó ebben benne van a csőből is a kosz, de a kárpitból is jött ki, mivel láttam az áttetsző szívófejen. azért durva volt. a hátsó ülések anynira nem is voltak vészesek, mert utána is néztem, akkor alig volt koszos. plusz öblítést sima vízzel nem csináltam elvileg nem kell, ahol közben száradt nem is volt ragadós.
mindegy legalább ecetszag nem lesz többet. nekem nem tűnik úgy, hogy frissebb lenne a színe, alapból nem volt vészes, de csak 10 éves, ráfért már.





YELLOW Elküldve: 2012-07-27 12:15 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-07-27 06:59 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

brutus20 írta: Sziasztok!

Pár napja vettünk egy e46-os 316-ost, 2005-ös, 1.8 as motorral, még kb. 1 hónap és itt lesz az ideje az inspection-nek.

Jelenleg 91 ezer van a gépben, az előző tulaj a Magiszhoz, majd a Bst autóhoz hordta, de én nem akarnék 70 ezret fizetni csak egy olajcseréért.

A kérdésem az lenne, hogy tudnátok valakit ajánlani aki ért a bmw-hez itt Nyíregyházán és nem horror áron dolgozik?
És pontosan miket is kellene cserélni?

köszi.


bmw320d4 lesz a Te embered. volt mazda szalon mögött, debreceni út... itt vedd fel vele a kapcsolatot privátban

YELLOW Elküldve: 2012-07-26 18:52 Turbo

Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!


Kaszánál volt multkorában egy-két igencsak szép állapotú, mintha zsír új lett volna.

YELLOW Elküldve: 2012-07-26 18:50 Futómû és hibái

hancurozo írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem


Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).


hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.

YELLOW Elküldve: 2012-07-26 13:03 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta: Húh, most józanodtam ki mondhatni, a videókat, képeket a facebookon találtok bőven. Reméljük jövőre eljöttök!


én is remélem, de FB-n nem látok semmi képet, ami a taliról szólna... megnézem a weboldalt is hátha.


http://www.facebook.com/events/424928867538904/


a netes oldalra is tegyetek már fel, mint ahogy van a többi is

YELLOW Elküldve: 2012-07-25 21:54 Futómû és hibái

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem



YELLOW Elküldve: 2012-07-25 21:33 Futómû és hibái

zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.