hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2015-10-03 22:20 Műszerfal díszléc befogató

lantika írta:
hil írta: Sziasztok!
A műszeregységben a műszerek körüli krómkarikát (gyárilag van benne) el lehet nyom nélkül távolítani?
Engem borzasztóan zavar benne (biztos bennem a hiba, míg mások pénzt, időt áldoznak a krómkarika felrakására).
Köszi: hil


Szerintem ragasztva van. Csereld el egy märkatärssal akinek nincs,de szeretne. 5 perc alatt megvan mivel csak 4 csavar + 2 ami fogja az orät.

He ez eredeti karika,akkor nincs ragasztva.


Köszi!

hil Elküldve: 2015-10-03 21:38 Vonóhorog

bmw320d4 írta:
hil írta: Sziasztok!
Nekem is gondom akadt ezzel: Fl touringról nem jon le a horog kulcs elfordul, kerék kihúzható, elforgatható a horog meg sem moccan, valszeg be van rohadva. Azt lefelé (a föld irányában), vagy hátrafelé kell húznom?
hil


Lefelé.

Köszi Miki!

hil Elküldve: 2015-10-03 19:55 Műszerfal díszléc befogató

Sziasztok!
A műszeregységben a műszerek körüli krómkarikát (gyárilag van benne) el lehet nyom nélkül távolítani?
Engem borzasztóan zavar benne (biztos bennem a hiba, míg mások pénzt, időt áldoznak a krómkarika felrakására).
Köszi: hil

hil Elküldve: 2015-10-03 19:50 Vonóhorog

Sziasztok!
Nekem is gondom akadt ezzel: Fl touringról nem jon le a horog kulcs elfordul, kerék kihúzható, elforgatható a horog meg sem moccan, valszeg be van rohadva. Azt lefelé (a föld irányában), vagy hátrafelé kell húznom?
hil

hil Elküldve: 2015-10-02 19:15 BMW kulcsok

Robin68 írta:
Én bátor voltam és 1 kulcsal vettem az autóm
Próbáld meg itt megkérdezni.
Vagy hívd fel őt:
Juhász László +3620/321-8599.
1173 Bp. Pesti út. 152.
Náluk 26ezer a gyári kulcs immoval, betanítással. És 1 óra míg megcsinálják.



Szia Robin!
Köszi a tippet, ma voltam ott (mert én is bátor voltam fél napig) csináltattam két kulcsot: 1 távosat és egy csak immósat, 40 pénz volt a kettő és kb 1 óra. Korrekt a srác, nagyon ért hozzá, ajánlom mindenkinek, aki kulcs problémával kűzd:
http://mrsuszter.hu/
A telefont általában nem veszik fel, felesleges is próbálkozni.

bye:hil


hil Elküldve: 2015-10-02 19:01 Társalgó

Sziasztok!
Ma érzékeny búcsút vettem 7 éven át szolgáló autómtól. Mit mondjak, nem volt jó érzés, túlságosan bele szerettem.
Pedig azt mondják: az ember kétszer örül egy autónak, amikor megveszi és amikor eladja. Én nem örültem!
bye:hil

hil Elküldve: 2015-09-29 20:03 bc

siposattila írta: siasztok!tud nekem segiteni valaki hogy kell ncs expertel bc -t akaktivra tenni?e 46 ról van szó!segitsen valaki!!!

Szia!

YouTube videó

YouTube videó

bye:hil

ha ezt így akartam volna, tuti nem sikerülne...(DDD)
De most látom, hogy a bc-ről kérdeztél, amit nem tudok, ez meg a CKM, de már nem törlöm, hátha másnak segítségére lesz.







hil Elküldve: 2015-09-29 18:00 316i leáll menet közben!

