Ez egy archivált weboldal! bővebben
elgeri fórum hozzászólásai

elgeri Elküldve: 2015-11-06 17:55 Motorolaj

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
sutius írta: Az új Shell-es csodaolajat próbálta már valaki? A héten voltam pár alkatrész után és láttam, hogy kb 700-1000 forinttal drágább literje...
Kiváncsi lennék, hogy annyival jobb is? vagy egyáltalán megéri többet fizetni érte...


Aki eddig is a gyári olajat használta az ezután is azt fogja használni. A bmw soha nem adja a nevét szar dolgokhoz. Nem hallottam még rosszat róla.


az egy dolog, hogy a BMW nem adja a nevét, de ha mókolnak vele a kereskedők, hamisítók, akkor... pedig sok panasz van rá. valószínű mókolt olaj, BMW dobozban. de ugye mindneki arra megy, ha lehet, akkor a legolcsóbban, de olcsó húsnak híg a leve ugye.
inkább olyat vegyen az ember, aminél a legkevesebb lehetősége van arra, hogy hamisat fog ki. kisebb, kevésbbé elterjedt márkák még talán jobbak is. persze ez csak egy vélemény.


Én még egy darab hamis 1L BMW olajt nem láttam.


csak mert nem láttál valamit, még létezik
nem arról van szó, hogy víz van benne. hanem mondjuk az, hogy legolcsóbban is 2500Ft/L áron megvett BMW dobozos! olaj, a dobozban nem az van, mondjuk castrol vagy épp Shell, hanem egy 1500Ft-os szintű olaj. azt sem mondtam, hogy mind az. de ha mondjuk 20 olajcserét 10ezrenként cserélve csak is ilyen 1500ft-os szinítű olajjal végeznél, akkor a 200ezer km alatt biztos hogy kopottabb, retkesebb lenne a motor belül, mint ha ez idő alatt a minőségi tartalmú kerül bele. nyilván, ha hébe-hóba belekerül egy, és az 10ezertől többet nem fut, nem valószínű, hogy lesz baja.
viszont ha valamiért 2500-at fizetek, akkor elvárhatom, hogy ne 1500Ft értékű szart kapjak. de ez igaz lehet más márkákra is. nekem kollégám a Mobil 1-ről mondott most nem rég egy érdekes sztorit.
nyilván nem kel mindenre gyanús szemmel tekinteni, de jó nyitott szemmel járni, és minimálisra csökkenteni annak a lehetőségét, hogy valami szarba belefussunk.


Nettó baromság, csak egyet mutass akár fényképen .

Hamisítják a BMW olajat az tény de a hordós kiszerelésben.

A legtöbb webshop pedig legális forrásból szerzi be az olajat, max a nagyker áfa tűnik el valahol.


miért a dobozost miért ne hamisíthatnák? meddig tart cimkét nyomtatni rá? dobozok meg beszerezhetők. de a kupak is, amit csak rá kell nyomni, kész. nem sérül semmi. bontatlan cucc. oszt az van benne, ami.
engem nem fogsz meggyőzni, én sem akarok másokat, a véleményem ez. én biztos nem fogok venni BMW dobozos olajat.


A baj ezzel az egésszel csak az, hogy szerintem mindent lehet hamisítani ekképpen, hogy újracsomagolják márkásabb dobozokba a dolgokat. Ez nem csak hogy nem márka / típusfüggő, hanem még csak nem is termék függő. Élelmiszert is "hamisítanak"

Így (nem nagy élettapasztalattal a hátam mögött) szerintem felesleges arról elmélkedni, hogy épp melyik márkát hamisítják jobban. Ésszerűen a drágább és mégis kelendő holmit érdemes hamisítani.

