gfeco fórum hozzászólásai

gfeco Elküldve: 2014-07-05 07:07 full takaritas

culkin írta:
MattM325 írta:
Prof írta:
Szabi81 írta: Sziasztok,

látom elég régen aktívkodtak ezen a fronton.
Tudtok ajánlani megbízható, kipróbált autómosót/kozmetikát Budapesten vagy környékén?
Elsősorban belső takarítás céljából: teljes generál, szönyegek tisztítása, belső műanyag és bőrfelületek tisztítása az ajtón, műszerfalon, valamint a bőrülések komoly tisztítása majd ápolása.
Előre is köszi!


SONAX - ba ne menj, az aréna pláza SONAXOT meg messzire kerüld el.


Kaposvárit is. Állítólag szeretik meghúzni az autókat és utána próbálják titkolni.


Hogy jót is említsek: Auto Spa Budaörs. Nagyon ügyesek és tudnak feketét polírozni.

Kempinski Hotel Automosója! ha kell küldök számot privátban és tudsz kérni árajánlatot! megbízható!


Westend p1 parkoloszinten nagyon jo, igaz 10 e felett van egy csiribiri külső belső takaritás,de nem ismerni az autóra.csak ajánlani tudom

Ha keves időm van xx.ker hatar ut,gyorsak de átlagos mosás,rakaritás,persze harmad áron.
Csinálnak kárpittisztitást is de ahhoz ott kel hagyni a kocsit.

gfeco Elküldve: 2014-07-05 06:52 Behajthato Tükür

Zoli200 írta:
bmw320d4 írta:
papaiatis írta: Sziasztok!
Tegnap menet közben leesett a bal oldali külső tükröm műanyag fedele. Úgy látom, hogy mind a négy pöcke eltörött, így hiába pattintom vissza, kis rázkódástól a kezemben marad megint.
Másikat nem akarok venni, egyelőre.
Javaslat a javításához?
Előre is köszi!
Attila


Sziló.

Palmatex


Lehet nem bmw hez méltó de nekem építési ragasztóval van fent.
Kutya baja

gfeco Elküldve: 2014-07-02 18:15 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Bero írta:
Sparta írta:
gfeco írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
gfeco írta:
Sparta írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha a befuvók között melegre állítom a kapcsolót (3 piros pont) akkor csak gyengén szivárog be a meleg levegő hiába állítom az erősségét.ű
De ha hidegre állítom akkor minden ok.
Itt is a "süni" lehet a hibás??


Szerintem nem süni.Annak más tünetei vannak.
Vagy nem megy a venti vagy szabályozatlanul megy.Lábra és ablakra sem fúj?Szét kéne szedni és megnézni nincs e valami mechanikus gond a terelőlapátoknàl é a levegőcsatornáknál.



máshol érdeklődtem ott is ezt mondták, meg hogy valószínüleg a bowden lehet elakadva vagy ilyesmi, próbáltam kiszedni a szellőzőt de nem jártam sikerrel


pont akartam is írni, hogy ne tekerd ki, csak 1 vagy 2 jelzésig pirosba, hogy úgy mit csinál.
macerás kiszedni, ha nem akarsz öxebaxni mindent. egy rossz hitelkártya, vagy lapos műanyag, ami rugalmas is, kell alá és felé nyúlkálni. én cseréltem már, mert véletlen megrepesztettem a sarkák a keretnek. az a baj már nem emlékszem, de talán vidik vannak fent, az alját kell először kiszedni, aztán be tud billenni, vagy a tetejét. sajna nem emlékszem.


Sziasztok

Én is szedtem már ki,youtubon néztem én is,felül két oldalt van valami specko fül amit be kell nyomni, elég nehezen adja magát,én kiszedtem hozzá a rádiot a fütéspanelt és még a tartókeretet is nekem igy kijött.
De elég hamar me lehet sérteni a müanyagot.



Olyant csinál nekem, hogy ha tekerem lefelé a piros felét, 1-2-3 akkor egyre gyengül. ez így normális? kiszedtem a kesztyütartót, ott néztem a bowdent,mozog tehát nincs elakadva..



Ezt leírtam neked privát üzenetben,hogy miért csinálja. Olvasd el.


Nekem nincs bajom hála istennek de érdekelne a működése.
Nem publikus?

gfeco Elküldve: 2014-07-02 18:09 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
tomy1228 írta:
horat írta:
YELLOW írta:
horat írta: Sziasztok!