mckuka írta:
notoriusbg írta:
mckuka írta: Sziasztok!
Nekem egy 2001/12-havi 320-i autóm van! Imádom, tavaly októberben vettem Németből hozták be! Minden rendben volt vele, egészen decemberig - úgy emlékszem - akkor történt először hogy leállítottam a kocsit és csak harmadik indításra indult be. Figyelgettem de utána hetekig semmi, majd március április környékén elkezdte a következő hibákat produkálni. Reggel pöcre indul megy rendesen, majd miután a munkahelyemre értem leállítom, kb 3 óra múlva kellett használnom az autót és mikor fordulok be egy mellékutcába leállt. Megint csak másodikra indult. majd utána megint egy-két hétig rendben volt, majd megint elkezdte, lámpához érve mikor kinyomom a kuplungot és és leáll, nehezen indul - másodikra. Elvittem szerelőhöz - nem gyári szerviz - ott vez. teng. jeladó és az egyik lambda szonda hiba- ha jól emlékszem az A körös. A szerelő kitörölte a hibakódokat és azt mondat menjek vele míg újra nem csinálja. Ez két hét múlva történt meg újra. Visszavittem újabb hibakód kiolvasás, hiba ugyan az. Sajnos ő nem vállalta a cserét, így elvittem egy másik szervizbe, ahova apám kocsiját szoktam vinni, ott volt egy hétig a kocsi, tesztelték, hibakódot olvastak, és azt mondták hogy a kocsi rendben van nem kell cserélni semmit. Három - négy hétig tényleg rendben is volt, ment rendesen, mikor újrakezdte megáll ahelyett hogy alapjáraton lenne, majd egy alkalommal mikor mentem vele hazafelé, el ment belőle az erő, mikor hazaértem füstölt a motor - utólag tudtam meg hogy a vez. teng. jel. adótól kifolyó olaj ráment a kipufogóra. Természetesen szerviz csere, de a kocsiba az erő nem jött vissza úgy istenigazából, kicsit lomha lett. Eltelt 2-hét és újra megállt alattam egy lámpánál. Ekkor s szervizesek ajánlottak egy BMW "specialistát", vigyem oda mert megint vez. teng. jeladó és A-körös lambda szonda a hiba, s a mérések alapján a lambda szondák jól működnek a kocsiban - ha jól emlékszem akkor 4 van benne! Itt légtömegmérőt cseréltek a kocsiban. Elhoztam jártam vele két hetet és újrakezdte. Visszavittem most ott tartunk, hogy nem tudja mi lehet a baj vele, van egy ismerőse aki gyári programmal fogja diagnoztizálni az autót. Azt mondta hogy ha az sem vezet semmilyen eredményre akkor el kell adni! Viszont nekem a kocsi a szívemhez nőtt, imádom! Nem akarom eladni. Van valamilyen ötletetek hogy mi lehet a betegsége? Előre is köszönöm a válaszokat és bocs hogy ilyen hosszúra sikeredett a hozzászólásom!



Szia, nem tudom, segít-e, de hátha: anno évekkel ezelőtt apámnak volt olyanja a 328i-jével, hogy időnként nem tartotta az alapjáratot, hanem leállt, akár menet közben. Kiderült, hogy ezt akkor csinálta, amikor se nem hideg, se nem üzemmeleg volt a motor, hanem a kettő között volt a hőmérséklete. Végül valamilyen szenzort/jeladót kellett cserélni - hogy milyet, arra már nem emlékszem, de ezek alapján nem lehet, hogy esetleg a vezérműtengely-jeladó a ludas?


Szia!

Én inkább azt tapasztaltam, hogy akkor csinálja ha bemelegszik, van úgy hogy egyik nap csinálja, utána elmegy egy - két napig, majd megint! Teljesen ki borít, itt volt a nyár és nem tudtam rendesen használni a kocsit!

Szia!
Nem is értem, hogy miért reggeltél erre a fórumra, feltetted a kérdést, aztán soha többet nem olvasod. Írtam levelet a mail címedre, arra bizony nem válaszoltál!
Akkor most.......
bye: hil

hil Elküldve: 2015-09-25 19:58 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Nemrég írtam a Vanautóról, még nem ismerve őket. Ezúttal megkövetem őket, megismertem a csapatot, néztem sok-sok helyen autót, amik alapján véleményem változott:
Van náluk valóban, kevésbé szép alsórésszel bíró példány, de nagyon tutik is vannak, autóik szépek kívül/belül, ezt akkor is megírtam. Áraik a sok más kereskedésben találhatókhoz képest talán kicsit magasak, de egy helyen nagyon sok Bimmerből lehet választani. Más kereskedésnél, ha meghallják azt, hogy beszámítással vennék tőlük autót, akkor a kinézett darab eladási ára mindjárt magasabb 100-200K Ft-al. Vanautóéknál nem. Eladóik türelmesek, megjegyzés nélkül hagyták, hogy ma immáron második alkalommal is körbenézzem, diagoljam az autót röpke 2 órában. (Amit néztem, hibátlan volt) Mostani tapasztalatom alapján ajánlani tudom őket másnak is, persze hozzáteszem, hogy sok utána járással, vagy szerencsével biztosan lehet találni máshol olcsóbbat, jobbat.

Nem kért meg senki ennek a helyesbítésnek a megírására, de úgy érzem, korábbi tévedésemet illik korrigálni.
bye:hil



és akkor meg van az új példány? ha jársz erre jelezz

Szia Y!
Még semmi nem biztos.....
Ezt az autót már harmadszor néztem meg. Az előzőket úgy vettem, hogy szinte a kapuból ránéztem, majd mondtam "csomagolják be" és vittem (DDD)
bye:hil




hil Elküldve: 2015-09-25 17:25 Társalgó

Tomi88 írta:
hil írta:
Sziasztok!
Ma megnéztem és kipróbáltam egy 143Le-s touringot. Kicsit csalódás volt számomra: az volt a benyomásom, hogy a 118Le-s, 8 szelepes szedánom jobban gyorsul. Ugyanez volt az érzésem, amikor a 80Le-s A Vectrából átültem a 100Le-s B Vectrába.
Vajon mi okozhatja ezt az érzést, a 16 szelepesek valamitől mégis lomhábbak lennének mint a 8 szelepesek???
bye:hil


