csatis1 fórum hozzászólásai

csatis1 Elküldve: 2011-04-21 10:09 Autóvásárlás

Coyote írta: (érthetetlen: valaki nem hagyja benne a tartót de minden mást igen?).


Én is úgy vettem a kocsit, hogy volt benne Nokia 6210 kihangosító. Hát ebbe nem passzolt a krumplitelefonom, aminek ráadásul megvolt a saját tartója. Lecserélni meg nem akartam (ha már lépek, előre lépek, nem hátra). Szétbontani nem akartam a kocsi belsejét, maradt az oldalvágó! Mikrofon, hangszóró, telefontartó le! Az a pár plusz kábel ami bent maradt nem kér enni, nem zavar, és gyorsulási versenyre se készülök, hogy a súlycsökkenéssel javítsak 0,000000000001s-t.

csatis1 Elküldve: 2011-04-16 07:51 Carstyling.hu Show 'n Shine Tour 2011

Hori írta: A tavalyit megnyertem, a Wheels-t is és a komplett 9fordulós show&shine tourt is,
az idein nem indulok aki részt vesz rajta annak sok sikert


Hogyhogy nem indulsz? Pedig alakítottál is rajta tavaly óta rendesen!
Átnyergelsz a bíráskodásra?

csatis1 Elküldve: 2011-04-15 12:29 Carstyling.hu Show 'n Shine Tour 2011

Aktuell

Következő forduló: Wheels
Időpont, helyszín: Szezonnyitó Drift GP, 2011. április 17. Tököl
Nevezés: 10:00 - 15:00
Zsűrizési szempontok: Különdíjakért: az autó felnijének egyedisége, minősége, mérete, a hozzá tartozó átalakítások - futómű, ültetés, esetleg sárvédősz szélesítés - komolyságaaz ültetés/futómű komolysága, valamint mindezek harmonizálása az autó karakterével, és a többi átalakítással.

TOP 10 kupákért: általános zsűrizési szempontjaink - lásd lejjebb

Az éves pontverseny nyereményei (több szponzorunkkal még jelenlegi s folynak az egyeztetések, a végleges infókért nézz vissza később):
1. helyezett:
Komplett állítható Supersport futómű garnitúra autódhoz, a BG Tuning Co. felajánlásában

2. helyezett:
Vásárlási utalvány 50.000 Ft értékben

3. helyezett:
Vásárlási utalvány 30.000 Ft értékben

A verseny résztvevői továbbá az egyes fordulókon támogatóink vásárlási utalványait, energiaitalt, valamint egyéb ajándékokat kapnak a pontok és a kupák mellé!

Hogy hogyan nyerheted mindezt meg? A szabályokat lásd lejjebb!

Versenykiírás és szabályok

Csapatunk a 2011-os versenyszezonra ismét egy többfordulós autó-szépségversenyt szervez a hazai autótunerek számára. A verseny 6 fordulójára a Drift GP, a GYMKHANA versenyek, valamint a Gyorsulási Futamok egyes helyszínein kerül sor. Az optikai megmérettetés a több éves tapasztalatok alapján a tavalyi évhez hasonló, összetett zsűrizéssel fog folyni. Célunk, hogy a lehető legjobb és legigazságosabb elbírálás szerint választhassuk ki év végén 2011 legszebb autóit. További szempontunk volt, hogy minden egyes forduló egyedi és érdekes legyen, megtörve az elmúlt évek versenyeinek monotonitását.

Pontverseny és kategóriák

A pontverseny alapját az eddigiekben használt, és jól bevált BEST 10, SPECIAL 5 és TOP 1 osztályozás fogja képzeni. Az egyes fordulókon kapható kupák a következők:

10 db "BEST 10 CAR OF THE SHOW" serleg

A kupákat helyezés nélkül, a zsűri által, az adott napon általánosságban a legszebbnek ítélt 10 autó tulajdonosai kapják. Pontértéke: 1 pont

5 db "TOP OF CATEGORY" serleg

Az adott nap kategóriájában legjobban teljesítő 5 autó tulajdonosait illető díjak. Pontértéke: 2 pont

1 db "CAR OF THE SHOW" vándorserleg

Az adott nap kategóriájában legjobbnak ítélt autó díja. Pontértéke: 4 pont
A vándorserleg érdekessége, hogy versenyről-versenyre mindig az adott forduló legszebb autójának tulajdonosa birtokolja. A serleg gazdája a következő fordulóra ingyenesen jöhet be autójával, plusz egy fő kísérővel. Amennyiben valamely oknál fogva a kérdéses versenyző/autó nem tudna megjelenni a következő fordulón, a serleget egy másik nevezőnek, vagy a szervezőnek köteles átadni.

