hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2014-01-30 19:46 Társalgó

Bero írta: Nemrég rakta fel valaki.


Azt hittem, hogy valami vicces kép. De így szerintem nem az. Lehet, hogy megtenném a megfelelő lépést a szerző előkerítése érdekében. Egy közepes ügyvéd is jó pénzt tudna lehúzni a kép feltöltőjéről. (nálam ez már olyan kategória, mint amikor valaki összekarcolja/tönkreteszi más autóját)

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 20:20 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
Köszönöm a videót, még hasznos lehet, de az én autóm nem ilyen hangot ad ki. Valamennyire hasonlít, de ennél élesebb hang hallatszik, de halkabb, minden alkalommal amikor az autó a hátuljára "nehezkedik", de nekem nem ropog, hanem csak pattan egyet.


Nézzetek át mindent. Rugókat lengéscsillapítókat, toronycsapágyakat, féltengelyeket, a futóművet pedig "nyúzató padon"

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 16:15 Hifi beszerelése e46-ba

hanzi320 írta:
Robin68 írta:
hanzi320 írta:
YELLOW írta:
haka írta: Sziasztok,

Szerettem volna lecserélni a Business Cd lejátszót valami másra, hogy legyen mp3. Illetve telefon kihangosító se ártott volna, ekkor kezdtem el keresgélni, a neten és találtam ilyen kínai Navigációs rendszereket. Sokféle képen nevezik őket, de inkább kis számítógépek.

Ezek a lejátszók képesek sok audió és videó formátum lejátszására, pl. mp3 vagy avi.

Emellett van benne természetesen rádió is, és még navigáció is. Egészen kecsegtetően hangzik, de persze kínai cucc. Na gondoltam kipróbálom.

Ezt vettem meg: http://www.aliexpress.com/item...98408.html

Lejátszó + wifi + tmc + gps antenna + audio tool kit (műanya eszközök az autó elemienek szétszedéséhez is)

Ma végre rendesen ki tudtam próbálni:

A tmc-hez lehet még csatlakoztatni antennát, azt nem küldtek, szóval azt majd egyszer. Ma a nulláson belefutottam a dugóba (baleet) és az igo már fel is kínálta a kerülőt.
Itt meg is jegyzem, hogy ez egy hibája, hogy a navigációs résznek valószínűleg kevés a hardwaer a tökéletes működéshez. akadozva lépked az IGO, olyan mint pár évvel ezelőtti pda-kon. Ez szerintem kvázi kompromisszumként elfogadható, úgysem nézem állandóan, és a hangjelzés nem késik, időben.

A navigáció mellett van egy másik rendszer, ami függetlenül futtat 1-2 programot, a rádió, tv, audió, videó, stb.

Hátulról kivezetett (például a kesztyűtartóba) usb-n keresztül rá lehet dugni pendrive-ot, erre papiron 16 gigásat. Épp elég néhány zenéhez és filmhez.
A Highway Thru Hell sorozat aviját simán vitte amit letöltöttem. 800x480-as felbontású 7 colos kijelzője van, épp elég filmet nézni pl. egy két órás dugóban a nulláson Gondolom a codecek ismerete véges, ki tudja mikor softwarek vannak az amúgy WINCE 6.0-s oprendszereken. De jó lesz.

MP3-as is normálisan játszotta le, az equalizer is nekem elegendően (nekem elég jónak tűnt, végül is software-es) kihatott.

Minkét felület elég gagyi, de ez nem a telefonom, nem izgat.

Lehetőség van arra, hogy nézek egy filmet (vagy TV-t mert azt is lehet felárért) és egy fizikai gombbal átkapcsolok a navigációra (ami egyébként teljesen egyedi, bárki bármilyet felrakhat, ami elmegy wince 6.0-n) és PIP-ben láthatom a videot, két méretben. Meglepően éles, élvezhető. Újjal bárhova rakhatom a felületen, ami ugye pl az igó felület. Kényelmesen el lehet navigálni, miközben látjuk a videót.

