bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:10 Valaki segítsen

Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


Jól el vagy tévedve...



A szokásos egyszerű válasz Miért vagyok eltévedve? Magyarázd el légyszíves! Nekem nem fűt egyfolytában,és nem is kapcsol be magától 3 fok alatt,csak ha én manuálisan bekapcsolom!


KL15 -öt kap mindkét oldali tükörfűtés, tehát ha rajta van a gyújtás mindig fűt, külső hőmérséklettől függetlenül.

Kivétel a 2004 valahanyadik hó utáni LIN buszos kocsik, azok már az esőszenzor és a külső hőmérő jelét is feldolgozzák, és PWM-mel vezérlik a tükröket.




bmw320d4 Elküldve: 2012-01-03 23:41 Valaki segítsen

Bero írta:
Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


Jól el vagy tévedve...

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-02 22:42 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta:
RePTaiL írta: Isteni szerencse, hogy megint 12 forinttal drágul az üzemanyag! Lassan tényleg elérjük az 500 Ft-os gázolaj árat


Rohadjon el élve OV!



tüntetés az opera előtt. több mint 10.000 ember:

Idézet: Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője szerint [..] míg a nemzeti ügyek kormánya az emberek felhatalmazása alapján kijavítja a Gyurcsány-korszak hibáit, addig az "országot tönkretevő gyurcsányi gyűlöletkeltők" rendetlenséget, káoszt csinálnak


a megjelent emberek mind huligánok, mert amúgy elégedettség van az országban.


Hülye ribanc...

Ja, tudtátok, hogy tilos baloldali híreket mondani a TV-ben? Jó, mi?

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-02 22:09 Társalgó

RePTaiL írta: Isteni szerencse, hogy megint 12 forinttal drágul az üzemanyag! Lassan tényleg elérjük az 500 Ft-os gázolaj árat


Rohadjon el élve OV!

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-02 22:08 E46 320d kombi porlasztócsúcs

harmas írta:
tarkanyif írta: Jól értem?!
Ha kiveszem a porlasztóim és elviszem beméretni, esetleg valamelyiket még felújítani is kell, akkor már nem elég simán visszatennem, hanem programozni is kell!!!




Évjáratból ítélve 136 lovas vagy. Azt szerintem nem kell programozni. Csak az egyik jeladós a négyből.
Amire gondolhatsz felprogramozás az a CR-nél jáccik'


VP-s motornál nincs IMA kód, viszont porlasztócsere / felújítás után törölni kell az adagolótérképet és az összes mengeadaptációt a motorvezérlőből.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-01 23:21 Autóvásárlás

Olivier1982 írta: Kosz szepen a valaszt!
Nyilvan nem szakszerviz lesz minden kis dolognal. Egyebkent en meg mar ha fizetnenek sem mennek haza Kinek a pap, kinek a...
JANI77, a kerdesedre a valasz 2007. marcius 15-e ota elek itt
De miert is mondtam ezt? Atlag ara ennek az utonak 3000-3500! En keresek havi 1300-1500.. akkor mirol beszelunk?



250-300 hetente az albérlet (egy normális!), egy day travelcard 6,60, sonkás szendvics a Costa-ban 5,20 , english breakfast + tea + toast egy húszas...


bmw320d4 Elküldve: 2011-12-31 18:41 Társalgó

YELLOW írta: "A tájon nincs hópaplan, asztalomon, sült kappan,
de bor meg kalács se nagyon, Orbánt üssétek agyon!
Kívánok minden jót és szépet, FIDESZ mentes boldog új évet!"


3,5 év alatt ez az első értelmes hozzászólásod!

Nyomtam lájkot is..



bmw320d4 Elküldve: 2011-12-31 18:02 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Miki: mindenki azt beszéli ha ültetve van, akkor rövidebb kutyacsont kell.


Csak éppen azt se tudják, hogy mit miért csinálnak...

Nem ér bele semmibe a függőleges stab, akkor meg miért kell rövidebbre cserélni?
- A stabilizátoron csak akkor ébred erő ha valamelyik oldala elmozdul, - ha mindkét oldal ugyanolyan mértékben mozdul el, nem történik az égviágon semmi.

Az ETK meg sem kérdezi, hogy milyen futómű van a kocsi alatt, ha függstabot keresel, mellesleg mindegyik E46 a 6 780 847-essel van szerelve, még az M3 is..

