Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-12-19 22:44 Termosztát

anubisz írta:

Ezt nem tudom elhinni,ha nem zár a termosztát a teszten,és eladják tonnaszámra. Mikor úgy is garanciás,és egyből kiderül ha berakják,és már viszik is vissza,plusz a hitelromlás,stb.. én ezzel nem értek egyet,főleg ha valakinek megfől miatta a 15 millás kocsija.


Szia!
De nem is azt írtam, hogy szar mind. Valamilyen előírást nem teljesít csupán, vagy picivel kijjebb van a tűrésből. Lehet, észre sem veszed. És pont azért nem történik hitelromlás, mert nincs is márkajelzés rajta elvileg. A gyártó sem és a megrendelő sem adja hozzá a nevét. Vagy gondolod, hogy legyártanak valamiket, aztán felvesznek embereket, akiknek kezébe adják a csiszolót, hogy tessék, lehet köszörülni.

Mondom, korábban volt ez itt téma, én sem hittem, de utána jártam és ez az igazság és ez bizony nem hit kérdése.
Ha meg a 15M -es motorod megfőtt pl. ez miatt, akkor max kapsz egy új termosztátot ingyen,vahgy megkérdezik, hogy ki kért meg arra, hogy ne gyári alkatrészt tetess bele?
Hallottam több olyan esetet, hogy off autónál márkaszervaízben cserélt gyári alkatrészeknél elszakadt a vezérmű szíj, törött ott sokminden és hosszú pereskedés után a szervíz állta a vezszíj cserét, de a motor generált NEM. Olvass a megfelelő oldalakon, sok ilyen eset van.

Megnéztem a privát üzeneteimet, nem nekem lett feltéve az a kérdés!!!



hil Elküldve: 2011-12-19 22:28 Termosztát

kempelen írta:
hil írta: [
Gondolom, hihető és korrekt az írás, hogy vajon miért is köszörülik ki belőle a logot.



Csak és kizárólag azért, mert a beszállító nem hozhat forgalomba gyári cikszámmal és logóval alkatrészt.


Húúú de gyorsan olvasol, épphogy elküldtem



hil Elküldve: 2011-12-19 22:24 Termosztát

kisg325 írta: Sziasztok!
Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem.


Szia és bocs, hogy belepofázok: írtad, gyári alkatrész, csak ki van belőle köszörülve a BMW embléma és katalógus szám. Erre Mindenki azt gondolja, hogy minőségi gyári alkatrészt vett olcsón. Sajnos az igazság az, hogy a beszállító legyárt pl. itt rengeteg termosztátot a BMW megrendelésére, logóval, számmal. Az megérkezik a BMW-hez és ők minőség ellenőrzést végeznek, lehet szúrópróba szerűen, vagy más alapokon. De lehet, hogy ezt még a gyártó végzi el. A nem megfelelő darabok sorozatok természetesen nem kerülhetnek a megrendelőhöz. Azért, hogy a gyártónak kissebb legyen a vesztesége, kiköszörülik a logót és az azonosító számot és piacra dobja azokat. Talán valamikor volt már erről szó a fórumon.
Gondolom, hihető és korrekt az írás, hogy vajon miért is köszörülik ki belőle a logót.
Csak azért, hogy ne örülj ennek a "gyári" alkatrésznek annyira, és majd ha idő előtt elhalálozik, akkor majd emlékezz a fentiekre és ne mondd azt, hogy szarok ezek a BMW alkatrészek.



hil Elküldve: 2011-12-19 22:14 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

ute107 írta:
hil írta:
Szia és bocsáss meg nekem, nem akarom védeni a közeget, de ez nem gondolom, hogy csupán "gyökér" kérdés, ha ki van nekik adva, akkor azt kell tenniük. Ez egy ilyen ország, ilyen törvényekkel, mentalitással sajnos.....
Inkább a vezetőiket, törvény (majdnem alkotót írtam) tákolókat illetné jelződ.



Részemről no comment. Köszi Hil, látom te azért nyitott szemmel "jársz"!



