Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-08-28 09:05 Részecskeszûrõ_

BarG írta:

Más a koromszemcse méret eloszlásuk, sokkal inkább a nagyobb méretű tartományba esik a kibocsátásuk, mert tökéletlenebb az égésük (kisebb porlasztási nyomások). Persze az se leányálom, de állítólag sokkal kevésbé rákkeltő, meg az emberi szervezet is jobban tud védekezni ellene. És mivel a fekete füstffelleg jobban látszik, ezért az most a közellenség. Kezdik viszont a nanométeres tartományú koromkibocsátást vizsgálni, úgyhogy jó nagy falat akadhat az autógyártók torkán a dízelek ügyén, ha nem hajlandóak nyitottabban gondolkodni.


Szia! Akkor ebből nekem az jön le, lehet tévesen, hogy valójában a dízel motorok még az Euro 4 kategóriába sem férhetnek bele.....
Vagy azokat talán úgy értelmezik, hogy: a dízel káros anyag kibocsátása valamennyi és a legjobbat tették legjobb kategóriába és a többi ahhoz képest van besorolva. Ez valójában akkor csak szemfényvesztés, vagyis értelmetlen faszság, aminek köze nincs a valósághoz, viszont lehetőség arra, hogy ezzel is megfejjék az autósokat.

hil Elküldve: 2011-08-27 19:58 Részecskeszûrõ_

BarG írta:

Olyan csipes nyilatkozatát is láttam már, aki azt mondta, hogy a dpf-es autó dpf nélkül is alig füstöl, mert ha nagyon füstölne, akkor pár km alatt előjönne a dugulás. Valamint sok panaszt hallottam már, hogy a dpf-es autók szemre nem füstölnek, de a nanométeres tartományban eregetik a koromszemcséket, amik szabad szemmel nem láthatók. Szóval szűrő nélkül szemmel láthatóan szinte semmi különbség sincs a szűrős működéshez. Ezért elég nehéz felderíteni a turpisságot. Ezek nem semélyes tapasztalatok, csak amiket összeszedtem a netes túrás közben.


Ne haragudjatok, de nem tudtam megállni, hogy ne írjak: és még azt tartják, hogy a korszerű részecske szűrős dízel motorok sokkal környezet barátabbak......

hil Elküldve: 2011-08-21 19:43 Autóvásárlás

ati80 írta: Köszönöm a számot. Segített, hogy miket kérdezzek meg az átalakító embertől.
Megkérdeztem, egyelőre úgy néz ki rendben lehet az autó, de megy a márkaszervizbe is természetesen!
kösz mindenkinek aki segített a témában, ha bármi még eszetekbe jut ezzel kapcsolatban
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
mondjátok!


Igaza van Yellownak! Ha nem akarsz Magadnak későbbi bosszúságot, akkor ezt az autót inkább hagyd meg másnak. Egy jobb kormányos balossá átépítve nem igazán jó választás még akkor sem, a az átvizsgáláson jókat mondanak róla.
Én hagynám a fenébe......

hil Elküldve: 2011-08-20 06:48 alufelni

nickname írta:


a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon



[/quote]

Szerintem nem az, hanem előre látó! Én láttam tükörre polírozott Alut, az oxidáció szinte azonnal megindul, ezért is nehéz hegeszteni, forrasztani, szerintem (tapasztalatból tudom) legkésőbb 1 hónap múlva szobában is be mattul, de ne legyen igazam.

hil Elküldve: 2011-08-18 22:02 Heeelp...!

Petyka írta: Hellótok! Valaki tud abban segíteni ha leszedem a kormányt akkor a légzsákom nem fog utánna meghalni vagyis nem fogja jelezni a kocsi hibaként ha leszedem az aksisarukat?


Ha a kormány leszedése előtt leveszed az aksi sarukat, akkor nem lesz hiba jelzés. Vissza értelem szerűen: először fel a kormány (légzsák csatik rádugva) és utána az akku saru fel.

hil Elküldve: 2011-08-14 18:03 Kasza mester 0670-5799225

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Hori írta:
Bero írta:
Hori írta: most érkezett 30i
Wolfrace felnikkel 18x8-8,5 225/70%/-255/egynyaras/ gumikkal
elektromos memós sport bőrrel /fekete/
ACS tükrökkel / egyiket műanyagozni kell mert törött/
ACS váltókarral és ShortShifterrel



Egyben eladó?


Bontodik!


A lámpa érdekelne,indexel együtt!


szerintem a lámpa alsó takaró műanyag elemét is kérd!



amúgy ha véletlen a sors úgy hozza, ki fogja elhinni, hogy nem volt tk-s az autó? már az egész eleje coupe lesz. sosem tudhatod...


Yellow,én tuti nem fogom eladni a kocsim,nincs az a helyzet


Szia Bero!
Egyszer minden autót eladnak......! Már régen akartam írni: inkább még időben szálltál volna ki ebből és vettél volna egy nagyobb motorral felszerelt autót, aztán azt alakítgathattad volna, jobban jártál volna vele. Ezt már ígysem venné meg normális ember reális áron, sokat fogsz bukni rajta. Yellownak nagyon igaza van, gondold át.

