YELLOW Elküldve: 2011-09-07 12:25 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11

YELLOW Elküldve: 2011-09-07 12:25 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
YELLOW Elküldve: 2011-09-07 12:10 Féktárcsa és fékbetét
gyorilaszlo írta: Sziasztok! Lehet hogy volt már róla szó korábban,de megkérdezném hogy az enyémre rámenne a 300x22-es első féktárcsa? 16'os felnik vannak fent,ha esetleg ettől függ... Valamint a kézifékem teljesen tropa! Ahhoz milyen alkatrészeket keressek? Ahhoz is kell valamilyen tárcsa?
YELLOW Elküldve: 2011-09-07 11:18 Féktárcsa és fékbetét
Gatinho írta: Nyomozgatok, annyit megtudtam még, hogy itt is lehet ellenőrizni az eredetiségét:
http://www.ate.de/generator/ww...rm_en.html
Ide valami hosszú kódot kell beírni és visszaigazolja az eredetiséget, ha rákattintasz a "check barcode" -ra.
Nem tudok hozzászólni a hologram hiányához, az ATE honlapja azt írja, hogy minden termékükön van holo ( csomagoláson, vagy magán az árun) és valahogy így néz ki:
http://www.google.hu/imgres?q=...&ty=68
Bocs a hosszú linkért, most ezt találtam hirtelen és jól látszik, hogy a dobozon van.
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 22:01 Kasza mester 0670-5799225
Hori írta:YELLOW írta: ez csavarozva van? tudom már kérdeztem, csak hátha...
mert ebből a szögből nem nagyon vágom, hogy lehet feldobni... mert talpát se látni
illetve tetőkárpitot mennyire macerás cserélni? nem fog lógni vagy ilyesmi? össze lehet pászítani normálisan?
Igen csavarozva van.
A tetőkárpit csere eggyátalán nem macerás de már most szolok hogy csak személyes átvétel játszik
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 20:14 Kasza mester 0670-5799225
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 19:39 Extra gyors találkozó!
Robinson írta:YELLOW írta:seta írta: Azért valahol megértem YELLOW-t, én annó Tatabányáról mentem az autómért egy miskolci kereskedésbe. Hát... nevet adtam az összes bogárfoltnak a szélvédőn mire odaértem... Mondjuk visszafelé (az új szerzeménnyel a seggem alatt) már azért élvezetesebb volt
hát én is Pápáról vettem autót(a bogarak nem zavarnak)
már írtam nem erről van szó. sok itteni tag, kb 100km-en belüli körben van egymáshoz, így könnyebb megszervezni bármit is, sokat sem kell autózni, és általában arra van mindig valami. ismétlem magam sokadjára, hogy amikor itt lenne valami, akkor ugyanúgy óckodik a többi, akinek onnan van az "itt" messze. csak ilyenkor mindig én jövök ki szarul
van itt olyan akinek nem számít a táv, mert amúgy is sokat vezet. mégsem jön!
írta valaki régebben, hogy inkább Egerbe menne, és akkor már szét is nézne. nah kb ezzel ugyanígy vagyok én is, ha 2-3 napra mennék, vagy tovább, akkor én is elmennék. az utóbbi 3 évben mindig akkor dolgoztam, amikor bármilyen nagy tali volt, hogy megérje elmenni, de a munka, sajnos a szabikkal itt másképp rendelkezünk.
nem akarok én vitázni, mielőtt bárki gondolná.
ééés igen, ismét Yellow-ról szól a találka....
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 15:10 Extra gyors találkozó!
seta írta: Azért valahol megértem YELLOW-t, én annó Tatabányáról mentem az autómért egy miskolci kereskedésbe. Hát... nevet adtam az összes bogárfoltnak a szélvédőn mire odaértem... Mondjuk visszafelé (az új szerzeménnyel a seggem alatt) már azért élvezetesebb volt
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 14:04 Extra gyors találkozó!
Hori írta:Bero írta: Mivel én se találkoztam még veletek így én is szívesen mennék! De nekem Pest lenne az igazi,az még Szolnokról beleférÉs talán Yellow is eljönne
Yellownak ha 20km-nél többet kéne kocsikáznia akkor már rosszul lenne
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 13:31 Gyári ültetés
Robinson írta:bmw320 írta:Robinson írta: Nagyon sürgős és fontos lenne!
Ha valakinek van gyári M-tech futóműve, legyen szíves töltsön fel egy képet a kocsijáról, hogy milyen szintű az ültetés!
Előre is köszi!
Galériámban az első kép gyárival! Elől magas!
mármint gyári m-tech? ez tényleg magasnak tűnikNem tudod véletlenül, hogy ez mennyit ültet? írtak itt már 35mm-t is, de annyi 100% hogy nincs.
YELLOW Elküldve: 2011-09-06 11:58 Extra gyors találkozó!
Bero írta: Mivel én se találkoztam még veletek így én is szívesen mennék! De nekem Pest lenne az igazi,az még Szolnokról beleférÉs talán Yellow is eljönne
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:32 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:30 Egyenetlen alapjárat
YELLOW írta: Sziasztok!
Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".
Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.
Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!
Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:17 Féktárcsa és fékbetét
Gatinho írta: Yellow, Tiéden volt hologram, nem emlékszel véletlenül?
Csakfan, köszi a választ!
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 20:37 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!
Robinson írta:YELLOW írta:Robinson írta:YELLOW írta:K_Gergo írta:YELLOW írta: nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.
szia,
nem dobsz fel egy képet róla?
tessék:
Nekem is amiatt tetszik, de figyeld a számat:
A BMWfanatics.hu mint portál nem fog ilyen rendszámtábla keretet intézni, de ha egy tag intéz, abba semmi beleszólásunk nincs. éérti?
persze értem, és akkor a tagot baxák meg sok lovérade ha egy kitalált személyt veszünk, aki csak valami véletlen műve miatt hasonlít valakire az már más
hát te ecsém még mindig no comment vagy :] egy nick mögül írogató tag után fognak nyomozni az ag-nál. valószínű...
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 19:38 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!
Robinson írta:YELLOW írta:K_Gergo írta:YELLOW írta: nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.
szia,
nem dobsz fel egy képet róla?
tessék:
Nekem is amiatt tetszik, de figyeld a számat:
A BMWfanatics.hu mint portál nem fog ilyen rendszámtábla keretet intézni, de ha egy tag intéz, abba semmi beleszólásunk nincs. éérti?