anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-01-26 14:36 Termosztát

[quote="MattM325"][quote="Matyi330"]
MattM325 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.


Nagyon jó, hogy írod, dízelnél ez még annyi sincs, valami 64C° körül már középen van!!!


Én tegnap cseréltem termosztátot, mert max csak 67-ig ment és még ott sem állt középen. Javítás után titkos menü szerint 74 fokon állt középen és nekem is Diesel van!!!


Az enyémben nem volt EGR termosztát, a tiédben meg van. Az is számíthat talán, de a 67 az stimmel úgy emlékszem nekem is ott állt meg, de a mutató középen volt.


Itt jól össze van keverve minden, az én nevem mellett olyan szöveg van ,amit nem is én írtam. Én nem cseréltem tegnap termosztátot, és benzinesem van.

anubisz Elküldve: 2014-01-24 16:43 Futómû és hibái

hancurozo írta:
anubisz írta:
Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.


Annyi az új lengőkar is. De a poweren most valaki 18e-ért is hirdet.


Nemtom, az enyém az vas, mert XI nem alu. Nem tudom melyik a drágább, de most ha kell majd inkább megcsinálom cserésre.

anubisz Elküldve: 2014-01-24 12:43 Futómû és hibái

Pocses írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem


Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)


Oltásokkal ne foglalkozz, én is kaptam már meg. Nekem is ajánlotta szerelőm kormányösszekötő cseréje előtt a gyárit, aminek db-ja lett volna 21 papír.
Vőm meg kedvezménnyel Unixból Meyle márka párban 9 papír. Ezt ajánlotta jó minőségű, FóWágen konszernekbe is ezt a márkát építi be Ő is.


Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:29 Termosztát

rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

Azért kell lépkedni mert közben más adatokat is szeretnék kiíratni vele!
Köszönöm a segítségeteket!

Üdv!



Azt csináld egy lámpánál. Én se nyomkodnám a városba forgalomba, mert annak koccanás a vége.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:26 Termosztát

Zoli90 írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......


Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.


nemtudom, ha ezt nekem írtátok, köszi nem okoz gondot 5 mp mivel alapból a mnübe be is menetközben léptem kilépés nemment, de ezek szerint csak nem nyomtam elég kitartóan szóval nyomjam addig mint belépésnél és kilép. azért köszönöm az infót


Én nem használom, nekem van kijelzőm, de múltkor próbáltam, simán kiléptem.Sőt többször sikerült a kilépés, mint a menübe belépés.

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:19 Termosztát

Neo954 írta:
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......


Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:16 Termosztát

Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:12 Termosztát

rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 23:05 Termosztát

rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:50 Termosztát

rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:48 Motorolaj

rece65 írta: Most akkor milyen olajat a 320D-be?(motorba,váltóba,szervóba stb..?)
Ha jól látom alaposan eltérnek a vélemények!!!


Szerintem mindegy, csak tudja a minőségit ami kell a motornak, és olyan legyen a csomagolás,amit nehéz hamisítani. Nem csak egy címke, kupak és kész.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:26 Termosztát

Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Számtalan autós dobta már ki a motort mikor hazajött agy hosszú útról, mert olajnyomás alig volt a kocsiba, de a piros majré nem jelzett, mert ha jól tudom 0.3, 0.4 alatt jelez ami igen kevés 160 nál. Múltkor pont egy ilyen BMW láttam a szervizbe. A faszi hazajött Németből fing olajnyomással, lámpa nem világított, motor kuka.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:10 Motorolaj

Biztos vagyok benne, hogy hekkelik a BMW olajat, mivel rengeteg BMW van, és sokan rakják bele, mert BMW olaj, gondolják, hát BMW minőség, mit adhatnák ennél jobbat a kocsinak.
Az USA elnöki különgépben is találtak hamis alkatrészt, múltkor láttam. Nem is egyet. Akkor szerintem nincs miről beszélni. Milliók repülnek ,és a cégek a gyári 300 dolláros csavarok helyett 20 dollárost raknak bele. ( a repülőt üzemeltető cégre, nem a gyártóra gondoltam )

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:04 Motorolaj

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent


Csak BMW olajat használtam, vagy 5-30, vagy 0-40 utóbbi csak 1 periódust.


hát ez az. tudod erről mi a véleményem, csal mostanűban nem mondok már semmit a bmw olajról, rakja bele, aki akarja.


Hát én már nem fogom, inkább olyat ami dobozos, és mindegy hol csinálják, de legalább olaj van benne, még ha nem is a világ legjobb olaja. Kicsit furcsa, hogy egy magyar olaj 2800, 3000, a BMW olaj meg 2200, 2400.

anubisz Elküldve: 2014-01-23 22:01 Futómû és hibái

YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem