Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-11-16 16:35 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta: Ki tudja, hogy milyen parkoló működik a Szt. István Bazilika előtti tér alatt? Aki nem tudja, annak ez a videó megmutatja. Nem semmi! Lehet álmélkodni:

http://www.woehr.de/en/projekt.../index.htm


szerk.: mondjuk a beállással már gondok lennének



Parkoltam bent, még a megnyitás után (off kombival). Szép, tiszta, meg jó is lett volna, ha nem fagyott volna le a számítógép és nem tartott volna 2 órába az autó kiimádkozása. Viszont ezért elengedték a parkolás árát, és állták volna a taxi költségét. (korrektnek tartottam a hozzállást)


Kollégámnak majdnem egy napra lefoglalták az autóját rendszer lefagyás miatt, aztán még parkolási díjat is akartak fizettetni vele. Korrekt???
Én is parkoltam ott többször, szerencsére baj nélkül.

hil Elküldve: 2010-11-16 16:33 Autóvásárlás

Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!







Akkor most megértetted, hogy miért Bimmer és nem más! Gratulálok hozzá én is! Azt vetted meg, amiről kérdeztél? Képek, főleg a belsőről.....

hil Elküldve: 2010-11-15 22:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta: Ez milyen hibát jelöl ???

4073 clutch switch ?
4501 control of exhaust re-circulation
P0401 Exhaust Gas recirculation Flow insufficient detected



szerintem a ledugózott EGR szelep miatt írja...



nincs ledugozva full gyári rendszer "csak a pillangó van kiszedve
2



P0401=Kipufogógáz-visszavezetés mennyiség kicsi

Biztos, hogy nincs ledugózva? Akkor tele van mocsokkal

hil Elküldve: 2010-11-15 18:26 manuális váltó

Norbi316 írta:
hil írta:
Norbi316 írta: Beszéltem telefonon a szerelőmmel!Említettem neki a difi szilentet de azt mondta,hogy azt is megnézte és rendben van!Jövö héten tudott időpontot adni és rázópadra akarja tenni de nem értem az összefüggést!


Akkor a szerelőd nagyon okos ember és kimagaslóan ért a Bimmerekhez. Mint írtam és most is megerősítem, mint ahogyan tette ezt más is: a keresztben fekvő (autó hossztengelyét nézve), diffi mögötti silent cseréje után megszűnt a puffanás. A kiszedett szilent NEM volt elszakadva.
Most akkor a hallásom lett rossz, hogy nem hallom, vagy a látásom, hogy nem látok hibát rajta???




Hogy mennyire okos ezt nem tudom!Nem ismerem nagyon őt a tesóm ajánlotta kétszer voltam eddig nála nekem rendes embernek tűnik,hogy szakmailag mennyire van rálátásra az ilyen autókra azt nem tudom!Itt a környéken nem ismerek olyat aki ért a BMW hez sajnos!Ennek a szilent problémának van más tünete is vagy csak a huppanás?


Ne haragudj, de tovább nem foglalkoznék már ezzel a problémával: magam példáját felhozva, 3 szerelőnél voltam ezzel a bajjal (egyik sem kimondottan BMW-s volt), mindenki mást mondott, de ezt a silentet egyik sem említette. A Poltomnál azonnal tudták a megoldást. Ez nem elég?

hil Elküldve: 2010-11-15 18:07 Autóvásárlás

balesz írta: nem akarok megbántani senkit, de azt nem értem h miért gondolja vki, h ha bármilyen más márkából átül egy alul motorizált bmw-be akkor a füléből is adrenalin fog csorogni?





hil Elküldve: 2010-11-15 18:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Nem sikerült a leírás alapján törölnöm az inspekciót.
Esetleg valaki tudna segíteni egy gyors törlésben?
Inpa nevű progihoz hol tudok kábelt szerezni?Tudtok jó forrást?


pedig marha egyszerű!

benyomod és nyomvatartod a napi számláló nullázó gombot (bal oldali), elfordítid a kulcsot 1-es állásba. közben nyomvatartod. bejön majd az inspekció, ha röviden nyomod, akkor átvált a fékfolyadék intervallumra, kettő között röviden nyomva tudsz váltogatni. ha az inspekción vagy, akkor újra meg kell nyomni hosszan, majd kiírja, hogy reset, ekkor kiengeded a gombot, majd újra lenyomod és nyomva tartod addig, amíg az END felirat meg nem jelenik, az új hátralévő km-rel, ami 25 vagy 22ezer km lesz.



