csu2 fórum hozzászólásai

csu2 Elküldve: 2008-11-21 18:18 Road map 2009

na vegre, mukodik, magiciso-val dvd5-re faragva mar mukodik a 2009-1.

ami nem kell:

- a dvd9-es verzióhoz kell, a dual layer layerbreak-hez padding file
\DVD9 (teljes egészében lehet könyvtárastól törölni)

- tmc nyelvek (nekem az angol van a naviban beallitva igy, az maradt egyedül)
\TPD\NCCBEUFNM_EU_20081007\FRE\ (francia nyelv)
\TPD\NCCBEUFNM_EU_20081007\GER\ (német nyelv)
\TPD\NCCBEUFNM_EU_20081007\ITA\ (olasz nyelv)
\TPD\NCCBEUFNM_EU_20081007\SPA\ (spanyol nyelv)

szerkezteni kell továbbá a következõ fájlt:
\TPD\NCCBEUFNM_EU_20081007\INFO.PSC

ez egy szöveges fájl

ebben a részében kell módosítani:

igy néz ki az eredetiben:
------------------------------------
#TPD-LAN <list of space separated language codes>
TPD-LAN 2 3 4 5 6

#TPD-DEF <default language code>
TPD-DEF 2

#TPD-TIT <language code> <title>
TPD-TIT 2 Falk Travel Guide Plus
TPD-TIT 3 Falk Travel Guide Plus
TPD-TIT 4 Falk Reiseführer Plus
TPD-TIT 5 Falk Travel Guide Plus
TPD-TIT 6 Guía de Viajes Falk Plus

#Language specific content (LSC) files
#TPD-LSC <language code> <relative path><LSC filename>
TPD-LSC 2 /ENG/ENG.LSC
TPD-LSC 3 /FRE/FRE.LSC
TPD-LSC 4 /GER/GER.LSC
TPD-LSC 5 /ITA/ITA.LSC
TPD-LSC 6 /SPA/SPA.LSC
------------------------------------

TPD-LAN - nyelvi kódok
nálam igy alakult, mert csak angolt hasznalok és csak azt hagytam a dvd-n:
------------------------------------
#TPD-LAN <list of space separated language codes>
TPD-LAN 2
------------------------------------


TPD-DEF - alapertelmezett nyelv, nálam az angol:
------------------------------------
#TPD-DEF <default language code>
TPD-DEF 2
------------------------------------


TPD-TIT - nyelvenként a cim, itt is csak az angol marad:
------------------------------------
#TPD-TIT <language code> <title>
TPD-TIT 2 Falk Travel Guide Plus
------------------------------------


TPD-LSC - a nyelvi fájlok elérései, szinten csak az angol marad:
------------------------------------
#Language specific content (LSC) files
#TPD-LSC <language code> <relative path><LSC filename>
TPD-LSC 2 /ENG/ENG.LSC
------------------------------------

magiciso-ban ki lehet másolni az iso-ból a vincsire, majd egy szövegszerkeztõvel meg lehet editálni.
a unix-os sorvég miatt ajánlatos ezt a szerkeztõt használni:
http://notepad-plus.sourceforge.net/hu/site.htm

majd szintén a magiciso-ban töröljük amiket törölni kell
és felülirjuk az isoban ezt a INFO.PSC fájlt a már megszerkeztettel.

4,2gb lesz az iso mérete a takaritas utan, majd mentsuk le más névvel az új iso fájlt.

ezután bármivel ki lehet irni, én imgburn-t használtam és DVD-R-es 4,7GB-os irható lemezt. Tökéletesen mûködik.

Viszont:
aki járna olyan helyen vele, ahol a tmc-t lehet használni, jó lenne, ha kipróbálná, hogy a nyirbált lemezen is jól mûködik e.

Üdv!

csu2 Elküldve: 2008-11-21 12:54 Road map 2009

ultraiso, poweriso, isobuster, magiciso - ezekkel probalkoztam.
ezek mind elorol kezdve ujrageneraljak a teljes lemezt. ez szerintem szar, irni fogok olyan programot, ami pontosan azt csinalja amit kell, kivagja a nyelvi fajlokat, es ami utana van azt szepen elobbre teszi - nem pedig total ujrapakolja az egeszet (a konyvtarakkal kezdi és az gyökérkönyvtárban a fájlok a lemez végére kerülnek) - beirkalnak mindenfele alairast a lemezre, micsoda szarsag. a magiciso-ban van valami, a vele keszitett iso-t majd este azért kiprobálom mielott nekiesek a programozásnak.

