abkapos74 fórum hozzászólásai

abkapos74 Elküldve: 2018-04-05 08:11 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.

abkapos74 Elküldve: 2018-04-03 12:11 Mi lehet a baj?

pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged

abkapos74 Elküldve: 2018-03-14 10:41 Mi lehet a baj?

takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


valami oknál fogva beavatkozik az elektronika nem érzi stabilnak az autót, csúszást vagy a kerekek kipörgését érzékeli. természetesen ha kikapcsolod akkor megszűnik

abkapos74 Elküldve: 2017-11-24 08:01 Torpanás

papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.


Szia 4 évig üldözött engem is, ki lett takarítva a légtömegmérő azóta jó az autó.

abkapos74 Elküldve: 2017-10-31 15:14 izzítógyertya

Doxa320d írta: Sziasztok.
Tavaly ugyanekkor kicseréltettem mind a 4 izzítógyertyámat,mert jelezte a rendszer és 5 c fok körül már nehezebben indult.Egész télen hibátlan volt. Most ugyanezt játsza el!! Mi lehet a gond?? Ennyi idő alatt nem mehettek tönkre! 320d 2005-ös. Bosch gyertyákat kapott! Köszönöm


lehet hogy az izzítás vezérlő rosszalkodik, illetve én NGK-val járok évek óta

abkapos74 Elküldve: 2017-10-30 08:16 Mi lehet a baj?

bricktopm írta: Sziasztok!

délután lenne egy kis programom egy e46-tal, ami hidegen alapjáraton rázza a váltó kart. Pici gázadásra abbahagyja, illetve menet közben sem produkálja? Esetleg valami ötletetek rá így hirtelen?

Illetve az lenne a kérdésem, hogy INPA -ban hol találom az ide vágó élő adatokat? Pl üzemanyag befecskendezés, üzemanyag-levegő keverési adatok?


Szia, nekem is csinált ilyet a porlasztó volt a rossz.

abkapos74 Elküldve: 2017-10-23 17:55 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Tano írta:
abkapos74 írta: Sziasztok, 2004-es 2.0 dieselhez lenne egy kérdésem. A váltóban kell olajat cserélni?
köszönöm


A gyári előírás szerint nem, de ha nem hiszel az örök életű motorban, akkor szerintünk időnként érdemes.


Köszi szépen, én nektek hiszek

abkapos74 Elküldve: 2017-10-20 10:09 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Sziasztok, 2004-es 2.0 dieselhez lenne egy kérdésem. A váltóban kell olajat cserélni?
köszönöm

abkapos74 Elküldve: 2017-10-03 08:04 Torpanás

papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?

abkapos74 Elküldve: 2016-08-05 08:08 Mi lehet a baj?

andrew írta: sziasztok
noss azt vettem észre, hogy ha hűvös időbe megyek akkor kicsit rugalmasabb/erősebb a motor mint melegben.

abban biztos vagyok, hogy hideg levegőben több az oxigén tehát tuti jobb az égés stb....
és hozzáteszem éppen hogy feltűnt ez a jelenség de mégis érezni a különbséget éppen hogy.

igazából az érdekelne hogy nincs e valami baja és hogy tudnám ezt kideríteni hátha valami apróság okozza mégiscsak.


e46 320 benzines


semmi baja ez így normális, az enyém is érezhetően jobb ilyen időben

abkapos74 Elküldve: 2016-07-06 12:11 AIR-BAG (légzsák)

Sky írta:
szicsu írta:
Takiii írta:
Sansz írta:
Bero írta:
lorand007 írta: Sziasztok, aki potolta mar az ules szenzort diodaval ha megkerem leinra a tapasztalatait, koszonom


ment a p.ü


Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a diódás pótlás, ha valaki megszánna megköszönném.



Sziasztok,

Legyetek szívesek az ülésszenzor kiiktató dióda leírását küldjétek át nekem is!

Előre is Köszönöm,


Sziasztok!
Ez a dolog sajnos engem is érint.Ha valaki nekem is elküldené azt nagyon megköszönném...


Sziasztok!
Valaki márka(fórum)társ tudna segíteni abban, hogy az autómon, számítógéppel ki tudná kapcsolni az ülésfoglaltság jelző figyelést? Székesfehérváron (vagy a közelben).
Jöhet PÜ is.
Köszönöm szépen.



Sziasztok, ez engem is érdekelne, köszönöm.

abkapos74 Elküldve: 2016-07-06 10:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Kabi írta: sziasztok
milyen meghibásodás lehet az, ha egyik napról a másikra eltűnik az erő a kocsiból? Vasárnap este tettem le a kocsit, előtte voltam városban és autópályán is, semmi gond nem volt, ment szépen ahogy kell neki. Ma voltam vele városban és országúton, aztán feltűnt hogy nem húz, nagyon pörgetni kell, hogy menjen. ISTA-D-t rá is dugtam, semmi hibakód nincs. Live adatokat ellenőriztem, nem találtam kifogásolható dolgokat. Holnap talán lesz időm, megnézem a csöveket, EGR-t. Mi mást kellene még ellenőrizni?


nem tankoltál más kúton mint szoktál?
+ súly az autóban?
szembeszél? viccesnek tűnhet, de....
párásabb levegő?
a légtömegmérő által mért levegő hőfokát is érdemes nézni, lehet az intercooler hatásfoka nem jó, pl olaj jutott bele a nagyobb táv alatt.


a csöveket nézd át mindenekelőtt

abkapos74 Elküldve: 2016-07-04 10:47 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

raul227 írta: Sziasztok mitől lehet az hogy menet közben bevillant egyszerre az abs jeladó, légzsák lámpa, kézifék jelző, de amikor leálltam otthon és újra beindítottam elmúltak ezek a lámpák. Pirosan világított. De már elmúlt. Kb15 km-en jelzett míg le nem állítottam. Cserés az abs jeladó vagy csak valami pára miatt volt ez és rendbe lesz?



abkapos74 Elküldve: 2016-07-04 08:42 Chip tuning

Mike83 írta: Sziasztok!
Valaki csináltatott már 116i re vagy 1.6 os benzines motorra chiptuningot?
Tudom hogy papíron kicsi az eredmény de van akár egy kicsi változás érzete is a teljesítményben?
Illetve a chiptuning 1-0.5 liter fogyasztás csökkenést is "ígér". Ti éreztetek ezt benzines motornál?
Köszi: Miki


Szia!

Anno egy H astrám volt 1.6 benzin, nem akarlak elkeseríteni de felesleges pénzkidobás.

abkapos74 Elküldve: 2016-07-04 08:12 Mi lehet a baj?



Miért veszi el a turbó a nyomást?