Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2012-08-15 14:22 4. Henger leállás alapjáraton.

bbubbuka írta: Sajnos nem vagyok szerelő, de gondolom semelyikben na és látod pont emiatt mondom azt, hogy nem akarok több olyan kört futni sehol ahol nincs meg a megfelelő szakértelem.
Sajnos elég valószínű, hogy nem mechanikai hibám van és azért a motorvezérlő téren nem hiszem, hogy minden szerelő pikk-pakkra ért ehhez a témakörhöz.
Eddig amit ugye sokan ajánlottak, az Nyíregyháza de azért 500km az 500km.. És ha netán ott kell hagynom az autót akkor 8 óra vonattal, ez eléggé kivitelezhetetlen. Még ebbe a kis országban is kellő távolság..
Szó sincs arról, hogy most én nem akarom elvinni sehova, mert mindenkiről valami rosszat hallok, gond nélkül elfogom vinni Budapestig.
Csak még sajnos nem sok olyan helyet tudtam meg ahova érdemes lenne..
Jelenleg egy törökbálinti címet kaptam itt privátban és kifújt.
Viszont a sok próbálkozás után, már tényleg csak olyan helyre szeretném vinni ahol minden feltétel adott és végre működésre bírják a fránya motort alapjáraton(főként)..


Ne haragudj, de nem értelek, több hete rossz az autód, ráadásul nyár van. Szerintem is próbálj megbékélni Nyíregyházával! Ha úgy alakul h ott kell hagyni az autót, akkor kiveszel 1 szobát vhol. Másnap pedig beülsz az autóba és mosolyogva jössz visszafele

Zolee Elküldve: 2012-08-01 19:57 Segítsetek!

InsectKiller írta: Volt már amúgy kiolvasva géppel? Mert fölöslegesen ne vásárolj semmit!


Jogos! Volt, és semmi hibát nem írt be, viszont kiolvasáskor nem jelentkezett a probléma!

Zolee Elküldve: 2012-08-01 19:50 Segítsetek!

InsectKiller írta:
Zolee írta:
InsectKiller írta:
Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!


Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?


Nekem Xenonos van. A sima és a xenon közt az a különbség, h a xenonnál nincs lámpamagasság állító, hiszen az automata, a halogénnál meg van.
Ha belerakod, akkor kell vele hekkelni, ugyanis át kell írni az alvázszámot és a km-t benne. Én az oldalon 10ért hirdetem.


Enyim sima, bár gondolkoztam a xenon-on. Mindenesetre köszi az infókat!

Zolee Elküldve: 2012-08-01 19:35 Segítsetek!

InsectKiller írta:
Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!


Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?

Zolee Elküldve: 2012-08-01 19:20 Segítsetek!

Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!




Zolee Elküldve: 2012-07-31 18:46 Segítsetek!

Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!

Zolee Elküldve: 2012-05-27 23:03 Motorolaj

YELLOW írta:
Zolee írta: Castrol SLX Professional LL04 (BMW) 0w-30 olajjal kívántam kedveskedni az autónak. Mint utóbb kiderült - köszönhetően az eladó és jómagam figyelmetlenségének - 2-2 liter 0w-30 és 5w-30 olajat sikerült vennem. A gond az h mindezt csak az olajcserét követően az üres flakonok pakolásakor vettem észre. Mindkét olaj Castrol SLX Professional LL04, a hidegoldali viszkozitás kivételével minden paraméterükben megegyeznek. Kérdés: mehetek-e a jelenlegi 2.5w-30-as olajjal, vagy erősen ajánlott a csere? Köszi!


szerintem nem lesz gond, és a legjobb olajat vetted. én sajnos azt láttam, hogy már EDGE professional powerflow-nak hívják, és az ára 500ft/l-rel drágult... így jövőre tutti nem veszek már iylet, hanem az ARAL/BP-ből választok, azok nem drágultak, és amúgy is olcsóbbak voltak.


