Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-11-15 07:57 20d gázadásra megtorpanás

rad2 írta:
Ja, kapugari
Mész 50 km-t a bontott cuccal, aztán az első újraindítás után ismét ugyanaz a hibajelenség lesz.
Kasza sok szart el szokott adni, és nem arról híres, hogy kicserélje, olyat meg még nem hallottam, hogy visszaadta a pénzt...
Csak óvatosan!


hát figyelj kapugari. használt cuccra ki vállal garanciát? persze lehet ha tudja milyen előélete van, vagy ha éppen gépészmérnök vagy autószerelő. de használt dologra nem köteles vállani garanciát.
én jókat hallottam Kasza mestertől. aki vett tőle valamit, annak mindig azt mondta, hogy próbálja ki, ha nem jó, akkor cseréli. persze azt nem tudom, hogy volt-e olyan, hogy cserélni kellett és hogy cserélt-e vagy sem. szart ad el? hát ismerős vett E36 hátsó futóművet, szép volt, aztán kiderült hogy nem az, csapágy..stb, geometria, és nem lehetett kihozni. persze azt nem állítom 100%-ra, hogy mikor berakta még nem volt hibátlan... ugyanis a srác szeret csúszkálni. szóval én eddig konkrét olyan dologról nem tudok, aki rábaxott volna nála.
én egy középső szellőző konzolt vettem tőle, azzal tökéletesen elégedett voltam.
egy konkurencia meg azt mond amit akar, főleg a mai világban...

YELLOW Elküldve: 2010-11-14 05:13 Autóvásárlás

bmw320d4 nyíregyi egyeztess vele szerintem, biztos tud segíteni.

Mikee írta: Sziasztok!

Örülök a sok válasznak! Köszönöm!

Hétfőn megyek le Debrecenbe megnézni.Még nem hozom el,ha tetszik sem, csak foglalózom...
(most nézem, mire kell vigyázni a foglalónál, mert könnyen elúszik a lóvé)

Az eladó kedves és segítőkész, ő ajánlja mindíg, hogy mennyünk és vizsgáltassam át a rétegvastagságot meg a km-t... (ahányszor beszéltünk, elmondta), Azon gondolkozom, nem viszem a Debreceni Bmw szervízbe, mert azt mindíg ajánlja (lehet le van zsírozva az egész, hanem át autózom nyiregyre, ottani vizsgáltra, hátha azokkal nincs akkora spanban (lehet különbség két szalon között? állíthat valótlant?)
Kiderült 1896cm3, rendes IS
hétfőn megadja az előző tulaj elérhetőségeit, aki a debreceni Bmw-nél számítatta be és vett a"70 éves bácsika" egy másik 3-as bömöst

örülök, mert az autó még nincs kitakarítva, se motortér se beltér.
89ezernél volt az előző szervíz(az időpontját még meg akarom nézni), váltó és motor és fékolajat cseréltek, meg jobb hátsó csapágyat.

A rétegvastagság mérőt hol lehet kölcsönözni? Mert bár Hil felajánlotta nem várom el senkitől, hogy ismeretség nélkül csak úgy odaadja!





YELLOW Elküldve: 2010-11-13 18:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta: Yellow!(Sárga) Hogy állsz a diaggal, régen hallottam erről.


még LAPTOP hiány van. nem találok semmi normálisat. lehet barátnőmmel közösen veszünk egyet, de akkor annak azért jobbnak kell lenni, mint egy simán diagra elegendő gépnek.
láttam már pár új/féláron gépet, de mire felhívtam el is ment.

YELLOW Elküldve: 2010-11-13 18:49 Balesetek BMW-vel...

Szemy írta:
Robinson írta: Azért kiváncsi lennék, hogy tudsz vigyázni egy takarásból gyorsan előbukkanó bicajosra (azért a cangásnak sem elhanyagolható már a tempója, amivel igen gyorsan tud helyet változtatni ugye...)


