Zoli200 fórum hozzászólásai

Zoli200 Elküldve: 2014-09-18 13:17 Heeelp...!

elgeri írta:
YELLOW írta:
huner írta: Sziasztok!

Vettem egy sherpa combi tetőcsomagtartót használtan, nagyon megörültem, minden kulcsa meg van, csak akkor lohadt le a mosolyom amikor fel akartam szerelni... Nem voltak hozzá rögzítő csavarok... A kocsi tetéjén felhajtom a takarólapot, a sin támasz szépen passzol de mivel rögzítsem? Amilyen csavarokat tudok venni annak a feje átesik a tartó lyukján... Valakinek van ötlete a rögzítésre vagy használ hasonót?

Előre is kösz!

Üdv:

Atti



nos ahogy én tudom. ha elhúzod azt a műanyag ajtót, akkor alatta lesz egy bemélyedés, mintha egy pontozás lenne. ha jól emlékszem talán 5-ös fúróval kell pontosan megfúrni a lemezt, és alatta lesz egy anya. persze még ne kezd el fúrni, erősítsen meg valaki. csak azért mert valaki írta régebben, csak nem emlékszek rá, hogy neki bizony nem volt alatta anya, le kellett szedni belül a kárpitot és úgy kellett hekkelni valamit.


Szerintem itt nem a kocsin lévő lyuk hiánya a gond, hanem hogy nem adták oda a hozzá való csavarokat a használt csomagtartóhoz. Ha jól értem!

Ha Budapesti vagy, akkor pl. itt érdemes megkérdezni, megmutatni a problémát:
http://www.csomagtartoszerviz.hu/kapcsolat.html

Nekem se voltak meg a csavarok és tőlük tudtam megfelelőt venni, amit rögtön fel is tetettem velük, hogy tuti jó legyen.


Menj be e csavar boltba és tuti találtok megfelelőt

Zoli200 Elküldve: 2014-09-16 16:12 Mi lehet a baj?

ghx írta:
BarG írta:
ghx írta: Üdv!

