anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-10 21:41 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.

anubisz Elküldve: 2014-02-10 21:38 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

tomy1228 írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Most ci, vagy cd . No mindegy, ha benzines, jól gyanakszol az AC re, azért lehet hallani ha megy már gyújtás ráadáskor, ha nagyon halk, fel kel szedni az ülés lapot,akkor már biztos. Egyszerűbb, ha mértek egy benz. nyomást, egyszerűbb,gyorsabb,akár egy levegőnyomás mérővel is megoldhatod.én is azzal mértem.
Benzines ritkán dobja így el magát, tuti valami üzemanyag rendszer lesz. Rá is kéne dugni valamit, hátha beírt valami hibát.


Benzines,van egy cd is az az enyém az meg a páromé,és persze mikor döglene meg ha nem akkor amikor nálam van 10 percre!Igen feltéptem az ülést is de nem nagyon halottam semmit meg ahogy irtam az elején azért be be indult aztán gondolom elfogyott a csövekből a benya és itt állunk most,ja meg mostmár inditani sem hajlandó a lemerült akksi miatt!Probáltam ütögetni is egy kicsit de ez sem hatotta meg


M54 es motor? vedd le a motor borítást, 2 csavar ami a sínt takarja amiből az injektorok indulnak ki,azon van egy egyszerű szelep,mint az autó gumin,ott mérd meg a nyomást,de ha nincs az ülés, hallani kell, ha gyújtást adsz rá, jobb hátsó aszem,ott az AC ( ha a kocsi mögé állsz, úgy a jobb oldal ) mert ha puszira kicseréled, és mégse az akkor szívás, mert nem 10 ezer egy AC. Bele is mérhetsz, hogy kap e áramot, bár biztos kap, mert az elején csak be,be röffent, tehát áram az lehet.

anubisz Elküldve: 2014-02-10 21:14 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

tomy1228 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Most ci, vagy cd . No mindegy, ha benzines, jól gyanakszol az AC re, azért lehet hallani ha megy már gyújtás ráadáskor, ha nagyon halk, fel kel szedni az ülés lapot,akkor már biztos. Egyszerűbb, ha mértek egy benz. nyomást, egyszerűbb,gyorsabb,akár egy levegőnyomás mérővel is megoldhatod.én is azzal mértem.
Benzines ritkán dobja így el magát, tuti valami üzemanyag rendszer lesz. Rá is kéne dugni valamit, hátha beírt valami hibát.

anubisz Elküldve: 2014-02-06 17:39 hidegen rángat....

Amúgy,meg ha rám hallgatsz, szépen felhívod ezeket, és elviszed oda. http://www.injektor.hu/
Itt még minden kocsit megcsináltak, ne számíts 3000ft költségre, de inkább,mint hogy 200 ezret költs a kocsira,mert kicserélnek minden alkatrészt rajta.
Én is jártam már itt,de kedden is vittünk oda egy 320d, úgy,hogy már megjárt 3 szervízt, 1 hónapja állt már, mindenki csak hápogott, kicseréltek rajta,fűt,fát, úgy lett elvíve mentővel, hogy akkor csavarozgatták vissza a szívósort. Nekiálltak egyből,hárman, 10 kor, este 7 kor már kész volt!! Előtte 1 hónapig minden BMW szerelő csak a tökét törölgette bele, kicseréltek AC, izzittók,Motor vezérlő kompúter, 2 főteng jeladó,meg egy valag szar, a kocsi még mindig nem indult. Csak autómentőre elment vagy 80 ropi. Szana szét baszta minden szerelő, volt aki a váltót is leszedte, valami jeladó miatt!!
itt 120 ba került, este már kész volt. Nem kapott elég áramot a vezérlő egység,el volt égve egy csatlakozás, így nem is tudott megfelelően dolgozni a vez. elektronika.Ki kellett mérni vagy 100 vezetéket. Sose találták volna meg a hibát,kicserélték a fél kocsit, még egy másik kompútert is vetettek,és újra írták. Itt megcsinálták egyből.
Kocsi nem az enyém volt, egy ismerősé.

anubisz Elküldve: 2014-02-06 16:56 hidegen rángat....

Zoli330i írta: Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!


Vez.tengely jeladó hiba nem igen produkál ilyen hibát,nálam már mind a kettő volt cserélve, és nekem is 330 van. Egyszerűen leáll a motor menet közben, vagy ha elindulsz akkor. Általában be is írja mint hibát. Ha megáll,és indítasz utána minden jó, aztán megint leáll,össze vissza,mikor tetszik neki, nekem volt hogy kanyarodás közben állt le, majdnem patkáztam,mert elment a szervó,minden.
Főtengely jeladó hibát meg belinkeltem már 100x a videót hogy lehet ellenőrizni.

YouTube videó
Nézzétek meg,hogy jó e a kartergáz szellőztető szelep,az szokott ilyen hibákat generálni, ha rossz a vakuum a motorba,próbálja is minden szerelő cseréltetni ilyenkor, mert minden ilyet arra fognak, főleg ha össze vissza produkál égés kimaradást. Az AC is ellenőrizzétek, mert ez tuti nem trafó,meg gyújtás hiba lesz.
Lehet,hogy nagy gázra nem kap elég benzint, de lehet fojtószelep hiba is, nekem is volt már cserélve, fojtószelepet is ellenőrizzétek, ha szarúl működik leáll a kocsi, elszáll az alapjárat meg ilyenek, mert érdekes, hogy pont erős gázadásra reagál rosszul, valami ilyen helyen lesz a hiba,lehet rosszul nyit a szelep.

anubisz Elküldve: 2014-02-04 18:06 hidegen rángat....

szotakdavid írta:
Zoli330i írta: Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!