A verseny alapját a kategóriák jelentik: minden egyes forduló egy kategória jegyében fog zajlani, mely szempontjából górcső alá vesszük a helyszínen megjelent autókat, tehát minden alkalommal elsősorban más és más szempontok szerint vizsgáljuk meg a nevezőket. Az egyes kategóriák a fordulók névadói is egyben, melyek a következők:

WHEELS (felni, futómű, ültetés)

EXTERIOR (kaszni, spoilerszett, kiegészítők - külső optika)

PAINT (festés, dekoráció)

INTERIOR (belső optika, kigészítők, ülések, belső festés, bőrözés)

I.C.E. (belső installációk, HIFI, multimédia és ezek kialakítása)

ENGINE (motorikus tuning, kipufogórendszer, motortér optika)

Hogyan fog kinézni a zsűrizés: minden versenynapon, a zsűri a nevezett autók között, az adott nap kategóriája szerint legkomolyabbnak ítélt 5+1 autóját választja ki, ők kapják meg az öt TOP OF CATEGORY és a CAR OF THE SHOW serlegeket. A további megjelent autók között, általános értékelés szerint, helyezések nékül osztjuk el a TOP 10 CAR OF THE SHOW serlegeket.

A lehető legobjektívebb zsűrizés érdekében pedig minden fordulón - csapatunk mellett - a támogató partnerek képviselői is a verseny bírái lesznek.


Mi alapján értékelünk?

1. Az adott nap kategóriája szerinti 5+1 helyezett kiválasztásánál elsődleges szempontunk, hogy maguk a kérdéses átalakítások mennyire illenek az autóhoz, illetve az autón található többi átalakításhoz. További szempont az egyediség, a kérdéses átalakítások minősége és mennyisége, valamint ezek harmóniája.

Nézzünk egy példát:

A legelső, WHEELS fordulón a futómű átalakításai és elsősorban a felni szerint zsűrizzük az autókat. Szempontjaink a következők:

- Mennyire illik az adott felni magához az autóhoz, valamint az autón esett többi átalakításhoz?

- Mennyire egyedi maga a felni, mennyire egyedi az adott autótípust tekintve?

- Milyen márkájú, mekkora méretű a felni, mekkora gumival szerelték?

- Mennyire, és mivel van ültetve az autó?

- Milyen további átalakítások kapcsolódnak a futómű-átalakításhoz (állítható magasságú szett, air-ride, sárvédő-szélesítés etc)?

- Milyen állapotban vannak a felnik?



2. A 10 db TOP CAR kiválasztásánál általánosságban az összes szempont szerint történik a vizsgálat, melyek a következők:


1. Felnik/ültetés

2. Külső optika

3. Belső optika/installáció

4. Festés/dekor

5. Motortér tuning/optika/kipufogó

Az értékelés során az első 3 opciót 1-20-ig, a 4. és 5. opciót 1-10 pontig értékeljük. Ezek összegeként, a pontszámok alapján hozzuk ki a show 10 legszebb autóját.

A nagyobb súlyú kupát és a több pontot mindig az adott napi kategória 5+1 legjobban teljesítő versenyzője kapja. A kategória-kupák nem különdíjak, ezek a legszebb autók közül a napi szempont szerint legjobban teljesítő gépjárművek plusz elismerései - így egy nevező versenyenként maximum egy kupát és egy pontértéket kaphat.


Éves pontverseny

A 2006-os évhez hasonlóan idén is év végén értékes külön jutalomban részesítjük az éves pontverseny első három helyezettjét. A pontverseny állását az év folyamán ezen az oldalon követhetitek majd nyomon. Az összetett jutalmakat fent már megtekinthetted.