Nem tehetünk mást, csak megbízhatunk a boltban ahol vesszük. Ergo ezért nem veszek semmit márkásat sem zugárustól, kínai bolttól. Próbálom a gyártó hivatalos boltjából beszerezni, ha lehet, vagy nagynevű helyen. De persze semmi se biztosíték.

elgeri Elküldve: 2015-10-30 10:45 Fékjavítás

nagyiii írta: Sziasztok.
Segítsetek,miután próbáltam nullázni a kijelzőn a szerviz kilométert lett egy CC-ID 71 hibakódom a kijelzőn és világít a kézifék visszajelző,hogy tudnám eltüntetni. a féknek semmi baja nemrég lett cserélve a féktárcsa+betét a kopásjelző idáig jó volt.
járt már így valaki,tudtok segíteni?


Hm... kopásjelzőt nem cseréltétek automatikusan?

Én nem értek hozzá, de amikor tavasszal cseréltettem a hátsó tárcsákat és pofákat, akkor a szerelőm ragaszkodott hozzá, hogy vigyek (vegyek) új kopásjelzőt is, hiába nem jelzett még be.

Laikusként én is azt hittem előtte, hogy ha még nem aktiválódott, akkor jó a kopásjelző még, de mondom, a szerelőm nem volt hajlandó új nélkül nekikezdeni

Szerk: vagy félreértettem valamit, és cserélve volt a kopásjelzős is, csak az eddig nem jelzett semmit hibát? (Fura is lett volna új fékekkel.)

elgeri Elküldve: 2015-10-23 17:12 Akkumulátor

BmwMisi írta: Sziasztok!

Az osz bekoszontevel es a homerseklet csokkenessel egyenes aranyban gyengen indul a bestia (egy 5 eves N55-os motorral szerelt 335i, es tudtommal nem volt benne meg akksi csere), hat gondoltam veszek bele ujat.
Szerintetek realis, es valoban ennyibe kerul (105.000 a szerviz ajanlata + beepitesi dij) egy gyari akksi?
Nagyjabol tisztaban vagyok az arakkal, de ez meg igy is meglepeteskent ert.

Illetve van barmilyen mod amivel megbizonyosodhatok arrol, hogy valoban az utolsokat rugja az akksi?

Feszko ertekek (egesz hetvege garazsban, allando 13 celsius fok):
- inditas elott: ~12,1V
- inditas kozben: ~10,5V
- inditas utan: ~14,9V

Koszi mindenkinek a segitseget,
szep napot!

Misi




Szia

Az én kocsimba is kb. 100e Ft lenne, ha BMW gyári csomagolású akksit vennék. Néztem független boltokban is, és ez ennyi

Vannak persze helyettesítő akkumulátorok, amik elvileg ugyanolyan jók, csak nem BMW hitelesítettek, azok fele ennyibe kerülne, sőt...

Még én se tudom mit fogok venni, ha kell majd
De az tuti, hogy a kis magánszervizesemmel cseréltetem ki (2-3e Ft-ért), nem a márkaszervizben.

elgeri Elküldve: 2015-10-23 00:17 Akkumulátor

Tano írta:
elgeri írta: Hát ja, de van amit már alapfelszereltségben ezzel adnak el... hogy jobb emissziós eredményeket mutathassanak fel a TESZTEKEN
Így sajnos kikerülhetetlen (vagy kell egy ügyes programozó).


Mindegyik ilyen rendszer kikapcsolható az indítógomb melletti kapcsolóval, szóval nem kell vele bűvészkedni.


Tudom, használom
Csak mivel minden inditásnál újra ki kell kapcsolni, így nagyon arra ösztönöz, hogy maradjon csak bekapcsolva.

elgeri Elküldve: 2015-10-22 16:31 Akkumulátor

jokerface írta: Start - Stop rendszer
A legnagyobb baromság ami létezik.