Szerintetek okozhatja a kormánymű valamilyen hibája, hogy a rossz utakról sok visszajelzés - főleg csavargatás, elhúzás - jön vissza a kormányra? A futóműben minden szilent és gömbfej új, nem lóg semmi, mégis a rossz utakon borzalmasan rángatja a kormányt az út, a nyomvályúk is húzzák ide-oda, pedig a kerék csak 15ös, gyári ET, gyári szélesség.

Az utolsó ötletem most, hogy a kormánymű nem az igazi, bár hangja nincs és nem is lóg.
Mi lehet ez még?
köszi


akár okozhatja, de hát ilyenek az útjaink. ha rossz a kormánymű, azt egy normális futóműves, meg tudja mondani. ha jó úton nincs vele baj, kanyarban sem, akkor nem valószínű, hogy szar lenne.


Jó úton semmi gondja, de más autókhoz viszonyítva sokkal munkásabb a rossz út, párszor rendesen kapaszkodnom kell. Aztán a fene tudja, lehet másnak is ilyen ez



Pont mint az enyém,ugyanez bajom annyi hogy én már a kormánymű felújításon is túl vok.Még Dáviddal is kipróbáltattam és neki se tetszett mondta hogy centiroztassam a kerekeket aztán megint egy fútómű állítás és legvégén a toronycsapágy cseréje ha addig semmi sem segített.Most szerelőmnél leadtam remélem szeptemberig kideríti mert addig mostmár el nem hozom amíg nem tökéletes!!


Szintén zenész, igaz 17". Ha rossz úton megyek és elengedem/elengedném a kormányt, Halál. Jó úton nyílegyenes!


Szintén ugyanez nekem is 17" ráadásul defekttürő.Kemény mint a vídia,de jo uton nagyon jó.tervezek is egy puhább gumit mert a varosban nagyon zavaro, minden uthiba a kormanyon erződik,
Amikor átrakom a 195/65 15-öt sokkal jobb csak hát lufigumi kis felni.

gfeco Elküldve: 2014-07-01 20:14 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

YELLOW írta:
Sparta írta:
gfeco írta:
Sparta írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha a befuvók között melegre állítom a kapcsolót (3 piros pont) akkor csak gyengén szivárog be a meleg levegő hiába állítom az erősségét.ű
De ha hidegre állítom akkor minden ok.
Itt is a "süni" lehet a hibás??


Szerintem nem süni.Annak más tünetei vannak.
Vagy nem megy a venti vagy szabályozatlanul megy.Lábra és ablakra sem fúj?Szét kéne szedni és megnézni nincs e valami mechanikus gond a terelőlapátoknàl é a levegőcsatornáknál.



máshol érdeklődtem ott is ezt mondták, meg hogy valószínüleg a bowden lehet elakadva vagy ilyesmi, próbáltam kiszedni a szellőzőt de nem jártam sikerrel


pont akartam is írni, hogy ne tekerd ki, csak 1 vagy 2 jelzésig pirosba, hogy úgy mit csinál.
macerás kiszedni, ha nem akarsz öxebaxni mindent. egy rossz hitelkártya, vagy lapos műanyag, ami rugalmas is, kell alá és felé nyúlkálni. én cseréltem már, mert véletlen megrepesztettem a sarkák a keretnek. az a baj már nem emlékszem, de talán vidik vannak fent, az alját kell először kiszedni, aztán be tud billenni, vagy a tetejét. sajna nem emlékszem.


Sziasztok

Én is szedtem már ki,youtubon néztem én is,felül két oldalt van valami specko fül amit be kell nyomni, elég nehezen adja magát,én kiszedtem hozzá a rádiot a fütéspanelt és még a tartókeretet is nekem igy kijött.
De elég hamar me lehet sérteni a müanyagot.

gfeco Elküldve: 2014-06-30 22:26 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Sparta írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha a befuvók között melegre állítom a kapcsolót (3 piros pont) akkor csak gyengén szivárog be a meleg levegő hiába állítom az erősségét.ű
De ha hidegre állítom akkor minden ok.
Itt is a "süni" lehet a hibás??