Elég nagy problémám van a 2001-es 4.4-es X5-tel. Lassan 3 hónapja meg van, de a problémája is.
Először leírom, hogy mit produkál:
- három hibakódot:
DME - 8C DME Activation, map cooling
DME - 1D DME Additive mixture adaptation, bank 2, control limit reached
DME - 1C DME Additive mixture adaptation, bank 1, control limit reached
- Nagy gázadásra feketén füstöl
- gyenge, a 286 lóerőből kb 180 van meg
- 490 az alapjárat (bár sokan azt mondják, ez normális), de klímával 600. Ha gondol egyet, akkor fél napig 550 az alapjárat. Viszont nem ingadozik, csak mikor mennyit van kedve tartani.
- Hosszú út után (kb 900km) egy dugóban ültünk, egyszer leállt a motor. Ott újra indítottam, pöccre indult, előtte és azóta sem csinált ilyet.
- ERŐS hegymenetben pörgeti a motort, de ugye mivel szerencsétlennek nincs ereje, átkapcsol egy vészüzem szerű üzemmódba. Ezt tempomatnál is csinálja: megyünk felfelé és kb 2300 a fordulat, ahogy erősödik az emelkedő, elkezd ugrálni a fordulat 2300 és 2500 között. Ezután jön egy idétlen program. Nagyon hasonlít a sport fokozatra az automata váltóban: túlpörgeti a motort, de még jobban mint sportfokozatban, és sík úton vagy lejtőn, ha 3500-as fordulatnál (ennél lejjebb ilyenkor nem engedi a fordulatot) nem teszi ki üresbe, hanem motorfékkel megy tovább. Amint 3000 alá süllyed a fordulat, már kapcsol is vissza, hogy ordítson a motor. Ez kanyarban érdekes, mikor lassítok és visszakapcsol egyet, akkora motorfék van, majd lefejelem a műszerfalat. Ilyenkor kicsit több ereje van (kb 200 le). Viszont rettentően idegesítő, hogy ez a fokozat nem kapcsol ki mindig a hegymenet után még 30 km-rel sem. Ilyenkor meg kell állni, motort leállítani, várni 10 percet, utána minden ok. De néha magától kikapcsol. Amikor nem, akkor elég égő a városban 3500 -as fordulaton másodikban menni a sík utcán, mivel ilyenkor kézzel sem enged váltani.
Erre a programra semmilyen hibakód nincs, kijelzőn sem jelenik meg semmi. Svájcban vagyunk, itt dolgozunk. Minden alkalommal, mikor a meredek emelkedőn megyünk, jön ez a szervizfokozat, de a motorlámpa és a hibakódok nem mindig íródnak be (van diagom, mindig törölgetem).
A fogyasztása egyébként normális, 11-13 liter között mozog.
Jobb oldali hengersor kopog, olyan mint ha egy henger 123 D-ből származna Viszont mindenki azt mondja ez normális, ez a VANOS hangja.
Volt régebben több hibakód is, de a fél autó új már, így már csak a fenti három maradt. Új alkatrészek amik cserélve lettek:
- első körben a váltó teljes felújítása
- olaj + szűrő + levegőszűrő
- benzinszűrő
- 8 db gyertya
- 4 db lambda szonda (gyári)
- 2 db katalizátor (volt rá hibakód, zörgött is, el is volt tömődve, csere után ezek mind megszűntek)
- üzemanyag pumpa (hullámzó fordulaton üzemelt)
- teljes szívósor tömítés csere, a fekete szívóház eleje és vége új, eredeti BMW
- összes vákumcső új
- légtömegmérő új, gyári
- vízpumpa és termosztát és 2 db hőérzékelő (volt rá hibakód)
- vízhűtő (engedett)
- vízcsövek (engedtek)
- kiegyenlítő tartály
- klíma elektromos ventilátora kompletten (törött volt és be sem kapcsolt)
- szívócsonk (légtömegmérő és a fojtószelep között)
- üzemanyag szintjelző (lába el volt törve, de eltört azóta az új is, és az utána levő is)
Cserélve lesz még, már úton is van: 8 db injektor, olajleválasztó.
A kicserélt gyertyák mind feketék, lehelet vékony kormos-kátrányos fekete lerakódás volt rajtuk, némelyiknek a pólus legvége volt esetleg őzbarna. Némelyiken benzin volt, meg kátrány (olajszerű anyaggá összemixelődve) de nem olaj volt, mert benzin szagú is volt, ráadásul 10.000 km-re 3 deci olaj fogyott.
Tehát bárkivel fordult már elő ilyen, vagy van ötlete, vagy esetleg tudja mi a baj, az kérem írjon!!!
Előre is köszönök minden hozzászólást!


Nem vagyok autószerelő. Csak töprengek.
Az első autómnál, ami egy benines peugeot 309 gti volt, jártam úgy, hogy egyszercsak elkezdett leállogatni egy henger, azzal még ment, de aztán leállt még egy, azt már nem tolerálta. Út mellett kikaptam a gyertyákat, kormos, kokszos, benzines volt mind. Of course volt nálam tartalék készlet, betekertem, mentem tovább. 20-30km-en belül megint kezdett kihagyogatni előbb egy henger, majd mégegy, ami leállást jelentett. Megint ugyanúgy kormos, benzines volt mind. Mire elkínoztam a szerelőig, addigra kiköpte hátul a katalizátorát is. Egy rühes motorhőfok jeladó pusztult meg, kb 2000 Ft értékben, ami miatt agyondúsított a motorvezérlő és leállogattak a hengerek. Amit leírtál, abból egyértelmű az általános túldúsítás nálad is, a kérdés az, hogy mitől van. Ilyen esetben leggyakoribb a motorhőfok jeladó és a lambdaszonda hiba szokott lenni, de ezeket nálad cserélték elvileg. A katalizátorod - az új - már lehet, hogy újfenn halott a túl dús keveréktől, nem kell neki sok km, hogy meghaljon. Viszont a motorod tudja, hogy baj van, mert az a "mixture" hiba azt jelzi, hogy elért a szabályzási tartomány végébe és mégse tudja visszaszabályozni az üzemanyag/levegő keveréket. Lehet, kéne keresned egy/több másik szerelőt, aki látott már ilyen motort?



