hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2015-08-18 16:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta:
kukoricatolvaj írta: Sziasztok!

Potenciális BMW vásárló vagyok. Első autó vásárlása előtt állok. Mindenképpen e46-os, és lehetőleg benzinest szeretnék venni. A mondandóm végén majd, linkelek egyet, és tisztelettel megkérem a tőlem ehhez jobban értőket, hogy mondjanak az autóról pár szót. Reális a kilométer? Ugye ez az 1.8-as motor? Általánosság minden véleményt, észrevételt szívesen veszek és megköszönök.
Előre is köszönöm!
És további szép napot kívánok mindenkinek!

Üdv: R.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-9239100


Szia!

Nagy falusi murvás kereskedő árulja, így nem kicsi a "macskazsák" mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt aki lapitopival vágja a témát meg amúgy is. (egyedül semmiképpen sem) A motor mint láthatod 1.6-os. Szerintem a km óra állása felejtős, bratyeszom vasában 230ezer körül van és így néz benne ki a kormány, bár ugye ez mindig nagy dilemma itt fórumon. (kopottság)
Remélem megtalálod mihamarabb álmaid E46-osát, nekem Pöstön nem sikerült, nagy csodákat láttam nem keveset...

Üdv.: Pocses


Szia!
Erről a kereskedőről egy pár éve megtörtént valós történet (nem hallottam csupán, hanem velem történt meg): láttam a HaHu-n egy autót, Veszprém megyében volt. Tulajt felhívtam és beszélgettem vele. Megmondta a Km állást is. Aztán nem hívtam többé, viszont egyszer csak megjelent az autó ennél a kereskedőnél 100kKm-el kevesebb óraállással. Vittem a HaHu-ról korábban kinyomtatott adatlapot, benne a Km állással, mutattam a kereskedőnek, hogy akkor ez most mi. Megmagyarázta, hogy biztosan tévedés, meg, hogy menjek a f....szba.
Ez megtörtént, nem hallomás!
bye: hil

hil Elküldve: 2015-08-04 18:31 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Az E46-nak a kezelési utasítása írja, hogy az első lámpákat be lehet állítani "hazakísérő fény"-re. Tudja valaki hogy kell azt csinálni?

Köszike!


szerintem tudja a tiéd. a reflektort (index kapcsolót) mgelököd előre, bár lehet villantani kell vele? persze gyújtás nélkül. és akkor a beállított másodpercig ég. nem teljes fényerővel azt hiszem.

Szia!
Lehet, hogy Expert-el fel kell programozni a lámpa modult, ezért mindenképpen próbáld ki, ahogyan Y leírt.
hil



hil Elküldve: 2015-08-04 18:30 Gazadasnal rangat,talan tulhevult....

[quote="negativ0001"][quote="YELLOW"][quote="KGR"]
negativ0001 írta: Sziasztok! Tegnapi kanikulaban utaztam 450km-t ugy, hogy a hutoviz szintje nem volt maximumon. A muszerfalon visszajelzett a sarga lampa.Sajnos nem nagyon erdekelt, mert igy meg mentem, mert nem vilagitott mindig, mert idonkent kialudt. Inkabb a rejtett menubol bekapcsoltam a digitalis vizhomerseklet opciot. A hofok 107-111 kozott ingadozott, de volt alkalom amikor lejott 100ra is. Az utazas vege fele egy 15km emelkedon mentem fel, ahol meg nem is volt gond, de a tulso felen egy nagyon hosszu lejton mentem 3as 4es motorfekel,majd gazadas utan el kezdett rangatni. Alapjaraton nincs gond, de gazadasnal rangat, viszont ha elertem a kivant fordulatot es csak tarom az utazo sebesseget, akkor sincs gond. Utazas vegen feltoltottem vizzel es hianyzott kb 2-3 liter. Az tuti, hogy a hengerfejben csak felig volt viz es lehet, hogy a hogomba nem ert bele a vizbe es talan nem a realis hofokot mutatta nekem...., nem tudom. Azt sem tudom hol van a hogomba......
Szerintetek mi tortent??? Igy vissza mehetek meg 450 km-t?
Koszi...

Szia!
Annak motornak a teljes hűtő töltete kb 5-5,5l, tehát nem kevés volt a hiány! A hőmérő érzékelő mivel gőzben volt és nem folyadékban, tuti, hogy nem a valós értéket mérte! A motor legmelegebb pontja (ismereteim szerint) a hengerfej, ott is a kipuf szelep környéke. Jó eséllyel megfőzted azt a motort, ami egyébként igénytelen és a világból is kimegy. Azt, hogy mi történhetettn és 450Km-t mehetsz-e vele, ezt így senki nem fogja tudni megmondani Neked, digitális a dolog: vagy igen, vagy nem! Ha elindulsz, lehet, hogy gond nélkül hazaérsz, de lehet, hogy trélerrel kell hazavinni.
hil

hil Elküldve: 2015-07-30 20:02 Mûszerfal világítás

papamaci199 írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.


ez a korszak még létezik?
milyen az a szürke színű izzó?
egyébként LED-ek vannak benne, de megmondnai az fogja tudni, hol milyen van, aki már szedett szét ilyet. vannak kis cégek akik foglalkoznak át LED-ezéssel, de az sem pikk-pakk van meg. főleg ha rendelni kell LED-et.
nem mellesleg én nem cseszném el vele. BMW úgy jó, ahogy van, azzal a parázs színnel. ha fehét akarsz, akkor biztos van alternatív márka, pl koreai, vagy japán típusok. ha szerencséd van Lexus-ban is akad és RWD


És egyébként mindegyikben led van? Bardiauton kapni hozzá elvileg foglalatos ledet.