Hát ja, de van amit már alapfelszereltségben ezzel adnak el... hogy jobb emissziós eredményeket mutathassanak fel a TESZTEKEN
Így sajnos kikerülhetetlen (vagy kell egy ügyes programozó).

elgeri Elküldve: 2015-10-22 14:38 Akkumulátor

roofus írta: Köszi az infókat.

a start - stop rendszer alatt most mire gondoljunk , arra akik rövideket mennem és kibe indítanak, vagy azokra akiknek gombbal indul a járgányuk ?

akkor ezek szerint mindenféleképp kelleni fog egy obd-s reszet.

esetleg ez megoldható otthonról is ??

itt Ausztriában nem igazán szeretném szervizbe vinni , ha megértitek

szerintem a készülék ára is kerül annyiba mint ha ők állítanák vissza, és legalább beljebb lennék egy készülékkel. később is biztos jól fog jönni !

Amúgy a méretek ezek amiket írtam , eredeti akksi van benne már több mint 9 éve

80ah-s ezért is néztem ezeket a vartákat.

Szép napot


Start - stop alatt én arra gondoltam, amikor (ideális körülmények között) magától leáll, majd elindul a motor pl. egy piros lámpánál - amikor érzi, hogy üresben áll a kocsi, majd azt hogy ki / be nyomják a kuplungot.

Ha jól, tudom a te kocsid még nem ilyen.

elgeri Elküldve: 2015-10-22 10:30 Akkumulátor

YELLOW írta:
nickname írta:
elgeri írta:
roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.


Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.


de megint, ahelyett, hogy beszólnál, inkább kijavítanád a tévedést. így kár hozzászólni. továbbra is azt vallom, hogy így nincs előbbre senki.
ha most elgeri, mondjuk félig meddig nem ír hülyeséget, akkor válaszoltál volna konkrétan a kérdésre? nem hiszem. nem szokott jellemző lenni.


a gondozás mentes akksit is lehet tölteni, hisz az autóban a generátor is tölti. Viszont kinyitni nem szabad. azért gondozás mentes, mert nem kell utána savazni, vagy deszt. vizet önteni bele. ezek el vannak látva direkt szellőző járattal. bár gagyibb gondozásmentesnél, sokan azért vizet szoktak rá önteni.

szerintem simán leköthető az akksi, pár dolog törlődik, napi számláló fogyasztás iylenek.
viszont több helyen olvasom azt, hogy ha változik a teljesítménye, akkor azt meg kell adni, ehhez igazodika a rendszer, illetve ha új kerül bele, de ugyanoylan paraméterű, akkor csak reset kell, ebből tudja új akksi. ugyanis ahogy öregszik az akkumulátor, másképpen kell töltődnie, stb. legalábbos ezzel próbálják az élettartamát növelni az akksinak. azért a jó kis E46-ok simán elmentek 7-9 évet egy akskival. pedig az nem tudta ezt.


Sajnálom, ha hülyeségeket írtam
Nem akartam vele rosszat!

Kb. azokra gondoltam én is, amiket Yellow is írt, csak ezek szerint nem elég pontosan.

elgeri Elküldve: 2015-10-21 17:38 Akkumulátor

roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.

elgeri Elküldve: 2015-10-21 01:26 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta: azt hiszem rekordot döntöttem
2 év = 7600 km (látszik sokat bringáztam a 2 év alatt)
ARAL Super Tronic (0w-40) le, ENEOS Hyper Premium (5w-40) be. most én is kipróbálom.

közben a váltóból is leengedtem a Castrol SMX-S manuális váltóolajat, amitől hidegben akadós volt a váltás, főleg 1-2-ben. ARAL ATF 22 automata váltóolaj került bele, amit külföldi fórumokon is ajánlottak. érezhető a változás. kicsit sokáig húztam, de most adott a hely és az idő, hogy magamnak, nyugodtan megcsinálhatom a dolgot.


