haka Elküldve: 2013-12-18 23:44 Mi lehet a baj?
batigol09 írta:YELLOW írta:batigol09 írta:batigol09 írta:haka írta:batigol09 írta: Sziasztok!
A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi
Csáó,
Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra)
Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.
köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....
Voltam diagon, hibamentes a verda!!!javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...
isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.
oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...
Az omw extrában nincsen kén, ettől jobb, mint a többi, a kén szedi szét a porlasztót is. Nincs más opció jelenleg tankolásra sajna
