funkilaci Elküldve: 2012-12-27 17:08 Mi lehet a baj?
Az autót 3 napja teletankoltam,folyamatosan használom és azóta mindig indul.
Rail nyomás hibának jele sincs.
Ha minden igaz holnapra jön meg a 6os szivattyú..
funkilaci Elküldve: 2012-12-27 17:08 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-24 13:40 Mi lehet a baj?
vivaladiesel írta:funkilaci írta:
Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.
A nyomást alig tankkal úgy érti, hogy üzemanyag nyomást kell nézni úgy, hogy csak pár liter üzemanyag van a tankban...
Abban pedig ne legyél biztos, hogy a márkaszervizben mindent végignéztek!
funkilaci Elküldve: 2012-12-24 13:23 Mi lehet a baj?
anubisz írta:funkilaci írta:anubisz írta:YELLOW írta:funkilaci írta: Hali!
Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...
ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.
nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?
Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.
meg se kérdezted mit néztek rajta? Basszus. Arra a mindent megnézésre azért ne esküdj meg. Látom nem sokat jártál még márkaszervizbe. Többséget be se engedik hátra, csak leadja a kocsit.Egy pár millát ott kell hagyni, hogy csak úgy szó nélkül besétálhass, és ne zavarjanak ki.
Elhiheted én már csak tudom hogy dolgoznak,megjártam egy párszor. hasból mondják mi a hiba, Rutin. ( sokszor bejön, jó párszor meg nem! ) utána jön a csodamasina, ha az se mond semmit,megkérdezgetik egymást, fejvakarás, jönnek a tippek, mind itt, utána győz a lustaság, vagy az időhiány, a többi szerelni való kupac kocsi miatt, és a nem várt mondat ( hát valószínű ez csinálja, ki kéne cserélni ) xxxxx péz plusz áfa.
Évek alatt egyszer se mértem sem üzemanyag nyomást, se kompressziót, mikor szóltam ( minek az )
aztán mégis az AC volt a hibás. ( nem ott jöttek rá ) csak mondták lehet az is.
Ritkán nyúlnak alternatív módszerekhez.
az ilyen extra kéréseket külön ki kell hangsúlyozni, hogy mérjétek meg, ezt nézzétek meg.
És ezt teszik úgy, hogy név szerint ismernek, jattok a zsebbe, néha kis Tokaji Aszuk, Metakszák,és ott állok a kocsi mellet, nézem mit ügyködnek, ( már ha nem fél napos a meló )
Gondolod, ha te odaviszed hogy nézzék meg, és visszasétálsz fél nap múlva, ott tolongott minden szerelő órákon keresztül, és a kocsidat masszírozták?
Nagyon el vagy tévedve. Rákötötték a gépet, azt jóvan, meg beindították párszor.
Ha nem állsz mellettük, csodát ne várj, a lappangó hibák feltárásába.Alkatrész cseréjét
megoldják pillanatok alatt, de ha bujkáló hibára akadnak, kezdődik a ki kéne cserélni, ezt, meg azt.
Csak jóindulatból mondom.
Biztos megnéztek mindent. Nagyon naív felfogás.
funkilaci Elküldve: 2012-12-24 12:21 Mi lehet a baj?
anubisz írta:YELLOW írta:funkilaci írta: Hali!
Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...
ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.
nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?
funkilaci Elküldve: 2012-12-24 11:54 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-22 15:22 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-22 15:06 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-22 12:21 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-22 11:56 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-22 09:18 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-21 21:54 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-21 20:27 Mi lehet a baj?
kempelen írta:funkilaci írta: Sziasztok!
Rail nyomás probléma továbbra is fennál...ma volt gépen..ugyanugy kimutatja.
Az a kemény h a BMW szervizben sem találták meg a problémáját...mert ott épp mindig indult...nálam meg hol indul hol nem..
Mindenki csak találgat h mi lehet...ez elég kiábránditó....h nincs 1 olyan műszer ami megmutatja h mi a fene van már vele...
Majd mindent amit találgatnak kicserélek rajta és majd 8-adjára(joesetben) meglesz h mi a baja,miután már vagy a félmilliót veri ami ráköltöttem?
Kérnék kölcsön egy vagy két hétre egy olyan 6-os alkatrészt, azaz az ülés alatti szivattyút, de szűrővel együtt cserélném. (hiába hallod búgni éppen amikor jó, elég eg-két másodperc kihagyás és már annyi is a railnyomásnak)
Ha nem jön be, belenéznék a tankba, nehogy iszapos legyen ahonnét felszívná az üzemanyagot.
Ha ezeket már megtettétek, akkor bocsi nem szóltam.
Nem,még nem tettük meg.
A hátsó rail nyomásszabályzó ki lett cserélve van aki azt mondja az elsőt is meg kellene probálni....
Erről a 6os alkatrészről sehogy nem lehet megállapitani hogy hibás-e? Csak igy h beleteszek 1 másikat és járok vele pár hétig?
Jól tudom h ez a 6os alkatrész ami bitang drága? EZ a nagynyomású szivattyú?
Esetleg ismertek vkit akinek ugyanez a "Rail nyomás alacsony" hibakódja volt és végigjárta már ezt az utat?
funkilaci Elküldve: 2012-12-21 19:23 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-20 10:33 Mi lehet a baj?
funkilaci Elküldve: 2012-12-19 13:09 Mi lehet a baj?
BarG írta:funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony
Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.
Köszi
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15
6-os alkatrész jó???