Látom te is keveset mész. Nekem éves átlagom kb. ennyi.
Emiatt el is szoktam gondolkodni, hogy 1 év / 10-15e km -es motorolajcsere periódusnál jól megszívom az egy évet. De évente, na jó, 13 havonta azért cserélni szoktam, de szerintem nem sok barom létezik, aki 7-8 ezrenként cserél olajat

Jól értem, hogy te akkor 7600 km-né, azaz két évre cseréltél olajat?
Váltóban mennyi kilométer volt, mármint a leeresztett olajban?


így van 2 év miatt cseréltem. bár egy hónapot ráhúztam. mindegy megérte, így nyugodtan le tudtam cserélni, jó helyen, nem zavartatva.
a váltóolajjal 33ezret mentem el. azt hittem majd bekopik, és változik. sajnos a váltó olajat nem engedtem külön edénybe, hanem az ismerős tárolójába, amibe már volt más olaj is. ránézésre, ahogy folyt ki, nem volt semmi különös. az ATF olajat már két éve megvettem, mikor az ARAL-t a motorba. de ha én tudom, hogy ilyen jófej rokonom van, akkor.... rég nem szarozok eddig.


Hm... ha jó váltóolaj volna benne, akkor azért talán manuális esetében nem lenne szükség 33e km-re cserélni, nem?!
Lehet hogy nem teljesen passzolt az előző olaj hozzá? Miért nem gyári MTF-akárhányast (hozzávalót) vettél?



nem érted!
én már másnap lecseréltem volna, amikor az SMX-S belekerült. mert rögtön éreztem, hogy nem annyira oké. ahogy hűlt a levegő, annál rosszabb lett. én arra fogtam majd bejáratódik. ezt az olajat hozta a Castrol olajválasztója. sajnos később olvastam erről az ATF bele témáról kinti oldalakon. egyéb autóbuzi ismerősöm, aki szintén BMW mániás, ő is mondta, hogy ATF-et rakott a véltóba E30-ba, E36-ba, E46-ba is. kiment a kútra Shell ATF megvesz és kész. én húztam el. nem hiszem, hogy kárt tett volna, de a váltás komfirton hideg olajjal nem volt annyira jó. az ATF-et meg már 2 éve megvettem, de leírtam miért nem cseréltem.
azt is megmondom, hogy hiába sokan mondják a motorolajat is évente cserélni kell. na én nem fogom 3-4 ezrenként, főleg amikor 11-12ezres/4L olajokat rakok bele. a szervíz is 2 évet ír, így én is ehhez kötöm magam. na a váltóolajat részben ezért sem akartam rögtön lecserélni, aztán eddig húzta. most magamnak megcsináltam nyugiba, ennyi.


Ok, mindent értek!
Köszi a részletes infókat

elgeri Elküldve: 2015-10-20 11:12 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta: azt hiszem rekordot döntöttem
2 év = 7600 km (látszik sokat bringáztam a 2 év alatt)
ARAL Super Tronic (0w-40) le, ENEOS Hyper Premium (5w-40) be. most én is kipróbálom.

közben a váltóból is leengedtem a Castrol SMX-S manuális váltóolajat, amitől hidegben akadós volt a váltás, főleg 1-2-ben. ARAL ATF 22 automata váltóolaj került bele, amit külföldi fórumokon is ajánlottak. érezhető a változás. kicsit sokáig húztam, de most adott a hely és az idő, hogy magamnak, nyugodtan megcsinálhatom a dolgot.


Látom te is keveset mész. Nekem éves átlagom kb. ennyi.
Emiatt el is szoktam gondolkodni, hogy 1 év / 10-15e km -es motorolajcsere periódusnál jól megszívom az egy évet. De évente, na jó, 13 havonta azért cserélni szoktam, de szerintem nem sok barom létezik, aki 7-8 ezrenként cserél olajat

Jól értem, hogy te akkor 7600 km-né, azaz két évre cseréltél olajat?
Váltóban mennyi kilométer volt, mármint a leeresztett olajban?


