hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 18:45 Teligumiszett

compact írta:
Lassan 10 éve jó eredményekkel versenyzem /rally/ lehet, hogy lefosnád a bokádat ha a tréning olyan nagy élményeket adott, a dsc-t pedig automatikusan minden inditásnál kapcsolom kifelé, mert zavaró dinamikus közlekedés közben ha már kis csúszásnál is korrigál még ha óvatosan is teszi!
Ne azon lovagolj, hogy mi van az amúgy sem tapadó hátsó kerékkel, hanem, hogy mivel jobb az ha az első kerék semmit nem tapad a hátsón pedig ott a jó gumi!
Neked ezt kellene épp érvekkel bizonyitani és kiváncsian várom is.
A való életet nem lehet tréningen tanulni...


Gratulálok az eredményhez. (jó szerelőid lehetnek akik beállítják a kocsid)
Fékezésnél az első kerék kapja a nagyobb terhelést (a rosszabb minőségű gumi is jobban fékezhető mivel nagyobb erő nyomja az aszfalthoz)(gondolom tanultál fizikát) a hátsónak kisebb lesz a terhelése, ezért jobb gumi szükséges az azonos tapadáshoz. (semleges marad az autó) Ha az első a jobb minőségű, jobban fékezhető, de akkor már a hátulját nem irányítod, mivel elveszítette a tapadást. (szerintem ezzel te is egyetértesz)
Nem versenyzek (van elég aki teszi ezt a közvetlen környezetemben, és nem fosnám le a bokám)
Vezetek viszont így is eleget.

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 18:10 Teligumiszett

compact írta:
hancurozo írta:
compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)


Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!



Vezetek egy ideje. Motorozok is. Szerinted, ha az amúgy sem tapadó hátsó kerekeidről megszűnik a terhelés (tudod előre billen a súlypont) mi történik? Kicsúszik a hátulja (ha nem veszed el a féket) Lehetsz te "fasza" gyerek de akkor is vagy neki mész az akadálynak, vagy megpördülsz. Igen, bambáknak való a DSC. (gondolom nem vezettél elektronika nélkül)
Próbáld ki a "tréninget" (én a "cégnél" próbáltam)

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 17:49 Teligumiszett

compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 17:22 320d Motor

YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 15:58 Karosszéria (javítás?)

tutajos írta: Az én 530 d-m tele volt kavicsfelverődéssel, miután feltörték nálunk az utcát a csatornázáshoz, úgyhogy inkább lefóliáztattam fényes ezüstre karbon tetővel, és ott egyből úgy kértem árat, hogy kijavították a hibákat is teljesen jól, azóta meg szépen tart. Most néztem hogy van nekik karácsonyi akciójuk:

A link neve


Ez nagyon reklám. Remélem nem akarod az összes topikot teleszórni vele.

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 14:54 Teligumiszett

YELLOW írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.


Úgy is azt csinálsz amit akarsz. (ne hallgass a szakemberekre sem)
Nem fogok ezen vitatkozni
YouTube videó
De remélem nem ölsz meg vele senkit. Ha már kitör, a kopottabb gumikkal nem hiszem, hogy meg tudod fogni. (nem vezetsz te olyan sokat, hogy akkora rutinod legyen)

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 14:29 Teligumiszett

YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/

hancurozo Elküldve: 2013-11-27 13:38 Teligumiszett

YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 19:51 Autóvásárlás

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 16:02 Ki tapasztalt ilyet?

fullenigma írta: Sziasztok
Tegnap mikor kiszálltam a kocsiból este az autóm világítása égve maradt úgy, hogy mindent lekapcsoltam már.Aztán egy idő után kikapcsolt.Ki tud erről valamit?Azelőtt se és azóta sem csinálta.Kérdésem h erre meg lehet tanítani az autót vagy valami gebasz volt csak mert külön tetszett h nem vakoskodtam a garázs előtt.

elölre is köszönöm


Hazakísérő fény. Leállítás után a refit magadfelé meghúzva aktiválod.

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 14:25 Autóvásárlás

nickname írta:
200-300 ezer kilométer ezeknél az autóknál nem sok, ha megfelelően szervizelték.

Hamarabb vennék egy szervizkönyves 300K futott autót mint egy 150K futott előélet nélkülit.






Ezzel szerintem nem vagy egyedül. De mégis sokan elhiszik, hogy az általuk vásárolt "viseletes" Németországi autó csak 130e-t futott. És csodálkoznak, ha újjá kell építeni a motorját.
És akkor milyen autók lehetnek a kinti nepereknél? (amiket már ilyen oldalakra sem mernek feltenni)

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 13:43 Autóvásárlás

Superpippo írta:
Pocses írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Ennek a belsejét nézzétek meg!Akkor szétmállót belűekben hány km van?
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Sose mondanák meg,hogy 526 ezer van benne. Ezt is behozza majd valami nepper aztán kidobja inkább a vezetett szervizkönyvét, beállítja órát 200ra és eladja búsás haszonnal valami madárnak..


Hát nem az tuti. Lehet az enyémbe is ennyi van. Igazából annyit mondott a szerelő vagy nagyon jó munkát végeztek a visszaírással, hogy mindenhol egyformát lát, vagy tényleges az óraállásom.
Aminek ugye most már abszolúte nincs is jelentősége mert az enyém.


Benzinest is pörgetik,de nem annyira mint a Dieselt. Benzinessel nem mentek, mennek annyit mint egy Diesellel.Aki sokat megy az vesz Dieselt.Évi átlag kb 10-20ezer a benzines reális futása a diesel meg szerintem minimum 25 ezer/év -től indul.Ezek csak az én meglátásaim.


Csak 1-2 autó rengeteg km-el (csak azért, hogy hogyan néznek ki a keveset futott autók:
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 11:36 Társalgó

Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)


Na az is szép ám. Barátom unoka bratyója meg a Banditára esküszik volt egy 1.2 se!

Nagyon megbízható moci. A lég/olaj hűtése és az 5-ös váltó miatt esett ki nálam. Az 1250-es vizes bandita ára viszont magas volt. A "cégnél" többen hajtanak bantitot (250, 400, 600)
De miután megnéztem az SV-t, nekem kellett a V2 hang.

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 11:22 Társalgó

Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)

hancurozo Elküldve: 2013-11-26 10:58 Társalgó

Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.