
YELLOW Elküldve: 2011-01-01 20:17 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének
kempelen írta:
A legjobb, hogy most takarmányt kapott a sok marha és együtt bőg a réten, a totalcar-on.
YELLOW Elküldve: 2010-12-31 23:02 Boldog Új Évet
YELLOW Elküldve: 2010-12-31 20:03 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
hil írta:YELLOW írta:
az elektromos kütyüktől függ (ergó felszereltség), hogy mekkora akksi kell bele. az nem árt ha nagyobb. akkor nem éri meg a nagy akksi, ha sokat jársz rövidtávon, ahol a generátor nem tudja feltölteni. csak felesleges pénzkidobás. nekem 55-ös volt gyárilag, 62-est vettem.
Fordítva, gondolom elírtad. Rövidtávon gyakrabban kell indítgatni, amihez jobb a nagyobb akksi.
YELLOW Elküldve: 2010-12-31 18:04 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
Christine írta:Tiba írta:Christine írta:Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????
Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?
A gyári előírásnál nagyobb ah-s akksit teljesen felesleges beletenni.
A realoem 316i-re 55 Ah-sat és 70 Ah-sat is ír egyaránt. Akkor 55-ös is elég kellene hogy legyen? Ez a 70-es azért kicsit soknak tűnik 1.6-ba, nem?
YELLOW Elküldve: 2010-12-31 15:57 320d Motor
wagusty írta:YELLOW írta:Reneolus írta:
Pl.:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518
a képek alapján valósnak tűnhet a km
Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!
YELLOW Elküldve: 2010-12-31 13:18 320d Motor
YELLOW Elküldve: 2010-12-30 16:21 Autóvásárlás
Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat!
Üdvözlet!
YELLOW Elküldve: 2010-12-30 09:08 BMW e46 első embléma
SirToma írta: Sziasztok!!!
Valaki rohadt enyveskezű lelopta a hátsó emblémámat.
Tud valaki helyet, ahol lehet venni???
YELLOW Elküldve: 2010-12-29 21:45 Elsõ lámpák
Bianconero írta:YELLOW írta:Tano írta:hil írta:YELLOW írta:
de manuális állításnak akkor is kellene benne lenni. ez előírás úgy tudom.
ami automata az csak az, hogy nem kell odabent kézzel tekergetni ha hátra beülnek.
Abban bizony nincs manuális állítási lehetőség!
Szerintem ő a lámpán lévő állító csavarokra gondol, amivel be lehet állítani a lámpa pozicióját. Végülis az is manuális állítás
így van arra gondoltam, mivel hiába automata, az is csak kis szakaszt tud állítani. ezért kell kézi állítás magán a lámpán.
Sziasztok.
írtam az autolámpashopnak és megírták, hogy kerek 85 ezerért már enyém is lehet egy kupéba való lámpahurrrá
YELLOW Elküldve: 2010-12-29 17:09 Elsõ lámpák
Tano írta:hil írta:YELLOW írta:
de manuális állításnak akkor is kellene benne lenni. ez előírás úgy tudom.
ami automata az csak az, hogy nem kell odabent kézzel tekergetni ha hátra beülnek.
Abban bizony nincs manuális állítási lehetőség!
Szerintem ő a lámpán lévő állító csavarokra gondol, amivel be lehet állítani a lámpa pozicióját. Végülis az is manuális állítás
YELLOW Elküldve: 2010-12-29 13:30 Üzemanyag fogyasztás
kchris írta: valaki próbálkozott már E85-el? (keverés - stb)
YELLOW Elküldve: 2010-12-29 11:33 Elsõ lámpák
Bianconero írta:YELLOW írta: itt elég olcsók a lámpák, igaz DEPO-s, de ha maga egy plexi már 26ezer, itt 22-ért komplett lámpát kapsz.
http://www.autolampashop.hu/in...p;Itemid=6
Köszi, de ahogy elnézem itt csak facelift előttihez van lámpa..