Szia!
Mit szépítsük a dolgot, ez az igazság és ezt mindenkinek meg kell érteni és nem gyökerezni. Csak a dolgát teszi, amit parancsba kapott. Feljebb van a baj és nem kicsi.

hil Elküldve: 2011-12-19 20:45 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

bd93 írta:

összesen 20e de már kicseréltem nem tudok ellene mit tenni aki gyökér az az is marad hát 1 AE tuti meglett volna de csak most nézem őket nem tom az árakat 2 honapja van meg az auto és még marad kb 1 életre


Szia és bocsáss meg nekem, nem akarom védeni a közeget, de ez nem gondolom, hogy csupán "gyökér" kérdés, ha ki van nekik adva, akkor azt kell tenniük. Ez egy ilyen ország, ilyen törvényekkel, mentalitással sajnos.....
Inkább a vezetőiket, törvény (majdnem alkotót írtam) tákolókat illetné jelződ.

hil Elküldve: 2011-12-19 17:25 Olajzabálás

anubisz írta:
jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.




Szia!
Azért egy frissen regisztráltnak az első kérdésére talán nem ilyen választ kéne adni!
Bocs, ha durva voltam....... Ha visszaolvasol kezdő korodig, akkor ott is lehetne találni értelmetlen kérdést.
Szerintem az adalék semmit nem ér, ki kell cserélni az eresztő tömítést, szimmeringet. Ha meg nagyobb a baj, akkor a hibás alkatrész. Én azt az adalékot nem tenném bele.




hil Elküldve: 2011-12-17 15:45 Fûtõventillátor

balagebmw írta:


Sziasztok!
E 46 318D digitklímás. Hibajelenség vagy tökéletesen működik vagy nem indul el a fűtőventillátor, ami mostanában elég nagy gondokat okoz mivel ha le van fagyva az autó ablaka nem tudom lefújni róla a jeget. Gyújtás levételkor és újraindításkor egyszer-egyszer elindul. Nekem egy szerelő azt mondta hogy ezt a süni nem okozhatja, valószínűleg klímapanel. Szerintetek kinek higgyek?


Szia!
Én azért pontosabban megfigyizném a hiba jelenséget. Tudomásom szerint az a vent.vezérlő (süni) úgy szokott megpusztulni, hogy vagy csak min, vagy csak max fordulaton forgatja a ventillátort, tehát a közbeeső fokozatok nem működnek. Amennyiben ez nem így van Nálad, tehát időnként minden rendesen működik, akkor először valami kontakt hibára gondolnék, ami lehet a kábelezésben vagy a klíma vezérlőben (rossz forrasztás első menetben)

hil Elküldve: 2011-12-16 22:23 Csomagtartó nyitás

Paul írta:

Nem titkolózom én csak gyorsan beregeltem és még nem töltöttem ki. Ha minden igaz most már látszik. Itt Békés vagy Csongrád megyében tudtok e valakit?


Szia!
Biztosan találsz arra valakit, én Bp-n gratis megcsináltam volna.....


hil Elküldve: 2011-12-15 21:40 Autóvásárlás

Alesi írta:

Az EU 27 tagallamabol 20-ban kell regisztracios adot fizetni, maximum aranyaiban nem ekkora ertekut.

Köszi, ez nem volt teljesen tiszta! De az azért durva, hogy egy 1M-et érő autóra, ha jól értelmeztem, akár 2M Ft-ot is leszednek.

hil Elküldve: 2011-12-15 19:24 Autóvásárlás

szeda írta:

Ha már olaszozunk...én most vettem egy 2000-es évjáratú magyar SPQR-nél vásárolt 156-os alfát.Magyar autó, rozsda mentes.előtte néztem külföldi darabokat, de mindenképpen 156-166 volt a cél a 320D mellé.Az osztrák-Német kocsik mind szarrá voltak rohadva márkától függetlenül.Műszakilag és a belső szép volt.Az olaszországiak és a franciák rozsdamentesek de a belseje hányás és egy csomó horpadás és horzsolás volt rajtuk.
Végül megtaláltam ezt a magyart.Szép belső-szép külső.egyetlen hibája a hogy a bal ködlámpa törött.nincs meghúzva sem, a belső is teljesen hibátlan.
Vannak itthon szép kocsik