Szia! SMD ledek vannak benne, ahhoz meg nem szokott (ismereteim szerint) foglalat kelleni.
bye:hil

hil Elküldve: 2015-07-29 18:24 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...


Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....

bye:hil

hil Elküldve: 2015-07-29 17:20 Autóvásárlás

Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)














hil Elküldve: 2015-07-16 21:38 Társalgó

Hektor írta:
hil írta: Sziasztok!
Elsősorban turing tulajdonosokat kérdezném:a hátsó ajtón a nyitható üvegnek milyen gyakorlati értelme van, ez extraként rendelhető volt, vagy alap tartozék. Meglátásom szerint hibalehetőségnek nem kicsi.
bye:hil


Touringom van. A hátsó üveg ugye nyitható, nagyon pofás... örültem neki. Itt anélkül lehetne pakolni, hogy kinyitjuk a hátsó ajtót. Szinte SOHA nem pakoltam be semmit.
Viszont az ablakfűtés szálai a szigeteléseknél megszakadtak.A por állandó jelleggel a résekben van. A mikrokapcsolóm még jó, de sokaknak már elromlott. A kulccsal véletlen is nyitható. Pofás, aranyos.. de szerintem sem jó semmire.Esetleg ha egyszer viszek egy nagy létrát, amit ott dugok majd ki


Szia és köszi a választ!
Én is ilyeneket olvastam, csak a baj van vele. Ez alapból volt tartozék?
bye: hil

hil Elküldve: 2015-07-16 21:23 Társalgó

Sziasztok!
Elsősorban turing tulajdonosokat kérdezném:a hátsó ajtón a nyitható üvegnek milyen gyakorlati értelme van, ez extraként rendelhető volt, vagy alap tartozék. Meglátásom szerint hibalehetőségnek nem kicsi.
bye:hil

hil Elküldve: 2015-07-08 20:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Sparta írta: Sziasztok!
Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam.
Ami az utasterben van azzal nincs gond.
Hogy lehetne kideriteni miért van ez?


nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy.
de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.


Szia!
Nekem a motortérben is és belül is van csati, de diagra csak a motortérit tudom használni, tehát pont fordítva, mint ahogy írtad.
hil

hil Elküldve: 2015-06-20 18:28 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Akkor inkább felteszem a nagy kérdést egy uj hsz.-ben:
Pécs környékén ki tud CAR KEY MEMORY-t állítani nekem?
Hivatalos szervíz 10 000 ft-ot kér el.Egyszer voltam,és le is tejeltem.Most jó a belső keringetés memória funkció.De ezt is magamnak kellett kinyomoznom,hogy mit is kell átállítani...Másodjára viszont nem szeretnék ennyit kiadni újra.Valaki esetleg tudna nekem segíteni baráti áron annak örülnék.Kis utazás nem gond.




Szia!
Ha volna mail címed, akkor elküldhetném,hogy mit lehet állítani a CKM-ben csak, hogy ne kelljen keresgélned....
hil

hil Elküldve: 2015-05-27 21:02 Társalgó

Hektor írta:
Szemy írta:
Tano írta:
Bitu79 írta: :/ Egyre kevesebb régi arc látogat fel! Észrevettétek?
Az ujak meg csak a kis bajuk miatt jönnek,ami ha megoldódott,többé nem is jönnek :/


Nyilván márkát váltottak, és így érthető. Évek alatt azért akad rotáció bőven, kicsi az a mag amelyik állandónak mondható, de szerintem ez természetes. Ha lecserélném a bömöst más márkára, akkor én is kikopnák...de ez csak elmélet, mert persze én másik bömösre fogom cserélni


Jelentem en meg itt vagyok, pedig mar 4 evvel ezelött markat valtottam. Heti rendszeresseggel szoktam olvasgatni az oldalt, ugyanakkor az is igaz, hogy csak akkor szolok hozza mostanaban, ha valahol "elvi" hibat velek felfedezni az altalam ismert területeken.

Egyebkent az ev masodik feleben ismet autocsere van kilatasban, de sajnos a BMW csak a 3. helyen van, raadasul ott is holtversenyben. De nincs kizarva!

Szemy


Én újoncként minden nap feljövök, soha nem hagyok ki egy napot sem. Írni nem nagyon akarok inkánbb olvasgatok, nézelődök. Sajna volt egy kis afférom itt, ami elkerülhető lett volna részemről, már bánom, ezért inkább csendben hódolok nektek


Sziasztok!
Naponta többször is megnézem az oldalt. Autót kellene cserélnem, de csak e46-ban vagyok képes gondolkozni, az e90 nekem nagyon nem jön be, már korábban leírtam, hogy miért. Sajnos nagyon sok szar autóval találkozom a kereskedésekben, mindnek halom rozsda az alja (sajna nálam ez is szempont)és mind német országi(???). Az enyém ott is tök rendben van és ez az, amiért nem fizetnék egy újabbért +800-900K a cserére.
hil

Ja, és nagy kár, hogy az admin törölte az autó vásárlás topikban annak a srácnak az írását, aki olyan csúnyán írt, mert tanulságos volt az esete, Hektor viszont nagyon szépen levezette a történést, gratula Neki érte. A sráccal én is leveleztem, személyesen volt megvenni az autót, körül is járta, aztán mégis így járt vele. Számomra nem fura az, hogy az ottani autók nagy része, főleg alul szét van rohadva.



hil Elküldve: 2015-05-13 19:53 Ápolás, tisztítás

b_imi írta:
hil írta:
Szia!
Kifejtenéd, hogy konkrétan mi a baj a szilikon olajjal (tuti nem BMW specifikus)? Én használtam azt a super BMW gumi ápolót, nahát semmit sem ért (biztos bennem a hiba, de tényleg így volt) Most fénymásoló (Canon CLC sorozat) fixálóba való szilikon olajat használok úgy 5 éve és igen nagyon elégedett vagyok vele, nem ment szét a gumi, nem repedezik, nem nyúlós, nem mállik, stb.
hil


Nem vált be. Kiábrándító recsegő hangja volt az ajtóknak. Volt, aki az ajtóüveget mondta oknak, de nem. A kédergumi csinálta és a gyári ápolószer megszüntette végleg. Ennyi.

Amúgy részemről a téma lezárva.

Szia Imi!
Bocsánat, hogy mertem kérdezni, ne haragudj, hogy zavartalak, csak szerettem volna tudni a tényeket, merthogy ez egy Fórum.

hil

hil Elküldve: 2015-05-13 19:51 Ápolás, tisztítás

YELLOW írta: én nem tudom, de kb évente szoktam lekenni. Berner féle szilikon stift-et használtam. sajnos az anyós oldali kédergumi B oszlop felöli részén közép tájon, elég csúnyának tűnik. nincs átszakadva, de korábban nem volt olyan. lehet ez okozta.
hil-től kaptam az álatal írt kenőanyagból, amit nyárigumin szoktam is használni. lehet a kéderen is kellett volna.
ezektől szerintem sokkal fontosabb és idegesítőbb az üvegekek sínei, amik kiszáradnak. és recsegni szeret benne az üveg. arra is a BMW-s ápolót írják sokan. ugye az ott kicsit filc szerű anyag van, olajozni szerintem nem túl jó. viaszos anyagot írtak még korábban.

Szia Y!
Oda is azt szoktam kenni évente 1x, általában ősszel, ha nem felejtem el. A kéder gumikat is azzal kenem, télen gyakrabban és akkor nem is fagy össze. Rendszerességgel használom azt a fixáló szilikon olajat, kb 15 éve korábbi autóimon is, soha egyiken sem kellett még gumit cserélni (de biztosanj káros oda.....).
Mint írtam, a BMW gumiápolót is kipróbáltam, nekem nem jött be.
Hektor: érdekes volt az írásod, kutatásod eredménye, köszi!
hil

hil Elküldve: 2015-05-13 18:42 Ápolás, tisztítás

b_imi írta:
elgeri írta:
Sziasztok

Én félúton elveszettem a fonalat, és csak most csatlakozok vissza

Rákerestem a BMW gumiápolókra, de elvesztem. Kismillió van: külső, belső, ajtó, szilikonitlanító...
Tapasztalatod alapján tudnál egy konkrét LINK-et küldeni, hogy melyiket javaslod ajtó (csomagtartó, motorháztető,...) keretek gumijaira?

Köszönöm!


Ez a gyári gumiápoló szer.

Szia!
Kifejtenéd, hogy konkrétan mi a baj a szilikon olajjal (tuti nem BMW specifikus)? Én használtam azt a super BMW gumi ápolót, nahát semmit sem ért (biztos bennem a hiba, de tényleg így volt) Most fénymásoló (Canon CLC sorozat) fixálóba való szilikon olajat használok úgy 5 éve és igen nagyon elégedett vagyok vele, nem ment szét a gumi, nem repedezik, nem nyúlós, nem mállik, stb.
hil


hil Elküldve: 2015-05-08 20:49 Valaki segítsen

szegenysanyi írta:
nickname írta:
szegenysanyi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Az miért van, hogy E46 318i leállítás után (de csak akkor, bár nem minden egyes esetben) kigyullad és sokáig világit az olajos szelence lámpa? Az olaj szint hidegen is jó....


Meg fog halni a szenzor


Jó, de melyik szenzor?

Szia!
Az, amelyik az olajteknő alján van. Csak Hellát vegyél, az jó drága, de sokiág jó is marad, az utángyári Ebayról kb 2 hónap
hil