hil Elküldve: 2012-06-15 08:14 ABS-rõl általában
YELLOW írta:
munkám során gyakran találkozom....
pont azokkal a gépekkel foglalkozom, amik marha sok alkatrész vizsgálnak meg különböző beállítások szerint, köztük a forrasztást is. mivel munkahelyemen gépjárművek alkatrészeit, elektronikáját is csinálják, így bizton állíthatom, hogy az autóipar még mindig olyan 85%-ban ólmos forrasztást használ ráadásul az ABS egy biztonsági eszköz, ezért különösen fontos a minőségi jó forrasztás, pont a jobb elektronikai kötés érdekében, illetve erősebb is. ezen alkatrészek lábai tutkó oxidosak voltak. amúgy ezeket a panelokat szerintem lakkozni kellett volna.
Szia! Igen, oxidos volt az alkatrész lába és úgy lett beforrasztva. Sajnos nagyon sok helyen, nem csak az autó iparban fordul elő ez a hiba, de a gyártók nagyvonalúan elmennek a probléma mellett. Ez az áramkör a gyártás utáni ellenőrzésen még biztosan jó volt, de az évek, teszik dolgukat.
Valami nagyon vékony lakkréteg volt rajta (nyomokban), de szerencsére nem volt az egész kiöntve, így javítható maradt. Én azért is nem nagyon akartam elhinni, hogy itt is ez a probléma, mert a Vectrámnál is ez volt a baj, és egy embernek más gyártmányú autónál ugyanaz a hiba nem szokott előfordulni, de most mégis.