A pontverseny számítása a kupák pontértékei alapján történik:
4 pont - CAR OF THE SHOW serleg

2 pont - CATEGORY BEST 5 serleg

1 pont - TOP 10 CAR OF THE SHOW serleg

A fordulók menete, nevezés

A nevezők mindegyike, az első fordulón, melyen részt vesz autójával egyedi rajtszámmal ellátott matricát kap, melyet autójának bal hátsó oldalüvegére kell helyeznie. Hogy a matricát felragasztod, és egész szezonra fent hagyod, vagy csak az adott fordulókra teszed fel (pl. Cellux-szal) Te döntöd el, a lényeg, hogy őrizd meg, és a verseny során legyen meg, mivel a felesleges adminisztrációt elkerülendő egész évben ez alapján fogunk azonosítani. A megmérettetésen nevezett autók minden versenyen a Carstyling.hu standja melletti területen parkolhatnak, és tétetnek "közszemlére". A nevezés a versenyen továbbra is ingyenes, egyedüli kitétel a regisztrációhoz a 2011-es Carstyling.hu klubkártya megléte. A kártyákat természetesen minden egyes forduló helyszínén is meg lehet vásárolni.

Az adott fordulón nevezni a rendezvény kezdetétől lehetséges, hogy pontosan meddig, minden egyes forduló előtt ki fogjuk írni. A zsűrizés megkezdése után már nincs mód nevezni, kérünk mindenkit, hogy időben érkezzen, mert idén ezt szigorúan vesszük.

A fordulók tervezett helyszínei, időpontjai
04.17. Tököl - Drift GP
05.01. Taszár - Gyorsulási Futam
05.15. Tököl - Gymkhana Battle I.
06.11. Tököl - Gyorsulási Futam és Drift GP
09.11. Tököl - Gymkhana Battle II.
10.02. Tököl - Drift GP

csatis1 Elküldve: 2011-04-14 15:30 Újítások

Robinson írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Robinson!
Ha lenne időd, tudnál olyat művelni, hogy egy feladott apróhirdetést a gazdája módosíthasson is?
Úgy gondolom hasznos lenne mindenkinek aki ad fel hirdetést!
Előre is köszi!


támogatom, annyi javaslattal, hogy ha módosít rajta, akkor kerüljön a lista elejére a hírdetés. mert sokan nem néznek vissza, csak ami a főoldalon van. és egy ár módosítás sok mindent befolyásolhat, és azt jó látni...



Ha úgy lesz időm, megcsinálom


Kösziköszi...

csatis1 Elküldve: 2011-04-13 18:13 Újítások

Robinson!
Ha lenne időd, tudnál olyat művelni, hogy egy feladott apróhirdetést a gazdája módosíthasson is?
Úgy gondolom hasznos lenne mindenkinek aki ad fel hirdetést!
Előre is köszi!

csatis1 Elküldve: 2011-04-13 17:49 soltvadkert 2011

David írta:
Zotyi30d írta: Szokás szerint mi is ott leszünk


Ha minden jól megy idén is ott leszünk mi is.



Dettó!

csatis1 Elküldve: 2011-04-08 12:26 Kormánytípusok

YELLOW írta:
Metacska írta: Sziasztok!

Egy klubtagtól vettem itt egy kormányt. Egészen pontosan ilyet:


Elég nagy dilemma elé kerültem, mert tervezem a felrakását, de Bimmeres srác kicsit elbizonytalanított. Megkérdezte, hogy nekem milyen kormányom van, mert az fontos tényező lehet.
Nekem jelenleg ilyen van az autóban:


Azt mondta, hogy akkor elképzelhető, hogy nem fog felmenni, ugyanis (kb idézek): Az enyém feltételezhetően egy indítós így a csúszógyűrű a kormány oszlopon/ban van, amennyiben több indítós a jelenlegi, akkor azon kívül van, és így gond nélkül felmegy az a faceliftes kormány.

Mint laikusnak kicsit kínai az egész......Van esetleg valaki aki tud nekem segíteni. Ne kelljen szegény kulbtaggal visszapostáztatni, visszavásárlás egyebek....kellemetlen a szituáció.....



én tudom kitől vehetted...
egy biztos, hogy a régi kormányod egyindítós, hogy az új milyen? szerintem dupla indítós. azt nem tudom az új kormányhot kaptál-e légzsákot, de azok sem kompatibilisek.