És még bluetooth is van benne!
Szintén gagyi felülettel, ami kb. használhatatlan  De egyszer összepárosítottam és mindig meglepődtem, hogy a képernyőn írja a számot és felvehetem, király.
Hívni is lehet, de a névjegyek kezelhetetlenek, hiába próbálja meg átvenni a telótól. Lehet Iphone-al jobb, arra biztos jobban rágyúrtak. Arra külön alkalmazások is vannak, de azokat nem tudtam kipróbálni. A zenét át lehet onnan játszani az biztos, bluetoothon.

Én magam be bírtam szerelni , csak a klímabefúvó leszedése necces az egészben. Itt van a beszerelésről videó: http://youtu.be/h9Eg7ZXez0c

Még annyi, hogy nem a képen látható előlappal jött a cucc a TMC miatt, mert azt csak az alábbi külsőbe tudták belerakni. Ez azért necces egy kicsit, mert ezen csak egy SD kártya van, amin nem tudunk videót vagy zenét tárolni. Vagyis nincs értelme. Így csak a hátsó pl. a kesztyűtartóba kivezetett usb-t lehet úgy használni, hogy ne legyen szem előtt. Ezen kívül egy első miniusb aljazot keresztül is lehet csatlakozni.

Persze sok dolgot tud még, pl tolató kamerát kezelni, és marha sok féle létezik belőle, ez csak egy a sok közül.

Azt gondolom sok ember szeretné ezeket a feature-öket, csak senki sem bízik a kínaiban (sokszor jogosan) azért írtam le, nekem tetszik



köszi a részletes leírást, tapasztalatot. úgy gondolom amit leírtál és amit elolvastam róla, nem egy nagy valami, de hát mit is várhatnénk. azé meg dádá, hogy a klímának nem vettél hozzávaló keretet


Sziasztok.
Érdekelne engem is ez a téma.
Megnéztem a videót amit belinkeltél, és kérdésem lenne,h ahogy megküldik ezt a cuccot ugy jó ahogy van?És simán át lehet szerelni , mint ahogy a videón van?Nem kell hozzá semmi plusz cucc?
És az én autómban csak sima Bmw sportkormány van, nem kormányról vezérelhető a fejegység.Ez befolyásol valamit? (egyébként 2004.03-havi az autó)
Előre is köszönöm a válaszokat

Én is ilyet raktam be és nem kell semmi át alakítás. A kormány nem befolyásol semmit, max ha később rakatsz bele multikormányt akkor onnan is tudod vezérelni az alap fungciókat.



És mi a véleményed ,jól működik? Azt kaptad amit vártál?
És te is onnan a weboldalról rendelted ami be van linkelve?


Van belőle néhány: http://www.ebay.com/sch/i.html...ondition=3

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 11:30 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

anubisz írta:

Mondjuk te találtad, de basszus, azon az oldalon 9000 volt, aztán találtam ugyan azt 7500 ért, egy másikon meg le volt akciózva 4500 ra. Igaz csak Optimal, de kérem mégse 18-20 ezer. Ott csak a klima kompresszor van, csak az a rövid szar ékszíjat vezeti meg, nincs terhelve mint a nagy feszítő a generátornál. A régit még megzsíroztam, majd kicserélem a lesz hangja, már nem bontom ki újra. Gyönyörűen meg lehet kenni ha a zárógyűrűt ki pattintjuk. Kimostam benzinnel tisztára, aztán tele zsírral. Persze ha már el is kopott akkor ez nem sokat ér, de még nem kotyogott.


Az optimalt én is belinkeltem neked az unix oldalról. (UnixNr®:10417546 Cikkszám:0-N1445S) Igaz, náluk 7954ft. Sokan nem tudják, hogy a "zz" (mindkét oldalon porvédő) csapágy porvédői eltávolíthatóak.

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 11:11 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

anubisz írta: Meg is jött a görgő,Audi,Seat,VW, 4500 volt. A bezzeg BMW be csak kompletten lehet venni, 20 ezerért, majd mindjárt futok.
A régi.


