ZoleszE46 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

ZoleszE46 Elküldve: 2018-05-08 19:43 Mi lehet a baj?

ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?



Sziasztok!

Valaki esetleg találkozott ilyennel?
Adagoló probléma lenne mégiscsak ?

Köszi a választ.

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 18:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 12:12 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)

ZoleszE46 Elküldve: 2017-05-25 20:47 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!!

Ajtó nyitás problémával fordulok hozzátok.
Sajnos ez nagyon sürgős és nem tudok vissza olvasni most 64 oldal hozzászólást..
Leejtettem a távirányítós kulcsomat és 1 hónapja mechanikusan nyitom az autót, de a mai nappal már a zár is megadta magát a vezető oldali ajtón (csak ott van). Elforgatom mindkettő irányba de semmi akadást nem érzek, csak egy üres forgást.
És természetesen nem tudok bejutni az autóba, két éve mikor vettem csak egy kulcsot adtak hozzá.
Valaki tudna nekem privátban segítséget mondani vagy egy telefonszámot aki ezzel foglalkozik?
Természetesen nem autót szeretnék lopni, egyszerűen munkába kéne mennem vele, nem szeretném sokáig a parkolóban hagyni az autóm hogy legyalázzák és persze rongálás nélkül szeretném kinyitni ha van rá mód.

Előre is köszönöm a segítséget!!

ZoleszE46 Elküldve: 2017-02-06 19:57 Egr szelep

Sziasztok!

Csak egy béna kérdésem lenne hozzátok.
Ehhez nem nagyon értek még.
Motor felújítás előtt állok, az egr szelepem vékony vákum csöve le van dugózva és nyitott állapotban van mindig.
Gondolom kivan kötve a játékból így.
Van valami jelentősége ennek a motor, turbó teljesítményére a káros anyagokon kívül?
Érdemes ezt kicserélni egy újra?

Köszönöm

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-30 19:59 Hûtõvíz

[quote="zila01"]Sziasztok!!
A kínos hűtővíz probléma engem is elért.....
2 hét alatt elfogy kb 1L h.folyadékom...
Amit már ellenőriztünk:
-kiegyenlítő tartály, a vízpumpa, nem folyik, nem repedt
-a csövek nem folynak, nem csöpögnek
-a folyadékban nincs olaj
-az olajban nincs víz (gondolom gát repedés nincs)
-nem füstöl, nem folyik belőle a víz
-folyadék hőmérséklet rendben
-termosztát rendben
-nincs túlnyomása csövekben

.......de mégis eltűnik 1L folyadék 2 hét alatt......
Nem tudom még mit kellene ellenőriznünk....
Remélem nem hengerfej...
-azon sem találtunk semmiféle folyást...
Kérem segítsetek!!



Szia!

Én a hétvégén mentem 140 km/h tempóval végig autópályán és 600 km alatt fogyott el 5dl víz kb. Pedig nem vizes az olaj és nem olajos a víz sem.
Tökéletesen indul reggel mínusz 16 fokban is. Gondolom ha hengerbe víz kerülne elég nehézkesen indulna el reggel, vagy talán el se indulna?

Na mindegy én sem jöttem még rá a probléma megoldására.
Itt egy kép az egyik hátsó csőről ami elég sokáig szívatott, mire rájöttem, hogy a bilincs alatt volt hajszálrepedés és a nyomás alatti ki spriccelő víz pont a kipufogóra folyt ami persze egyből el is illant.
A 11-es számú cső, T idom bilincse!!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3027

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-24 20:29 Hûtõvíz

SP_323i írta:
ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget!



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.



Szia.
318d ben nincsen egr hűtő. Már én is gondoltam erre.
Esetleg egy tipp ,egy megbízható, árban is ésszerű műhelyről?
Van esetleg arra lehetőség hogy nyomáspróbát csináljanak a hűtőrendszeren kívűl a hengerfejen is bontás nélkül?

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-24 14:22 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget!



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-22 19:09 Hûtõvíz

YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget!



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-22 18:55 Hûtõvíz

Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget!

ZoleszE46 Elküldve: 2016-12-26 20:06 Futómû és hibái

Sziasztok!

Nem rég kicseréltem az összes lengéscsillapítót, gyári minőségire. Kombihoz valót.
Ma kicseréltem a hátsó rugókat, mert eléggé levolt ülve a kocsi hátulja.
Összehasonlítottam a régit és az újat kb. 5 cm kisebb a régi,most az erősítettet vettem meg. Mégis bent van a kasztni alatt a hátsó kerék. Alig fér be az ujjam.
Ez normális?!

Valakinek hasonló gondok?

Elöre is köszi a választ.

ZoleszE46 Elküldve: 2016-12-26 20:06 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Nem rég kicseréltem az összes lengéscsillapítót, gyári minőségire. Kombihoz valót.
Ma kicseréltem a hátsó rugókat, mert eléggé levolt ülve a kocsi hátulja.
Összehasonlítottam a régit és az újat kb. 5 cm kisebb a régi,most az erősítettet vettem meg. Mégis bent van a kasztni alatt a hátsó kerék. Alig fér be az ujjam.
Ez normális?!

Valakinek hasonló gondok?

Elöre is köszi a választ.

ZoleszE46 Elküldve: 2016-11-19 15:56 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Nem rég kicseréltem az összes lengéscsillapítót, gyári minőségire. Kombihoz valót.
Ma kicseréltem a hátsó rugókat, mert eléggé levolt ülve a kocsi hátulja.
Összehasonlítottam a régit és az újat kb. 5 cm kisebb a régi,most az erősítettet vettem meg. Mégis bent van a kasztni alatt a hátsó kerék. Alig fér be az ujjam.
Ez normális?!

Valakinek hasonló gondok?

Elöre is köszi a választ.

ZoleszE46 Elküldve: 2016-07-15 21:52 bc

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a BC-el kapcsolatban.
Nem tudom előhívni a titkos menüt, az hogy lehet?
Úgy csinálom ahogy kell, de egyszerűen semmi nem történik.
1.kulcs 1.állásba
2. bal gomb 5 mp...de semmi.
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel?

Köszönöm a választ

ZoleszE46 Elküldve: 2016-07-15 21:43 Vezérműlánc

Csabika136 írta: Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!




Szia!

Nekem is pont ez a problémám. E46 318d. Induláskor nyekken kicsit a motorban valami és a hangjai is kicsit hangosabb az első 5-10 mp-ben.
Utána szépen kisimul. Nekem is mondtak már vezérműláncot, nyekkenésre motortartóbakot stb..
Szóval engem is érdekelne egy hozzáértő vélemény.

köszi
« előző12következő »