abkapos74 fórum hozzászólásai

abkapos74 Elküldve: 2014-12-15 19:24 Mi lehet a baj?

Sziasztok, nem tudjátok véletlenül mi lehet az oka, hogy az autó e46 2.0 d nem éri el az üzemi hőfokot. Köszönöm

abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 16:52 Valaki segítsen

botthedoctor írta:
botthedoctor írta:
abkapos74 írta: Sziasztok! E46 320d aksi mellett van egy cső ami a kaszniból jön befelé de nem csatlakozik sehova, légyszi segítsetek mi lehet az, illetve kéne-e valahova csatlakoznia? valami levegőcső lehet. köszi szépen


Szia , a kis vekony atlatszo csovecske az aksihoz kell csatlakozon , a szelozteto kivezetoje.


Az aksi pozitiv feloli reszen ,oldalt ,kell legyen egy muanyag csatlakozo ,amire fel kell helyezni , vagy az is lehet hogy hianyzik.



Nagyon szépen köszi a gyors választ!!!

abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 10:48 Valaki segítsen

Sziasztok! E46 320d aksi mellett van egy cső ami a kaszniból jön befelé de nem csatlakozik sehova, légyszi segítsetek mi lehet az, illetve kéne-e valahova csatlakoznia? valami levegőcső lehet. köszi szépen

abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:56 Segítsetek!

Tano írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Még nem csattognak a mínuszok, de reggel az autó elég gyötrelmesen akart csak elindulni.
(320 d, 2004-es). Izzítógyertyák újak, hatalmas pöfföt nyomott ki.

Köszi előre is


Az oké hogy újak a gyertyák, de izzítanak is? Vagyis a vezérlő is okés? Mert az is meg szokott halni. Valamint gyenge aksi is okozhatja a nehéz indulást, a mostani hidegekben fog ez is előjönni sokaknál.


Az aksi tavalyi, a vezérlő az paszz? Nem is hallottam hogy van ilyen benne. Köszönöm

abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:03 Segítsetek!

Sziasztok!

Még nem csattognak a mínuszok, de reggel az autó elég gyötrelmesen akart csak elindulni.
(320 d, 2004-es). Izzítógyertyák újak, hatalmas pöfföt nyomott ki.

Köszi előre is

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 20:11 Valaki segítsen

jons írta:
YELLOW írta:
de ezeknek akkor minden fokozatban jelen kellene lennie, nem?


Bármi lehet, akár a te ötleted is jó lehet a kuplunggal. Egy jó autószerelő akinek ez a szakmája, nem úgy mint nekünk, meg tudná mondani szerintem.


ez az, ha meg tudná akkor nem fárasztanék itt pár embert. azt hittem hogy volt már valakinek ilyen jelensége és tudta orvosolni.

ez a furcsa hogy 1-2-3-ban semmi, forog amíg el nem váltom. passz piros.

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 19:03 Valaki segítsen

jons írta:
abkapos74 írta:
Mi lesz cserés?


Bármi, ami a gyújtáshoz, a befecskendezéshez vagy az üzemanyagellátáshoz kapcsolódik. Fórumról ezt nem mondja meg neked senki. Diagot rá kell dugni és talán megmondja, hogy mi a gond.
Ha elmondod hol laksz, talán tudunk megbízható szerelőt javasolni.


Szia. Azzal kezdtük és semmi. Illetve 2 izzító gyertya hibát jelzett és ennyi. A fórumot most kerestem fel pár napja amikor már lövése sem volt senkinek. Amúgy kaposvári vagyok.

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 17:30 Valaki segítsen

Haza értem és azt csináltam amit mondtatok. 4-5-6 ba padlógáz szemem a pillanatnyi fogyasztásmérőn, és láss csodát amikor jön a torpanás, a mutató elkezd visszafelé menni.
Mi lesz cserés?

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 14:01 Valaki segítsen

Sandibandi írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni


igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?


jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.


lassan 2 éve benne van és Kaposváron csinálta tényleg egy nagyon hozzáértő korrekt srác. Nyíregyháza te úristen, talán sose jártam ott nagyon messze van , de azért köszi



Szia nekem is volt ilyen problémám 2.0 diselem van 5 ös váltó és 4.be és 5 be sem pörgött rendesen azt nézd meg mikor lepadlózod és nem akar menni a pillanatnyi fogyasztás mérő mit mutat mert annak ki kell feküdnie.


Most hogy így mondod, volt olyan hogy ugye kifeküdt, de elkezdett visszafele kúszni. Amikor elvettem a gázt aztán újra padló akkor kifeküdt megint.

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:59 Valaki segítsen

YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni


igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?


jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.


lassan 2 éve benne van és Kaposváron csinálta tényleg egy nagyon hozzáértő korrekt srác. Nyíregyháza te úristen, talán sose jártam ott nagyon messze van , de azért köszi

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:52 Valaki segítsen

YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni


igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:33 Valaki segítsen

YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:27 Valaki segítsen

szotakdavid írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


Szia!

Elsőnek egy diagnosztika


Azon túl vagyok, semmit nem írt ki a gép. Egr, kartergáz szűrő pedig frissen takarítva.

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:11 Valaki segítsen

YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget

abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:00 Valaki segítsen

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm