csatis1 fórum hozzászólásai

csatis1 Elküldve: 2010-10-12 16:29 Salgótarjáni találkozó

YELLOW írta: milyen porfészek???

háá ottan lakik a Gáspár művészúr...


Hát nem költözött még el?

bmwszabi: Grat a banzájhoz, az a lényeg, hogy mindenki jól érezze magát!

csatis1 Elküldve: 2010-10-12 16:25 BMW Classic

laleeboy írta: Hali

Arról a V16-os 7+-os ról van egy 2-3 oldalas újságcikkem pdf-ben ha valakit érdekel szívesen feltöltöm ha megmondja valaki hogy hova és hogyan tudom feltölteni

Üdv

laleeboy


Töltsd fel a data.hu-ra és szúrj be egy linket hozzá ide a fórumba!

csatis1 Elküldve: 2010-10-12 15:46 Vicces :)

davech írta:

Az igazi tuning!


Szerintem csak egy kémfotó a Halálfutam 2 forgatásáról...

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 18:24 Vicces :)

K_Gergo írta:


csatis1 Elküldve: 2010-10-11 16:07 Autóvásárlás

zoltan írta:
csatis1 írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Olyat kérdeznék, hogy sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból???

Köszi


Nekem is van rajta jópár, de inkább nem akartam bántani az általad ecsetelt hezitálás miatt. De aztán jött a jégeső...
(És még mindig nem csináltattam meg)


Királyság!!!
Amúgy mi a terv? Jégvert marad vagy ...?


Egyelőre biztosan, más dolgok pillanatnyilag fontosabbak... Majd jövőre (vagy azután)!

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 16:05 M52B20

laleeboy írta:
csatis1 írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy


Nézd meg az olajszinted! Szerintem elérte az alsó határt. Nálam legalábbis akkor jelzett be így.



Néztem középen van (min és max között)


Akkor az is lehet, hogy csak a jeladód ment tönkre.

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 15:25 Autóvásárlás

zoltan írta: Sziasztok!

Olyat kérdeznék, hogy sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból???

Köszi


Nekem is van rajta jópár, de inkább nem akartam bántani az általad ecsetelt hezitálás miatt. De aztán jött a jégeső...
(És még mindig nem csináltattam meg)

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 15:05 M52B20

laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy


Nézd meg az olajszinted! Szerintem elérte az alsó határt. Nálam legalábbis akkor jelzett be így.

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 08:12 E36 325 TDS touring

laleeboy írta: Üdv nindenki

Valami infóra lenne szükségem ezzel a kocsival kapcsolatban

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4066371

A képek alapján jól néz ki de jó lenne ha valaki élőben is látná esetleg készítene képeket és nem kellene nekem 600 km-t autózni hogy megnézzem

Egy békéscsabai kereskedésben található

Előre is kösz minden segítséget

laleeboy


Egy helyre elég beírni...

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 08:11 e36 vásárlás

laleeboy írta: Üdv nindenki

Valami infóra lenne szükségem ezzel a kocsival kapcsolatban

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4066371

A képek alapján jól néz ki de jó lenne ha valaki élőben is látná esetleg készítene képeket és nem kellene nekem 600 km-t autózni hogy megnézzem

Egy békéscsabai kereskedésben található

Előre is kösz minden segítséget

laleeboy


Egy helyre elég beírni...

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 08:09 Autóvásárlás

laleeboy írta: Üdv nindenki

Valami infóra lenne szükségem ezzel a kocsival kapcsolatban

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4066371

A képek alapján jól néz ki de jó lenne ha valaki élőben is látná esetleg készítene képeket és nem kellene nekem 600 km-t autózni hogy megnézzem

Egy békéscsabai kereskedésben található

Előre is kösz minden segítséget

laleeboy


Hát nincs jó hírem. A tapasztalatom az autodual-lal, hogy lesz@rják a vásárló fejét. Anno én is nézegettem ott kocsit, sőt bratyómmal is voltam ott párszor, és soha nem adtak ki használható infót a szemlélni kívánt járgányról (már amikor foglalkozott veled egyáltalán valaki). Utoljára az történt, hogy 1 órát vártunk arra a valakire, aki "majd megmutatja a kocsit", többször szóltunk is hogy még senki se jött, aztán beleuntunk a várakozásba és inkább leléptünk. Azóta se voltam!
Én személy szerint nem csípem az ilyet és bizalmatlanságot kelt bennem.
Röviden: nem ajánlom azt a kereskedést!
Az pedig, hogy 600km-t utazz...

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 06:52 Karbonozás

Woockie írta: Azert megnyugtato, h nem csak nekem jutott ez eszembe a carbon cuccok aranak lattan, a festett gagyi meg nem kell... Aztan kb. itt meg is alltam, miutan lattam, mennyire macera melo, kicsit sok lenne a tanulopenz nekem, amilyen bena vagyok.


Én is örülök, hogy másnak is eszébe jutott, és hidd el menet közben sokat lehet tanulni. A lelkesedésem még megvan, majd az is kiderül megmarad-e...

csatis1 Elküldve: 2010-10-11 06:45 Karbonozás

hil írta:
csatis1 írta:

- A kompresszor és a festékszóró a vágáshoz és a lakkozáshoz kell.
- Egyébként amire te gondolsz, az az üvegszálas szövet. Ahhoz tényleg jó a poliészter gyanta. Viszont annak az a legnagyobb baja, hogy az edzője rendkívül gyors. Nincs idő felkenni a gyantát, és eligazítani a szövetet. A jó munkához viszont idő kell. Abban igazad van, hogy sokkal olcsóbb és annyiba is kerül, amit írtál, de a célnak sajnos nem felel meg. A karbonhoz epoxi gyantára van szükség (Az epoxinak kb 6.000,- Ft kilója edzővel), ahhoz van olyan edző, aminek 25 perc a gél ideje. Ez idő alatt sokkal jobban tud még terülni is, mint a poliészter.
- A karbonnál igenis van munka a gyantázás után. Csiszolás, mielőtt felviszed a következő réteg gyantát. Ezt addig kell csinálni, amíg teljesen sima lesz a felület (2-3 réteg elég). Aztán vízpapír és rá a lakk és vége.