Az a helyzet, hogy nem minden gyertya egyforma, így nem biztos, hogy túldúsítás van. Szerelőnél voltam, nem tudnak/akarnak mit kezdeni vele, így én "operálom". Itt (Svájcban) amúgy is olyan áron megy a szerviz, hogy hetente ott hagyhatom az autó árát.


Írj a fészbukos BMW-s csoportokba,hátha több sikerrel jársz.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-13 17:54 Szívócsonk-pillangószelep

solyom76 írta:
Tano írta:
solyom76 írta: Tényleg ezt nem tudtam.. legalább nem kell akkor ledudóznom.. de akkor mi van a szivócsonkban?


Lerakódás, az van.

Ez most akkor komolyan így van? Nincs benne?


Nincs

Zoli200 Elküldve: 2014-09-12 18:44 Szívócsonk-pillangószelep

solyom76 írta: Sziasztok valakinek nem volna elfekvőben 99' 20d -hez dugó szettje??
A jövőhéten ráérek és le szeretném dugózni ha már egr takaritás lesz..

Köszi..


Úgy tudom a miénkbe nincs pillangó szelep,csak 2001-utáni motorokban.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-10 21:36 Belsõ

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Alesi írta:
rece65 írta:
Robin68 írta:
rece65 írta: Hi!

Nekem olyan gondom van hogy mind a 4 oldalsó ablak üveg "nyikorog" amikor teljesen fel van húzva!(elektromos mind a 4)
Ha egy picit "pöccintek" a gombon akkor halkabb a nyikorgás de megmarad.
Fóliázott a két hátsó,az elsőkről ne,régen lett leszedve tehát ez sem lett megoldás erre.

Megkenjem valami anyaggal vagy mit tegyek vele?
Nagyon zavaró az amúgy csendes autóban...

Valószínű ki vannak száradva az ajtó szigetelések. Kezeld át minden ajtónál alaposan.


Mivel kezeljem le és hogyan?

Köszi!



En nagyon ajanlom a gyari, BMW gumiapolo spray-t (vatera-n asszem olcson beszerezheto), mert nekem volt olyan homasitas gumiapolo spray, amitol csak rosszabb lett...

Korbe az ajtokedereket, az ajtokeret koruli gumit, valamint az ajton a gumi feletti reszt is apold le a garantalt eredmenyert


A miénken is csinálja néha a nyekergést a két első elektromos ablak nagy csendben, de csak a két első ami elektromos, a két hátsó ami nem elektromos az nem csinálja. Az ajtó kéderek és az ajtó körüli gumik nincsenek kiszáradva, bár igazából nem is értem ezeknek mi közük ahhoz, hogy az ablaküveg hangot ad......

Közben megtaláltam a magyarázatot rá
Itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...tobol.html



pedig neked alig van benne km
az enyém is csinálja. én a kédergumikat bekenem, de hiába ugyanúgy csinálja. nekem azóta csinálja, hogy a fólia le lett szedve. pedig nekem nem áll sokszor napon, meg hidegben, meg esőben sem. mégis ilyen és az agyamra megy már. nyáron jó, mert hallgatom a zenét, lehúzva az ablak azta filces részt meg félek bekenni, ahol az üveg csúszik, meg emgy a helyére.


Sajnos a műanyag és gumi alkatrészek öregedése nem km függő ebben az esetben ..... a kor haladtával a kevés km-es autókban is előjönnek ezek kis apró idegesítő dolgok .... de ahogy visszaolvasgattam, úgy látom ez nagyon sok mindenkinél jelentkezett, tehát valamennyire típushiba, mivel más márkájú autóimban ezt nem tapasztaltam eddig.




Nekem nem nyikorog,hanem zörög,de halkan min ha kintről ütögetnék

Zoli200 Elküldve: 2014-09-09 21:22 Hifi beszerelése e46-ba

Levi46 írta:
Zoli200 írta:
Levi46 írta: Segítség!

2DIN es fejet szeretnék a mostani gyári sima 1DIN lejatszóm helyére. Mennyire macerás a klímát leköltöztetni a tároló helyére, kábeleket kell faragni vagy simán kivitelezhető?

Köszönöm a válaszokat!


