hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 10:39 Társalgó

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


nekem egyre jobban tetszenek a BMW-k is, de nekem fontos, hogy pl szemből szimmetrikus legyen a motor, ne legyne rajta egy kerek, meg egy szögletes lámpa pl. amúgy a neked bájkok is nagyon bejönnek.


Egy kis plekó rá egy kuttúrátt sportdob azt GO!
Csutka kormányos nekem nem kell, én már nem fekszek a tankra.


Végre egy naked kedvelő Én az enyémen cseréltem kormányt (túrát krosszra) A pici plexivel vigyázz nehogy pont a sisakra dobja a levegőt. (hosszú távon kényelmetlen tud lenni)

hancurozo Elküldve: 2013-11-25 17:33 Társalgó

szotakdavid.
Lassan talán lehet csapatni Dobogókőn.
http://www.hir24.hu/belfold/20...dobogokon/

hancurozo Elküldve: 2013-11-25 13:06 Társalgó

si3rrabravo írta: Floridaban meg azt mondja a jenki, hogy "baromsag" hutofolyadekot hasznalni. Odaat lehet ilyenekrol olvasni, de itthon nehezen allna meg a helyet, ez teny.


Főleg azért, mert a fagyálló korrózió gátló adalékot tartalmaz, valamint keni a vízpumpa tömszelencéjét is.

hancurozo Elküldve: 2013-11-24 21:08 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
"500e-ig nem volt gond"
Ezt sztem nevezzük ki a hónap viccének!
Amúgy honnan vagy ilyen biztos abban pl, hogy sosem volt hozzányúlva az adagolódhoz és egyéb üzemanyag ellátó rendszerelemhez az autódban?
De tegyük fel, hogy tényleg így van, de ha eddig nem kellett és használod is az autót, akkor majd neked kellesz hozzányúlni!
Több 100 komoly vállalkozás épül csak arra az országban, hogy VP44-et meg CR rendszereket javítanak és nem kicsit mennek jól!
A dízel fórumok tele vannak problémákkal és hülye kérdésekkel és segítségkérésekkel, hogy ez meg az a baj, amikor meg ilyen kényes kérdéshez jutunk akkor érdekes, hogy mindenkinek hibátlan autója van!



Ha majd hozzá kell nyúlni, hozzányúlok. (szerelő a szakmám) Persze, hogy sokan élnek ebből. Megveszik a Német autókat (évi 50e km futással) 5 évesen 70e-el az órájában, úgy hogy 20e km-t megy minden szerviz között. A "balkánon" sokan taxiként üzemeltetik ezeket az autókat nagyobb hibák nélkül.
Szerintem itt a fórumon is van olyan aki újként vette az autóját. (remélem beszámol ő is a tapasztalatairól). Láttam én is keveset futott autót komoly hibával (igaz nem BMW-t), de ott is kiderült, hogy a tulaj hibájából ment tönkre.
Amit én mentem vele, nekem már megérte a diesel. Ha egyszer csere lesz, az is diesel lesz. (pedig volt több benzines autóm is)

hancurozo Elküldve: 2013-11-24 20:43 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



min. 30-35e. Normál napi használat országúton, de hetente egyszer meghajtom. (ha külföldre megyek, akkor sem használok pályát)

hancurozo Elküldve: 2013-11-24 20:38 Üzemanyag fogyasztás

Bulll85 írta:
compact írta:

Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





szerintem is drágább dízelt fenntartani ,meg a városi fogyasztással semmit sem nyerek ott 8l kb.De nyugtat kicsit az,hogy a motor az egyetlen szinte ami hibátlan a kocsi.Ex tulaj,sokat költött rá,meg én is költségekkel kezdtem adagoló......


Az enyém nem CR. Nem 0km-el vettem. Bontatlan a motor, lendkerék, adagoló. Igaz, cseréltem én is légtömegmérőt, lengéscsillapítót, lengőkart, sőt EWS-t is. (de szerintem ezek nem tipikus diesel hibák) Nem élek álomvilágban, de van aki újként vette a kocsit és 500e-ig nem volt gond. Sokan elhiszik, hogy megkímélt kevés km-es autót vettek. (természetesen ellenőrzött előélettel)
És mivel fogyasztás. Csak országúton használom, de az 1.4 H astra 1,5-2l-el többet eszik (tankolás és nem BC adat) azonos úton. (normál közlekedés, és nem a cammogós kigurítós) Jöhetnek a benzines fogyasztások 6,5-7l-ről, csak számomra hihetetlen, ha az astra nem vihető le 6,5 alá.(viszont soknak találom a sokak által mért diesel fogyasztást) Én a saját tapasztalatomat írom le.

hancurozo Elküldve: 2013-11-24 19:50 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.

hancurozo Elküldve: 2013-11-23 20:36 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)

hancurozo Elküldve: 2013-11-23 19:44 help:)