Ha mindkettő kétindítós akkor össze lehet őket kötni. A kérdés az, hogy a kormányt a hozzá való légzsákkal együtt fel lehet-e tenni?

csatis1 Elküldve: 2011-04-06 20:38 Karbonozás

YELLOW írta: őőő... és annak a takarónak ott mi a szerepe? csak esztétika, vagy más is? amúgy nem is rossz


Csak esztétika. Meg hát próbálkozom.

Következik a két teleszkóp melletti "lyuk" takarása. Az alap már kész, még kell rá 1 réteg gyanta, kicsi csiszolás, lakkozás aztán mehetnek azok is a helyükre.

csatis1 Elküldve: 2011-04-06 16:53 Tempomat - utólag?

kempelen írta: Egyébként meg, ha szeretnél ilyet, akkor szerezz egy MFL kormányt és kódoltasd fel, mondjuk Mikivel, Nyíregyházán. Tuti megcsinálja neked.

Aztán élvezd és ne ülj fel azoknak akik nem ajánlják. Minden viszonyítás kérdése.

Az E38 28i-ben is tuti kevés volt az 50i-hez képest.

Az biztos, hogy nem úgy reagál, mintha 30i vagy 30d ben lenne, de annyi erő van az 16i, 18i-ben is, hogy elvigye a tempomatot. Persze az erősen kérdés milyen tempót akarunk tartani vele. Az 100%, hogy a 190-et nem tartja úgy, mint egy 30i/30d.

A fogyasztás más, biztos többet fog enni, mert minen lassulásra reagál. De a fogyasztás a többi motorral szereltnél is megmutatkozik kisebb/nagyobb mértékben.
Egyébként normál úton/normál tempóban a 16i-nek is tartania kell a tempót.

Igen, tudom hogy a legideálisabb minnél nagyobb motorba, de ez még nem ok arra, hogy azok ne élvezzék, akiknek 16i vagy 18 vagy akár 18d-jük van...



Én is amikor lehet tempomattal járok, és nagyon bejön. Elbírja a 18d is, jó találmány!

csatis1 Elküldve: 2011-04-06 16:48 Karbonozás

Végre elkészült az első pár takaró.
Igaz lehetett volna sokkal jobb is, de nem is mondtam, hogy profi vagyok :











A rögzítésen még gondolkodom, a 35Ft-os lemezcsavar megoldás nem tetszik...

csatis1 Elküldve: 2011-03-26 17:10 angel eye

martin írta:
csatis1 írta:
martin írta:
Hello, kicsit értetlen vagyok, de még mindig nem világos hogy milyen alkatrészekre van szükség.
Kell egy lámpa test amire ugye rá van csavarozva egy vezérlő( gondolom itt van a trafó is) szintezőt merre találom meg fényszóró mosót meg értem természetesen hogy kelleni fog. Azt pedig milyen úton módon tudom felkötni a rendszerre hogy mososon is?


A szintezőt az első és hátsó lengőkarokra kell felszerelni. A hozzávaló vezetéket és a csatlakozót a kit tartalmazza.
A fényszórómosó szivattyúját az ablakmosó tartályra kell felszerelni. A szivattyút, csövezést, a teleszkópot stb. szintén tartalmazza a gyári kit.

A kitekhez van szerelési leírás is:
Fényszórómosó
Automata magasságállító


Tehát akkor szükségem lesz egyszer egy fényszóró mosóra egy szintezőre és egy lámpára amire rá van csavarozva a xenon traffó és akkor ennyi meg is volnék ?
Ez a leírás az én e90-esemhez is megfelelő ?



Sajna ez konkrétan E46-hoz való, de a tiedhez is létezik.
Érdeklődj a bimmer.hu-n, én Danitól szereztem be a szintezőt, a leírásokat is tőle kaptam.

csatis1 Elküldve: 2011-03-24 18:53 Bmw-s vegyes videók

Én kedvelem a szerpentineket, de mire végignéztem, majdnem elszédültem:


YouTube videó

csatis1 Elküldve: 2011-03-24 17:58 angel eye

martin írta:
Hello, kicsit értetlen vagyok, de még mindig nem világos hogy milyen alkatrészekre van szükség.
Kell egy lámpa test amire ugye rá van csavarozva egy vezérlő( gondolom itt van a trafó is) szintezőt merre találom meg fényszóró mosót meg értem természetesen hogy kelleni fog. Azt pedig milyen úton módon tudom felkötni a rendszerre hogy mososon is?


