YELLOW Elküldve: 2011-12-19 12:09 Termosztát
kempelen írta:Coyote írta:anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?
Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.
Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.
Erre gondolok konkrétan:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05
Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.
neki 30i-je van