csu2 Elküldve: 2008-11-21 09:26 Chip tuning

egy ideig enis tuningoltatni akartam (30i) csip meg kompresszor. aztán jöttek az ajanlatok a szakiktol, 30 éve vagyunk a piacon,10 éve forgalmazzuk és nincs rá panasz, az angliai központban irjak meg az epromtartalmat, lementjuk a régit, satöbbi. Kérdezem, garit adtok? Nem. Csók. Inkább veszek nagyobb autót, mint esélyt adjak, hogy szétbasszák/szétbaszassák a verdát és vehessek másik elektronikát jó esetben, rosszban motorostól és/vagy váltóstól. Oké, hogy pár paraméter átírásáról van szó (gyártósorokat vezérlõ programokat irok pc-n és plc-programokat buzerálok - nem ismeretlen teljesen részemrõl a technológia), viszont egyik önnjelölt sem tudja felmérni az autom (motor,váltó) állapotát - jot tesz e neki csip. Az igaz, hogy eltelik fél év és gyorsabbat, erõsebbet akarsz - de a csip után is eltelik a fél év és akkor mi lesz? Veszel egy másik autót - én megspórolom a csip árát "és utolagos költségeit" - kapásból másik autóra hajtok, ha szükségesnek tartom az újabbat, erõsebbet. Parasztvakitás szerintem - benzinesnél a 10 százalék alig észrevehetõ, szvsz. boxokról nem tudok nyilatkozni.

ui.: csip vagy box után rögtön az elsõ egyenetlen motorjárásnál arra fogsz gondolni, hogy a tuning az oka és többé nem érzed magad jól az autódban.

csu2 Elküldve: 2008-11-21 09:11 Road map 2009

melyik izobuzera programmal vagytad ki? mivel irtad ki?

csu2 Elküldve: 2008-11-20 09:33 Road map 2009

ennek a lengyel forumnak az aljan ott vannak a 2008 q2-es cdk.

http://megane.ruzam.pl/printvi...10f750e63d

csu2 Elküldve: 2008-11-20 09:19 Road map 2009

netman:

a piratebayes torrent ha jol neztem a professional - ami nem jó e46-ba, csak az idrive-os gepekbe.

csu2 Elküldve: 2008-11-20 09:12 Road map 2009

itt egy webes elérés, de úgy tûnik, ugyanaz a release:

http://uploaded.to/file/ozwj5x/bmwrmeh2009-1.r00
http://uploaded.to/file/gxn8h5/bmwrmeh2009-1.r01
http://uploaded.to/file/jpwlso/bmwrmeh2009-1.r02
http://uploaded.to/file/t49b3j/bmwrmeh2009-1.r03
http://uploaded.to/file/vhfcus/bmwrmeh2009-1.r04
http://uploaded.to/file/kb0ely/bmwrmeh2009-1.r05
http://uploaded.to/file/b6yxox/bmwrmeh2009-1.r06
http://uploaded.to/file/wl6let/bmwrmeh2009-1.r07
http://uploaded.to/file/srzq93/bmwrmeh2009-1.r08
http://uploaded.to/file/50tfci/bmwrmeh2009-1.r09
http://uploaded.to/file/b249rk/bmwrmeh2009-1.r10
http://uploaded.to/file/i4h4w6/bmwrmeh2009-1.r11
http://uploaded.to/file/lx8fkc/bmwrmeh2009-1.r12
http://uploaded.to/file/g0sky7/bmwrmeh2009-1.r13
http://uploaded.to/file/hyo4xa/bmwrmeh2009-1.r14
http://uploaded.to/file/fvfexi/bmwrmeh2009-1.r15
http://uploaded.to/file/jyn5vr/bmwrmeh2009-1.r16
http://uploaded.to/file/ceuvre/bmwrmeh2009-1.r17
http://uploaded.to/file/j70mhc/bmwrmeh2009-1.r18
http://uploaded.to/file/awl4af/bmwrmeh2009-1.r19
http://uploaded.to/file/o01tc6/bmwrmeh2009-1.r20
http://uploaded.to/file/ll9lku/bmwrmeh2009-1.r21
http://uploaded.to/file/atdxka/bmwrmeh2009-1.r22
http://uploaded.to/file/3sgy7r/bmwrmeh2009-1.r23
http://uploaded.to/file/r04am6/bmwrmeh2009-1.r24
http://uploaded.to/file/nsl3ft/bmwrmeh2009-1.r25
http://uploaded.to/file/qyuxzp/bmwrmeh2009-1.r26
http://uploaded.to/file/xakh85/bmwrmeh2009-1.r27
http://uploaded.to/file/bsed3x/bmwrmeh2009-1.r28
http://uploaded.to/file/zk657m/bmwrmeh2009-1.r29
http://uploaded.to/file/vs0uzk/bmwrmeh2009-1.r30
http://uploaded.to/file/3img8w/bmwrmeh2009-1.r31
http://uploaded.to/file/0wzcve/bmwrmeh2009-1.r32
http://uploaded.to/file/8f0z9c/bmwrmeh2009-1.r33
http://uploaded.to/file/kuk4wi/bmwrmeh2009-1.r34
http://uploaded.to/file/my8i1q/bmwrmeh2009-1.r35
http://uploaded.to/file/b9m16s/bmwrmeh2009-1.r36
http://uploaded.to/file/hncluh/bmwrmeh2009-1.r37
http://uploaded.to/file/ro4vbb/bmwrmeh2009-1.r38
http://uploaded.to/file/o0kjw0/bmwrmeh2009-1.r39
http://uploaded.to/file/5h8iqn/bmwrmeh2009-1.r40
http://uploaded.to/file/d245p2/bmwrmeh2009-1.r41
http://uploaded.to/file/6cwdbf/bmwrmeh2009-1.r42
http://uploaded.to/file/941nyq/bmwrmeh2009-1.r43
http://uploaded.to/file/xru8v9/bmwrmeh2009-1.r44
http://uploaded.to/file/ujfj8l/bmwrmeh2009-1.r45
http://uploaded.to/file/bmn6si/bmwrmeh2009-1.r46
http://uploaded.to/file/gb75fl/bmwrmeh2009-1.r47
http://uploaded.to/file/18gfwm/bmwrmeh2009-1.r48
http://uploaded.to/file/bnpizp/bmwrmeh2009-1.r49
http://uploaded.to/file/nm5sen/bmwrmeh2009-1.r50
http://uploaded.to/file/43wo89/bmwrmeh2009-1.r51
http://uploaded.to/file/3u9jbr/bmwrmeh2009-1.r52
http://uploaded.to/file/on44zu/bmwrmeh2009-1.r53
http://uploaded.to/file/53p4iu/bmwrmeh2009-1.r54
http://uploaded.to/file/lqwj72/bmwrmeh2009-1.r55
http://uploaded.to/file/7qvaz4/bmwrmeh2009-1.r56
http://uploaded.to/file/3dtel2/bmwrmeh2009-1.r57
http://uploaded.to/file/ko817o/bmwrmeh2009-1.r58
http://uploaded.to/file/i1hjjx/bmwrmeh2009-1.r59
http://uploaded.to/file/6sl4p4/bmwrmeh2009-1.r60
http://uploaded.to/file/arx06z/bmwrmeh2009-1.r61
http://uploaded.to/file/hx5f5c/bmwrmeh2009-1.r62
http://uploaded.to/file/zw058l/bmwrmeh2009-1.r63
http://uploaded.to/file/k9if4z/bmwrmeh2009-1.r64
http://uploaded.to/file/urioef/bmwrmeh2009-1.r65
http://uploaded.to/file/wesyid/bmwrmeh2009-1.r66
http://uploaded.to/file/sk8anq/bmwrmeh2009-1.r67
http://uploaded.to/file/sibfvs/bmwrmeh2009-1.r68
http://uploaded.to/file/2vgeld/bmwrmeh2009-1.r69
http://uploaded.to/file/4i5q4b/bmwrmeh2009-1.rar

csu2 Elküldve: 2008-11-20 08:54 Road map 2009

sziasztok!

valami gond van srácok! dual layert tovabbra sem eszi meg az mk4-em, a nyelvek kivagasaval kapott dvd5-ös verzió meg nem mûködik. (nem látja, vagy hibás térképadatbázis hibár ír). A 2008-2-est ugyanigy, ugyanazzal a programmal csinaltam és az mûködött. Elképzelhetõ, hogy rossz lemezem volt (tdk+,benq- mindkettõvel ugyanaz a helyzet), vagy gyorsan irtam (8x,4x), szóval nalam nem mukodik. lehet release baj, de lehet én szurtam el valamit. ha valakinek mukodik, jelezzen! köszi!

csu2 Elküldve: 2008-11-19 16:51 Road map 2009

mijé kéne a linkeket püzni? nem titkos.

sajnos az eredeti torrent a sparksden.org-on van fent, igy annyit
lehet tenni, hogy beregisztrálsz az oldalra, és a torrentek közt megkeresed a bmw road map europe 2009-1-et és letöltöd. szabad a regisztráció és gyorsan jön.