A valasz nagyon egyszerü: sehogy! Az egyetlen lehetöseg ilyenkor, hogy nagyon lassan tötyögve közelitjük meg a keresztezödest vagy barmilyen veszelyes gocpontot es bizunk abban, hogy ha mi elneztünk esetleg valamit, akkor a biciklis meg tud allni vagy ki tud kerülni. Ö bosszankodik egy sort, mi többször elnezest kerünk. Ha veletlenül elcsapnek egy biciklistat, akkor szinte 0 lenne az eselye annak, hogy en ne legyek hibas.

Mint mondottam volt en sem ertek ezzel a nemet szabalyozassal egyet, de nem tudok mit tenni, be kell tartanom.

Szemy



én azért jópár bringás éven vagyok túl, mióta tudok azóta tekerek, igaz mióta autó van, inkább csak munkába járásra korlátozódik.
mostanában a bringások azt nem fogják fel, hogy a zebra az gyalogos átkelő és nem kerékpárút. lassítás nélkül teker át. nekem voltak komoly bringáim, és tapasztalat bármikor megtudtam állni 1 m-en belül, mert tudtam, miylen tempónán hova kell helyezni a súlypontot, hogy kell fékezni.
a másik, hogy kicsiny városunkban ha kerékpárút közutat keresztez, akkor a bringásoknak STOP, vagy elsőbségadás kötelező tábla van kitéve, de sokan azt sem tudják mit jelent, már sajnos többször ki kellett szállnom elmagyarázni.
még most is azt mondom, kerékpárhoz is alap KRESZ tudás kellene, de simán általános iskolában legalább havonta 1x oktatnám, mert kis korban meg kell őket tanítani. az én időmben más volt, szerencsére szüleim sok mindent elmagyaráztak.

YELLOW Elküldve: 2010-11-13 05:15 Balesetek BMW-vel...

Robinson írta:
Nekem is úgy jött le, hogy nem véletlen spam-eli tele a hőgyemény a netet ezzel. (több fórumon is láttam ugyan ezt az üzenetet)
Én úgy gondolom, hogy márpedig nincs alapja a BMW-s sztereotípiának! Ezt egyszerűen azzal szoktam magyarázni:

A BMW nem úgy kezdte a pályafutását, hogy 30 éves volt egy-egy modell. Inkábbis valódi prémium autóként, amire az emberek felfigyeltek. Márpedig amire felfigyelnek, azt kiemelik a többi közül, akármit csinál. Látták, hogy szabálytalan, na a bunkó BMW-s. Ez ugye szépen épült és most ott tartunk, hogy egyrészt irigység is, ami azzal párosul, hogy BMW-re felfigyelnek, megjegyzik, kitűnik. Nem, nem ego, de ez tény. Gondolj csak bele, hány suzukis hondás skodás stb gusztustalankodik az utakon. Nem jegyzik meg, nem csinálnak belőle hírt, mert nincs egy kialakult sztereotípia, nem jegyzik meg, mert nem prémium, nem irigylésre méltó. Igen, sok hondát, skodát elfogadnék, nem ego ismételten, hanem tény. Az emberekben az a kép alakult ki, hogy a BMW drága, és csak egy bizonyos réteg férhet hozzá. Gazdag bunkó és tolvaj bunkó. Közben meg az emberke mindezt a 6 milliós szuzukijából kiabálja egy olyan embernek, aki 3 milláért vette a használt bömösét. Mindezek fényében nem gondolom, hogy több a bunkó BMW-s, mint bármelyik másik márka tulajai közt a nem utakra való. Itt mutatnék rá például arra, hogy ha megfigyeled, a média, az internet, a tv, ha szabálytalanság, mondjuk gyorshajtás rekordokat közöl, miért csak a BMW van megnevezve, a többi meg csak pl. "a gépármű" Mert a gépjármű kiemelésével nem erősítenek egy sztereotípiát, amin lehet lovagolni, amire lehet témát építeni, amiből lehet pénzt csinálni.