Szia!
Persze, hogy vannak! Mint írtam, sok autót végignéztem annó. Az Olaszok szépek voltak, amiket én láttam, azokon nem volt horpadás se. Amiket láttam Németeket, azokon mindegyiken volt kezdődő rozsda a rejtett helyeken. Nem is értem, hogy miért ez a nagy Német származású szerelem. Ott közismerten nem kicsit sóznak, ami a bádognak nem tesz jót. És mint korábban írtam. Ráadásul nem is olcsóbb mire regisztrálva lesz, mert ez a mocsok kormány nem hajlandó letenni erről a adó fajtáról. Nem is tudom a világon van-e még egy ország, ahol regadót kell fizetni, ami egyébként unió ellenes. Ezeknek a szarháziaknak végre a pofájukra kéne csapni már, vagy ki....ni minket az unióból, a saját belső, nyakas ellenszegülések miatt. Nem hazám ez az ország (sajnos), csak lakóhelyem!

hil Elküldve: 2011-12-15 16:40 Autóvásárlás

hancurozo írta:

Nekem is volt Németből hozott autóm. Valóban a rozsda a legnagyobb gond velük. (a külső, a futómű nagyon megkímélt) Lehet venni dél Olaszból autót, azok nem olyan rozsdásak (pedig elég sós a levegő), és mivel nagyrészt télen-nyáron motoroznak kevesebbet futnak a kocsik. Cserébe alig találsz sérülésmenteset, és bellül is jobban le vannak élve (parkolási sérülés, karcok minden autón vannak).


Amikor Bimmert kerestem, rengeteg Olasz autót is megnéztem. Én is az Általad leírtaktól, meg az Olaszok lazaságától tartottam, de szépek voltak azok, igaz nem tudni, mi volt a festék alatt. Akkor még nem volt meg a rétegmérőm. Viszont Németet láttam párat szarrá rozsdásodva, na nem a karosszéria külső részén, hanem aláfeküdve futómű bekötéseknél, stb.

hil Elküldve: 2011-12-15 16:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SP_323i írta: Urak ilyet láttak már?

http://budavill.hu/products/EL...TOOTH.html


(Ha esetleg lett volna már, akkor bocs. Nem nyálaztam át a topkit. )


Szia!
játéknak biztosan jó, de arra meg drága szerintem

hil Elküldve: 2011-12-15 16:25 Autóvásárlás

jons írta:

Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.




Szia!
Ismerem a magyarázatot, csak elfogadni nem tudom. Ezek már nem Dacia autók, hogy 100K-nál már motort kell (esetleg) cserélni, meg jobbak az olajok is. A vevők szemléletével van itt némi hiba. Igen, mint írtad, a németeknél nem kicsit sóznak télen. Még most is! Most akkor miért jobb állapotú a sózástól szétrohadt, amugy szép belsejű, jó motorú és futóművű autó? Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria. Még az sem baj, ha sérült volt az autó de jól meg van csinálva. Ehhez kell a rétegmérő, mert ha 1 vagy több mm festéket mérsz, akkor az már bizony gittel lett javítva, ami viszont nem jó.



hil Elküldve: 2011-12-15 15:27 Autóvásárlás

Zolee írta:

Szia!
Köszönöm az infót!
Beszéltem ma az eladóval, ugyanazok a tapasztalataim, mint Neked, tényleg nehéz belőle kiszedni az infókat. Ami viszont pozitív volt, h arra kérdésemre, mit kell tudnom az autóról, kertelés nélkül elmondta h a jobb eleje sérült volt, de már így hozta be németből 2006-ban 50E km-el (az hogy pontosan mi lett javítva, cserélve nem tudta megmondani). Mindenesetre adok egy esélyt, a hétvégén kimegyünk megnézni közelebbről, de a futott kilométertől valódiságától kicsit félek....


Szia!
Nem kell attól félni, az annyi, amennyi, tartósak ezek az autók, főleg, hogy nem dízel, nagyot rontani nehéz. Csak azt nem fogom fel, hogy miért kell a Km-t tekergetni, bár többen írtak már erről, de nem tudtam magamévá tenni azt a szemléletet.

hil Elküldve: 2011-12-15 15:23 Csomagtartó nyitás

Paul írta:

Azért köszönöm.
Már kitapasztaltam, hogy amint elindulok lezár és csak a kulcs kivétele után tudom kinyitni. Majd elviszem valahova ahol tudnak programozni ilyet.


Szia Paul!
Látod-látod, ha nem titkolnád tartózkodási helyedet, akkor lehet, hogy tudnánk segíteni a programozásban ingyen is.......

Ezt a titkolózást soha nem fogom megérteni!