http://sparksden.org

csu2 Elküldve: 2008-11-19 16:14 Road map 2009

igazatok van, ami linkeket a 2009/1-re belinkeltem lejart a passkey-ük. végülis nekem sikerült leszedni, most írom dual layeres lemezre, de megcsináltam dvd5-re is. ha meg lesz mindkét verzió, kiballagok a kocsihoz és kipróbálom. hogy ráférjen dvd5-re megincsak törölni kell a nem szükséges nyelveket. visszajelzést irok, hogy jól mûködik e. A a térkép részletességrõl majd csak késõbb tudok írni - pár óra autózás után. A dl-es verzó érdekes lehet, nálam még nem evett meg az mk4 dl-es lemezt.

itt az abstract file a lemezrõl:

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool :4.0.07
Date :2008-10-07
Operator :uida1687
CD number :19998
Medium :Master DVD9
Navigation databases:
.../prod/NavTech/europe/eu_hw_nt_bmw_08Q2_20080725rz9.cpr.00
.../prod/NavTech/europe/eu_hw_nt_bmw_08Q2_20080725rz9.cpr.01
Type :non C-IQ
Event Texts :carinet16s512.20080318
TPD Database :/carin/ITPD/Full_Products/08Q2.350/20081007
IBA Database :Not available
CARINSYS File :Not available

csu2 Elküldve: 2008-11-18 12:20 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Kedves Admin!

Innen "csak úgy" eltûnt 2 hozzászólás. Mijé?


továbbá mindenkinek akit érdekel 2 hely ahonnan tölthetõ a "BMW Road Map Europe High DVD 2009-1 incl Eastern Europe":

http://www.mininova.org/tor/2016679

http://isohunt.com/torrent_det...ab=summary

csu2 Elküldve: 2008-11-05 07:58 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

e46_m3:

melyik dvd-t vágtad ki? mivel és hogyan? Köszi.

csu2 Elküldve: 2008-11-04 09:59 BMW E46 330Ci

Elég szép ára van ennek a kupénak. Túlárazott talán. 2 évvel ezelõtt vettem ugyanilyen évjáratút párszázzal olcsóbban. (fekete bõr, fabetét, multikormány, 18-as gyári m-es felni, nagynavi) Nem garantált (csak a saját itélõképességemre hagyatkoztam) ~85e km-el (én olyan 150e néztem ki belõle), a bõrkormyány elég kopott volt és a bõrüllés a ki-be szállástól egy kicsit, viszont minden más rendben volt. (a bõrülés nem tudom milyen gyorsan kopik, a kormány valószínûleg lassabban az üllésnél) Viszont, minden más rendben volt, még a gyári féktárcsák voltak rajta (soha nem szedte le senki - a saját régi szerelõm ezt bizonygatta - jóval a megvétel után). A tippem az, hogy az üllés aránylag gyorsan kopik (festék csak, nem szakadás), a kormányt viszont elõttem valaki kicserélte (fabetétes m-es mulitra). Az ajtót senki nem bontotta meg, és fabetétes, és gyönyörû a belsõ a bõr mindenhol, persze kivül is rendben volt, és a motorháztetõ alatt is minden ok volt. (olajat a nem eszik egyáltalán és nem füstõl, egyenletesen jár a motor, többször átnézettem rendesen több helyen is). A véleményem is az, hogy lehet 50e km alatt is rettenetes állapotba hozni egy autót és 200e km-el is lehet venni egészségeset (pláne a nagyköbzentis szivót, amit nem kell pörgetni és talán tovább bírja).

csu2 Elküldve: 2008-11-03 08:14 Gyertya

nekem is ezt mondtak anno, de adtam egy cikkszamot, beirak a gepbe, es lass csodat, tudtak rendelni. en meg vagy masfel evvel ezelott jartam utana ennek a dolognak. Csak a bmw-tol szabad rendelni ilyen bosch gyertyat, mert ketfele bosch van a piacon, egy a torok gyarbol kikerulo, meg a nemet gyarbol kikerulo, utobbi a legtobb szerzodott nemet autogyartoknak szallit be. egyebket, ez a gyertya valo a kocsiba, az ngk tuti valami lobbi utan kerult az e46-ba.

csu2 Elküldve: 2008-11-03 08:11 E46 magyar kézikönyv

az angolba vagy a németbe, nem lehet a magyar papírrol beirni a szöveget?
adobe acrobat-tal tudtok pdf-et szerkezteni.