Szia,sima liba,annyi hogy ha nem cserélsz keretet alul akkor pici hézag lesz,de nem kell toldani semmit leér minden.


Ilyen keretet hol tudok beszerezni? van esetleg gyári cikkszáma?9
nagyon köszönöm a segítséged!!!


Hát eBay,de borsos ára van 20 felett.

http://www.schmiedmann.hu/hu/b...-7-001-410

Zoli200 Elküldve: 2014-09-09 18:44 Hifi beszerelése e46-ba

Levi46 írta: Segítség!

2DIN es fejet szeretnék a mostani gyári sima 1DIN lejatszóm helyére. Mennyire macerás a klímát leköltöztetni a tároló helyére, kábeleket kell faragni vagy simán kivitelezhető?

Köszönöm a válaszokat!


Szia,sima liba,annyi hogy ha nem cserélsz keretet alul akkor pici hézag lesz,de nem kell toldani semmit leér minden.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-09 12:56 E46 Visszahívás?

b_imi írta:
Puli írta: Én is felhívtam a Szfvár Rack autót, ahol délelőtt a csaj mondta,hogy még 1-2 hónap mire lesz infó. Erre 5 perce hívtak,hogy alvázszám alapján megmondja a tutit. Az enyémet is kell vinni,de alkatrész még nincs hozzá, szóval majd hívnak... (szept. végén)


Már több mint egy hónapja várok, úgyhogy ne aggódj.


Én kimaradok hála istennek,nem vagyok a fekete listán

Zoli200 Elküldve: 2014-09-08 19:47 Segítsetek!

karburator1986 írta: Sziasztok! 2004 e46, a gyári rádió csatlakozókat az előző barom kivagta , és emiatt nem tudom beleépiteni a lejátszómat!!!
Hol erdemes keresgélnem gyári csatit kábellel hogy vissza operálhassam?
Utána ha jól tudom már csak egy átalakítót kell vennem és "bármilyen rádiót" rá tudok kötni...


Szia,bontóba.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-08 15:57 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Tano írta:
Zoli200 írta: Hali,én ma jutottam el odáig hogy kicseréltem,viszont kivettem a régit és tiszta olaj volt,az gond lehet?


Épp az a lényege hogy olajos legyen, mivel ez szűri ki az olajat a kartergázból. Azért kell cserélni időnként, mert telítődik a szövetszűrő.


Akkor ok,köszi a felvilágosítást

Zoli200 Elküldve: 2014-09-08 11:06 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Tano írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
rávettem magam a kartegázszűrő cseréjére! Kérdésem hogy egybe kell cserélni a házzal vagy elég maga a szűrő része? Továbbá hogy ti kitől és mennyiért veszitek!?
köszi
Dani


Én csak minden második alkalommal szoktam a házat cserélni, amúgy csak a szűrőt. Ha te nem tudod mikor volt cserlve, akkor érdemes a házat is cserélni egyben, és akkor legközelebb már tudni fogod mióta van benne.


Hali,én ma jutottam el odáig hogy kicseréltem,viszont kivettem a régit és tiszta olaj volt,az gond lehet?

Zoli200 Elküldve: 2014-09-05 20:22 navigáció

csbalu írta: Sziasztok!

A CCC vagy CIC navi bebootol autó nélkül is? Láttam pár képet az interneten hogy Autó nélkül az asztalon bekapcsolják. Nyilván kábelköteg és kontroller is kell hozzá. Nem kell működjenek a funkciói amiket egyéb perifériák szolgálnak ki csak kizárólag bebootol, müködik, képet ad ennyi. Nem szeretnék olyat venni ami be sem kapcsol vagy utána javíttatni kell rögtön.


Be kell neki.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-03 21:46 E46 klíma vezérlő panel

Amilo írta:
Zoli200 írta:
Amilo írta:
Tubus20 írta:
Zoli200 írta: Hali,ezt keresném,ha van írj.


Szerintem nekem is pont ez kellene.



Hello!
Ha ebay-ről tudsz rendelni akkor elküldöm a linket....


Szia,várom.


