Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-02-16 10:40 manuális váltó

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy a váltóba érdemes e kicserélni az olajat, vagy mikor érdemes?! Pl. vásárlás után kell e benne olajat cserélni és ha igen akkor milyen olaj legyen, melyik a jó minőségű?!
Köszi!

Szia!
Mivel nem tudni milyen autóról van szó, ezért bátmit bele tehetsz, de általában jó a Hycomol 80w90 olaj. Persze, ha Bimmerről van szó, akkor azt nem tenném bele....
hil

hil Elküldve: 2014-02-13 17:47 Heeelp...!

szicsu írta: Köszönöm a válaszokat!Akkor olajcserekor rákukkantunk!
Esetleg azt tudja valaki,hogy a két belső,és a két külső tolatószenzor különbözik egymástól?Mert az egyik belső meghalt,és kellene helyette néznem egyet...


Szia!
Küldtem mailban képeket az olajszint szenzorról. (nem titkos, csak ide túl bonyi feltenni) A kimosás semmit nem ér, próbáltam. Ha veszel, akkor csak HELLA-t, mert a többi szar csak pár hónapig lesz jó. Sajna ezt is kipróbáltam 2x, mert erről még nem volt tapasztalat akkor.

hil

hil Elküldve: 2014-02-12 17:34 Autóvásárlás

YELLOW írta:

nekem az első a legszimpatikusabb. már magyar legalább, nem kell kínlódni vele, sőt nem néz ki rosszul. másodikban csak az ülés jönne be, de a hátsók elég érdekesek, mint amiben disznót szállítottak. képek alapján, meg összevetve én az elsőre szavaznék.



Sziasztok!
meg a másodikban már ott figyel a vontató kötél. Azt vajon adják hozzá, mint normál használati tartozékot????
hil


hil Elküldve: 2014-02-10 06:36 Mi lehet a baj?

Jack írta: Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....


Szia!
Ez a motor működött (rendesen)??? Mi volt a jelenség?
Itt bizony nagy bajok láthatók.
hil



hil Elküldve: 2014-02-06 06:45 ablakemelő

Levi46 írta: Sziasztok!
A lenti linken "http://www.ablakemelokjavitasa.hu/" lévő cégnél csináltatott már valaki elektromos ablakot, ha igen mennyibe volt és milyen minőségben dolgoznak?! Esetleg tud valaki ajánlani Bp.-n jó bontóst aki esetleg tud segíteni elektromos ablak ügyben!?
Köszönöm

Korrekt cég, jól dolgoznak (személyes tapasztalat)
hil

hil Elküldve: 2014-02-01 17:08 Futómû és hibái

hancurozo írta:
hil írta:
Pocses írta:

Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


Sziasztok!
Kérdeznék én is: a bordás tengelyt miért nevezi mindenki "nyeles tengelynek"? Hol van azon a nyél, mert én nem látom rajta.

hil



Az a része a nyél ami belecsúszik a főtengely végén lévő csapágyba. A nyelestengely egyik fele a váltóban, másik fele a főtengely végén van csapágyazva.



Szia és Köszi!
A bordástengely mint megnevezés nem jobb???
hil

hil Elküldve: 2014-02-01 16:53 Futómû és hibái

Pocses írta:

Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


Sziasztok!
Kérdeznék én is: a bordás tengelyt miért nevezi mindenki "nyeles tengelynek"? Hol van azon a nyél, mert én nem látom rajta.

hil

hil Elküldve: 2014-01-28 16:26 Önindító

kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil

hil Elküldve: 2014-01-24 21:59 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
hil írta:
Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



Gázadásra hörgő csörgő hangot se a lánc okozza ügye!?majdnem minden m43 csinálja.


Szia Dávid!
Bocsáss meg, de ezt most nem értem: ezt gúnyosan kijelentetted, vagy állítod talán??? Az enyémnek is van ez a hangja, én is a láncra tippelek, kb négy szakosodott szervízben is megnézettem, de megnyugtattak: nem a lánc, azt nem kell cserélni, de nem vagyok nyugodt. Volt egy hülye, idegesítő hangja korábban 1500-2000 fordulat között, de a DISA szelepet szétbontva esztergáltam a megfelelő helyekre (nagyon pontosan) perselyeket, azután az a hang teljesen elmúlt, de még mindig vélek hallani szerintem lánc hangot. Ezért kérném, fejtsd ki bővebben, mert komolyan érdekel!
hil

hil Elküldve: 2014-01-24 21:00 Társalgó

Jack írta:



Akkor marad a szétugrás.. :/ Muszáj lesz szétszednem.. Ha már szétszedem akkor megnézem a szűrőt is.. Gondolom azt ott találom. Holnap neki is esek és megírom mi lett.. szorítsatok!! Kell a meleg a kocsiba nagyon!! Nem kellemes hideg utastérrel driftelgetni

Szia!
A rádió fölött középen lévő tekerőt kell a pirosra tekerni. A képen ha jól látom semleges állásban van, úgy pedig nem fog meleget fújni. Emlékeim szerint az e36-ban a pollen szűrő az utas lábtér felől támadható meg igencsak nehezen elérhető helyre dugva.
hil

hil Elküldve: 2014-01-24 18:21 Autóvásárlás

Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil

hil Elküldve: 2014-01-24 18:18 Autóvásárlás

Darius írta:


Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b1 mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...


Szia!
Na végre egy tapasztalat itt a fórumon erről a motorról. Igen, aki nem, vagy keveset használja, annak nincs baja vele......
6 hengerest meg nem akarnék, így a 320i sem jöhet szóba, nem versenyzés a célom.
hil

ui: várom (végre) a többi tapasztalatot, véleményt is az N42b20-ról. Privátban kérdeztem Mikit is, de még csak válaszra sem méltatott, pedig véleménye bizony meggyőző lenne számomra!

hil Elküldve: 2014-01-24 17:56 Autóvásárlás

duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil

hil Elküldve: 2014-01-23 19:50 Autóvásárlás

Pocses írta:

Szevasz!

Szerintem mindenkinek feltűnt, hogy totál FL az átalakítás ettől még lehet jó nem biztos, hogy azért lett ráköltve egy valag pénz mert rommá volt törve.
Bár én akkor is törekedtem volna az eredeti "táskás szemek regenerálására".

Szia!
Senki sem említette, én biztosan messze elkerülném.
hil

hil Elküldve: 2014-01-23 18:20 Autóvásárlás

MattM325 írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta: ezen is lehetne hibát keresni
http://www.hasznaltauto.hu/aut...lt-7573810



már a címben találtam,tovább nem is nézem...


Vagy a fél autó lett kicserélve vagy az alvázszám.


Sziasztok!
1998.12.havi és az egész eleje átalakítva FL-re. Vagy törve volt (nagyon), vagy a tulaj így akart újítani. Én nagy ívben kerülném, mert a tutit soha nem fogjátok megtudni róla.

Érdekes, hogy ez senkinek nem tűnt fel
hil