Szerintem nem süni.Annak más tünetei vannak.
Vagy nem megy a venti vagy szabályozatlanul megy.Lábra és ablakra sem fúj?Szét kéne szedni és megnézni nincs e valami mechanikus gond a terelőlapátoknàl é a levegőcsatornáknál.

gfeco Elküldve: 2014-06-28 21:28 Differenciálmû

Sziasztok

Cserélt már valaki szilenteket a differenciálműnél?Ahogy nézegettem nem olyan egyszerű ki be tenni gondolom valami prés kellene hozzá.
Ha már lent lesz a diffi mit érdemes még cserèlni?
Illetve hány darab szilent van amit cserélni kell?

gfeco Elküldve: 2014-06-27 13:19 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
gfeco írta:
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.


nem tudom. én 7,5 év alatt nem költöttem rá annyit, amit muszájból (mert tönkre ment) kellett volna venni. (kivéve olajcsere és témái) 1db trafó ment tönkre, ebből vettem 4-et, mert akkor cseréljük mindet. olyan 28ezer volt, meg szilentblokk csere kb 20ezer.
na persze azóta vettem még egy szett szilentblokkot, poliuretánt, mert csak. de nem lett volna muszáj. jó mondjuk 40ezret nem mentem ez idő alatt.
nyílván aki most vesz autót, 10-14évesen az már rizikós, hisz kitudja, ez idő alatt hány tulaja volt, meg hogy hazsnálták. de ez minden autóra igaz. a legtöbb autó 10 éves koráig 3x cserél gazdát. utána megmarad a 4.-nek, de az költhet majd rá bőven.


Persze félre ne érts ez csak amolyan vicc jellegü volt, en sem költök ennyit, ha igen akkor is csak azért mert probálom szebbé jobbá komfortosabbá tenni.
Amikor en vettem ezt akkor mondta es nem ijedtem meg.
Azért ez mégiscsak egy Bmw.

gfeco Elküldve: 2014-06-27 00:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Janthomas írta:
klins írta:
Janthomas írta:
hil írta:
klins írta:

Sziasztok!
Erről a 116 LE motorról mit kell tudni ??? Megbízható vagy nyűgösebb mint az 1.9 -es FL előtti ???? Köszi



http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-7926089

Szia!
Úgy emlékszem, valaki a fórumról megnézte és azt írta, hogy ez az autó egy rakat szar. Ebben a topikban ment a csevej, olvass vissza.
hil


Szia!



Én néztem, nem ajánlanám, elég sokat kellene még rá költeni...


Köszönöm a válaszokat De itt nem az autó volt a kérdés hanem a motorja Csak belinkeltem ezt az autót hogy, tudjátok miről beszélek ... 1.8 116LE !
Az autó csak példa ! De azért köszönöm

Amúgy kár a verdáért, képen patika

Nincs ülésbe nyomó nyomatéka, de haladni azért lehet vele szépen. Az én viszonylag nyugodt vezetési stílusomhoz tökéletes lenne egy ilyen vagy egy 2.0 143 LE-s motor. Hétköznapi használathoz szerintem tökéletes választás. Csak még mindig nem találtam egy ilyet magamnak


Én is aimán vennék,lényegében minden autoval lehet gond,ezt igy nem lehet megmondani hogy nyűgös lesz e .Lehet bajos egy 1.9 is.Sokmindentől függ ki hogyan használta hogy hajtotta hogy szervizelték stbstb.Részben szerencse is kell.Ha vágysz rá vegyél,lesz ami lesz megbánni biztos nem fogod.
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.

gfeco Elküldve: 2014-06-27 00:03 Autóvásárlás

Rick25 írta:
Rick25 írta:
Szemy írta:
Rick25 írta:
Szia!

Nagyon köszönöm. Bár az általad leírt adatok alapján (60% város + autópálya 140-el) ha így evett 8-at akkor 6,5-7 is kihozható belőle. Ugyanezt mondanám a tisztán városi 9l alapján is, de azért belekalkulálom a 8-at. Köszi az infót.


Tulajdonkeppen a 6,5-7 literes atlagfogyasztast "laboratoriumi" körülmenyek között ki lehetne hozni, de szerintem ez az ertek eleg messze van a valosagtol es felesleges is lenne figyelembe venned. Nem hiszem, hogy talalkozol valaha is olyan tulajjal, akinek a 2 literes benzinmotorja (E46-on belül) eves atlagban 7 liter alatt fogyasztana.

Amikor en utoljara neztem a spritmonitor.de-n a fogyasztasomat, ugy emlekszem 118 auto volt regisztralva hasonlo adatokkal (BMW E46 318i limuzin 2001-2005), es en benne voltam a top 10-ben. Tehat az autok minimum 90% magasabb atlagfogyasztassal rendelkezett, mint en. Ez alapjan minimum 8 liter/100km-rel lenne erdemes szamolnod.

Szemy


Igen, ez a 6-7 liter tényleg nem egy valóságos érték (annak ellenére, hogy a hirdetésben ez volt). Ahogy néztem a Sprittmonitor-t én is inkább a 8-al számolok. Bár a hirdetés alapján a 175.000 km sem egy hihető érték (kivéve, ha az előző tulaj 2. autóként használta).
Erről jut eszembe: Nem ismertek itt valakit, aki Fehérváron vagy környékén lakik és szombati napon meg tudná velem nézni a jószágot: Ha nem, akkor telefonos segítség is érdekelne...

