YELLOW Elküldve: 2011-04-26 14:22 Hírek itt is...

YELLOW Elküldve: 2011-04-26 14:22 Hírek itt is...
YELLOW Elküldve: 2011-04-26 13:42 Társalgó
bmw320d4 írta:Robinson írta: Na gyerekek, mikor megyünk forradalmat csinálni?
http://www.napi.hu/magyar_gazd...81019.htmlIdézet: Csökkenteni tervezik a fizetett szabadságokat, de rövidebb lesz a felmondási idő és kevesebb a végkielégítés összege. Szintén visszafaragna a kormány az éjszakai és hétvégi bérpótlékokból
Nem tudom mit szólna az a f@szkalap akinek ez kipattant az agyából, ha nem találna hétvégén vagy éjszaka ügyeletes orvost, mert a dokik nem dolgoznának aprópénzért, vagy nem lenne villamosenergia-szolgáltatás 2 napig, mert az áramszolgáltató dolgozói inkább otthon ülnének.
YELLOW Elküldve: 2011-04-26 11:09 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta: néha előfordul, ha manuálisan kulccsal zárom az ajtót, akkor kinyitja a csomagtartót. néha akkor is kinyitja, ha kulccsal nyitom. de csak manuális nyitásnál csinálja ezt. részben látnék összefüggést, de amúgy érthetetlen is, mert ha nem hallanám, fel sem tünne, hogy nyitott a csomagtartó.
valakinek hasonló?
YELLOW Elküldve: 2011-04-24 19:58 Valaki segítsen
Prof írta:YELLOW írta:Prof írta:YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás
nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra
nem pont ide kapcsolódik, csak infó
ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom
EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13
azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.
A számok a környezetvédelmi osztály sorolását jelenti a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelete alapján
egy kis infó érthető nyelven.
http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786
YELLOW Elküldve: 2011-04-24 19:06 Valaki segítsen
Prof írta:YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás
nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra
nem pont ide kapcsolódik, csak infó
ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom
EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13
YELLOW Elküldve: 2011-04-24 14:09 Valaki segítsen
YELLOW Elküldve: 2011-04-23 19:44 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2011-04-23 05:15 Szelephézagállítás
Burns írta:YELLOW írta:Burns írta:YELLOW írta:Burns írta:rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..![]()
Köszönöm .Rabbit.
Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)
amit Te írsz a keverési arány nem?
Nem.
mert az kb stimmelne. főleg, hogy viszonyszám van felírva. na de ehhez én megen csak hüle vagyok. de most legalább tudom.
Szerintem egyértelműen fogalmaztam.
Találtam még egy változatot: A 75kW-os verziónál a KOMPRESSZIÓ 9,7:1
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 23:17 Hibakód
Moti320td írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött.Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 23:15 Szelephézagállítás
Burns írta:YELLOW írta:Burns írta:rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..![]()
Köszönöm .Rabbit.
Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)
amit Te írsz a keverési arány nem?
Nem.
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 22:54 Szelephézagállítás
Burns írta:rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..![]()
Köszönöm .Rabbit.
Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 22:35 Valaki segítsen
kempelen írta: Ez a kis fül a műszeregység keretén van, igaz?
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 20:43 Kavics felverõdés
dio írta: Hello
Ötleteket szeretnék a következő problémámra:
Spoiler oldalküszöb van az autómon. Szépen egybe lett műgyantázva a karosszériával. Télen viszont az első kerék mögött a küszöb elején teljesen lemarta a festéket az útra szórt sóból származó latyak mindkét oldalon (gondolom azért, mert a kerék által felvert kövek idővel meggyengítették a lakkozást). Most újra fogom fényeztetni a küszöböt, viszont valamit kellene rátenni, ami megvédené ezt a részt, viszont nem tudom mi lenne a jó megoldás.
Ebben számítanék egy kis segítségre vagy ötletekre.
Köszi
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 20:42 angel eye
dio írta: Hello
Szeretnék majd venni az 1999-es E46 320d-hez ledes angel eye-al szerelt komplett lámpát. Kétféle verzióban árulják: H-7-es foglalattal, illetve D2s xenon foglalattal.
Honnan lehet tudni, hogy nekem melyik változat kell?
Köszi
YELLOW Elküldve: 2011-04-22 19:39 Motorolaj
Kristen76 írta: Sziasztok!
Egy linket keresek,ahol azt magyarázza a videó, hogyan lehet a műszerfalon lévő két kis tekerő gomb segítségével nullázni lehet az olajcsere számlálót.
köszönöm