így van 2 év miatt cseréltem. bár egy hónapot ráhúztam. mindegy megérte, így nyugodtan le tudtam cserélni, jó helyen, nem zavartatva.
a váltóolajjal 33ezret mentem el. azt hittem majd bekopik, és változik. sajnos a váltó olajat nem engedtem külön edénybe, hanem az ismerős tárolójába, amibe már volt más olaj is. ránézésre, ahogy folyt ki, nem volt semmi különös. az ATF olajat már két éve megvettem, mikor az ARAL-t a motorba. de ha én tudom, hogy ilyen jófej rokonom van, akkor.... rég nem szarozok eddig.


Hm... ha jó váltóolaj volna benne, akkor azért talán manuális esetében nem lenne szükség 33e km-re cserélni, nem?!
Lehet hogy nem teljesen passzolt az előző olaj hozzá? Miért nem gyári MTF-akárhányast (hozzávalót) vettél?

elgeri Elküldve: 2015-10-19 18:06 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: azt hiszem rekordot döntöttem
2 év = 7600 km (látszik sokat bringáztam a 2 év alatt)
ARAL Super Tronic (0w-40) le, ENEOS Hyper Premium (5w-40) be. most én is kipróbálom.

közben a váltóból is leengedtem a Castrol SMX-S manuális váltóolajat, amitől hidegben akadós volt a váltás, főleg 1-2-ben. ARAL ATF 22 automata váltóolaj került bele, amit külföldi fórumokon is ajánlottak. érezhető a változás. kicsit sokáig húztam, de most adott a hely és az idő, hogy magamnak, nyugodtan megcsinálhatom a dolgot.


Látom te is keveset mész. Nekem éves átlagom kb. ennyi.
Emiatt el is szoktam gondolkodni, hogy 1 év / 10-15e km -es motorolajcsere periódusnál jól megszívom az egy évet. De évente, na jó, 13 havonta azért cserélni szoktam, de szerintem nem sok barom létezik, aki 7-8 ezrenként cserél olajat

Jól értem, hogy te akkor 7600 km-né, azaz két évre cseréltél olajat?
Váltóban mennyi kilométer volt, mármint a leeresztett olajban?

elgeri Elküldve: 2015-10-14 16:51 képek

Tano írta:
elgeri írta: Itt egy magyar cikk, vagy ezt már láttátok?
http://www.vezess.hu/hirek/bmw-m2/64659/


Én a BMWblogon néztem.


Jogos! Atya Úr Isten, ott mennyi cikk foglalkozik (érthetően) most vele

elgeri Elküldve: 2015-10-14 11:23 képek

Tano írta: Ma éjjel lerántják a leplet az M2-ről.
A többféle renderelés után én már kiváncsi vagyok a végleges részletekre.



Itt egy magyar cikk, vagy ezt már láttátok?
http://www.vezess.hu/hirek/bmw-m2/64659/

elgeri Elküldve: 2015-10-12 18:20 Kuplung__

Gekky írta:
YELLOW írta:
Gekky írta: Sziasztok!

Újdonsült E46 tulaj vagyok, és ez az első BMW -m.
Egy 2002 -es évjáratú 316i (1,8 -as motor) tulaja lettem, (manuális váltóval) amiben 142 és pár száz kilométer van.
Azt tapasztaltam, hogy a kuplung "magasan" fog...
Kérdésem az, hogy ez tipikus vagy várható valamilyen probléma!? (ha igen mi a gond)
Ha valaki találkozott már ilyennel (gondolom néhányan már biztosan) megköszönném a tapasztalatokat, illetve, ha valaki tudja mivel lehet (kell -e) orvosolni, megköszönném...
(csúsztatott kuplungnál kicsit "bedadog" az autóm, emelkedőn felfelé...)

Egy másik kérdésem pedig az lenne, hogy mi lehet az oka annak, hogy az 1. és 2. sebességi fokozatba kicsit nehezen lehet berakni a sebváltót!?