Tömegbutítás van gyerekek igen komoly mértékben. Kicsit off talán, de hozzá tartozik. November másodikán jártam a tesco-ban, ahol minden méteren hatalmas táblán kívánnak boldog karácsonyt, és közben karácsonyi dalok szólnak. Ma is ott jártam, ma is ez volt a kép természetesen. Plusz a tv-ben az internetképes telefon, az intelligens mosópor, a szempillahosszabbító spirál és a sok kimondhatatlan, de már egyértelműként, és természetesként tálalt sokszor kitalált antibiotikumok, betegség megelőzők. Már a gyerekek is teljes természetességgel mondják a reklámban, hogy azért szeretik a joghurtot, mert élőflórát tartalmaz.

Az offból visszakanyaordva: Talán úgy tűnhet összeesküvés elmélet. Az. Az utóbbi pár hónapban nyitott szemmel járok, és borzalmasnak tartom amit látok. Kinevettem a kollégámat aki azzal fárasztott, hogy nem megy tesco-ba mert bözsi néni sokkal megbízhatóbb a sarkon. Igaza van. Bözsi néni nem abból él, hogy butítja a népet, nyár végén már a karácsonyra való felkészüléssel buzdít és a BMW-sek bunkóságából témát csinálva ad el antiBMW spray-t.

És az összeesküvés elmélethez illetőleg a BMW-s sztereotípiához egy utolsó gondolat: Ugyan az történik jelenleg minden autóssal, ami a BMW-vel történt. A média azt programozza az emberekbe, hogy az autós a gonosz, aki eltapossa a bicajost, gyalogost, és kismamákat gázol a zebrán, miközben halálra mérgezi az utódainkat. Készülnek is sorban a bizonyító erejű riportok, ahol szélsőséges módon tesztelik az autósokat, vagy ha nem, akkor összevágják. Arról szó sem esik, hogy a gyalogos kerékpáros motoros ugyan olyan mértékben közre kell működjön mint az autós, és nem szabad kiugrani az autó elé, körbe kell nézni mielőtt lelépünk a járdáról, nem bicajozunk az autó előtt 5-el mert jogunk van hozzá. Arról viszont szó van, hogy a zebrára lépni jog, mindenféle körültekintés nélkül. Olvassatok autozz.blog.hu -n kommenteket. Gyönyörűen visszaköszön. Akkor is, ha ész érveket állítanak a médiában hallottat szajkózók elé. Ha már nincs más válasz, jön az, hogy "de neked kell vigyáznod rám, mert te vagy a nehezebb, és különben is külföldön"...

Ennyit a - többek közt - BMW-s sztereotípiáról


jaja! mintha én írtam volna, csak ez kicsit tisztább és érthetőbb nem hiába az évek meg a rutin

YELLOW Elküldve: 2010-11-12 22:22 Társalgó

Tiba írta: A mai napig szifonos szódát iszok, a többi stimmel


új verda? Gratula hozzája! Úgy látszik mindenki nagyobbra vált... én meg azon vettem észre magam, hogy amikor pl az E60 új volt, nagyon nem tetszett, most hogy elérte az óvodás kort már tetszik. úgy látszik be kell ezeknek érni. mondjuk az új 5-östől odavoltam belülről maga az álom. kívülről túl puffancs, magas...stb. mintha szteroidozott volna

YELLOW Elküldve: 2010-11-12 19:06 Autóvásárlás

én már mondtam párszor, eddig mikor mentem műszakira, mindig akkor hoztak egy E36-ot 1.6-ost és 92-es. 40ezer km van benne, ami valós. és családban van, most a volt tulaj gyerekéjjjé. vannak ilyenek. bár a kereskedőnek elhinni semmit sem szabad. ki kell deríteni a régi tulajt. ha van rendőr ismerős, akkor rendszám és alvészszám alapján utána tudnak nézni volt-e gixxer a géppel.

YELLOW Elküldve: 2010-11-11 21:29 Társalgó

Amiről az elkövetkező generációnak fogalma sem lesz...

