jakuzaa fórum hozzászólásai

jakuzaa Elküldve: 2014-01-03 14:57 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
GabeszE46 írta:
YELLOW írta:
GabeszE46 írta: Sziasztok!

Nyáron vásároltam egy e46 318CI-t. Voltak vele kisebb gondok, termosztát, vízpumpa de ezeken már túl vagyok. Viszont van egy hibája mi nagyon zavaró és nem tudok vele mit kezdeni. A tünet a következő: néhány indítás után (szaladgálás városban bolt stb) megmakacsolja magát, és nem hajlandó beindulni! Hallom hogy teker, de nem röffen be. Pedig reggel még hidegben is elsőre indul mindig. Szóval otthagyom úgy egy jó órára és ha visszamegyek akkor megint indul elsőre! Nem tudom mi baja lehet, én immobiliser-re gonodlok hogy talán elveszi az üzemanyagot. Van hogy 4-5 leállítás után is indul még, van viszont hogy megyek 40km-t és utána már nem indul be egy fél óra állás után. Majd egy bő óra pihenő és ismét minden oké.

Kérnék segítséget, valakinek volt-e már ilyen problémája? Mi a megoldás?


ha üzemi a motorhőfok, akkor sosem indul? mármint ha mész vele vagy 40 km-t megállsz, majd indítanál újra, akkor sosem indul? mert ha igen én személy szerint a gyertyákat nézném meg. rossz gyertya esetén van az, hogy amíg megy az autó oké, de melegen nem indul be. nekem hírtelen ez ugrott be.



Indul melegen is, szóval nem kell megvárni amíg teljesen lehül a motor bár a kb 1.5 óra alatt biztos visszahül kicsit. Olyan érzésem van mintha valami letiltana...


én ezt értem, hogy nem kell megvárni. ezért mondom a gyertyát, hogy üzemi motornál, ha leállítasz, akkor kb 10-20 percig nem tudod újra indítani. 30 perc után már lehet lehetőség. annyi elég neki. gyertyát én akkor zárnám ki, ha üzem meleg utáni leállítás után közvetlenül indítasz és beindul. ha be tud indulni, akkor nem gyertya lesz a baj. ezért írtam. de lehet kontakt hiba simán, melegen tágul, hidegen, vagy ha visszább hül... akkor meg.


Ha a gyári immob van benne,akkor az biztos nem csinál ilyet.De azért próbáld meg olyankor egy másik kulccsal is indítani. Nálam az egyik kulcs volt a ludas. Egyszer indított,egyszer meg nem. De olyankor nem is tekert,és mindegy volt neki,hogy hideg,vagy meleg a motor. Tehát azt kizárhatod sz.tem
Nekem egy régebbi autómon a gyújtás elektronika csinált ilyet. Melegen nem indult,amikor viszahűlt,akkor meg pöccre ment.

jakuzaa Elküldve: 2013-12-30 09:43 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

anubisz írta: Kicsit legyél élelmes, gondolom nem cseréltek fel mindent a kormányon kívül.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=794644


Még az a szerencse,hogy ilyen jól hozzáférhető helyre tették

jakuzaa Elküldve: 2013-12-29 19:02 Fóliázás

csatis1 írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgattam már ezt a topikot de nem nagyon olvastam hasonló kérdésről amit felszeertnék tenni.

Ugye hátsó szélvédő tele fütöszálakkal, nos belülröl rakják fel gondolom én, ,kérdés,hogy nem fog látszani a fütöszálra rásimuló fólia? láttam egy ismerösnek elég gány volt... ott el is ment a kedvem tőle. köszi.

Illetve egy touringot kb mennyiért fóliáznak le B-től hátra teljesen?sac\perkb.


Nekem 25-öt mondtak az első ablakokkal együtt, szóval kicsi matekkal az kb 20 első ablakok fóliázása nélkül. Ez helyi ár, nemtom máshol mennyi lenne.