Nem olcsó mulatság
Esetleg próbáld rádumálni az eladót egy olcsóbb postai megoldásra.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E4...727849385?

http://www.ebay.com/itm/511682...mp;vxp=mtr



Köszönöm,ennyiért így marad

Zoli200 Elküldve: 2014-09-03 19:25 E46 klíma vezérlő panel

Amilo írta:
Tubus20 írta:
Zoli200 írta: Hali,ezt keresném,ha van írj.


Szerintem nekem is pont ez kellene.



Hello!
Ha ebay-ről tudsz rendelni akkor elküldöm a linket....


Szia,várom.

Zoli200 Elküldve: 2014-09-01 23:18 Beázás!!!

[quote="scherier"]
scherier írta:
Zoli200 írta:
scherier írta:
b_imi írta:
Levimester írta:
scherier írta: Sziasztok!

Utolsó kétségbeesésemben írom ezt az üzenetet. 2004 E46 első utasoldali kesztyűtartó alatti részen beázik. A problémám az, hogy sehogy nem tudom kitalálni, hol folyik be a víz.


Ezen a durván 7x12cm-es részen vizes minden nagyobb eső után, ha áll az autó ha megy mindig. Az ember gondolná, hogy a víz fentről esik lefelé, nos a kesztyűtartó alja teljesen száraz. Oldalról folyna be, a küszöb is teljesen száraz. Végig néztem az összes tömítést az ajtón, a szélvédő körül, a motorháztérben. Nem látszik legalább is szemmel hogy valami gond lenne. Ha valahonnan máshonnan folyna ide a kárpitozás akkor máshol is vizes lenne. Bármilyen tanácsot szívesen látok.
Köszönöm!


Szia! Ha visszaolvasol írnak pár megoldást erre a problémára, de legtöbbször az ajtókárpit mögötti szürke szigetelő anyagot engedi el a ragasztó..


Hoppá! 51-71-8-232-894 erre gondolsz?? amiből a két ablaktörlő kar is kijön? Mert az elég szar állapotban van, a nap is kiszívta rendesen már, a napokban akartam cserélni. Megnéztem a motorteret is eső után. A motorházon levő ablakmosos rács alatt vizes volt, meg ha szembeállunk a bal oldali üres (320dízel) rekesz volt belül vizes, onnan talán folyhat oda a víz???

Így van. Ajtókárpit le, aztán vissza kell ragasztani a szigetelést.

Nézd meg azt is, hogy a kárpitbolhák alatt megvan-e a gumi tömítés. Ha nincs, akkor ott is befolyhat a víz.


Köszönöm a gyors reagálást. Most kint zuhog az eső, eddig a kocsiban ültem és néztem mi történik. Tettem egy tálcát a vizes folt fölé, hogy abba gyűljön a víz ha csöpög. Háát nem csöpög. A tálca alatt lesz vizes. Tálca ki, megnéztem mindent, a szélvédő tömítése tökéletes, sehol sem vizes, az ajtó tömítése tökéletes, sehol sem vizes, a küszöb sem vizes. Ahogy észrevettem, ahol a pedálok helye lenne mondjuk egy angol kocsiban ott kezd el vizesedni, és onnan terjed a szék felé. Nem lehet hogy valahonnan a motortérből jön be a víz? oda le a hajlathoz, a ferde lemezen a kárpit nem vizes!

Visszaolvastam mielőtt írtam, de nem gyanakodtam az ajtóra, mert nem ott vizes. Az ajtóban lenne a hiba? Ajtókárpit nálam légzsákos bőr, simán le tudom szedni? Kárpitbolha az mi? Bocsi a sok hülye kérdésért elég kezdő vagyok ebben a témában.


A szélvédő alatti műanyagod rendben van,azon van egy csík,nekem akkor ázott be mikor az tiszta repedt volt.


51-71-8-232-894 erre gondolsz? Amiből a két ablaktörlő kar jön ki? Ez elég fos állapotban van, cserélni is akartam a napokban, lehet ez az oka? Megnéztem a motorteret még reggel eső után, és az ablakmosófúvókás rácson átjövő víz miatt az a rész volt nedves, meg egy kicsit a bal oldali nagy üres üreg (dízel) lehet ott folyik be?? Neked is ugyan ezen a helyen lett vizes??

Igen,azóta nix víz