Ha esetleg valaki tud jó és megbízható szerelőt Debrecenben, azt az infót is megköszönném!!!

Gekky


BMW-knél általábban fentebb fog a kuplung mint kellene. legalábbis olyan 2005-2006-ig beszárólag gondolok itt az E46, E39 típusokig. én is tappasztalom ezt a remegést. szerelőm Z4-esében 2.2-es moci van, annál is van. ő azt mondja kopoott kuplung.
szerintem meg inkább szoruló kinyimócsapágy inkább, vagy a kuplung munkahengernél lévő szűkítő (fojtás) dugulása lehet. egyébként nagyobb gázzal mész, akkor nincs gond.
nekem nem csúszik a kuplung, így én nem foglalkozom vele. sokáig azt hittem kettőstömegű, de nem az.


Köszönöm!




E81-en is érezhetők ezek a dolgok.
A kuplung eléggé fent fog, de gyorsan szokható. Sőt, ha jól halottam, akkor nem is állíthatók, mert "önállítósak".
A remegés meg kb. havonta egyszer, hidegebb állapotban nekem is előjön egy finom indulásnál. Nagyobb gáz megoldja

elgeri Elküldve: 2015-09-17 10:38 ELLOPTÁK!!!

njung írta:
elgeri írta:
njung írta:
njung írta: ELLOPTÁK AZ AUTÓNKAT! SEGÍTSÉGET KÉRÜNK!

Ma reggelre – 2015. febr.26. csütörtök 7h után vettük észre - ellopták a képen látható KRG-907 rendszámú 3-as fekete BMW autónkat Budapesten Zuglóban, a Nagy Lajos Király út és a Bonyhádi út csillaggarázsban (utcán) parkolt. Nem volt benne semmi privát dolog, irat, semmi. A napokban lett teletankolva benzinnel.

Rendőrségi feljelentést tettünk, az autót körözik.

Az autó – vagy alkatrészei – vélhetően feltűnhet a látóteredben, vagy BMW-s ismeretségi körödben.

Az autó adatai:

Rendszáma: KRG907 Első Nyilvántartásba vétel: 2007.04.16. Színe: 10Fekete
Gyártmánya: BMW Típusa: 390L Ker.leírása: 316I
Alvázszáma: WBAVA11020K015981 Motorkód: N45B16AA871H856

KÉREM SEGÍTSETEK megosztással, éber figyeléssel, észlelés esetén feljelentéssel.
Az autó a nevemen van, telefonszámom: (+36)30/8305769.

Megosztásokat szeretnék kérni a megtalálás reményében!
Reméljük, hogy a nyomravezetőnek kifejezhetjük hálánkat.

Köszönöm!

Junghausz Norbert







Sziasztok,

Úgy hozta a sors, hogy meglett az autó egy figyelmes pasi közbenjárásával.
Most következik a helyreállítás.
Köszönöm mindenkinek a támogatást!

Üdv,
N.


Aszta mindenit! Közel fél év után meglett, egyben?!
Ilyen csak a mesében van. Én azt hiszem az ilyen lopásoknál, hogy már fél nap múlva darabokban áll

Örülök, és kitartást a helyreállításokhoz.


Nos, kívülről egyben. Belülről nem annyira. Mindenhonnan kábelek lógnak ki, szépen megtépték szegényt. Még nem tudni mennyi az annyi.

szerk.: Tud valaki eladó ODB csatlakozót ehhez a konkrét típushoz? Sajnos kiszedték...


Jaj, hát akkor azért annyira nem rózsás a helyzet. Már csak az ember kedve is kevesebb a "meggyalázott" gépéhez

Azt meg szabad kérdezni, hátha tanulságos, hogy milyen típusú védelmek voltak benne a gyárin kívül (ha volt egyáltalán)?
- váltó / kormány / pedál / motortér zár
- utólagos indítás / lopásgátló
- ...
Erre persze nem muszáj válaszolni