Hello.
Ha egy ügyes szaki rakja fel a fóliát,akkor nem lesz csúnya a fűtőszálnál sem.Sajna én is úgy vettem az autóm,hogy szar minőségü fóliát raktak fel rá szarul.Most vakarhatom a fejem,hogy le merjem e szedni,szedetni,mert élek,hogy elszakad a fűtőszál.Akkor meg oda a fűtés,meg az antenna



jakuzaa Elküldve: 2013-12-28 08:34 alufelni

YELLOW írta:
davech írta: Hi! Agyalok hogy váltok 17"-ról 18"-ra. Ki is néztem a felnit, gumiból is találtan jó áron. Most elégedett vagyok a 17 kerékkel, komfortilag jó rossz utakon. Nem tudom hibát követnék-e el ha nagyobb méretre váltanék. Szerintetek 18" még belefér a komfort zónába?


itt nincs oylan nagy különbség komfortban. inkább a gumi ár az ami jóval több lehet.


Hello..
Nekem is 18-as a nyári felnim. Nem mondom,hogy a 15-ös télivel nem konfortosabb járni,de én meg vagyok elégedve a konforttal.Pedig nekem -4et meg is van ültetve. Sz.tem nyugodtan cseréld le

jakuzaa Elküldve: 2013-12-24 12:34 Fóliázás

hancurozo írta:
jakuzaa írta:
Coyote írta:
AteszE46 írta:
Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.


Mitől lett hányadék? Mosástól, vagy napfénytől? Nem szeretnék olyan felületet, ami balhésabb, mint a gyári lakk. Olyat meg főleg nem, ha nem eltávolítható nyom nélkül.

Nem tudom, hogy ez a 4D-e, van róla fotótok, hogy az milyen? Mi a diffi?

Még morfondírozok, hogy mi legyen, mert általában M packettes, shadow line (fekete ablakkeretes, fekete vesés), rommá ültetett példányokon láttam, az enyém viszont pont nem ilyen (króm packett (króm vese, króm ablakkeret, plusz világos bőr, tehát inkább elegáns, mint sportos), lehet, hogy nem passzolna a képbe a karbon mocitető.


A galériámba tettem fel egy képet,a kézifékkaromról. Nézd meg. Egyébként az enyémnek is
bézs a belseje,fa berakással,de én az egészet átkarbonoztam,és nem néz ki rosszul a karbon-bézs variáció. Ha lesz időm,lefotózom a belsejét is,ott talán jobban látszik a minta. A kocsi külseje az persze más téma. Én is be akarom majd fóliázni,de csak a tetejét. A motorháztető fólia nekem sem jön be,de "ízlések és pofonok". És az is biztos,
hogy ha jól felrakják,akkor leszedéskor visz mindent,mint a piros hetes
Üdv: J


Nem visz az semmit, ha gyári, vagy ha jó minőségű a fényezés. ("csomagoltam" már ki autót) Akkor szedi le a lakkot, ha volt festve és a szín és a lakkréteg felhordása között nem tartották be az időket. (megszáradt a festék, mire a lakk rákerült.


Megkövetek mindenkit. Igazad van, a gyári fényezés jobban bírja.De Én is "csomagoltam már ki " és bizony a gyári lakkot is megkezdi,pl.a kavicsvelverődéseknél (amiből sajna majd minden autóra jut elég) Arról nem is beszélve,amikor nem az egész elem volt fóliázva,pl betük,,vagy "Vájpercsík" ilyesmik. nézd meg
sokszor hogy meglátszanak ezek a minták leszedés után. ez is lakksérülés,nem csak az,amikor tenyérnyi darabokban pattog fel.((és it nemm a színfakulásrol beszélek)De ez senkit ne tartson vissza.Aki akar karbonoztasson.

jakuzaa Elküldve: 2013-12-23 13:27 Fóliázás

Coyote írta:
AteszE46 írta:
Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.


Mitől lett hányadék? Mosástól, vagy napfénytől? Nem szeretnék olyan felületet, ami balhésabb, mint a gyári lakk. Olyat meg főleg nem, ha nem eltávolítható nyom nélkül.