Vezérműtengely és főtengelyjeladó mondjuk?


Trafót véletlen se cserélték fel 2,3 napra,azonnal csere. A régi nóta, kuncsaft sír, kocsi nem jó, ha nem tetszik mehet a sóhivatalba. Erről írtam a múltkor, a szerelők 50 % csak a gyertya,és trafót ismer a kocsiba, ha nem megy.
Lehet még keresgélni:
http://engine-codes.com/p1347_bmw.html

anubisz Elküldve: 2014-02-04 18:01 Mi lehet a baj?

imre8 írta: Sziasztok ! Adott egy e46 2.2-es 170 lovas 2001 touring (automata)

Lenne 1 kérdésem.

Az hogy hidegben reggel mikor indítok pöcröfre beindul de azonnal le is áll. Csak 3-4 indításra indul be, hogy ne is áljon le akkor is nyomom kell neki a gázt.

Remélem valaki tudja mi lehet a baja.

Válaszokat előre is köszönöm !!!



Első körben az AC ellenőrizni, ha szarakodik, nem tartja meg a nyomást, reggelre szinte nulla lesz a rendszerbe, és indítás után nem folyamatos az üz,any. szállítás.
Aztán ha nem ez,lehet molyolni tovább. Persze biztos lesz egy okos szerelő aki kicserél 70 jeladót, meg 20 gyertyát, trafót, mire mérne egy benzin nyomást. Ez az üzlet. Nekem is így csinált a kocsi, az AC volt.
Ne tévesszen meg ha gyújtásra 3 bár lesz egyből, nekem is megvolt, de mégse volt jó az AC 3 óra alatt 1,5 bárt ejtett vissza, reggelre az nulla lesz.

anubisz Elküldve: 2014-02-04 17:54 Mi lehet a baj?

attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.

anubisz Elküldve: 2014-02-03 19:23 Mi lehet a baj?

Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Az szívás, mert ha valami trafó gond van,egybe kell cserélni. Azt akartam csak,nehogy egyből cseréltesd, előbb cserélgessétek fel, de így nem lehet megoldani. Sajnos akkor az lesz az első,hogy azt cserélni kell valszinü. Kompressziót méresd meg minden hengerben, nem lehet nagy eltérés köztük, nehogy abban a hengerben szar legyen, akkor meg úgy is ki kell szedni a gyertyákat,így azt is látjátok, hogy jók e. Ha szerencséd vagy ennyivel megúszod.

anubisz Elküldve: 2014-02-03 19:08 Mi lehet a baj?

Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?

anubisz Elküldve: 2014-02-02 23:20 Társalgó

Robi1201 írta: Sajna meg mindig nem oldodott meg a problemam volt megint diagon semmit nem mutatott.De ma megneztem az uzemanyag szurot a hatso ules alatt es elegge furan jar lehetseg o a ludas a rangatas miatt?


"Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne."


szomorúsággal tölt el, hogy ezt már kibeszéltük, de semmit nem értettél meg belőle. Akkor csak diagoljátok tovább huszadjára is. Az majd biztos kimutatja, ha rossz valami az üzemanyag ellátásban.

anubisz Elküldve: 2014-02-02 21:57 Futómû és hibái

attila88 írta:
nickname írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy sikeresen megpadkáztam a jobb első lemezfelnimet egy megcsúszás alkalmával és elég szépen meggyűrődött emiatt 100km/h-nál kicsit ráz a kormány de latta fölötte nem. Mi a véleményetek azonnali csere vagy még ki lehet vele húzni a nyári kerekek felszereléséig? Nem teszi tönkre a futóművet vagy a gumit esetleg?


Komolyan nem hiszem el hogy ilyen kérdést tesztek fel.

IGEN el kell vinni gumishoz aki rendbe teszi, vagy megvárod a tavaszt hátha szétrázza addig a futóművet.



csak nem szívesen ad ki az ember 30ezret egy lemezfelnire de hát nem lesz más választásom


Egy normális felni javító simán helyre melegíti, aztán hátra kel rakni, ha nem lesz 100% legalább kormányon nem érezni. Ha nagyot kapott inkább vegyél egy használtat, van egy rakat a neten, nem kell már költeni erre,aztán lehet mégse lesz jó, és csak kidobott pénz.

anubisz Elküldve: 2014-02-02 21:44 Társalgó

[quote="hancurozo"]
anubisz írta: Érdemes megnézni, test kamerával nagyon durva.

YouTube videó

Nagyon jó felvétel.

Érdemes megnézni a "Chip tuning" hozzászólásokat is. Egyiptom sehol nincs a piramisaival, ahhoz ami ott van.


Egyiptom

anubisz Elküldve: 2014-02-02 16:24 Társalgó

Érdemes megnézni, test kamerával nagyon durva.

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2014-02-02 00:27 Autóvásárlás

Alien vs Predator