jons írta:
Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.
De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.
Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....