Nem tudom, hogy ez a 4D-e, van róla fotótok, hogy az milyen? Mi a diffi?

Még morfondírozok, hogy mi legyen, mert általában M packettes, shadow line (fekete ablakkeretes, fekete vesés), rommá ültetett példányokon láttam, az enyém viszont pont nem ilyen (króm packett (króm vese, króm ablakkeret, plusz világos bőr, tehát inkább elegáns, mint sportos), lehet, hogy nem passzolna a képbe a karbon mocitető.


A galériámba tettem fel egy képet,a kézifékkaromról. Nézd meg. Egyébként az enyémnek is
bézs a belseje,fa berakással,de én az egészet átkarbonoztam,és nem néz ki rosszul a karbon-bézs variáció. Ha lesz időm,lefotózom a belsejét is,ott talán jobban látszik a minta. A kocsi külseje az persze más téma. Én is be akarom majd fóliázni,de csak a tetejét. A motorháztető fólia nekem sem jön be,de "ízlések és pofonok". És az is biztos,
hogy ha jól felrakják,akkor leszedéskor visz mindent,mint a piros hetes
Üdv: J

jakuzaa Elküldve: 2013-12-22 09:28 Fóliázás

AteszE46 írta:
Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.

Nézd meg a 4D-s carbonfóliát is. Ez jobban hasonlít az eredetire,ráadásul fényes a
felülete. Nem úgy néz ki messziről,mint valami utángyártott fényezetlen elem

jakuzaa Elküldve: 2013-12-20 18:38 316 i Kartelgázmembrán

Tano írta:
jakuzaa írta: ...Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.


Voila!


Köszönöm. Valami ilyesmire gondoltam én is. Akkor gondolom a sok dzsuvától mehet
tönkre a membrán,és igy nem ereszt át. Ezért a vákum.

jakuzaa Elküldve: 2013-12-20 13:46 316 i Kartelgázmembrán

Plk89 írta:
jakuzaa írta:
Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

nekem is ezt jatsza,mondjuk megyek vele 20-30 v akarhany kilometert,;leallitom es utana iditas utan elso fekezeskor mar ingadozik....az idegtol olyankor nem latok.


Láttam a kisvideót,amin mutatja,ezt a vákum dolgot. Ezen felbuzdúlva lementem,és megnéztem az enyémet. Egy nagyon kicsi vákumot éreztem,hallottam én is,de nem tudom,hogy ez természetes,vagy semmi nem lehet?Nem egy nagy összeg,de ez alapján nem akarom esetlegesen potyára cserélni a kartergázmembránt. Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.

jakuzaa Elküldve: 2013-12-11 15:20 316 i Kartelgázmembrán

Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

jakuzaa Elküldve: 2013-12-05 12:22 Belsõ

Robin68 írta:
Kertesz írta: Sziasztok
váltógombot szeretnék cserélni mivel az eredeti eléggé lekopott, ( E46 318 Touring - 5 seba kérdésem hogy hogy lehet mindenféle roncsolás nélkül leszedni illetve hogy bontóból érdemes-e venni vagy amit ott leszedünk sérült-e
köszönet!!


Azért néha unalmas perceidben böngészgeted a fórumot?
A kereső a barátod... itt nézd meg



Ha az eredeti gomb van rajta,akkor fogod,jól meghúzod felfelé,és lejön.
(egy nút van a váltókarba,és abba illeszkedik a váltógomb belseje,(mint egy
bolha)ezt kell széthúzni.) üdv: J

jakuzaa Elküldve: 2013-12-01 09:53 Belsõ

SP_323i írta:
SP_323i írta:
Tano írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Eljött a nagy "pillanat". Sikerült beszerezni szép állapotú beige sport belsőt
Természetesen jobbos kocsiból, úgyhogy kis szereléssel jár majd a dolog.
Ez ügyben lenne kérdésem:
1. Az eü dobozt, hogy tudom rongálás nélkül leszedni az ülés aljáról?
2. Az ülésfoglaltság érzékelőt is át kell tenni a J1be. Viszont ehhez kicsit szét kell kapni az ülések alját. Ehhez kérnék egy kis segítséget. Nem szeretnék füleket törni stb.

A netet már tegnap óta bújkálom, de nem igazán találtam megoldást ezekre a kérdésekre.
Remélem itt szerencsésebb leszek


Az 1-es kérdésedre tudom a választ, mert én is átszereltem már.
Magát a dobozt előrefelé le tudod húzni a tartójáról. Ha belül megvizsgálod akkor látod, hogy hol vannak a fülek a tetején amiket ki kell akasztani ehhez. Ezután a tartót fogja néhány csavar. Kicsavar és fordított sorrendben felszerel a másik ülésre.


Ok!
Ezt nézegettem tegnap, de kicsit bizonytalan voltam így inkább hagytam, nehogy eltörjek vmit
Köszönöm a választ!


Öröm van
Mit találtam :
http://translate.google.ca/tra...CFYQ7gEwAw



Köszi,hogy megosztottad

jakuzaa Elküldve: 2013-11-20 19:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Lacus88 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Lacus88 írta:
Pocses írta:
Lacus88 írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vettem neten egy ELM 327 diag kábelt CD-vel. Mikor rádugom a kocsira (BMW E46 320d 2000-es, facelift előtti) azt írja ki a laptop hogy OBDII csatlakozót csatlakoztattam, de a kocsihoz sima OBD csati kell. Olvastam, hogy lenni e kell a motortérben egy kerek csatinak is, de én nem találom. Egyszerű hibakód törlésre akarom használni. Valakinek valami ötlet, hogy merre tovább?


Az rendben van, hogy hibát akarsz törölni.
De a hiba okát tudod "orvosolni"?
Mert ha nem, akkor újra + újra elő fog jönni. Szerintem nem ez a megoldás.
Ha csak nem egy murvás nepper vagy akinek az a lényeg, hogy néhány 100 km-en át ne legyen az eladott vasban majrélámpa...
Remélem nem bántottalak meg én is szerettem volna ezt a megoldást, de rájöttem megjavítani nem tudom így semmi értelme az egésznek.
Ha kell, a körcsatis stekkerem van, itt figyel nálam használatlanul.


A hiba meg van oldva, az ülésfoglaltság érzékelő ment tönkre, már csak a hiba kódot kellene kitörölni. Azt a fránya körcsatit meg nem találom sehol a motortérben.


meg van oldva a hiba? hogy? ha csak kitörlöd a hibát nem javul meg, valaki beül és vissza is jön. ha lehúzod sem elég a csatiját az ülés alatt, mert ki kell kapcsolni diaggal a fiygelést, amit nem valószínű, hogy a lineklt cuccal kitudsz, meg program is kell hozzá. a körcsati általában a jobb torony közelében van, de eltérhet, iylen cuccot keress a motortérben:


Borzacskó a helyesírásod, megőríttttő.....
A ly az nem yl.


Rendeltem egy ilyen cuccot e-bay-n: http://www.ebay.com/itm/FITS-B...2eca9f5d83

ez azt írták megoldja a problémát.


Ha egy kicsit böngésztél volna a régi témák között megúsztad volna ~50 ft-ból.
(én ~egy hónapja javítottam ennyiböl az enyémet)De ez a cucc is biztos jó lesz hozzá.

jakuzaa Elküldve: 2013-11-20 18:47 Kézifék kar

YELLOW írta:
jakuzaa írta: Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J


le kell húzni. csak azért kell a kézifékszoknyát felszedni, mert a teteje a markolatnál oda van rögzítve, így azazl együtt tépnéd ha nem pattintanád ki a konzolból.


Köszönöm szépen az infót. Tehát akkor csak le kell előre fele feszegetnem?
Próbálkoztam már feszegetni,de csak olyan bátortalanul úgy meg nem adta magát.
Holnap megpróbálom erőből (természetesen a szoknyát már leszedtem róla)
Üdv: J

jakuzaa Elküldve: 2013-11-20 15:15 Kézifék kar

Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J