Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 15:34 Chip tuning

b_imi írta:
Bero írta:
Robinson írta:
hil írta:
BarG írta:

Hogy mennyi plusz lóerőt sikerült ráerőszakolni a motorra, az nem jelenti azt, hogy a tuning jó vagy rossz, mert lehet, hogy annyi plusz lóerőt sikerült kiszorítani, hogy egy nagyobb reccsenéssel oda lesz a váltó, vagy valamelyik egyéb gépelem. A kicsi lóerőnövekményes gép meg simán többszázezer km-t mehet még a tuning után. Akkor melyik is a jó tuning?! Egy biztos dolog van csak - az a gép, amelyikből több erőt vettünk ki, az hamarabb kopik és hamarabb megy tönkre.



Sziasztok!
Bocs, de most bezárom a "piramist". Emlékeim szerint ezt magam is megfogalmaztam annak idején, de sokan szinte lehülyéztek érte.



Őszintén ajánlok minden érdeklődőnek egy komoly személyes beszélgetést bmw320d4-el. Nem azért, mert most jól benyalok neki, hanem azért, mert marha sokat beszélgetünk, és közben folyamatosan derülnek ki dolgok, amiket tud a gépünk. Olyan komoly program van belenyomorítva abba a pár KB-ba, hogy csak úgy lesek. Rákérdezek Mikinél egy-két dologra amit tapasztalok, és tud rá válaszolni, hogy azt miért csinálja az autó. Rengeteg dolog le van kezelve, le van szabályozva, be van hangolva stb. Nem véletlenül. ezek között van olyan is, amire még Miki sem tud mit mondani, tudja, hogy van, de nem tudja, hogy pontosan mi módon.

Megdöbbentően részletes programja van ezeknek az autóknak, és ezen infók alapján amiket eddig összegyűjtöttem, nincs az a cég ACS-en és Hamann-on kívül, akik hozzányúlhatnak a kocsimhoz.


Egyetértek,de engem meggyőztek még a g-power munkái és a HPF is. Tudom ők sok mindent cserélnek is a verdába,de ő rájuk is rámerném bízni a gépem (nem mintha,ha az enyémet akarnám)


Az Alpina is ide tartozik
Komoly helyeken szétszedik a motort, átalakítják, erősebb alkatrészeket építenek be, és több millió eurós tesztpadokon állítják be. Na ehhez képest a sámlira rakott laptop nevetséges A különbséget (jó magyar szokás szerint) a "szakszöveggel" próbálják kompenzálni...


ami "szakszöveg" minden ilyen tutyingosnál ugyanaz. arra sem veszik a fáradságot sokszor, hogy átírják, de a történet mindig ugyanaz... a sok hülye meg beveszi

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 15:26 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet


Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?


hát ha a kuplung ég, akkor csúszik, nem feszül eléggé a lendkerékre.
nézd meg, hogy mész pl 50-el 5.-ben aztán lepadlózod. azt kell figyelni hogy a sebesség arányosan növekszik-e a fordulatszámmal. ha a fordulatszám relatíve gyorsabban emelkedik, akkor csúszik a kuplung.

szerk.: mondjuk ettől függetlenül, lehet a féked ragad. nem megy a betét kellően vissza, szorul a munkahenger a féknyeregben.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 15:13 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 13:45 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

adee9 írta:
BalaBMW írta: Nah akkor már csak a kulcsról való vezérlésre kell választ kapnunk!


Ez egyszerű. Rá van kötve az eye a belső világításra. Nekem is úgy van. A galériámban találsz róla videót.


de a belső világítás kialszik egy idő után. vagy ez nem lényeg ebben az esetben?

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 11:13 Társalgó

Coyote írta:
zoliika írta: Lecseréltem az olajat szűrökkel mindennel együtt.Utoljára 143010km-nél volt cserélve és most 161700km-nél viszont mikor indítottam az autót olajcsere előtt közvetlen még kiírt 16750 km-et az olajszervízig.Azaz ténylegesen 18690 km volt az olajban és hivatalosan 11300 km-t még mehettem volna de az autó 16750km-t írt.Akkor most ennyire kímélem az autómat?5450km a különbség!Nem hajtom eléggé?


Ezt már beszéltük szerintem - elvileg a használatot is figyelembe veszi az autó, nem csak visszaszámol.


illetve nagyon jó az üzemanyag fogyasztásod ebben az esetben...

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 17:17 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

csavargo írta: Hali! hány literes az e46 20d tankja????


63

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 15:18 Motorgenerál!

Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.


OK!Rendben!De ha felmelegszik a motor akkor már nem durrog, de viszont egy hirtelen gázadáskor fulladni kezd.




akkor ott valami a "keverék képzéssel" nem jó. mondjuk ez lehet gyertya is. a legtöbb gyertya bemelegedés után kezd rosszalkodni, de némely esetben hidegen is csinálhatja. de ezt az elején is írhattad volna, megspórolva egy csomó kommentet
mondjukk ettől függetlenül amikor csinálja és lehúzgálnám sorba, és ahol nem változik, ott gáz van. (persze csal lehúzod 1-2 sec-re, aztán visszadugod és mész a következő hengerre)

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 15:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Bero írta:
jons írta: Van egy gondom, kérdésem:
Szeretnék egy kipufi véget. Azt hiszem Coyote is szeretett volna csak aztán elakadt a dolog, vagy nem tudom. Viszont annyi tipus van, hogy nem tudom melyik lenne nekem jó:
http://www.racing-autoalkatres...ipufogoveg

Pl innnen. Valami diszkrétet... nagyon diszkrétet.