- feladni egy levelet postán, levelezőlapot kapni
- kézzel írni egy házi dolgozatot
- fölvenni valamit videóra
- ceruzával pörgetni a magnószalagot...tovább »
- nem tudni, hogy ki hívott telefonon...
- fölkelni a fotelból és csatornát váltani
- hallgatni, ahogy betölt egy számítógépes játék
- joystickkel lőni
- föllapozni egy lexikont
- papír alapú térképet használni útvonaltervezéshez
- megjegyezni a barátaid telefonszámát
- tékából kivenni egy filmet (fizetni, ha nem tekerted vissza)
- befűzni egy filmet egy fényképezőgépbe
- hosszú úton az ablakon kifele bámulni, nem egy képernyőre
- várni a kívánságműsorban a kedvenc számod, hogy felvehesd kazettára
- a könyvtárból könyvet kivenni, katalógust használni
- szódapatront tekerni a szifonba
- hétfőnkénti TV adásszünet helyett diavetítőzni apu narrátorkodásával
- légkondicionáló nélkül élni
- ki az a TV Maci
- zsigulit vezetni
- kézzel fogható fényképeket nézegetni
- kívánni valamit ha zöld Trabit látsz
- 22 órakor hazajönni buliból, mert vége
- kaputelefonon felcsengetni a barátaidért
- kávét darálni az ABC-ben
- TURBO rágós papírt gyűjteni
- ruha zsebkendő
- floppyra menteni számítógépről
- szalagos magnóval felvenni az ovis öcséd anyák napi köszöntőjét
- kitörni a magnókazetta "pöckét" véletlen beletörlés ellen és leragasztani szig.szalaggal, ha mást akarsz rá venni
- igazi kulacsot tölteni málnaszörppel az osztálykirándulásra
- felhozni a pincéből a szenet és tüzet rakni a cserépkályhába gyújtóssal és összecsavart újságpapírral
- narancshéjat szárítani a kályha tetején az illata miatt
- szünetben a szalvétába csomagolt tízóraidat enni
- karton szoknya
- iskolaköpeny
- Lambadára táncolni

YELLOW Elküldve: 2010-11-11 19:11 Klíma automatika hiba

anubisz0718 írta: Köszönöm a gyors választ, még annyi hogy kb 1 hónapja kezdte,ezt és a kijelző panel is jól működik,de néha ok nélkül szét esik a kép,be pixelesedik,fel mennek a rovátkák teljesen csúcsra,mintha csutkára állítottam volna a fűtést,aztán vissza, és úgy meg szűnik magától,ekkor kezdtem észrevenni hogy a ventilátor fokozat is hol fel pörög,hol le halkul.
Ez a Süni vissza beszélhet a Klíma vezérlő panelra,hogy ilyen kijelző hibát produkáljon?
Már azon gondolkodtam cserélek a kijelzős klíma vezérlő egységet,egészbe,de addig ment a fűtés,hűtés, most állt le a ventilátor 1 napja. Okozhat ez kijelző problémát?



azt nem írtad az első kommentedben, hogy a kijelző is mutat hülyeséget... így komplikáltabb egy pöppet. de kétesélyes: klímavezérlő vagy a süni. ha van ismerős, esetleg egy vezérlőt érdemes próbaképpen cserélni, vagy sünit. ha van a közelben E46-os kolléga.

YELLOW Elküldve: 2010-11-11 17:24 Klíma automatika hiba

anubisz0718 írta: Sziasztok. Tegnap óta nem megy a ventilátorom,se hűtés,se fűtés,semmire nem reagál. Automata Klíma,reagál mindenre,klíma is be kapcsol,hőfokot állíttok,kijelző reagál,de be fúvás semmi semmilyen fokozaton, Meg állt a ventilátor.Be párásodik az ablak le se fogom tudni fúvatni Utóbbi időben én is észre vettem hogy a ventilátor, néha le,fel változtatta a fordulatot,csak úgy ok nélkül. Nekem is az a végfok süni vagy mi szállhatott el? Ez ügyben kérném a véleményeteket.
Köszönöm.
330 xi E 46 Auto klímás.


