Ez egy archivált weboldal! bővebben
flenfer fórum hozzászólásai

flenfer Elküldve: 2015-02-01 14:47 Termosztát

Üdv. mindenkinek!
320d- ben hol van a termosztát? 2000-es évjáratú a gép. Nagy munka kicserélni?

flenfer Elküldve: 2015-01-13 19:06 Fóliázás

Sziasztok!
Mennyibe kerülhet egy e46 320d kombi "B" oszloptól hátra a hővédő fóliázás? A csomagtér ajtó is.

flenfer Elküldve: 2015-01-02 12:51 320d Motor

toki24 írta: Mit szóltok a kis 20D 136 lovast megéri chipeltetni?!

Mennyire érdemes?

Miki szerinted pl hosszabb ideig lehet ugy használni normálisan a gépest problémák nélkül ? Multkor kiprobáltam egy 20d-t chip volt benne elég megnyerő volt,de én valahogy félek tőle.

Jó a kérdés, ez engem is érdekel!

flenfer Elküldve: 2015-01-01 21:46 320d Motor

flenfer írta:
jons írta:
flenfer írta: hibálya






Köszi a kibaszott észrevételt! Ez megy, egyeseknél, a helyesírási hiba javítása, más nem!


Az "összefújkodtam" is egy gyönyörű magyar szó!

flenfer Elküldve: 2015-01-01 21:44 320d Motor

jons írta:
flenfer írta: hibálya






Köszi a kibaszott észrevételt! Ez megy, egyeseknél, a helyesírási hiba javítása, más nem!

flenfer Elküldve: 2015-01-01 20:00 320d Motor

bmw320d4 írta:
flenfer írta: De ez üzem meleg motornál is ezt csinálja? Amúgy OMV-nél tankolok, és a spurit is teszem bele.


Igen, minden körülmények között csinálja, függetlenül a spuritól és az OMV-től.
Ha zavar, kapcsold ki a fűtést.


Nem zavar, csak be voltam sz...va, hogy valami baja van. A benzineseknél ez az alapjárati motor, vagy az EGR szelep hibálya volt. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, és boldog új évet!

flenfer Elküldve: 2015-01-01 19:49 320d Motor

bmw320d4 írta:
flenfer írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

Kiegészítő fűtés? Ez ami az üzemanyagot melegíti? Lehet, hogy hülyének néztek a kérdésért, de eddig (25 év) csak benzines autóm volt. "Leszámítva az IFA-csúcstipust!" Kb. 10-20 másodpercenként megemelkedik a fordulatszám, majd lassan visszaesik a normálra.



Nem a gázolajat melegíti, hanem a hűtőfolyadékot. És igen, 10-20mp-enként megemeli a fordulatot. Tök normális.

De ez üzem meleg motornál is ezt csinálja? Amúgy OMV-nél tankolok, és a spurit is teszem bele.

flenfer Elküldve: 2015-01-01 19:34 320d Motor

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

Kiegészítő fűtés? Ez ami az üzemanyagot melegíti? Lehet, hogy hülyének néztek a kérdésért, de eddig (25 év) csak benzines autóm volt. "Leszámítva az IFA-csúcstipust!" Kb. 10-20 másodpercenként megemelkedik a fordulatszám, majd lassan visszaesik a normálra.

flenfer Elküldve: 2015-01-01 16:19 320d Motor

Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.

flenfer Elküldve: 2014-12-02 17:08 Egyenetlen alapjárat

Üdv. mindenkinek!
Olyan gondom van az autómmal, egy 2000-es 320d, hogy hidegen, melegen fölmegy az alapjárat kb 900-ig, majd egy-két másodperc múlva visszamegy normál alapjáratra. Ezt percenként 2-3 alkalommal csinálja. Mi lehet ez?

flenfer Elküldve: 2014-11-14 19:11 lámpa

Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a jobb első lámpám refije magasabbra világít, mint a bal. A tompított az jó. Az izzók jól vannak betéve, cserélgettem izzót is, foglalatot is, de sehogy sem jó. A lámpa foncsor egy darab ugye, nem lehet külön, külön állítani? Mi lehet a gond?

flenfer Elküldve: 2014-11-12 19:13 Motor-váltó

Sziasztok!
Milyen, és mennyi olaj kell egy e46, 320d manuális váltóba?

flenfer Elküldve: 2014-10-22 20:04 Adalék dízelbe

Sziasztok! Milyen adalékot ajánlotok a gázolajhoz?

flenfer Elküldve: 2014-10-05 12:44 Ékszíj tárcsa

[quote="flenfer"]
szotakdavid írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.


1/2-es crowa toldószár kell hozzá 2 db azzal kell leszedni nem csavarhúzóval.


Kézzel szedtem le, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett a feszítő lazításához.

Teljesen más, mint az ábrán van.

flenfer Elküldve: 2014-10-04 21:21 Ékszíj tárcsa

[quote="szotakdavid"]
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.


1/2-es crowa toldószár kell hozzá 2 db azzal kell leszedni nem csavarhúzóval.


Kézzel szedtem le, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett a feszítő lazításához.