Szerintem a carbon szövetet is lehet polyészter gyanntával támogatni. Mellesleg ha veszel üvegpaplant, polygyantát, hozzá szinezőt, akkor majdnem azt a hatást tudod elérni. Az üveg paplannak a struktúrája pont olyan, mint a carboné, csak a szilárdsága kissebb, ami ebben az esetben nem számít. Ezért drága a carbon paplan. A Polygyanta fazékideje (nem gél ideje) 10-15 perc az edző mennyiség és a hőmérséklettől függöen. Szerintem annak elégnek kell lenni mindenre. Sokat csináltam, ez soha nem volt gond. Ha kezdő vagy ebben, akkor viszont gyakorlásra, tanuló pémzezésre olcsóbb a polygyanta+szinező+ üvegpaplan összeállítás. És azt utólag nem is kell festeni.



Látom Te már rutinos vagy az üveges-gyantás dologban, és köszi a jótanácsot és helyesbítést. De biztosan Te is tudod, hogy a majdnem olyan, az nem is igazából olyan! Az üvegpaplan tényleg hasonlít a karbonra, de ahogy említetted azt még színezni is kell, és a végén mégse lesz karbon! Még ha majdnem úgy is néz ki...

Szóval maradok az eredeti verziónál. Már említettem, hogy a telet úgyis ennek szánom.

csatis1 Elküldve: 2010-10-10 16:05 Karbonozás

hil írta:
csatis1 írta:
Dog írta: Az induló szett mennyit kóstált? Na meg hol szerezhetö be, hátha más is kedvet kapna......


A karbonszövetnek kb. 10.000,- négyzetmétere, a neten lehet találni belőle, én is ott kutattam fel (Noviától rendeltem - lehet van olcsóbb is, majd idővel az is kiderül). A gyanta az edzővel, kb 3kg kell a négyzetméter szövethez olyan 20.000,- Ft. Plusz a lakk erről még árat sem tudok, mert egyelőre ismerős vállalta grátisz.

Az egyéb kiegészítőket nem is számolom: kompri, festékszóró, ecsetek, csiszolópapírok, vágóeszközök: pneumatikus kézi, tapétázókés, olló stb...

A kompresszor, festékszóró minek hozzá? A gyantázást úgy szokás csinálni, hogyha leveszed a darabot, akkor már nem kell semmit sem tenni vele. Szinezést pedig aanyagában.
Itt lehet kapni különféle gyantát, van sokkal olcsóbb is (pl:polyéster gyantaa), kb 2000 Ft/kg edzővel. A karbon szövet valóban nagyon drága
http://www.alvin-plast.hu/
A magam véleménye: karbon= pfuj



- A kompresszor és a festékszóró a vágáshoz és a lakkozáshoz kell.
- Egyébként amire te gondolsz, az az üvegszálas szövet. Ahhoz tényleg jó a poliészter gyanta. Viszont annak az a legnagyobb baja, hogy az edzője rendkívül gyors. Nincs idő felkenni a gyantát, és eligazítani a szövetet. A jó munkához viszont idő kell. Abban igazad van, hogy sokkal olcsóbb és annyiba is kerül, amit írtál, de a célnak sajnos nem felel meg. A karbonhoz epoxi gyantára van szükség (Az epoxinak kb 6.000,- Ft kilója edzővel), ahhoz van olyan edző, aminek 25 perc a gél ideje. Ez idő alatt sokkal jobban tud még terülni is, mint a poliészter.
- A karbonnál igenis van munka a gyantázás után. Csiszolás, mielőtt felviszed a következő réteg gyantát. Ezt addig kell csinálni, amíg teljesen sima lesz a felület (2-3 réteg elég). Aztán vízpapír és rá a lakk és vége.

Mivel még az elején vagyok, a "tanulópénzt" meg kell fizetni! Jópár alkatrészt be kell még vonnom, hogy meglegyen a kellő rutin, és akkor már nem lesz különösebben drága egy-egy alkatrész. A célom az lenne, hogy minőségi karbont tudjak készíteni a "márkás" cuccoknál lényegesen olcsóbban. Addig még egy kis idő - és pénz...

csatis1 Elküldve: 2010-10-10 14:06 Karbonozás

Dog írta: Az induló szett mennyit kóstált? Na meg hol szerezhetö be, hátha más is kedvet kapna......


A karbonszövetnek kb. 10.000,- négyzetmétere, a neten lehet találni belőle, én is ott kutattam fel (Noviától rendeltem - lehet van olcsóbb is, majd idővel az is kiderül). A gyanta az edzővel, kb 3kg kell a négyzetméter szövethez olyan 20.000,- Ft. Plusz a lakk erről még árat sem tudok, mert egyelőre ismerős vállalta grátisz.

Az egyéb kiegészítőket nem is számolom: kompri, festékszóró, ecsetek, csiszolópapírok, vágóeszközök: pneumatikus kézi, tapétázókés, olló stb...