Szia!
A kevés szelepes motorok lent mindig nyomatékosabbak. Hiába nézzük a teljesítményadatokat, és a nyomaték-, illetve teljesítménygörbéket, a valóságban mást tapasztalhatunk mint vártuk, a motor karakteréről ezek nem sokat mondanak el.
Érdemes lenne összevetni az autók tömegét és a váltójuk áttételezését is. Megtévesztő lehet, hogy csak érzésre gyengébb az új, közben mégis gyorsabb vele az autó. Magas fordulaton, biztos, hogy a 16 szelepes motor lesz az erősebb.


Szia!
Köszi a választ, szerintem a súly nagyjából azonos, az áttételezés sem lehet nagyon más, amit írtál a nyomaték görbéről, abban lehet igazság. Korábban én is gondoltam erre, de gyorsan el is hessegettem ezt. A 150 Le-s e36 (320i) sem gyorsult úgy mint a 8 szelepes, legalábbis nekem ez volt az érzésem, mérni nem mértem.
bye:hil

hil Elküldve: 2015-09-25 16:36 Társalgó


Sziasztok!
Ma megnéztem és kipróbáltam egy 143Le-s touringot. Kicsit csalódás volt számomra: az volt a benyomásom, hogy a 118Le-s, 8 szelepes szedánom jobban gyorsul. Ugyanez volt az érzésem, amikor a 80Le-s A Vectrából átültem a 100Le-s B Vectrába.
Vajon mi okozhatja ezt az érzést, a 16 szelepesek valamitől mégis lomhábbak lennének mint a 8 szelepesek???
bye:hil

hil Elküldve: 2015-09-25 16:27 Autóvásárlás

Sziasztok!
Nemrég írtam a Vanautóról, még nem ismerve őket. Ezúttal megkövetem őket, megismertem a csapatot, néztem sok-sok helyen autót, amik alapján véleményem változott:
Van náluk valóban, kevésbé szép alsórésszel bíró példány, de nagyon tutik is vannak, autóik szépek kívül/belül, ezt akkor is megírtam. Áraik a sok más kereskedésben találhatókhoz képest talán kicsit magasak, de egy helyen nagyon sok Bimmerből lehet választani. Más kereskedésnél, ha meghallják azt, hogy beszámítással vennék tőlük autót, akkor a kinézett darab eladási ára mindjárt magasabb 100-200K Ft-al. Vanautóéknál nem. Eladóik türelmesek, megjegyzés nélkül hagyták, hogy ma immáron második alkalommal is körbenézzem, diagoljam az autót röpke 2 órában. (Amit néztem, hibátlan volt) Mostani tapasztalatom alapján ajánlani tudom őket másnak is, persze hozzáteszem, hogy sok utána járással, vagy szerencsével biztosan lehet találni máshol olcsóbbat, jobbat.

Nem kért meg senki ennek a helyesbítésnek a megírására, de úgy érzem, korábbi tévedésemet illik korrigálni.
bye:hil

hil Elküldve: 2015-09-24 15:53 BMW kulcsok

Robin68 írta:
hil írta: Sziasztok!
Tudom, tudom, sokszor volt már kérdés ez, de most nincs időm visszakeresni (bocsánat ezért): mennyiért lehet csináltatni immós- távnyitós kulcsot, meg merjek-e venni egy autót 1 db kulccsal?
BMW Bp Motors árak: távirányítós kulcs:58000Ft, ugyanez távirányító nélkül:22950Ft (mindez AFA-val), kicsit macerás és 5-8 nap.
Köszi:hil

Én bátor voltam és 1 kulcsal vettem az autóm
Próbáld meg itt megkérdezni.
Vagy hívd fel őt:
Juhász László +3620/321-8599.
1173 Bp. Pesti út. 152.
Náluk 26ezer a gyári kulcs immoval, betanítással. És 1 óra míg megcsinálják.



Szia R!
Köszi a választ, felhívtam, tudnak csinálni,
Köszi!!!!hil

hil Elküldve: 2015-09-24 14:02 BMW kulcsok

Sziasztok!
Tudom, tudom, sokszor volt már kérdés ez, de most nincs időm visszakeresni (bocsánat ezért): mennyiért lehet csináltatni immós- távnyitós kulcsot, meg merjek-e venni egy autót 1 db kulccsal?
BMW Bp Motors árak: távirányítós kulcs:58000Ft, ugyanez távirányító nélkül:22950Ft (mindez AFA-val), kicsit macerás és 5-8 nap.
Köszi:hil

hil Elküldve: 2015-09-23 19:12 Társalgó

Népautó botrány???