"soha ne mondd, hogy soha" 007

hil Elküldve: 2011-08-01 21:11 gyári cd-és rádió

anubisz írta:
Tano írta:
Lacza írta: Sziasztok!
Remélem nem lövök mellé nagyon a topiccal!
Az érdekelne, hogy van-e valakinek hasonló problémája és/vagy tudja-e valaki a megoldást:
Fóliázás után erősen lecsökkent a rádió adók vételi erőssége. Előtte sem volt az az atom
biztos, azóta viszont határozottan gyengült.
Mit évő legyek?
üdv
Lacza


A rádió antennája a hátsó szélvédőn van az ablakfűtéssel együtt. Szerintem vizsgáld meg a vezetékeket az ablakon, elképzelhető, hogy valamelyik megszakadt mikor felrakták a fóliát.


Fólia biztos nem árnyékolja,mert nekem is van,meg sok másnak ( már ha nem alufólia )főleg ha már előtte is gondod volt a vétellel.


A rádió hullámokat ezen a frekin az alu. nem árnyékolja!

hil Elküldve: 2011-08-01 19:14 Olvasólámpás belsõ világítás

Coyote írta:

Szerintem szarul nézne ki, mert az autó belső világítása narancssárga. A kék amúgy is bassza az ember szemét, erre sok Volkswagenes panaszkodott (a VW vissza is tér a fehér műszerfal-világításhoz). A Celicámban mindent kékre cseréltem, és megmondom őszintén, amilyen kurvajól nézett ki, legalább annyira idegesített éjszakai vezetésnél, hosszabb távon. A kék nem egy nyugtató, pihentető szín, akkor sem, ha leveszed a fényerőt.


Félek, rosszul tudod! A kék nyugtató szín a zölddel együtt, a pirosak az idegesítők. Viszont egy autóban este, sötétben mi a cél? Elaltatni a gépészkedőt a nyugtató színekkel, vagy éberen tartani az idegesítővel? Ráadásul a piros az a szín, amihez az emberi szem a sötétben leggyorsabban alkalmazkodik.

Én soha nem értettem, hogy a kék műszerfal világítás miért volt olyan népszerű, nekem az első perctől kezdve útálatos és undorító volt olyan igazi népautós.....
Bocsánat, ha ezzel megbántottam Valakit!!!

Ja, és még annyit: korábbi autóimban gyári fehér volt a műszer világítás, rengetegen sok munkával kékítették, nekem eszembe sem jutott. Pirosítani akartam volna, de időm nem volt rá. Sokat vezettem este, állandóan hunyorogtam, szemem fáradtsága miatt. Mióta Bimmerem van a maga piros megvilágításával, a hunyorgás elmúlt.





hil Elküldve: 2011-07-30 22:11 320d Motor

330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni

hil Elküldve: 2011-07-30 21:46 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.

hil Elküldve: 2011-07-27 20:31 Valaki segítsen

[quote="Bero"][quote="anubisz"]
Bero írta: Önindítós,köszörülésemre valami megoldás? Cseréljem? Bontott vagy csináltassam meg? Gondolom ez lesz a problémám sajnos...

Csak gondolom... Mi lehet a baj,ha nem önindító? Hol induljak el? Szervizbe nem akarom elvinni,mert itt Szolnokon nincs hova vinni,aki ért is hozzá... Köszi


Ha az önindító forgat és nem indul, akkor nem gondolnám, hogy annak van baja benzines autónál. Dizelnél más a dolog, mert ha nem elég a fordulat, akkor az nem nagyon indul be.

hil Elküldve: 2011-07-27 06:52 Valaki segítsen

Bero írta: Valakinek ötlet,hogy mit nézzek meg először?

Szia! Én megnézném a féktárcsa mögötti lemezt, lehet, hogy az ér a tárcsához. Autót megemel, kerék forgat és figyel, hogy mindig azonos ponton hallatszik-e a zaj. Aztán azt a lemezt kell nyomogatni, alakítgatni

hil Elküldve: 2011-07-25 22:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
SirToma írta:

Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....


van olyan adat ami segíthet az informálódásbab?
esetleg tárolt hiba????


Szia!
Akkor sajna nem tudok segíteni, mert nekem a nem USB kábelem van. Igazából autó vásárláshoz én a BMW Scannert használnám, mert az sok helyen megmutatja a Km állást és annyi helyen nem szokták átírni azt, mert igen sokba kerülne.

Ha nagyon kell, akkor adom laptoppal együtt(KŐCSÖN): INPA BMW Scanner, de csak ha nagyon szeretnéd.







[/quote]

hil Elküldve: 2011-07-25 22:46 ködlámpa

xlzx írta:

Szia!

Ha esetleg ráérsz és van kedved bütykölni akkor szívesen odatolnám a járgányt

köszi!

üdv


Szia!
Mit értesz bütykölésen: motorcsere vagy stb? Azt a programozást meg lehet próbálni, beszélhetünk róla, de mint írtam korábban: időm kevés (fel lábbal már a sírban:porgosnevetos

hil Elküldve: 2011-07-25 22:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta:

Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....


van olyan adat ami segíthet az informálódásbab?
esetleg tárolt hiba????[/quote]

Szia!
Akkor sajna nem tudok segíteni, mert nekem a nem USB kábelem van. Igazából autó vásárláshoz én a BMW Scannert használnám, mert az sok helyen megmutatja a Km állást és annyi helyen nem szokták átírni azt, mert igen sokba kerülne.

Ha nagyon kell, akkor adom laptoppal együtt: INPA BMW Scanner, de csak ha megbízható vagy már így ismeretlenül!!!