köszi a választ! én is így gondolom, de kell a megerősítés ! az slx-et még tavaly ősszel vettem (most néztem hogy 2010 6.-7. havi gyártásúak) már akkor is szinte csak az EDGE fantázianevű verziót lehetett kapni, úgyhogy legközelebb én is az ARAL mellett teszem le a voksot

Zolee Elküldve: 2012-05-27 21:57 Motorolaj

Castrol SLX Professional LL04 (BMW) 0w-30 olajjal kívántam kedveskedni az autónak. Mint utóbb kiderült - köszönhetően az eladó és jómagam figyelmetlenségének - 2-2 liter 0w-30 és 5w-30 olajat sikerült vennem. A gond az h mindezt csak az olajcserét követően az üres flakonok pakolásakor vettem észre. Mindkét olaj Castrol SLX Professional LL04, a hidegoldali viszkozitás kivételével minden paraméterükben megegyeznek. Kérdés: mehetek-e a jelenlegi 2.5w-30-as olajjal, vagy erősen ajánlott a csere? Köszi!

Zolee Elküldve: 2012-03-02 15:03 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Sziasztok,
Tud valaki egyértelmű választ, hogy facelift előtti E90 sedan ill. touring első-, és hátsó ülései berakhatóak-e E46 sedanba. A mechanikai mellett az elektromos rész is fontos lenne! Köszi!

Zolee Elküldve: 2012-03-01 20:47 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Peti320i írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
petermover írta: Üdv!

Attila voltam nálatok délután pár apróságért, nem voltál ott éppen. Kérdeztem srácokat a slusszkulcs pótlásról.
Tegnap este kiesett a zsebemből a kulcs, az autótól 1 méterre a sárban, és közben az esőben éjszakázott. Indítja az autót, de miután leállítom, kihúzom a kulcsot, és kinyitom az ajtót, három rövidet sípol. Megpróbáltam a pótkulccsal, azzal nem sípolt.
Mekkora baja lehet egy ilyen kulcsnak? Kiszárítottam 40 fokon, elvileg csont szárazra, de lehet, hogy valami elment benn. Lehet csináltatni kulcsot hozzá?


Kapcsold le a világítást, mielőtt kinyitod az ajtót.




szia! Megtudnád mondani merre van boltja az M Attilának.


Szombathelyen

Zolee Elküldve: 2012-03-01 20:12 Futómû és hibái

adee9 írta:
Zolee írta:
adee9 írta:

Sziasztok! Sikerült a csere itthon, könnyebben ment, mint gondoltuk. Így megszűnt a hiba.

adee9!
Nálam is esedékes lesz a 2-3-4 szilentek cseréje, asszem Te a 2-est cserélted, leírnád pár sorban a menetét?
Köszi


Szia! Igen, nekem a 2-es volt cserés és szerencsére nem is volt olyan nagy munka, mint először gondoltuk. Az autót nem kell nagyon szétbontani, csak a kereket, féktárcsát kell leszedni, a lengőkar csavarjait meglazítani, + egy-két apróság, majd látni fogod, ha neki álltok. Nekünk a fejtörést elméletben az okozta, hogy vajon hogy fog ki jönni a 2-es alkatrész a helyéről. Nos, a 2-es alkatrész átmérője 45, valamennyi mm. Ezért szükséged lesz egy ennél picit nagyobb belső átmérőjű cső darabra (a mi esetünkben ez egy racsnis kulcs feje volt), a lényeg, hogy a 2-es alkatrész beleférjen. Ezt neki ültetjük szépen a 2-es alkatrész fészkének, egy megfelelő hosszúságú csavart átdugunk rajta, végére alátét+anya és ahogy tekerjük az anyát, a 2-es alkatrész szépen kicsúszik a helyéről. Remélem érthetően tudtam elmagyarázni, ha esetleg mégsem, akkor holnap megpróbálom lefényképezni ezt a szerkenytyűt. Az alkatrésszel kapcsolatban még annyit, hogy én először megvettem a legolcsóbbat ami persze nem lett jó, mert az pont 45mm, ezért szépen becsúszott a helyére minden préselés nélkül. Visszavittem a boltba, rendesek voltak, kicserélték febi márkájúra, ami jó lett, de persze dupla annyiba került.