Üdv és köszi!


Ez lenne a verda, amit szeretnék megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-8001573

Kíváncsi lennék mi a véleményetek. Esetleg nézte-e már valaki.



Szia
Ez tul szep lenne ahoz hogy igaz legyen.
Én ugy emlekszem ezt mar nezegettük itt a forumon es arra jutottunk hogy jobb hátul a csomagtér ajtónál sokkal nagyobb a hézag mint balon, az ajtokarpitnak sem igy kéne kinéznie,és egy 14 éves autóban 170 e km az vicc.
Nagyanyám többet megy.
Szerintem csak óvatosan.

gfeco Elküldve: 2014-06-24 21:26 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Padre323i írta:
YELLOW írta:

sajnos én sem értem minek kellett bele, valószínű minél komfortosabbá akarták tenni a dolgot. de újabban, már szinte minden benzinesben az van, amiket 2-3 éve gyártanak. talán nagyon kis motorosban, és kisebb márkáknál nem használják a kettőst.


Nem tudok róla hogy bármilyen E46-ban egytömegű lendkerék lenne.Ha mégis,az Nekem is újdonság volna...



Nekem Fl elötti 1.6 van és már volt kuplungcsere 290 ezernél és kettőstömegü a lendkerék.Kis benzineseknél szinte sosem megy tönkre,nincs nagy rezgés és nyomaték(sajnos) ami tönkretenné.Pont ettöl nem kell tartanod.
Inkább a dizelekre jellemző hogy tönkremegy.
Nekem régi 8 szelepes motorom van böven 300 ezer km felett,még bontatlan,alapjában véve nem sok hibalehetőség van egy vanoshoz képest,egyetlen hátránya hogy nem megy.
Ha most venném 320 i alatt nem néznék.

gfeco Elküldve: 2014-06-22 22:55 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

kyle16 írta: sziasztok. e46 sedan facelift full gyári. nem akarok peremezni. mi az a szélesség + et szám kombó ami felmegy rá? 19" felni menne alá. köszönöm üdv

Szia
Ez egy nehéz kérdés,de arra készülj fel hogy a komfortnak lőttek ekkora kerékkel,iszonyatosan szólnak a kátyúk és uthibák,valamint minnél nehezebb a felni annál nagyobb a rugózatlan tömeg,ami ad rendesen a futómünek.
En 15 röl 17 re váltottam 225/45 és néha azt hiszem elhagyom a futómüvet pedig eléggé egyben van.

gfeco Elküldve: 2014-06-22 22:18 Szívócsonk-pillangószelep

david01 írta: Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy a 2000-es évjáratú 320d-ben is benne van ez a pillangószelep vagy csak az erősebb verziókban?? Ha benne van és ledugóztatom lesz valami teljesítménycsökkenés vagy fogyasztás változása??
Válaszotokat előre is köszönöm



Szia van a tiédben is.
Olvasd el figyelmesen ezt a cikket.
http://www.hirklikk.hu/m/article.php?id=551573

gfeco Elküldve: 2014-06-19 07:30 Motorolaj

Kuszi írta: Normális ha alapjáraton, üresben, felengedett kuplungnál, lehet hallani, hogy a váltó forog... (más autónál eddig ezt nem vettem észre)!


Szerintem nyelestengely csapágy de nagyon rossz topicban vagy.

gfeco Elküldve: 2014-06-18 21:13 au. váltó olaj

Zoli200 írta: Sziasztok,milyen váltó olajat vegyek 1999-es manuál 320.D-be,bementem 3 nagy kereskedésbe és csak lestek mert konkrét olajat nem találtak hozzá


Szia
Nekem benzines a gép.
Én anno felhivtam a Wallist es alvázszám alapján lekértem hogy milyen váltóolaj kell bele.De amugy rá van irva a váltóra egy cimkén.
Nekem sajnos ez hiányzott.Végül okosabb nem lettem mert azt mondták hogy Mtf lt2 es olaj kell bele.mondtam köszi most aztán tényleg sinen vagyok.(manual transmission fluid lifetime olaj)

Végül vettem 1 litert mert mindenhol azt olvastam hogy mas olajoktol igy megállt a váltó meg nehezen ment az egyes stb.de lehet castrol a váltoolaj beszállito nem tudom.masik automb siman castrol váltoolajat tettem gyönyörüen megy de itt inkább gyári váltóolaj mellett döntöttem.