ateszka86 fórum hozzászólásai

ateszka86 Elküldve: 2013-01-15 21:56 angel eye

jons írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Érdekelne, hogy szerintetek melyik éri meg jobban? (itt főleg a külső jegyekre gondolok és nem az árra)

Angel Eyes karika, vagy pedig ez a komplett AE.
A lámpa jobban vonz. Van benne magasságállító motor, az fontos nekem.
Beszerelése nagyon bonyolult?

Köszöntem!!


http://www.ebay.com/itm/BMW-An...mp;vxp=mtr
10k-ból itt van.
A lámpa azért vonz jobban, mert annak kiszerelése, beszerelése egyszerűbbnek tűnik. Szinte adja magát. De ilyen a karika is, csak egyelőre nem úgy látszik neked szerintem.
Maga a lámpa szétszedése, angel eye beszerelés esetén sem egy nagy ördöngősség. Van sok video a youtubon a komplett műveletről.
Itt a fórumon is sokunk csinálta már kérhetsz tanácsot szivesen segítünk.


SMD LED vegyél...brutálisan pirit nappal is látszik rendesen...en a 4 karikát 12ezerért vettem és egyszerű a beszerelése is....most ugy lett kötve hogy zárás nyitásra is felkapcsol...szuper...

ateszka86 Elküldve: 2013-01-15 14:59 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



megírom ide.
egy ilyen kábelre elsz szükséged, ára olyan 6500Ft




ebben benne van a multipad átvezető kábel is? avgy még az is kell? vagy az már nem kell?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-15 13:19 Multikormány beszerelése utólag...

sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-14 23:47 Üzemanyag fogyasztás

nekem óra szerint kb. 600km, hegyet is másztam 4,7L

ateszka86 Elküldve: 2013-01-13 16:17 elektromos ablakemelõ_

[quote="Pistamann"][quote="hil"][quote="ateszka86"][quote="anubisz"]
ateszka86 írta:
jons írta:
ateszka86 írta: hello hello! Közhírré tétetik egy újabb probléma csak elől elektromos az ablakemelőm...és az a problem,hogy lemenni szépen lemegy ,fel kb 6-8 cm-t azt is vánszorogva, utanna csak ugy megy tovább,ha kézzel segítem... m lehet a baj és mivel orvosolható és bontóbol be lehet e szerezni és kb milyen áron mozognak? köszi szépen a segítséget


Szia!
Lehet,hogy nincs igazam, de a műanyag csúszka szokott megpusztulni benne, amikor ilyen hibajelenség van. A csúszkát itt lehet kapni: http://www.ablakemelokjavitasa.hu/, amennyiben akarod, akkor be is szerelik. Talán olcsóbb mint a bontott, meg mi van akkor, ha a bontottban is hamarosan tönkremegy ugyanez az alkatrész.



Szia. Én is cseréltem mind a két oldalon, nagy szopás a görgöket külön cseréltetni, ezért azt ajánlom hogy bármelyik BMW bótba bemenve vegyél komplett csúszkát sínnel. A német verzió is csak 15 pénz / oldal.

Még mielőtt a MOTOR bekrepál, mert az jóval drágább




erre gondolsz?
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx

ateszka86 Elküldve: 2013-01-13 11:17 elektromos ablakemelõ_

anubisz írta:
ateszka86 írta:
jons írta:
ateszka86 írta: hello hello! Közhírré tétetik egy újabb probléma csak elől elektromos az ablakemelőm...és az a problem,hogy lemenni szépen lemegy ,fel kb 6-8 cm-t azt is vánszorogva, utanna csak ugy megy tovább,ha kézzel segítem... m lehet a baj és mivel orvosolható és bontóbol be lehet e szerezni és kb milyen áron mozognak? köszi szépen a segítséget


Csak nem a jobb oldal?

Minden esetre ez szerkezet cserével viszonylag egyszerűen orvosolható, bontóból veszel egyet, beteszed és örülsz. Ha tovább erőlteted úgy jársz, mint én, hogy majd majd majd, aztán egyszer csak nem akart felmenni többet. Kézzel kellett valahogy be erőltetni. A bowden ment szana-széjjel. Kasza Imitől kértem egy lepróbált friss darabot.


mind a két oldal



Mind a 2 oladalon egyszerre romlott el ugyan úgy? akkor lehet nem a szerkezetre tippelnék, de biztos tévedek.


előbb a bal volt , most, pontosan tegnap óta a jobb is

ateszka86 Elküldve: 2013-01-13 10:34 elektromos ablakemelõ_

jons írta:
ateszka86 írta: hello hello! Közhírré tétetik egy újabb probléma csak elől elektromos az ablakemelőm...és az a problem,hogy lemenni szépen lemegy ,fel kb 6-8 cm-t azt is vánszorogva, utanna csak ugy megy tovább,ha kézzel segítem... m lehet a baj és mivel orvosolható és bontóbol be lehet e szerezni és kb milyen áron mozognak? köszi szépen a segítséget


Csak nem a jobb oldal?

Minden esetre ez szerkezet cserével viszonylag egyszerűen orvosolható, bontóból veszel egyet, beteszed és örülsz. Ha tovább erőlteted úgy jársz, mint én, hogy majd majd majd, aztán egyszer csak nem akart felmenni többet. Kézzel kellett valahogy be erőltetni. A bowden ment szana-széjjel. Kasza Imitől kértem egy lepróbált friss darabot.


mind a két oldal

ateszka86 Elküldve: 2013-01-13 00:01 elektromos ablakemelõ_

hello hello! Közhírré tétetik egy újabb probléma csak elől elektromos az ablakemelőm...és az a problem,hogy lemenni szépen lemegy ,fel kb 6-8 cm-t azt is vánszorogva, utanna csak ugy megy tovább,ha kézzel segítem... m lehet a baj és mivel orvosolható és bontóbol be lehet e szerezni és kb milyen áron mozognak? köszi szépen a segítséget

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 21:06 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

akkor mit csinaljak? vajon ki tudja megcsinalni normálisan?


én azt mondom, a gyári szerint kellene bekötni, ha nem jó, akkor kérni kölcsön egy fejet, mert lehet a fejegység rossz. szerintem Hantos Ricsi tud segíteni. pontosan nem tudom, de a mobilgumi.hu weboldal tán az övé, de lehet másé, de akkor is tud segíteni.

holnap elviszem egy autovillamossagishoz,meglatom mit mond max visszaköttem az eredeti állásba és kész

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 19:52 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

akkor mit csinaljak? vajon ki tudja megcsinalni normálisan?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 19:48 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 19:36 gyári cd-és rádió

hellooo, megint problémával jelentkezem szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-10 15:02 Heeelp...!

sziasztok! a légkondi konzol alatti rekeszt,hogy tudom kiszedni? próbáltam de nem nem jött ki sehogy se a kesztyűtartóból oda akrom elvezetni az ipod kábelt.

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 14:34 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt


ezt írtam én is... csak azért van amelyik, nem fogyaszt ennyit...

az a rossz amelyik nem fogyaszt ennyit

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 14:17 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt