YELLOW Elküldve: 2012-02-29 20:40 Kerékcsere szerszám

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 20:40 Kerékcsere szerszám
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 15:22 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
Bero írta: Hali! Arra lettem figyelmes,hogy mikor beülök a kocsiba,lámpát-helyzetjelzőt nem kapcsolok csak gyújtást,akkor elkezd 2-3x villogni az angel eye-s! Ez mitől lehet? Elvileg minden jó helyre van bekötve és mind a két oldalt villog! A másik,hogy Adee kolléga sokat segített,hogyan tud felvillani ajtónyitásra az angel eye,a megoldás,hogy a belső lábtérvilágításhoz kötötte be a angel eye-s és így működik. Én is szeretném ezt megcsinálni,de nekem nincs lábtérvilágításom! Hogy tudnám megoldani,hogy a belső világításra kössem? Adee a C-oszlopos megoldást javasolta,de más ötletet is lefogadnék! Köszönöm!
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 14:29 Vicces :)
Coyote írta:YELLOW írta:Coyote írta: A lenti forrása: http://tekasztorik.blog.hu/201...kaeropijac
már csak az okát nem értem minek linkelted...
( nem írtam, hogy én írtam)
mert úgy illik... netikett
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 12:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Kr-i-sZ írta: hallo!
e46 sedanra 18" 8j 235 40 !et 15!szerintetek felmehet?
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:57 Vicces :)
Coyote írta: A lenti forrása: http://tekasztorik.blog.hu/201...kaeropijac
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:22 gumi méretekben kéne help
gampetibor írta:dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi
Nekem pont ugyanígy van. elöl 225 40 18 hátul 235 40 18
elöl 8X18 hátul 8.5X18 elöl sem ballonos de nem terpeszt hátul viszont kicsit terpeszt de a peremvédő még éppen hogy védi a peremet is
Simán felrakhatod a 9"os hátsón már szépen terpeszteni fog a 235 előre viszont hogy terpesszen 215 kell.
YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:17 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 22:27 gumi méretekben kéne help
dio írta:YELLOW írta:dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi
az a baj, hogy amit írtál az nem váltóméret egymással.
ha előre 225-öt akarsz, akkor hátra 245 vagy 255. azok viszont nem terpesztenek úgy. így marad az, hogy előre 215-öst teszel, hátra meg a 235.
csak akkor előre 215/45 R18, hátra meg 235/40 R18 kell.
Viszont akkor nem fog túl vékonynak tűnni a gumi elől?
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 21:23 gumi méretekben kéne help
dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 19:36 Visszapillantó tükrök
automax írta: sziasztok nemtudja valaki hogy az e46nak hogy kell bekapcsolni a tukorfutest?
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 18:48 Hallott már valaki ilyen hibáról?
bbubbuka írta: Az összes fékem kuka, tárcsa, betét minden.
Elöl betétből még van de a tárcsa teljesen kuka.
Hátul meg már betét sincs..
Hétvégén lesz cserélve kompletten elvileg.
Remélem csak az okozza..
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 17:10 Chip tuning
ZoliE36Compact írta:YELLOW írta:ZoliE36Compact írta:YELLOW írta:ZoliE36Compact írta: Sziasztok!
Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..
Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :
Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.
sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!![]()
benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!
tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!![]()
üdv mindenkinek![]()
Zoli
fosvágeneknél jó szokott lenni, de ne hasonlítsuk össze egy BMW-vel
oké oké mind német autó volt egyébként (audi-vw)
de végülis címet te sem mondtál?!![]()
valaki csak tud olyan műhelyt ahova örömmel megy az ember?!
az én véleményem az, hogy itt az országban nem fog neked normális progit írni rá senki.
hiába van nagyműhely, meg mérőpad, a nagyrésze szemfényvesztés, vásárló meggyőző. a másik nem ajánlatos a sufnis emberek. viszont az ellenpélda erre, hogy ritka, de ilyen esetekben van több hozzáértő emberke. de ezeklet csak ismerettség alapján fogod megtalálni.
én szerintem ilyen teljesítményeknél, normál használatban nem érdemes csip-pel foglalkozni. nagy teljesítmény esetén ér valamit, meg verseny szinten.
szerintem feletsd el, vagy vegyél nagyobb motoros autót
de attól függetlenül h nem megy , imádom a kocsit!!! gyönyörű! belül is!
törve se volt.soha.(remélem) meg tetszik h ilyen rövid. utolsó szériás,
fekete plafonnal... nekem tök jó! szóval nem igazán válnék meg tőle.
még az is megfordult már a fejemben h inkább beszereltetek egy háromezres dízelmotort, de a kocsi marad!![]()
de ezt addig minek meglépni amig a kocsi hibátlan??? igaz?
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:47 Chip tuning
ZoliE36Compact írta:YELLOW írta:ZoliE36Compact írta: Sziasztok!
Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..
Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :
Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.
sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!![]()
benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!
tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!![]()
üdv mindenkinek![]()
Zoli
fosvágeneknél jó szokott lenni, de ne hasonlítsuk össze egy BMW-vel
oké oké mind német autó volt egyébként (audi-vw)
de végülis címet te sem mondtál?!![]()
valaki csak tud olyan műhelyt ahova örömmel megy az ember?!
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:42 Hallott már valaki ilyen hibáról?
bbubbuka írta:YELLOW írta:bbubbuka írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?
kuplung is lehet
Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?
hát ha a kuplung ég, akkor csúszik, nem feszül eléggé a lendkerékre.
nézd meg, hogy mész pl 50-el 5.-ben aztán lepadlózod. azt kell figyelni hogy a sebesség arányosan növekszik-e a fordulatszámmal. ha a fordulatszám relatíve gyorsabban emelkedik, akkor csúszik a kuplung.
szerk.: mondjuk ettől függetlenül, lehet a féked ragad. nem megy a betét kellően vissza, szorul a munkahenger a féknyeregben.
Köszi szépen kipróbáltam, rajzolni se lehetne jobban annyira egyenletesen növekszik a kettő. Szóval tuti nem csúszik.. Mondjuk hideg volt a motor, de gondolom ez nem számít?
YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:39 Chip tuning
ZoliE36Compact írta: Sziasztok!
Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..
Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :
Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.
sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!![]()
benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!
tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!![]()
üdv mindenkinek![]()
Zoli