A szintezőt az első és hátsó lengőkarokra kell felszerelni. A hozzávaló vezetéket és a csatlakozót a kit tartalmazza.
A fényszórómosó szivattyúját az ablakmosó tartályra kell felszerelni. A szivattyút, csövezést, a teleszkópot stb. szintén tartalmazza a gyári kit.

A kitekhez van szerelési leírás is:
Fényszórómosó
Automata magasságállító

csatis1 Elküldve: 2011-03-24 16:34 Autóvásárlás

Bero írta:
Norbi316 írta:




Már meg ne haragudj, de te mennyire tartod reálisnak az évi 7.386 kilométer futást?
Inrteleváns, de én nem megyek túlzottan sokat, és a 4,5 hónapja vett autóval mentem 6.500-at.
Háát, én nem gondolnám, hogy ez frankó.
Ezen kívül pedig az évjárat tekintetében ez az autó amúgy "normál" futásteljesítménnyel, itthon vagy kintről hozva mindegy is, de megáll kb. 3,7 - 4,0 millánál.

Sok sikert a vásárláshoz amúgy!!



Sajnos manapság nehezen hiszik el ha kevés kiló méter van egy autóban ami nem csoda mert sokan össze vissza tekerik az órát!Én fél év alatt tettem az autómba 2500 Km-t!


?? Nemár! akkor te naponta 15km-t se mész Nice

[/quote]

Én 3,5 éves korában vettem a kocsit 54000km-el 2008. márciusban. Most 105ekm-t mutat az óra, és valóban 51ekm-t használtam, nem tekergettem sehová. De ha el akarnám adni, tutira gyanakodnának rám... Sajnos ez van

csatis1 Elküldve: 2011-03-23 16:21 képek

Mansory BMW 7-series 2011














Dynamic design and powerful performance enhancements

The MANSORY refining programme for the BMW 7series

MANSORY Switzerland AG is one of the leading addresses when it comes to the exclusive modification of luxury cars. The company confirms this fact once again with its developments for the current BMW 7 series (model F01 and F02). It produced an entire tuning programme and makes the four-door limousine even more dynamic and unique.

The look of the MANSORY aerodynamics kit is based on vibrant elegance. The component parts of the front bumper perfectly blend in with the fitted LED daytime running lights and the new carbon radiator grill and turn the MANSORY 7 series front into a dynamic eye-catcher. The roof spoiler, the rear rim and the rear apron designed in the diffuser look also interact outstandingly. The MANSORY sports exhaust system renders an impressive growling sound. The end mufflers are made of stainless steel and the rectangular end pipes perfectly integrate into the newly designed rear section.

But MANSORY not only knows how to make an engine growl, it also provides breathtaking performance enhancements. With performance kits for the models 750i and 760 Li, MANSORY supplies the core part of the extensive tuning programme. The kits consist of an optimised engine electronics combined with a sports air filter. 360 kW / 490 hp and 720 Nm torque with the 750i as well as 470 kW / 640 hp and 920 Nm torque with the 760Li – these key figures show a significant effect on the stop watch. The optimised MANSORY 760 Li accelerates from 0 to 60 miles an hour in only 4,2 seconds and is therefore 0,4 seconds faster than its serial counterpart.

Such a performance also cries for larger wheels. Especially for the requirements of the BMW 7 series, MANSORY offers a combination for significantly improved handling and exclusive appearance. The one-part polished rims measure impressive 22 inches. The wheels are 10 inches wide and accommodate high-performance tyres measuring 265/35 at the front axle and 295/30 at the back.

A highlight of the interior design is the ergonomically re-designed sports steering wheel. Thanks to its new shape, lies significantly better in your hand and still offers all functions of the serial steering wheel. If noble or dynamic – MANSORY has the right component parts for any interior wishes. Carbon or burl wood, leather or ultra-suede. If desired, the MANSORY upholstery department can produce anything to make your heart grow faster. From personalised floor mat sets to entire leather equipments, everything is manufactured in masterly precision. Individually designed for you and fitted into your car by skilled craftsmen.

MANSORY Switzerland AG solely offers its own modifying kit and does not trade or sell entire cars.