Danibattya írta: Sziasztok,
azt szeretném kérdezni hogy olvastam hogy AJÁNLOTT kartergázszűrőt cserélni, kérdésem hogy ez az e?
http://www.ebay.com/itm/BMW-32...565d90fe29

és ha ez az akkor elég csak a szűrőt cserélni vagy kompletten mert találtam úgy is!
köszi
Dani


Az a szűrő. Ha a membrán nem szakadt, akkor elég a szűrő cseréje.

hancurozo Elküldve: 2013-11-23 13:07 Egyenetlen alapjárat

BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.

hancurozo Elküldve: 2013-11-23 09:56 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)

hancurozo Elküldve: 2013-11-22 17:51 Motorolaj

YELLOW írta:
MattM325 írta:
Superpippo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Azt mondta az sovány egy picit az én motoromhoz, ezért az 5W-40 amit ajánl.


nincs jelentősége... normál használat mellett mindegy, a 30-assal kevesebebt fogyasztana. ha nem versenyzel nem fog megégni az olaj...
az ECO, ződ autók 0w-20-as olajokkal mennek.


Nem versenyzek. Egyáltalán ezzel? De ha sor6 2nyócom lenne azzal sem.
Öreg vagyok már bohócnak, meg nem fizetek a sünöknek bírságot. egair barátom mondása:
E46 al 50km/h val is lehet páváskodni... na de ez sem izgat nem ezért vettem, hanem azért mert imádom a kis bimmert.


na látod, ezé lenne elég az 5w-30 is


Én is 5w-30at használok.Semmi problémám nincs vele.


Tehát nem tudta kész érvekkel alátámasztani a vastagabb olaj jelentőségét, ahogy a szerelők nagy része sem. Általánosságban 200e felett legyen 10 v. 15W, de miért?? Ne legyen olajnyomás?


az olaj nyomás nagyobb lesz, a szivattyúzhatósága lesz rosszabb, ez gyenge szivattyú esetén jelenthet gondot. azért javasol sűrűt, hogy en fogyassza az olajat


üzemi hőfokon (olaj kb. 100 fok) mind a 2 olaj egyforma híg. (ha azonos a teljesítmény szintje), tehát azt is ugyan úgy enni fogja.

hancurozo Elküldve: 2013-11-17 19:01 Légtömegmérõ

anubisz írta: Nesze neked 370 Eurós tömegmérő, egy maroknyi dollárért, hogy idézzem a híres westent
Tuti az ebay, meg a többiek is többnyire ezzel vannak tele.
http://www.alibaba.com/showroo...7-451.html


És ezeket megveheted Magyar internetes áruházban is.(csak ott már nem közlik veled a származását, valamint az ára is magasabb)

hancurozo Elküldve: 2013-11-13 16:55 kézifék állítás

titi54 írta:
Pocses írta:
titi54 írta: Sziasztok!

Segítségért fordulok hozzátok. Lecseréltem az autón a felniket. A csere után induláskor arra lettem figyelmes a kézifék helyénél az utastérben kerepelő ropogó hang hallatszik, halkan. Ha behuztam menet közben(tudom hogy nem arra való és nem is szereti) de akkor erősödött a hang, már olyan fájóan. A kerepelés ropogó hang ahogy gyorsul az autó a hang is vele gyorsul..

Szétszedtem meg a hátsó féket, tárcsát mindent darabokra, semmi rendelleneset nem láttam, persze nem vagyok szerelő. összeraktam, ugyanaz mint eddig. mintha a bowden szorulna vagy beleérne valamibe, de egyszerűen lövésem sincs mitől lehet.

Valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!!


A fék mögött belülről ,lehet valahol hozzáér a takarólemez. Próbáld meg feszíts rajta finoman befelé, lehet látod is majd rajta ha esetleg valahol deformálódott volna.




Nyoma nincs, hogy hozzáérne a takarólemez. egyszerűen fingom sincs. Felni miatt lehet? mert az nem teljesen 100%-os állapotban van, ki van centírozva meg minden, de felni csere előtt semmi baja, ahogy kicserélem ropog röcsög. de a centirozást kis sebességnél nem veszed észre, hogy üt e a felni.. foggalmam sincs, gondoltam én már mindenre. fele baromság tudom, de már elkeseredve próbálkoztam. következő a szerelő lesz


A kerékcsavar túl hosszú. Tedd vissza a nyári felnit és nem lesz hangja. Vegyél hozzávaló csavarokat és utána cseréld a felnit.

hancurozo Elküldve: 2013-11-12 12:28 320d Motor

toki24 írta: Sziasztok!

néha az öndinditóm már tulforog vagy kerreg hogy mondjam, na vettem én egy másikat ami jó,kérdés hogy nehéz nagyon lecserélni? olvashattam én olyat hogy szivotorok le

köszi a választ!


Szia.
Én lefelé szedtem le.