Szia, és sorry h csak most reagálok, rég jártam erre. Köszönöm a részletes leírást! Abszolút érthetően írtad le. Még1x is köszi!

Zolee Elküldve: 2012-03-01 20:08 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gampetibor írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta: Szerintetek 8,5x18 et 35 mondjuk 225/40-el ? Szerintem ez már a neccesen de elférős méret lehet.....


igen ez határeset... de csak 320 i/d felettvagy azzokra


miért is? kifejted a második felét a mondatodnak?


a nyomtáv szélesebb a 316i és a 318i/d esetén, így ami elfér 320 és a felett egyáltalán nem nem biztos h elfér a 'kicsiken'

Zolee Elküldve: 2012-02-19 12:03 Futómû és hibái

adee9 írta:

Sziasztok! Sikerült a csere itthon, könnyebben ment, mint gondoltuk. Így megszűnt a hiba.

adee9!
Nálam is esedékes lesz a 2-3-4 szilentek cseréje, asszem Te a 2-est cserélted, leírnád pár sorban a menetét?
Köszi

Zolee Elküldve: 2012-02-19 11:31 Autóvásárlás

Rolvik írta: Sziasztok!

A régi álmomat szeretném megvalósitan egy bmw vásárlással. Lehetőségem van egy 2006.i 118d-t nagyon kedvező áron megvásárolni. Garantált 150.000 km van az autóban. Egy barátomtól venném meg, aki 0 km-en kapta, mivel céges. Egyedüli hiba ami a kocsin keletkezett az a differenciálmű csere. (400.000,- HUF márkaszervzben, gondolom céges autóknál keményen fog a tinta)
Kérdéseim az alábbiak lennének:
- sokan le akarnak beszélni, mert drága a szervizelés, folyamatosan legyen 500.000,- HUF a zsebben. jelenleg toyotam van és szerencsére a költségem az évente 1x-i 40eHUF szerviz+tankolás
- lopás félelmem van ment nincs garázsom, még mindig viszik a bmw-ket

Válaszotokat előre is köszönöm


Szia,
Ha régi álmod egy BMW, akkor ne hagyd ki! Én is ilyen előélettel jutottam hozzá és nem bántam meg.
Az 500e ft-os duma hülyeség - felejtsd el
A szervizköltség sok mindentől függ: hova hordod, van-e amit magad is bevállalsz (olajcsere, szűrőcsere, stb.).
A legtöbben itt magunk szereljük az autót, tehát nincs szervízdíj, az alkatrész ár meg hasonló mint a többi márka esetében. Ezt olvasd át, E46-ról szól, de E87 estén is hasznos lehet.
1-es, 3-as BMW-t kevésbé lopják (inkább a 10m felettieket X5-X6, M6). Persze vmilyen védelmet kell beszerelned és/vagy casco.

Zolee Elküldve: 2012-02-03 23:31 alufelni

b_imi írta:
Ha az új gumi paraméterei megegyeznek az általad leírttal, akkor semmi nem fog változni. A 225/45 R 17 91 (V ZR W Y) a gyári méret.
A 12 kg-os felni nem sok. A könnyebbek más technológiával készülnek és drágábbak is általában.


A felni súlya elég fontos paraméter, nagyon nem mindegy mekkora erők terhelik a futóművet.
17-es 12 kg-os felni az bizony sok. Egy normális súlyú 17-es felni 10 kg alatt van, egy igazi 17-es könnyűfémfelni pedig 8 kg alatt.
Csak példaképpen: egy 19x8.5"-os AC Schnitzer Type VIII felgen 8.3 kg!!!