Jons. Ami nekem van az neked nem tetszik? Az is csak díszvég és dupla! Elég jó áron tudok szerezni!


Beszélj Kellett vágnod a lökösből? Nem olvad meg vajon?


nekem az előző tulajoknak köszönhetően bele lett vágva a lökösbe. de nem olvad.

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 13:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

K_Gergo írta:
YELLOW írta: nekem azé fura, meg, nem M-pack... csak kezdeményezés...


mondjuk mert szimplán szebb az m-es lökős?! itt is van nem egy ember (pl én), aki egyszerűen esztétikai okokből cserélt lökhárítókat, nem kell feltétlenül totálkárt vizionálni mögé.

Szabi46 írta: Sziasztok.
Ismeri valaki esetleg ezt az autót?
E46 328ci

ismerni nem ismerem, de én a helyedben inkább 30i-t keresnék, abszolút érezhetően sokkal erősebb, mint a 28i (egyiket próbáltam, mikor keresgéltem, a másik (30i) van).


én értem, nekem is csak M-es első lökösöm van, de ha árulnám nem M-packett-esként árulnám, mert vásárló megtévesztése áll fenn.
csak pl én képekkel tudnám igazolni, ha eladnám, hogy nem azért lett cserélve mert törve volt

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 12:26 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta: Sziasztok.
Ismeri valaki esetleg ezt az autót?
E46 328ci


ez nem M-packett...

- az első lökös M-es, de sedan/touring
- a küszöb nem M-es
- a taposó sem M-es

a tévedés jogát fenntartom, bár kétlem

kissé ellentmondásos:
"KÜLFÖLDI MUNKA MIATT VÁLT FELESLEGESSÉ SZERETETT AUTÓM, MELY MAGÁNSZEMÉLYTŐL ELADÓ. Minden gépjármű vásárlása esetén a FamilyGuard által forgalmazott nyomkövetö GPS rendszert adunk ajándékba! Az érték mindenek elött a legfontosabb! Tájékozódjon a familyguarg oldalon."

Amennyit tudok róla az az, hogy kiment külföldre és már jó ideje kint is maradt munka miatt a tulaj, így inkább beadta a kereskedésbe, hogy adják el ők.



hát bárki mondhassa nekem azé fura, meg, nem M-pack... csak kezdeményezés... és kitudja miért került fel rá... sokan akkor szépítgetik, kezdik el "tuning"-olni az autójukat, amikor valami törés keletkezik rajta, és akkor már megveszi a tuning kiegészítőt. magyarországon számos ilyen ember van, egy oladlon van több 100 ilyen példa...

YELLOW Elküldve: 2012-02-27 11:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Szabi46 írta: Sziasztok.
Ismeri valaki esetleg ezt az autót?
E46 328ci


ez nem M-packett...

- az első lökös M-es, de sedan/touring
- a küszöb nem M-es
- a taposó sem M-es

a tévedés jogát fenntartom, bár kétlem

kissé ellentmondásos:
"KÜLFÖLDI MUNKA MIATT VÁLT FELESLEGESSÉ SZERETETT AUTÓM, MELY MAGÁNSZEMÉLYTŐL ELADÓ. Minden gépjármű vásárlása esetén a FamilyGuard által forgalmazott nyomkövetö GPS rendszert adunk ajándékba! Az érték mindenek elött a legfontosabb! Tájékozódjon a familyguarg oldalon."

YELLOW Elküldve: 2012-02-26 16:53 Csomagtartó nyitás

hancurozo írta:
YELLOW írta:
tarkanyif írta: hi!
beszart a csomagtartó mikrokapcsolója!
esetleg van-e v.kinek, vagy hol lehet beszerezni!
típus, kód, v.mi, ami alapján lehet keresni?
mivel nem tudom kinyitni elég sürgős lenne!


a kulcscsal sem nyílik? mert akkor a zár xart be.


A touringon csak a bal 1-en van kulcs. A csomagtartó csak elektromos kapcsolóval nyílik.
tarkanyif. nézd meg a kábelét, mert lehet csak az ment szét.


a távirányító gombjára gondoltam... vagy ennél nincs rajta külön nyitó mint Sedan-on?

YELLOW Elküldve: 2012-02-26 16:28 Csomagtartó nyitás

tarkanyif írta: hi!
beszart a csomagtartó mikrokapcsolója!
esetleg van-e v.kinek, vagy hol lehet beszerezni!
típus, kód, v.mi, ami alapján lehet keresni?
mivel nem tudom kinyitni elég sürgős lenne!


a kulcscsal sem nyílik? mert akkor a zár xart be.

YELLOW Elküldve: 2012-02-26 16:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

én meg már a DIS-t szeretném hazsnálni végre, de az istenért nem akar működni...nem bírja betölteni a VMware a progit...

YELLOW Elküldve: 2012-02-26 13:25 Motorgenerál!

Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.