Igen valószínű a végfok süni lesz. Tipikus jele!

YELLOW Elküldve: 2010-11-11 17:23 Olajzabálás

Fekete320d írta: Sziasztok.

Olajcsere óta Kb 15'000Km-t mentem. 3 hete bejelzett a gép, hogy kevés az olaj. BMW szerviz azonnal és vettem 1L-t. Suty bele mindet. Fölső nívóig ment. Akkor néztem, hogy nekem 0w-40et adtak a cetlin amit a szakszerviz rakott rá meg az 5w-30 van bejelölve. Azóta mentem 3000Km-t és már a felénél van megint a nívó. 180'000Km van a kocsiban.
Sosem volt olajfogyás problémám. Vagyis egyszer turbó csere előtt. Februárban jár le a turbó garija. 24hó. Vajon az lehet a baj? Vagy már a Km a sok és ez normális. Illetve belejátszik az olaj különbsége is? Semmiféle teljesítménybeli különbséget nem érzek. Hang problémák sincsenek. Sosem vettem volna észre, mert sosem volt ilyen gond. Még jó hogy jelezte.
Turbó csere óta Kb 40'000Km-t mentem. Az első pár ezret km-t nagyon kíméletesen tettem meg. Arra gondoltam hogy esedékes az olajcsere és megcsináltatom dec. elején. Januárig belenyomok még vagy 4000Km-t minimum, és ha akkor is lesz olajfogyás akkor garira hivatkozok. Vagy okozhatja más is? Pánik helyzet van, kérlek írjatok! Köszönöm!


amit kaptál olajat, csak a hideg állapotában folyékonyabb, mint az 5w-s. szerintem nem az olaj a probléma. javaslom azt a csövet levenni, ami az intercoolerba belemegy. ha olaj van benne, ami ki is folyik, akkor valószínű turbo probléma. vagy esetleg mint ahogy írták a kartelgázszűrőt megnézni.

YELLOW Elküldve: 2010-11-11 09:08 Lökhárító

van még egy pát topic, azokat nem akarod teleszorni?
gondolom az árakat szándékosan nem írták ki, meg gondolom nem is a reklám helye...
szvsz, ha egy helyre belinkeled az oldalt, akkor akit érdekel úgyis szétnéz rajta...

YELLOW Elküldve: 2010-11-10 16:46 lámpa

e46320d írta: Sziasztok!

Tudna valaki linkelni egy jó kis leírást, hogy tudom kiszedni az első lámpát, hogy ne törjek szét semmit?
Megrepedt a külső búra, azt szeretném leszedni, hogy helyrehozzam, mert befolyik a víz.
e46 320 facelift... csak a facelift előttire találtam leirást.
Köszi!

Üdv,

RP



szerintem től sok mindenben nem különbözik. a facelift leírásnakis jónak kell lennie.

YELLOW Elküldve: 2010-11-10 16:44 Kavics felverõdés

tiburon írta:
sziasztok.
elvittem a minap egy uj automosoba a kocsit ahol a nagy nyomas miatt egy kavicsfelverödes körül lemostak a fenyezest is.erdekelne hogy hogyan lehet ezt kijavitani?



szépen becsiszolják a széleit, majd feltöltik kikevert festékkel, és egybepolírozzák. ám lakkozni az egész elemet kell majd.

YELLOW Elküldve: 2010-11-10 10:51 Szelephézagállítás

Titus írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy E30 M20B20 motornál hogy kell szelephézagot állítani? Ha jók az infóim akkor itt van egy excenteres kis karika amivel lehet és ez nem korongos.
A másik pedig hogy mennyire kell állítani? Azt hiszem valaki írta itt a fórumon hogy szívó oldalon 0,20 kipufogón meg olyan 0.23. Mondjuk a gyári meg elvileg olyan 0.25 körül van mindkét oldalon talán.

Köszi a válaszokat
Üdv


"excenteres és mind a két oldalon 0.25!" ezt a választ kaptam hozzáértőtől.