Ez facelift előtt nem működik, autója adatait és tartózkodási helyét titkolja, nehogy tudjunk segíteni ezért nem is érdemli meg, hogy valaki is foglalkozzon a problémájával......

hil Elküldve: 2010-11-15 18:01 manuális váltó

Norbi316 írta: Beszéltem telefonon a szerelőmmel!Említettem neki a difi szilentet de azt mondta,hogy azt is megnézte és rendben van!Jövö héten tudott időpontot adni és rázópadra akarja tenni de nem értem az összefüggést!


Akkor a szerelőd nagyon okos ember és kimagaslóan ért a Bimmerekhez. Mint írtam és most is megerősítem, mint ahogyan tette ezt más is: a keresztben fekvő (autó hossztengelyét nézve), diffi mögötti silent cseréje után megszűnt a puffanás. A kiszedett szilent NEM volt elszakadva.
Most akkor a hallásom lett rossz, hogy nem hallom, vagy a látásom, hogy nem látok hibát rajta???

hil Elküldve: 2010-11-14 21:24 Autóvásárlás

m_attila írta: Szia Bazsi

Próbálok segíteni, nekem volt sok tds-m

Ha E36 ba gondolkozol, csak benzines.
18tds: jó ötlet volt a bmw től annak idején, csak 1665cm ből 90 lóerő ha úgyvesszük nem rossz, csak a 3as súlyáhéz mérve nagyon kevés. Emiatt ezekkel padlón jártak, hogy menjen
egy 14 éves diesel autóban kb 350000-400000 km van ha évi 25 ezerrel számolunk, vannak kivételek, de ilyen 100-150 ezres óráknak ne dőlj be. Sajnos a bmw a vw konszern 1.9tdi ével nem tudta felvenni a versenyt ezzel a motorral.
Fogyi 5-6-7
25tds:
Más világ. 6 henger viszonylag nyomatékos, szép hangja van ,ha 5 kilónál kevesebb van bent.
Ezekbe is hasonló kilóméterfutás tapasztalható vagy több.
Adagoló, hengerfej, jeladós porlasztó, ezek a tipushibák. Ez a 18tds re is igaz.
Aztán még egy két apróság
Chiptuning...hát most gondolj bele egy 3-400 ezret futott motorra te íratsz egy chippet
De tényszerű leszek a 25 ös jobban bírja, mint a 18as.
Fogyi: Nagyon sok függ a motor, adagoló állapotától
Volt egy E39 525tds em amibe csak 290000km volt, 90 nél 4,7 l evett, város 8,2 átlag 7.
Az E36 om 325tds 8-9 volt az 93-as volt.
De hallani 10literes fogyasztásokról is.

Ha mindenképp tds , akkor 25tds, és csak 96 utáni , műanyag szívócsonkost válaszd.
Nézd meg a hengerfejtömítést ha bent a bmw embléma, még lehet esélyed hogy nem volt még hengerfejes, és ha a vásárlás után mindent kicserélsz ami a hűtőrendszerrel kapcsolatos, a hűtőt leszámítva,(vizpumpa, termosztát- ezek miatt szokták megforralni őket) azt csak át kell nézni, akkor lehet rá esélyed hogy nem is lesz hengerfejes. Ami már volt azzal az a gond, hogy általában meghegesztik a hengerfejet, ami csak egy darabig jó...


U.i. 25tds ek között is óriási különbség lehet menetteljesítménybe, ez általában a futott kilométerekkel van arányban.

Minek is diesel?

Vegyél egy jó benzinest, és élvezd az autózást..
üdv

m_attila

Bazsitds írta: Sziasztok!