Az új.


akinek ehhez kel görgő, ne vegye meg komplett.

http://lagunamotorsport.com/im...ac_571.jpg


Örülök.
Szerintem nem te leszel az egyetlen, aki ezek után jobban körbe fog nézni az alkatrészpiacon. Nem ez az egyetlen olyan alkatrész, ami más autóhoz is jó.

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 08:52 Mi lehet a baj?

andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.

hancurozo Elküldve: 2014-01-29 08:38 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 20:09 Önindító

anubisz írta:
YELLOW írta:

szerintem meg le lett húzva. oder a mestőr cserélte a tekercset, aztán kideült nem javult, majd egy akksi csere és jó lett. ha nem feltételezem a lehúzást. vártam, hátha anubisz felhozza ezt. ha valakin nagyon látják, sőt még mondja is, hogy nem ért hozzá, azt simán lehúzzák, még németben is. a hivatalos szervíznek úgyis elhiszik, a nem hivatalosnál meg azt gondolják, hogy biztos nem húzza le. (még most is jókat mosolygok, mikor nagyon bekakiltam, hogy kattog a verda nem indul, és csak az akski volt, még jó hogy volt ez a fórum)


Próbálom nem a legrosszabbat feltételezni mindenkiről, bevallom nehezen megy főleg ha szerelőkről van szó.


Nem minden szerelő lehúzós. Ha akkut cserélnek, akkor meg szokták nézni, hogy indításkor mekkora az áramfelvétel, valamint a töltést is. Ez megmutatja, hogy esetleg az önindító indokolatlanul magas áramfelvétele tette-e tönkre az akkut, vagy a generátor nem megfelelő töltése. Esetleg csak simán elöregedett az akku.
De szerintem ezek az alapvető "meghibásodások" voltak oktava, mikor valaki jogosítványt akart szerezni. (legalábbis 20 éve volt ilyen)

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 19:13 Társalgó

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.



Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 18:47 Társalgó

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.


Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 18:16 Társalgó

YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 18:12 Önindító

anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 17:56 Társalgó

Robi1201 írta:
Ertem... Akkor te szerinted? Valaki hogombat mondott stb.


Szerintem vidd el olyan helyre, ahol a hibatárolón kívül tudnak élőadatot is olvasni. (és nem árt, ha értelmezni is tudják a kapott adatokat)
Akkor meglesz a hiba. Találgatni felesleges, mert lehet sok oka. (az egyszerű érzékelőktől az injektorokig sok minden)

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 17:49 Társalgó

Robi1201 írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


Olyan diagot én is vennék, ami kiírja, hogy rossz a trafó, vagy a gyertya, azt kel cserélni, sőt azt is ,hogy melyiket. Szerintem oda se járj többet. Behúztak 2 trafóval, meg 2 ezer gyertyával.
Minimum, hogy felcserélem őket vazzzeg, az nem jutott valakinek az eszébe?

Basszus ( megint az irta ki gyertya. ) a lényeg az, ha nem jár 2 henger,az csak a gyertya, és a trafó miatt lehet, persze sokaknak nem is áll másból a kocsi, csak trafóból, meg gyertyából.


Nagyon igazad van.


Igazabol ott voltam es lattam mit irt ki a gep.Egy Bosch gep volt .Egyebkent Munchenben lakok es csinaltak csereltek horror arba


Igen. A gép kiírta, hogy gyújtáskimaradás az X hengerben. (mást nem is írhat ki, mert csak ezt tudja) De az nem csak azt jelentheti, hogy nincs szikra!

hancurozo Elküldve: 2014-01-28 17:27 Társalgó

anubisz írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


Olyan diagot én is vennék, ami kiírja, hogy rossz a trafó, vagy a gyertya, azt kel cserélni, sőt azt is ,hogy melyiket. Szerintem oda se járj többet. Behúztak 2 trafóval, meg 2 ezer gyertyával.
Minimum, hogy felcserélem őket vazzzeg, az nem jutott valakinek az eszébe?

Basszus ( megint az irta ki gyertya. ) a lényeg az, ha nem jár 2 henger,az csak a gyertya, és a trafó miatt lehet, persze sokaknak nem is áll másból a kocsi, csak trafóból, meg gyertyából.


Nagyon igazad van.