Felőlem cserélheted akár a hátsó szélvédőt is az ültetés miatt, a "mindenki"-k meg hülyeségeket beszélnek.



bmw320d4 Elküldve: 2011-12-31 16:31 Futómû és hibái

YELLOW írta: amúgy is igencsak rövidebb stabrúd kellene nekem az ültetés miatt.


Elmagyarázhatnád, hogy miért kell.

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-29 01:44 Valaki segítsen

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Ne má.Beteszed a sütőbe.Festettem már ilyen festékkel,azt is kellett égetni,a sütőbe raktam,beállítottam a hőfokot és kész. Lehet van olyan festék is,amit nem kel égetni.Féknyereg befér.
Az én festékemet kellett volna égetni,de lehet van amit nem kell.


Fincsi lehet utána a DOT4-es meggyes pite, vagy a karbon gőzös csirke.



Nem hagytam szellőzni,utána beraktam a csirkét,meg a pitét. Az se mindegy,hogy jön ide a fékolaj,meg a karbon. Lehet arrafelé a fémtiszta azt jelenti,hogy lucsog a fékolajtól.


A festék és a hígitó párolog, fékolaj meg szokott lenni minden munkahengerben. Vagy te szétszeded a féknyerget és kimosod alkohollal?

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-29 00:22 Valaki segítsen

anubisz írta:
Ne má.Beteszed a sütőbe.Festettem már ilyen festékkel,azt is kellett égetni,a sütőbe raktam,beállítottam a hőfokot és kész. Lehet van olyan festék is,amit nem kel égetni.Féknyereg befér.
Az én festékemet kellett volna égetni,de lehet van amit nem kell.


Fincsi lehet utána a DOT4-es meggyes pite, vagy a karbon gőzös csirke.

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-29 00:14 Társalgó

kempelen írta: Évenként változott a cikkszáma.

Ami négyes, azon van egy 'HIGH' felirat.

A kettesen pedig egy 'LOW'.


Ne lepődj meg nagyon, ha találkozol egy négyablakos LOW modullal, vagy egy kétablakos HIGH-al..

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-29 00:00 Újítások

Robinson írta: Mostmár megyeget a gép, szerintem Ti is észreveszitek, hogy mennyivel gyorsabb az oldal
A mai napon (illetve most éjszaka) még lehet egy-két kimaradás, de már alapvetően megvagyunk az új szerver beüzemelésével


ZSÍR! How much is the ócska szerver?

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-20 21:50 kettõstömegü lendkerék

JANI77 írta: Sziasztok! Akkor most tök egyszerű szavakkal /úgy,hogy egy egyszerű "vendéglátós -agy" is megértse..../ hogyan lehet egyszerű szavakkal leírni azt,ha egy kettős tömegű megérett a cserére...mik a jelek?? hogyan viselkedik az autó??leállításkor lehet érezni valamit??mit?? mert ugy néz ki a bakok rendben vannak és tényleg igaz ,ha benyomott kuplunggal állítom le akkor nincs ilyen koppanó,zörrenő hangja...de ez a hang csak leállításkor...de még egyszer leírom menet közben semmi gond,nem csúszik a kuplung,nem zörög semmi....csak leállításkor.... :S


Észre fogod venni és teljesen biztos leszel benne, hogy cserélni kell...

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-18 01:04 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Rég írtam Megjött az ablakmosóm mindennel együtt,bajuszléc,spriccni stb. A kérdésem a következő lenne,a bajuszléc és van benne ugye spricc része és azon van egy cső,ami miatt nem tudom berakni a lécbe. Hogy szedjem szét? Le kéne festeni de elég masszívan kapcsolódik a csőhöz Esetleg valaki le tudja írni,mit hova kell bevezetékelnem,hogy működjön? Kasza adott hozzá minden mechanikus dolgot,csak az elektronikai részét nem vágom! Aki tud segítsen,köszi


Gondolom a fényszórómosód érkezett meg és azt szeretnéd beépíteni... (Hülyén nézne ki a géptetőn két spricni bajusszal, és nem is hiszem, hogy opciós dolog volt a gyártás során az ablakmosó)

A "spricc" részt le kell húzni a csőről (bátran), az elektromos részt azért felesleges bővebben kifejteni, mert úgyis fel kell kódolni, hogy működjön.