alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2006-11-12 12:36 Olaj csöpögés!

Motorolaj? A színébõl látszik.
Az a gond, hogy rengeteg helyen folyhat a blokkból, a csövekbõl, tömítéseknél, és a menetszél jól szétcsapja, uh mindenütt olajos lesz, nehéz kitalálni honnan folyik igazából. Igazából fel kéne emelni...

alfatone Elküldve: 2006-11-12 09:31 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Erre mérnökként azt mondom, bármi lehet. Amúgy meg azt, nem hiszem. Ha beáll mögém egy tdi audi a lámpánál, kezdem hallgatni, mi baja a kocsimnak. A 330d is nagy csalódás volt, az is csattog mint egy aratógép.

alfatone Elküldve: 2006-11-11 19:05 Hideg gondok

Amióta kissé hidegebb van, indulás után idõnként hirtelen leesik az alapjárati fordulatszám, majd felpörög kissé, normálisan megy egy ideig, aztán újra.
Csak hideg motornál, bemelegedésig, utánna nem.
28-as, benzines. Tapasztaltatok ilyesmit?

alfatone Elküldve: 2006-11-11 18:59 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Majd rájönnek arra is, mennyivel veszélyesebb a dízelkorom a környezetre, mint a benzinfüst. Vékony filmréteg képzõdik tõle mindenen, meggátolja növények lélegzését, lerakódásokat képez a tüdõben.
Tudom hogy ezek nem olyan szempontok melyekkel az ember kalkulál autóválasztáskor, de nagy méretekben komoly gondot okoz, és fog okozni a Földön.

alfatone Elküldve: 2006-11-09 21:21 Segítsetek!

ducati113 írta: Kérdeztem a BMW nél mit szolnak a dologhoz.Válaszul azt mondták lehet,hogy a szövet és a szivacs nem bírja.Na milyen marhaság ez?

Mit? A gyári ülésfûtést? Böszmeség.

alfatone Elküldve: 2006-11-08 13:12 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

driver írta: tilos szilikonozni
attól nyikorog mondták a bmwnél
nekem adtak 2 tubus cuccot azzal rendbe lehetett hozni

Milyen cuccot?

alfatone Elküldve: 2006-11-06 13:27 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Azt esetleg igen, hogy kicserélték-e tényleg, vagy használtat tettek-e bele, erre a shell kutaknál van készülék, ami méri az olaj minõségét.
De hogy az 5w30, vagy 10w40, arra szerintem nincs megoldás.

alfatone Elküldve: 2006-11-03 18:19 Légtömegmérõ

ducati113 írta: Szia!ALFATONE:
Az alsó lengõ karról beszélek háromszög alakú ebbe van sajtolva két gömb fej a harmadik ága belemegy ebbe a szilentbe.Enek a szilentnek a belsejében van az olaj.Ha kibököd akkor meglátod ,hogy kifolyik.A magyar szilentesek ezt nem tudják megcsinálni.Ezértlesz keményebb a futó mû.De emiatt szétverõdnek a gömb fejek a nagyobb igénybevétel miatt.Mert merevebb a futó.Én három olcsót raktam fel amibõl kettõ kilyukadt.Egy vasúti átjáró és kész.Most ami fent van ezzel jó.A márkát leírtam.(se magyart se szart ne rakjatok fel mert megszívjátok mint én.)
A boltban hidró csilapítású szilentnek hívják kérdez meg egy alkatrészest.A katalógus is így jelzi ezért drága.

Köszönöm értem. Szóval ott van benne az olaj. De inkább nem szúrom ki.
Amúgy szerintem sem szabad megkeményíteni, kell neki az a rugalmasság. Ha valakinek ez nem elég, a szerelõm szerint felmegy az M3 lengõkar+a hátsó szilent. Na az feszes lesz, és tovább bírja.

alfatone Elküldve: 2006-11-02 21:20 Kopogás hátulról.

Ez alapján tipikus stabpálcás zörgésnek gondolnám.

alfatone Elküldve: 2006-11-02 21:19 Légtömegmérõ

ducati113 írta: Sziasztok!
A vaterán most láttam lég tömeg mérõket újak jó áron.Elsö szilentet csak lenfördert vegyetek.Ez gyári a BMW embléma kivan köszörülve belõle,de eredeti.Beszállitó.Én cseréltem olcsót is de mindegyik ki fakadt és engedte az olajat.Ezt csak aluházzal egyût lehet kapni 14.000ft a Préselt 7000ft( db )de az szar.Egy asztalos szorítóval te magad is kitudod cserélni.Egy óra a kettõ.A futó mûvet állítani nem szükséges.De lehet, én 2000ft-ért nézetem meg.Jó tanács.Csak olajos szilentet rakjál fel, mert ha nem akkor a gömb fejeid bányák.Az meg egy kicsit költségesebb beavatkozás.Az olaj csilapitást nem hülyeségbõl találták ki.(Olcso húsnak híg a leve.)


Nekem gyári szilentek vannak bent. Hol van abban olaj? Nem kötekszem, csak nem értem.

alfatone Elküldve: 2006-10-31 17:04 Apró hibák

Hát ez tipikus esete, amikor rá kell dugni a modicot, az ilyesmi tuti hibakódot hagy.

alfatone Elküldve: 2006-10-31 08:40 318ia Help!

Respect, Petike!
Annyit tennék hozzá, hogy autómatából 23-tól érdemes, manuálisból mindegy.
(francia nyugalom? japán nyugalomról már hallottam, de franciáról?? Szerencsétek volt! A barátaim körében van több francia típus is, csak a baj/bosszúság van velük.)

alfatone Elküldve: 2006-10-29 19:50 Apró hibák

Akkor cserés, ha keresztben repedezett, esetleg feszítõhiba, de az nem jellemzõ.
Rémlik, hogy volt már valakinek 20d-nél ilyen indítási nyikorgás, de már nem tudom pontosan mi volt az.

alfatone Elküldve: 2006-10-28 21:16 2003 mas 320d re 15" felni ráfér ????

Na most már én sem értem. Ezek szerint van faceliftes 20d különbözõ méretû féktárcsával??
És még kelteném azzal a zavart, hogy az enyémre jó a 20d féknyerge, de nem megy rá föl a 15"-os kerék.
Sok sikert ennek megoldásához.

alfatone Elküldve: 2006-10-27 16:52 2003 mas 320d re 15" felni ráfér ????

Szerintem az a 20d annyira keveset eszik, hogy termeli a dízelt. Nem gondoltál még rá, hogy kutat nyitsz?
Hagyjuk már ezeket a 2 litert eszik 100on típusú megjegyzéseket, vagy írd olyan fórumra, ahol senki sem ért a BMW-hez!