Éppen autóvásárlás előtt vagyok, eddig vw-nel jártam csak, viszont váltani szeretnék és a BMW lenne a megfelelő....!
Kérdésem lenne, hogy mik a tapasztalatok a '96 18tds-el kapcsolatban? Tuningolás szempontjából, milyen ez a motor? Tartósság? Inkább 25Tds?
Találtam egy tipp-topp 318Tds-t csak gyengén muzsikál!

Köszi előre is minden választ!






Vagy maradj a népautónál, mert ez így, az igényeid szerint csalódást fog okozni!

hil Elküldve: 2010-11-14 19:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
hil írta:
nickname írta: Tudna nekem valaki küldeni egy INPA 5 vagy 5.02 progit ?

Az 3-4 Giga. Keress rá, több helyről is letölthető. Úgy emlékszem, valaki nemrég belinkelt egy elérhetőségét, (talán pont ebben a topikban)



NEM DIS t keresek hanem INPA című programot !!!



Nem is DIS-ről írtam, hanem INPA-ról. Le is töltöttem, itt van a gépem asztalára kitéve , most ellenőriztem. 2010. nov.6-i dátummal töltöttem le, akkoriban lett feltéve a link is. Keress vissza erre a dátumra (nov 5-6) és meg fogod találni Te is. 89,4 MB, tévedtem a sok gigával.

Most találtam: http://bolthely.hu/obddiag/id/...bas___INPA innen le tudod tölteni, azt nem néztem, melyik verzió





hil Elküldve: 2010-11-14 18:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta: Tudna nekem valaki küldeni egy INPA 5 vagy 5.02 progit ?

Az 3-4 Giga. Keress rá, több helyről is letölthető. Úgy emlékszem, valaki nemrég belinkelt egy elérhetőségét, (talán pont ebben a topikban)

hil Elküldve: 2010-11-14 16:06 20d gázadásra megtorpanás

kempelen írta:
hil írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!



Te veszed majd a legjobban hasznát a 18i-ben


Remélem soha nem lesz rá szükségem, de általában mindent el szoktam olvasni és el is gondolkozok rajta. A fejemet használni, na az nem kerül semmibe sem.

hil Elküldve: 2010-11-14 16:04 Intenziv Kormolás

nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.



Egyszer már megírtam, jó kis vita lett belőle, most nem akarnám. Bocs, de ezt sem lehetett kihagyni

hil Elküldve: 2010-11-14 09:23 20d gázadásra megtorpanás

kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
http://autotechnika.hu/cikkek/...esen-.html


Ezt hányszor leírtam már...



Ne izgulj, amit belinkeltem azt sem fogja elolvasni senki.





Én elolvastam és elmentettem!

hil Elküldve: 2010-11-13 18:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Yellow!(Sárga) Hogy állsz a diaggal, régen hallottam erről.

hil Elküldve: 2010-11-13 18:05 Belsõ

InsectKiller írta:

Hát azt gondoltam, hogy ilyen egyszerű lesz, ha majd hozzáfogok. De nem. Kicsavaroztam az összes lehetséges csavart az ablakemelő szerkezetnél, de az aztán nem akar feküdni. Szerintem qpénál ez valahogy másképp működhet vagy én nem tudom. Aztán a zár már teljesen kijött volna, mert szétakasztottam mindent, csak maga a nyitó fül volt rajta.
Nem tudom, hogyan lehetne elfektetni azt a sínt, nagyon nem engedi az ablak...


Valami bizbaszt ki kell kötni a bowdennél, amit a leírás nem említ, egy lyuk kerül a csavar feje elé és azon keresztűl benyúlva tudod azt kitekerni. Sajnos pontosan nem emlékszem már rá.

Az a lyuksi az ablak vezető sinen van, kb a zár magasságában.A csavi oldása után az üveget már tudod mozgatni és ki tudod akasztani a hátsó sínt ahhoz, hogy eltávolítsd, mert ez van a zárszerk útjában annak kivételekor